IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Ierland. Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-01-2011 17:40 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 januari 2011 17:37 schreef iPim het volgende:
Dan moet meneer de chagerijn even goed lezen dat het woordje ''dan'' in de zin aangaf of het echt zo was en verder hoopte ik reacties met tips voor goede plekken te ontvangen.
Jij moet gewoon beter lezen. Als rotor het aangeeft en jij de vraag er net onder post komt dat weer eens over als vragen naar de bekende weg.


Boeiender


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-01-2011 17:45 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik vroeg naar meer van hetzelfde


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-01-2011 17:55 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2011 17:39 schreef iPim het volgende:
En hoe zit het btw met OV in Ierland? Mijn vriend is dan namelijk 18 en ik ben 17 en liften vermijden we liever.

http://www.irishrail.ie/home/

Bussen en taxi's schijnen alleen in de grotere steden frequent te rijden. Liften was ik ook nooit fan van. In Schotland hebben we dat wel 3 keer gedaan, en was eigenlijk alleen maar leuk! Zeker als je met ze tweeën bent is het ook minder 'eng'.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-01-2011 17:56 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 januari 2011 17:45 schreef iPim het volgende:
Ik vroeg naar meer van hetzelfde


Psies, irritant. Je kon het beter anders verwoorden, bijvoorbeeld inhakend op rotor zijn post.


Boeiender


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-01-2011 18:00 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Hij heeft nog jaren om dat te leren, ouwe zuurpruim!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-01-2011 18:03 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 januari 2011 18:00 schreef Silence het volgende:
Hij heeft nog jaren om dat te leren, ouwe zuurpruim!


NEE, je moet het er al jong in rammen!


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-01-2011 18:03 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik dacht dat dit topic over Ierland ging.

















 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-01-2011 18:05 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 januari 2011 18:03 schreef Forever After het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Ierland ging.


















.

Nooit geweest, en weet niet of ik er ooit kom. Met hun kuteconomieluchtbelvanonzecenten klootzakken!


Boeiender


Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 25-01-2011 18:06 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl



[Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 25-01-2011 18:06]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-01-2011 18:07 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik ben anders erg geinterresseerd in Ierland, prachtige natuur! Andere plan is om naar Schotland te gaan.

Weer een ander plan is 2 weken lang met de trein door Europa te cruizen.

Maar daar ging dit topic niet over, is het goedkoper om te vliegen naar Ierland of om met de boot te gaan (kost wel veel tijd).


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-01-2011 18:08 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2011 18:05 schreef MR. N het volgende:
.

Nooit geweest, en weet niet of ik er ooit kom. Met hun kuteconomieluchtbelvanonzecenten klootzakken!

Maar jij rijdt wel zonder aarzeling naar het oostblok waar gigantische borden a la "This road is sponsored by the EU" langs de weg staan?


 


Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 25-01-2011 18:09 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 25 januari 2011 18:07 schreef iPim het volgende:
Ik ben anders erg geinterresseerd in Ierland, prachtige natuur! Andere plan is om naar Schotland te gaan.

Weer een ander plan is 2 weken lang met de trein door Europa te cruizen.

Maar daar ging dit topic niet over, is het goedkoper om te vliegen naar Ierland of om met de boot te gaan (kost wel veel tijd).
Vliegtuig is by far een betere en goedkopere optie


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-01-2011 18:11 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2011 18:07 schreef iPim het volgende:
Ik ben anders erg geinterresseerd in Ierland, prachtige natuur! Andere plan is om naar Schotland te gaan.

Weer een ander plan is 2 weken lang met de trein door Europa te cruizen.

Maar daar ging dit topic niet over, is het goedkoper om te vliegen naar Ierland of om met de boot te gaan (kost wel veel tijd).

Als je nu al je ticket aanschaft voor de zomer kost het relatief weinig. Zie de Air Lingus site.

Een weekje in juli woensdag heen, volgende woensdag terug ca 117 euro.


 


rotor
Usericon van rotor
Posted 25-01-2011 18:12 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2011 18:03 schreef MR. N het volgende:
NEE, je moet het er al jong in rammen!

Jij moet gewoon es je bek houden als je niks inhoudelijks toe te voegen hebt!


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-01-2011 18:12 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2011 18:07 schreef iPim het volgende:
Ik ben anders erg geinterresseerd in Ierland, prachtige natuur! Andere plan is om naar Schotland te gaan.

Weer een ander plan is 2 weken lang met de trein door Europa te cruizen.

Maar daar ging dit topic niet over, is het goedkoper om te vliegen naar Ierland of om met de boot te gaan (kost wel veel tijd).


Als je op dinsdag, woensdag of donderdag vliegt heb je een retourtje Eindhoven-Dublin voor 140 euro (2 personen). (Vanaf Weeze(Duitsland) naar Edinburgh is trouwens 220 in die zelfde periode).

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 25-01-2011 18:13]


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-01-2011 18:15 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik denk dat Pim liever vanaf Schiphol vliegt.


 


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-01-2011 18:16 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Als het veel scheelt is Eindhoven toch ook een prima optie?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-01-2011 18:19 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Natuurlijk, maar hij woont voor zover ik weet dichter bij Schiphol.

En de retour die ik gevonden had is goedkoper.


 


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-01-2011 18:20 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Maar die van mij voor 2 personen. Doet er niet toe, ik zal die maatschappij ook eens bekijken.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-01-2011 18:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2011 18:16 schreef Silence het volgende:
Als het veel scheelt is Eindhoven toch ook een prima optie?
Zo lang hij daar niet heen hoeft te liften...
Ik liftte op mijn 17e al door Bretagne, nooit geen problemen gehad.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-01-2011 18:23 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 januari 2011 18:08 schreef Forever After het volgende:
Maar jij rijdt wel zonder aarzeling naar het oostblok waar gigantische borden a la "This road is sponsored by the EU" langs de weg staan?


Nou, Polen was niet geheel vrijwillig, en mijnenvelden in Bosnië e.d, sja iemand moet ze opruimen zodat ik veilig in de berm kan pissen toch?

Ik bedoelde mijn post niet helemaal serieus overigens, was meer een sneer naar de mensen die Ierland een paar jaar geleden nog het wonder van de vrije markt economie vonden.


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-01-2011 18:25 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2011 18:20 schreef Silence het volgende:
Maar die van mij voor 2 personen. Doet er niet toe, ik zal die maatschappij ook eens bekijken.
Oh, als het 140 voor twee samen is dan is dat stukken goedkoper inderdaad. Die 117 was nl voor 1 persoon. Alleen ben ik niet zo'n fan van Ryanair (gokje dat het bij hun is).


Btw als je de westkust wilt bekijken kon je vroegah naar Galway vliegen vanuit A'dam.
Dat kan niet meer geloof ik.

quote:
Op 25 januari 2011 18:23 schreef MR. N het volgende:
Nou, Polen was niet geheel vrijwillig, en mijnenvelden in Bosnië e.d, sja iemand moet ze opruimen zodat ik veilig in de berm kan pissen toch?

Ik bedoelde mijn post niet helemaal serieus overigens, was meer een sneer naar de mensen die Ierland een paar jaar geleden nog het wonder van de vrije markt economie vonden.

Ik meende me te herinneren dat ik hier wel eens gelezen had dat je er met band en/of voor vakantie heen geweest was. Maar goed, niet zo belangrijk.

En die figuren die hebben de plank wel misgeslagen ja. Ik ben benieuwd of dat (straks) met bijvoorbeeld Roemenie ook zo gaat.

Toch vind ik het wel jammer dat het zo slecht met Ierland gaat al hebben ze daar zelf natuurlijk ook hun steentje aan bijgedragen. Mogelijke overmoedigheid toen het goed ging waardoor ze het deksel dubbel zo hard op de neus kregen toen de economy begon te verslechteren. Zie de gevolgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 25-01-2011 18:38]


 


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-01-2011 19:00 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2011 18:16 schreef Silence het volgende:
Als het veel scheelt is Eindhoven toch ook een prima optie?
'

Jup, ik heb 40% korting voordeelurenabonnement voor OV dus naar Eindhoven is niet een groot probleem.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-01-2011 16:50 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nu bezig eens grof te kijken wat we willen.

Het plan is nu om 2 dagen in Dublin te blijven, daarna door te gaan naar Galway voor een dag of 4/5, en vanaf daar naar regio 'Kerry'. Nog even kijken welke plaats, de locatie waar Rotor het over had lijkt ons erg mooi. Daar blijven we dan tot de dag voor onze vlucht weer terug gaat vanuit Dublin.

Ik kan daar helemaal in op gaan. Het duurt nog maanden, maar in mijn hoofd ben ik er nu al.


rotor
Usericon van rotor
Posted 30-01-2011 17:17 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Ik heb even wat foto's geupload.
Ze zijn allemaal gemaakt op Dursey Head, het eilandje helemaal links onder, anno 1999. Het rode lijntje hebben we gewandeld. De foto's zijn in '99 ingescand, vandaar de matige kwaliteit.





Dit torentje staat helemaal op het uiterste puntje van het eiland, je ziet em op de eerste foto in de verte staan
Deze raafachtige cirkelde al krauwend rondjes om de toren, hallucinerend gewoon.

Tentje opzetten, wildkamperen uiteraard.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen