IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 04-11-2006 0:11 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 4 november 2006 0:02 schreef Chelman het volgende:
Mooi debat. Balkie duidelijk sterker dan Windvaantje Bos. Bos heeft de stem van de kijkers wel gewonnen wat niet verbaast aangezien 19% van de mensen die vooraf verklaarden om op de SP te gaan stemmen schijnbaar nu op de PvdAzijnpissers gaan stemmen.

In ieder geval wordt het steeds waarschijnlijker dat de PvdAfgunst de verkiezingen gaat winnen daar zij nog fors stemmen bij de SP kunnen gaan scoren en de CDA niet echt meer stemmers van andere partijen aan zich zal kunnen binden.



Ik geloof er niks van ©

quote:

P.S. Degenen die nog twijfelen dat de publieke media rood zijn....na afloop van de uitzending op RTL schakelde ik over naar P&W. Die besteedden meer aandacht aan Jantje dan aan Bos of Balkie....inclusief het uitzenden van hun verkiezingsspot en gemoedelijk met elkaar de SP promoten.


Was bij RTL gebleven zoals ik, en je had een tafel gehad vol Balkie sympathisanten incl. een idiote vertoning van de hoofdredacteur van Elsvevier, een betuigd VVD aanhanger. Het lijkt me trouwens ook wel duidelijk welke kleur Frits Wester mooi vindt Ergo: Je lult


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-11-2006 0:12 by M. Profiel van M.

Hallo... Chelman praat over *publieke* media. RTL is niet de publieke omroep.



L.e.z.e.n.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-11-2006 0:14 by spectre Profiel van spectre

Tja, en een niet publieke mag meer een kleur hebben dus
Ik denk wij allebei wel weten naar welke zenders het meeste worden gekeken, of niet soms?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 04-11-2006 0:15 by Argus Profiel van Argus

Het punt is dat die niet met algemene gelden in stand gehouden worden


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-11-2006 0:17 by M. Profiel van M.

@spect0r

Tja, ik signaleer alleen maar dat Herr Chelman het over de publieke omroep had en jij over RTL .

Hoeveel mensen ernaar kijken is inderdaad relevant, maar je moet niet vergeten dat de publieke omroep met gemeenschapsgeld betaald wordt en RTL niet. Dat vind ik wel een fundamenteel verschil.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 04-11-2006 0:17]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-11-2006 0:18 by spectre Profiel van spectre

Ik kan het niet helpen dat er meer mensen werken die duidelijk een andere mening hebben dan meerendeel van dit topic hoor Of is dit soms ook een complot Gus?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-11-2006 0:20 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 4 november 2006 0:17 schreef M. het volgende:
@spect0r

Tja, ik signaleer alleen maar dat Herr Chelman het over de publieke omroep had en jij over RTL .

Hoeveel mensen ernaar kijken is inderdaad relevant, maar je moet niet vergeten dat de publieke omroep met gemeenschapsgeld betaald wordt en RTL niet. Dat vind ik wel een fundamenteel verschil.
Jeah, maar ze hebben echt niet bij elk debat Jan Mao aan tafel hoor Of mag Rutte niet komen

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-11-2006 0:21]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-11-2006 0:21 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 4 november 2006 0:11 schreef spectre het volgende:
Was bij RTL gebleven zoals ik, en je had een tafel gehad vol Balkie sympathisanten incl. een idiote vertoning van de hoofdredacteur van Elsvevier, een betuigd VVD aanhanger. Het lijkt me trouwens ook wel duidelijk welke kleur Frits Wester mooi vindt Ergo: Je lult


Dit heb ik ook eerst uitgekeken. Rick Nieman was vrij neutraal en hield zich vooral bezig met zij 'oortje', Henk Jan had het over het voorkomen van de beide heren en niet zijn voorkeuren (ik meen me te herinneren dat hij een linkse stemmer is namelijk), dat mokkel van de GroenLinks voorloper partij is ook niet bepaald 'rechts' medunkt. Arendo Joustra was wat minder genuanceerd. Al met al:

1 rechts aanhanger
1 links aanhanger
2 onbepaald

Bovendien had ik het over de *publieke* omroep zoals M. al zei.

Frits Wester was trouwens vrij gebalanceerd. Elke 'uitval' naar Bos was gecompenseerd met een 'uitval' naar Balkie.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-11-2006 0:23 by spectre Profiel van spectre

exPSP'er was op de hand van Balk hoor


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-11-2006 0:24 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 4 november 2006 0:20 schreef spectre het volgende:
Jeah, maar ze hebben echt niet bij elk debat Jan Mao aan tafel hoor Of mag Rutte niet komen


Die mag ongetwijfeld komen. Die wordt echter op een (zoals het eigenlijk hoort) kritische ondervraging getrakteerd en niet op drie kwartier lofzang inclusief het uitzenden van een campagnespotje begeleid door een 'grapje' van Jeroen Pauw: 'Dit was in het kader van zendtijd voor politieke partijen..huh huh haa haa haa he Jan?'


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-11-2006 0:24 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 4 november 2006 0:23 schreef spectre het volgende:
exPSP'er was op de hand van Balk hoor


Niet inhoudelijk, enkel op voorkomen en prestatie in het debat. Het was geen Balkie lofzang. Zelfs Maorijnissen vond Balkie het goed doen...

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 04-11-2006 0:25]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-11-2006 0:25 by M. Profiel van M.

@spekkie

Niet bij elk debat, en het feit dat Rutte er niet zo vaak zit kan hij ook wel zichzelf verwijten helaas... maar het is volgens mij wel duidelijk dat de publieke omroep van linkse signatuur is. En ik vind het helemaal niet erg als een zender een bepaalde politieke signatuur heeft, ik vind het wel erg als daarvoor gemeenschapsgelden misbruikt worden. Ik vind Paul Witteman daarom ook vrij irritant. Als hij bij een commerciele zender had gewerkt, had ik hem veel minder irritant gevonden. De publieke omroep bedrijft gewoon teveel politiek.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 04-11-2006 0:26]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-11-2006 0:31 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 4 november 2006 0:25 schreef M. het volgende:
@spekkie

Niet bij elk debat, en het feit dat Rutte er niet zo vaak zit kan hij ook wel zichzelf verwijten helaas... maar het is volgens mij wel duidelijk dat de publieke omroep van linkse signatuur is. En ik vind het helemaal niet erg als een zender een bepaalde politieke signatuur heeft, ik vind het wel erg als daarvoor gemeenschapsgelden misbruikt worden. Ik vind Paul Witteman daarom ook vrij irritant. Als hij bij een commerciele zender had gewerkt, had ik hem veel minder irritant gevonden. De publieke omroep bedrijft gewoon teveel politiek.


Ik denk dat de maatregelen van afgelopen tijd daar alleen maar meer voor heeft gezorgd, maar ik vind het zeker niet zo erg als hier geschetst wordt door jou.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-11-2006 0:31]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-11-2006 0:32 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 4 november 2006 0:24 schreef Chelman het volgende:
Zelfs Maorijnissen vond Balkie het goed doen...

Ja, deed ie ook toch? Jan: de minst linkse aan tafel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-11-2006 0:33 by M. Profiel van M.

Nou, ik wel! Ha! Dusseh, slik dat! En nu ga ik naar bed.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-11-2006 0:33 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 4 november 2006 0:32 schreef spectre het volgende:
Ja, deed ie ook toch? Jan: de minst linkse aan tafel


Nou. Naast Pauw en Witteman die volgens mij zelfs rood zweten is Jantje inderdaad een rechts rakker.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-11-2006 0:36 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 4 november 2006 0:33 schreef M. het volgende:
Nou, ik wel! Ha! Dusseh, slik dat! En nu ga ik naar bed.
Windvaan M.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-11-2006 0:36 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 4 november 2006 0:33 schreef Chelman het volgende:
Nou. Naast Pauw en Witteman die volgens mij zelfs rood zweten is Jantje inderdaad een rechts rakker.
lol


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-11-2006 14:31 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

partij v/d Dieren is een serieuze optie. Als je de naam wegdenkt hebben ze inhoudelijk veel overeenkomst met wat ik belangrijk vind. Mijn belangrijkste thema voor deze verkiezingingen is de afschaffing van de identificatie plicht en ophouden met al dat terrorisme ge-eikel dat mensen onnodig bangt maakt, onnodig irriteert en onnodig veel geld kost.

groenlinks en P v/d Dieren zijn hier het sterkst tegen, Sp neemt hier een derde plaats bij in. Wel zou het mooi zijn om SP groot te maken, dus ze blijven toch een optie... Ben er nog niet uit welk van de drie het dan toch gaat worden, of ik strategie of gevoel bepalend laat zijn.


Welke Mongool heeft trouwens bedacht dat alle stemcomputers wegmoeten omdat ze teveel licht stralen waardoor men zou kunnen zien wat je stemt. bedoel hang dan een gordijn op bij het hokje! Oplossing van nog geen 2 euro per gordijn en klaar is kees..... Lijkt mij simpel, Roep bejaarden hulptroepen in, hebben die oudjes ook weer wat te naaien...


Vattakorongok
Usericon van Vattakorongok
Posted 04-11-2006 16:09 by Vattakorongok Profiel van Vattakorongokhttp://myspace.metalfrenkert.com

Ik stem Geert, ik kon gister niet eens normaal mijn huis binnen zonder mot met een groepje import hollanders die voor mn deur hangen.
Ben het helemaal zat met die figuren.


Gelegenheids satanist


Nix
Usericon van Nix
Posted 04-11-2006 16:18 by Nix Profiel van Nix

Zou je dat nou wel doen?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


IbaVai
Usericon van IbaVai
Posted 04-11-2006 16:18 by IbaVai Profiel van IbaVai

quote:
Op 4 november 2006 14:31 schreef ghoulliette het volgende:
partij v/d Dieren is een serieuze optie. Als je de naam wegdenkt hebben ze inhoudelijk veel overeenkomst met wat ik belangrijk vind. Mijn belangrijkste thema voor deze verkiezingingen is de afschaffing van de identificatie plicht en ophouden met al dat terrorisme ge-eikel dat mensen onnodig bangt maakt, onnodig irriteert en onnodig veel geld kost.

groenlinks en P v/d Dieren zijn hier het sterkst tegen, Sp neemt hier een derde plaats bij in. Wel zou het mooi zijn om SP groot te maken, dus ze blijven toch een optie... Ben er nog niet uit welk van de drie het dan toch gaat worden, of ik strategie of gevoel bepalend laat zijn.


Welke Mongool heeft trouwens bedacht dat alle stemcomputers wegmoeten omdat ze teveel licht stralen waardoor men zou kunnen zien wat je stemt. bedoel hang dan een gordijn op bij het hokje! Oplossing van nog geen 2 euro per gordijn en klaar is kees..... Lijkt mij simpel, Roep bejaarden hulptroepen in, hebben die oudjes ook weer wat te naaien...


Partij van de dieren stemmen lijkt me vrij kansloos.. Wat is daar mee te bereiken, hun standpunten kunnen misschien leuk zijn, maar onmogelijk waar te maken aangezien ze nooit zullen regeren. Idem eigenlijk met groenlinks. Sp heb je al een betere aan, heeft meer kans om groot te worden! Stem SP


Vattakorongok
Usericon van Vattakorongok
Posted 04-11-2006 16:20 by Vattakorongok Profiel van Vattakorongokhttp://myspace.metalfrenkert.com

quote:
Op 4 november 2006 16:18 schreef Nix het volgende:
Zou je dat nou wel doen?


Jazeker. De rest interesseert me niet want er komt toch nooit wat van. Of ellende.


Gelegenheids satanist


IbaVai
Usericon van IbaVai
Posted 04-11-2006 16:25 by IbaVai Profiel van IbaVai

quote:
Op 4 november 2006 16:20 schreef Vattakorongok het volgende:
Jazeker. De rest interesseert me niet want er komt toch nooit wat van. Of ellende.


De partij voor de vrijheid vertelt heel leuk waar ze voor staan, maar hoe ze dit denken te bereiken...??
Ik zou ze nooit willen zien regeren, maar als opositie kunnen ze wel wat bijdragen voor Nederland denk ik, gewoon stemmen dus.


Vattakorongok
Usericon van Vattakorongok
Posted 04-11-2006 16:28 by Vattakorongok Profiel van Vattakorongokhttp://myspace.metalfrenkert.com

Zulke mensen zijn zowieso nodig, want anders krijgen dat soort onderwerpen totaal geen aandacht meer. En dat willen we niet hebben, want onze linkse vrienden kijken niet naar wat er op straat gebeurd. En daar komt toch de meeste ellende vandaan. Vooral met die (import)hangjeugd.


Gelegenheids satanist


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen