IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Domme/onzinnige/brute post over de islam Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 10-12-2006 20:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Gelukkig komt de topictitel wel weer heel erg tot zijn recht zeg


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 20:57 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 20:51 schreef ZelThoR het volgende:
Lol, met religieuze symbolen in je avatar rondposten EN religie haten? Mijn hoofd tolt!



En jij hebt een leesprobleem.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-12-2006 20:59 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Onslaught, je lijkt wel een Moslim, zo fel als jij op al deze posts reageert!


Bruce Banner


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-12-2006 20:59 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ok ik ga weer ontopic!

Islam is poep!

Zo, die was bruut! =O


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:03 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 20:59 schreef Lainedil het volgende:
Onslaught, je lijkt wel een Moslim, zo fel als jij op al deze posts reageert!


Neem de geschiedenis erbij...bijna alle oorlogen breken uit door het kut argument ´geloof´
Kijk even wie Theo van Gogh doodschoot...ook zo´n kut moslim.....Kijk even naar de spaanse inquisitie....kijk even naar de kruistochten...
En geloof is niet gebonden aan religie...Hitler´geloofde´ook dat het Arische ras beter was en sloeg in deze overtuiging zó door dat ie dus een van de meest gehate idioten uit de geschiedenis werd.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-12-2006 21:05 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ik geloof dat jij wel érg overdreven, ongefundeerd en vrij overhaast reageert. Hebben we nu ook ruzie? Wil je weten welke trein ik altijd neem, zodat je hem kan opblazen?


Bruce Banner


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-12-2006 21:06 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

@ Onslaught: Zonder geloof vinden mensen wel andere excuses voor geweld, of ben je nou zo naiëf?

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 10-12-2006 21:06]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-12-2006 21:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:05 schreef Lainedil het volgende:
Wil je weten welke trein ik altijd neem, zodat je hem kan opblazen?
De Eftelingtrein toch?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:08 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:05 schreef Lainedil het volgende:
Ik geloof dat jij wel érg overdreven, ongefundeerd en vrij overhaast reageert. Hebben we nu ook ruzie? Wil je weten welke trein ik altijd neem, zodat je hem kan opblazen?



Als dit het niveau van discusieren is hier dan kan ik me voorstellen dat jullie allemaal elkaars handje vasthouden tijdend het typen hier...tering wat een stel nichten zeg.
En ik weet als geen een waar het geloof toe in staat is....het is het meest gevaarlijke wat er bestaat op de wereld...en wie dat ontkent heeft zn ogen in zn zak zitten.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:10 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:06 schreef Gemene Lepel het volgende:
@ Onslaught: Zonder geloof vinden mensen wel andere excuses voor geweld, of ben je nou zo naiëf?


Nee het is ook niet hetgeen waar ze om vechten...het gaat altijd om land..macht..geld...maar dat het als excuus gebruikt word geeft wel aan dat het dus geen enkel goeds teweeg brengt....geloof heeft als je een beetje de geschiedenis erbij neemt meer kwaad gebracht dan goed.
En ik heb hier in Amsterdam genoeg van die kutmosloms om me heen wonen...sla de krant eens open..kijk naar het nieuws...ze zeggen dat nederland tolerant is naar ze...forget it....nederland is onderdanig aan de islam...en ik doe daar niet aan mee.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-12-2006 21:11 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Betekent dat dat je weggaat?







(en dan zeggen ze nog dat ik altijd zo hap. Onslaught, hier is je kroon! )


Bruce Banner


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-12-2006 21:11 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ik denk eerder dat de drijfveren als machtswellust nogal gevaarlijk zijn. Deze misbruiken vaak weer geloof. Leer verder kijken dan het oppervlak en dan zie je dat het grootste deel van de "godsdienstoorlogen" niet slechts om religie gaan. Alsof atheistisch Rusland lekker vreedzaam was.



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-12-2006 21:11 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 20:57 schreef Onslaught het volgende:
En jij hebt een leesprobleem.

OK.

Ik lees "I hate all religion" en zie jou met een religieus symbool rondlopen. Jij hecht dus waarde aan religie, anders zou je niet met dat symbool rondlopen. Voor mij strookt dat niet met elkaar. Je mag uitleggen waarom jij vindt dat dat wel kan.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-12-2006 21:12 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 10 december 2006 21:11 schreef Lainedil het volgende:
Betekent dat dat je weggaat?







(en dan zeggen ze nog dat ik altijd zo hap. Onslaught, hier is je kroon! )



Edit:

quote:
Op 10 december 2006 21:08 schreef Onslaught het volgende:
het is het meest gevaarlijke wat er bestaat op de wereld...en wie dat ontkent heeft zn ogen in zn zak zitten.


heb ik dat ooit ontkend, dan? Wie heeft hier een leesprobleem? Hahaha!


Bruce Banner


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:14 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:11 schreef Lainedil het volgende:
Betekent dat dat je weggaat?







(en dan zeggen ze nog dat ik altijd zo hap. Onslaught, hier is je kroon! )



Nope...wie wegaat is zwak...wie vecht is sterk....en ik vecht er tegen zolang als dat gaat....en als ik hap fine...jij blij.....maar als het over moslims gaat dan doe ik idd een boekje open ...graag zelfs....


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:16 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:11 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik denk eerder dat de drijfveren als machtswellust nogal gevaarlijk zijn. Deze misbruiken vaak weer geloof. Leer verder kijken dan het oppervlak en dan zie je dat het grootste deel van de "godsdienstoorlogen" niet slechts om religie gaan. Alsof atheistisch Rusland lekker vreedzaam was.




Er zijn er dus wel meer die niet lezen...ik zeg toch niet dat alles uit geloof vandaan komt....dat argument word vaak gebruikt....en DAT is waar geloof dus geen enkel argument tegen al dat geweld inbrengt...je hoort nooit een geestelijk zeggen dat al dat geweld niet kan....


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:16 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:12 schreef Lainedil het volgende:
Edit:



heb ik dat ooit ontkend, dan? Wie heeft hier een leesprobleem? Hahaha!



Heb ik gezegd dat jij dat ontkent?
En ik dus niet als antwoord op je vraag.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-12-2006 21:17 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 10 december 2006 21:14 schreef Onslaught het volgende:
Nope...wie wegaat is zwak...wie vecht is sterk....en ik vecht er tegen zolang als dat gaat....

Ali en Mohammed ook!
quote:
En als ik hap fine...jij blij.....maar als het over moslims gaat dan doe ik idd een boekje open ...graag zelfs....



Ik ook wel, maar dan over het algemeen wel iets gefundeerder en minder uit blinde haat opgesteld. heel soms is het zelfs genuanceerd. Wat zeg je daarvan?!

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-12-2006 21:18]


Bruce Banner


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:21 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:11 schreef ZelThoR het volgende:
OK.

Ik lees "I hate all religion" en zie jou met een religieus symbool rondlopen. Jij hecht dus waarde aan religie, anders zou je niet met dat symbool rondlopen. Voor mij strookt dat niet met elkaar. Je mag uitleggen waarom jij vindt dat dat wel kan.



lees ff terug.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:23 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:17 schreef Lainedil het volgende:
Ali en Mohammed ook!

Daar reken ik juist op!!

Ik ook wel, maar dan over het algemeen wel iets gefundeerder en minder uit blinde haat opgesteld. heel soms is het zelfs genuanceerd. Wat zeg je daarvan?!


Hoe genuanceerd denk je dat die moslims zijn??
NIET!
Dus komen ze niet naar mijn niveau...dan kom ik wel naar hun niveau....en ik weet dat dat werkt.
Ow en haat verteerd niet..voordat je van die geestelijk zwakke gevalletjes krijgt die dat gaan roepen....haat houd je scherp.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-12-2006 21:26 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Wijzig dan tenminste je avatar, anders is die hele haat van je (met inachtneming van je standpunten) total lächerlich, en zal niemand ook maar één woord van je serieus nemen.


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-12-2006 21:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:21 schreef Onslaught het volgende:
lees ff terug.


quote:
Op 10 december 2006 20:41 schreef Onslaught het volgende:
ik had er nog geen een en ik wilde eigenlijk een foto nemen...maar dat koste ff meer werk...ff geen zin in.
En geloof me...dat het een religieus teken was wist ik zelf ook wel....als iemand weet wat religie inhoud en wat puur ongeloof inhoud dan ben ik dat zelf .....pas als je alle boeken hebt gelezen(bijbel..torah..koran..satansbijbel..etc.)..dan mag je pas commentaar hebben vind ik


Deze post bedoel je? Dat verklaart niet waarom het wel kan hoor. Dat je geen zin had om dat beetje werk voor een foto te doen maakt echt niet hoor. Dan maar beter niets als je er niet achter staat.

Daarnaast begin je alleen over je vermeende expertise. Dat is geen argument, hoogstens een ondersteuning van een argument.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:30 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:26 schreef Lainedil het volgende:
Wijzig dan tenminste je avatar, anders is die hele haat van je (met inachtneming van je standpunten) total lächerlich, en zal niemand ook maar één woord van je serieus nemen.


Pardon??
Nummer twee die denkt bevelen uit te kunnen delen??
Ga je wijf lekker commanderen...of probeer je dat al maar werkt dat niet en kom je het dan maar hier proberen??


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 21:31 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:29 schreef ZelThoR het volgende:
Deze post bedoel je? Dat verklaart niet waarom het wel kan hoor. Dat je geen zin had om dat beetje werk voor een foto te doen maakt echt niet hoor. Dan maar beter niets als je er niet achter staat.

Daarnaast begin je alleen over je vermeende expertise. Dat is geen argument, hoogstens een ondersteuning van een argument.



Jij denkt zeker dat ik voor jou alles ga spellen niet??
Jammer dan...als je niet snapt wat ik zeg,of dat je het niet kan hebben hoe ik mijn meningen verwoord....dan heb je puur pech.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-12-2006 21:34 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 10 december 2006 21:30 schreef Onslaught het volgende:
Pardon??
Nummer twee die denkt bevelen uit te kunnen delen??
Ga je wijf lekker commanderen...of probeer je dat al maar werkt dat niet en kom je het dan maar hier proberen??



Pardon?? Nummer zoveel die denkt bevelen uit te kunnen delen?? Jij ziet écht niet in hoe zo'n dakhaas je bent he? Je kent mijn vriendin niet. Die zal je ook nooit leren kennen, aangezien ze minstens net zo'n grafkankerhekel heeft als aan radicale moslims. Uitgaande van je voorgaande uitspraken kan jij dan wel nagaan hoe laag je wordt ingeschat. En ik maar denken dat er misschien toch op een enigszins fatsoenlijk niveau met je gepraat kon worden. Sneu, érg sneu dat je dan zo persoonlijk reageert. Een zwaktebod, meer kan ik er niet van maken. Succes in je verdere leven; je zult het meer dan nodig hebben.



Bruce Banner


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen