IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Jeugdsentiment ophalen Vorige pagina | Volgende pagina
Kramy
Usericon van Kramy
Posted 06-07-2002 15:10 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 6 juli 2002 15:08 schreef Slechtheid het volgende:
Hmz, niet? En dat terwijl je maar 2 jaar jonger bent dan mij.
Airwolf past in het rijtje A-team/Knightrider/Airwolf.


Ik heb alle afleveringen van A-Team en Knightrider gezien maar nog nooit van airwolf gehoord



DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 06-07-2002 15:17 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Airwolf was toch de minste van de drie.


body_of_evidence
Usericon van body_of_evidence
Posted 06-07-2002 15:20 by body_of_evidence Wijzig reactieProfiel van body_of_evidenceQuote dit bericht

transformers \m/

knightrider!!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 06-07-2002 15:22 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 6 juli 2002 15:17 schreef DimmuChild het volgende:
Airwolf was toch de minste van de drie.


Ik vond hem juist het best.

De Freggels vond ik ook een leuke serie.


[Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 06-07-2002 15:26]


the only pleasure is pain


body_of_evidence
Usericon van body_of_evidence
Posted 06-07-2002 15:37 by body_of_evidence Wijzig reactieProfiel van body_of_evidenceQuote dit bericht



dit keek als kind altijd!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 06-07-2002 15:42 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht





Bijna geen enkele aflevering gemist. Ik weet nog wel dat ik als 6-jarig kotertje in tranen uitbarstte toen mijn moeder mij verbood de aflevering van die week kijken, omdat ik mijn avondeten stiekem in de vuilnisbak had gegooid.

Trouwens ook nog een grote verzameling actionfigures aan overgehouden, inmiddels allemaal verkocht.


body_of_evidence
Usericon van body_of_evidence
Posted 06-07-2002 15:59 by body_of_evidence Wijzig reactieProfiel van body_of_evidenceQuote dit bericht



en


Heil Macgyver m/
en




[Dit bericht is gewijzigd door body_of_evidence op 06-07-2002 16:00]


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-07-2002 18:42 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Airwolf is pas geleden nog herhaald in het weekend op V8


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-07-2002 18:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Volgens mij is Mr. T een van de weinige negers die true kijken.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 06-07-2002 20:13 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2002 20:21 schreef Shisha het volgende:
Ik keek ook altijd film van ome willen, ben nog es in de studio geweest, en heb een petje



Omg dat heb ik ook gedaan toen ik 3 a 4 was , Me ma heeft de foto's ernog van

Deze vuist op deze vuist.. bwhahaha


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 06-07-2002 20:14 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 15:59 schreef body_of_evidence het volgende:

Heil Macgyver m/



Dat is toch die vent die van een nietmachine een vliegtuig kan maken


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 06-07-2002 20:19 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

De Freggels! Jammer dat ze al snel (ik had ze net een maand -ofzo- ontdekt) niet meer uitgezonden werden.


MuayThaigerrr!!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-07-2002 21:01 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Die Freggles komen nu toch weer op zondagmorgen?

btw, alles van Jim Henson is/was geweldig! De Muppets, Sesamstraat (die muppets daarin dan) .

HE-man was vroeger mijn held. Ik heb god weet hoeveel plastic zwaardjes gehad, en zelfs zo'n "armor" . Laatst nog eens zo'n filmpje geDL met kazaa, en dan zie je wat voor een trieste serie dat eigenlijk was! Natuurlijk met een wijze les op het einde. Die zijn soms ook heel verkeerd gekozen: de held slaat en mept de hele aflevering vijanden aan de kant, en op het eind wordt je als trouwe, jonge kijker verteld dat je ook door te praten ruzies op kunt lossen .


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 06-07-2002 23:20 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ken iemand nog de Scandinavishe serie "Super Granny"

Deze is nog echt van heel HEEEEEEEEEL vroeger

Het verhaal ging over een oma met super krachten die altijd achter 2 boeven aan ging

Die serie MOET ik ooit nog eens zien te bemachtigen


Wiegen Meister !


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-07-2002 23:25 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 23:20 schreef Shadow_Smile het volgende:
Ken iemand nog de Scandinavishe serie "Super Granny"

Deze is nog echt van heel HEEEEEEEEEL vroeger

Het verhaal ging over een oma met super krachten die altijd achter 2 boeven aan ging

Die serie MOET ik ooit nog eens zien te bemachtigen


Het is zo heel vroeger dat ik het ook ken Maar volgens mij is het nooit herhaald


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-07-2002 23:27 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 15:22 schreef Vampire_girl het volgende:


De Freggels vond ik ook een leuke serie.



Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 06-07-2002 23:34 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

heb een week of 3 geleden de never ending story op dvd gekocht das ook jeugdsentiment hoor, wat was ik vroeger gek op die film


My madness, my sadness


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-07-2002 23:38 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 23:34 schreef winters rage het volgende:
heb een week of 3 geleden de never ending story op dvd gekocht das ook jeugdsentiment hoor, wat was ik vroeger gek op die film
Ik snapte er niets van. ik heb hem dan ook alleen in gedeelten gezien. Ik keek vroeger ook altijd naar afraid of the dark. En ik zag dat het er nu weer op is


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 06-07-2002 23:45 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik heb die film zeker een keer of 50 gezien als kind zijnde...was echt errug

are u afraid of the dark is toch dat ze verhalen vertellen om een kampvuur???

[Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 06-07-2002 23:48]


My madness, my sadness


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 06-07-2002 23:55 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 23:25 schreef Vampie het volgende:
Het is zo heel vroeger dat ik het ook ken Maar volgens mij is het nooit herhaald


Ik ken het begin deuntje nog zo uit m'n hoofd na pingelen.

Jammer dat net nooit herhaald is, ik zou heel graag nog een keer willen zien


Wiegen Meister !


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2002 0:00 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 23:45 schreef winters rage het volgende:
are u afraid of the dark is toch dat ze verhalen vertellen om een kampvuur???
ja klopt


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-07-2002 0:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

mijn alltime jeugdsentimentseries:

Turtles, Maple Town, Snorkels, Teddy Ruxpin, Boes (heersch!), Ovide

wat geweldig allemaal


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2002 0:10 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 0:02 schreef aerodis het volgende:
mijn alltime jeugdsentimentseries:

Turtles, Maple Town, Snorkels, Teddy Ruxpin, Boes (heersch!), Ovide

wat geweldig allemaal
Jammer dat deze cartoons van de buis zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-07-2002 0:11]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-07-2002 0:11 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

boehoee

ik moet er helemaal van huilen


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-07-2002 0:24 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

vanavond op epop ook weer een stukje jeugdsentiment gehad, de dj begon tussen bastia en skik opeens hardcore te draaien kreeg opeens weer het mysteryland gevoel tussen al die gabbers


Je moeder.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen