IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dope Games Part III: The Revenge Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-10-2007 9:12 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 oktober 2007 1:25 schreef Argh het volgende:
Ook weer eens aan de slag gegaan met Vampires The Masquerade Bloodlines, ben nu al verder dan toen ik 't voor de eerste keer speelde haha. Vet geniaal sfeertje, maar blijft jammer dat 't wat verrot draait af en toe... heb de eerste 2 steden al zowat 'uitgespeeld' verslavend, gelukkig is het herfstvakantie

Er zijn wat dingen die het spel behoorlijk kunnen versnellen. Zo zijn er wat onofficiële patches (die prima werken) die problemen verhelpen. Troika zelf maakt geen patches meer, want dat bedrijf is opgeheven...

Ook moet je je swapfile op ongeveer 1.5 keer je RAM zetten (of gewoon meteen op 3-4 GB) en "-add heapsize 512000" aan je shortcut toevoegen.

En er is nog wel meer: http://forumplanet.gamespy.com/bloodlines_tech_support/b50391/p1



[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 15-10-2007 9:12]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 16-10-2007 0:45 by Argh Profiel van Argh

Thanks voor de tip, had de patches al geinstalleerd, de andere tips nu even gedaan en het draait iets beter, maar het gaat nog steeds bij 't 'feeden' vaak mis, zal wel aan mn videokaart liggen dan... computer hangt dan bijna, maar een paar keer op escape en weer terug naar het spel helpt wel, wel vervelend.

SPOILERRRRRRRR!:











Net trouwens de missie in de sewers onder hollywood gedaan, jezus christus wat duurde dat fucking lang zeg, denk je na veel gekloot en gepuzzel dat je dr bijna bent, krijg je een vaag gemuteerd drie-lichamig beest voor je kiezen waarvan je denkt dat 't een eindbaas is... maar nee, eindelijk dood, krijg je verdomd verderop in een fakkign ondergronds doolhof nog 10 van die kutdingen, en dat met maar 1 bloodbag (kan helaas niet feeden op ratten aangezien ik ventrue speel) over en weinig kogels... aeergh kheb me kapot geërgerd, en moest op 't laatst wel vluchten! maar nu eindelijk gehaald en in 't knusse nosferatu dorpje aanbeland.. tijd voor een lange pauze, heb er al veel te lang achter gezeten vandaag... PFFFFFFFFFF

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 16-10-2007 1:55]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-10-2007 18:12 by Schaep Profiel van Schaep

Herkenbaar.

Maar opzich kan je toch ook gewoon blijven staan, een kopje koffie drinken en wachten tot je voldoende health hebt? Of langs die beesten sluipen, maar dat is natuurlijk wel voor mietjes.

Ik baal nog steeds dat ik alles opnieuw moet doen. Hetzelfde geld trouwens voor Chrono Trigger en Super Mario RPG, waarbij ik ook op 80% van de game de savegames ben verloren.

Deze vakantie Mario & Luigi: Partners In Time en Castlevania: Portrait of Ruin uitgespeeld op de Nintendo DS. Allebei geniale games.





[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 16-10-2007 18:35]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-10-2007 19:18 by M. Profiel van M.

Hm, vandaag de uitbreiding van Neverwinter Nights 2 gekocht, "Mask of the Betrayer". Ben benieuwd


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-10-2007 19:20 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

ET: QW is uit, daar was jij tochg helemaal idolaat over M?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-10-2007 19:25 by M. Profiel van M.

Sorry, ik weet niet eens wat die afkorting betekent haha.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-10-2007 19:26 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Enemy Territory: Quake Wars.

Ik had op z'n minst gegoogled.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-10-2007 19:27 by M. Profiel van M.

Jij te lui om een volledige titel te typen, ik te lui om te googlen hehe.

Maarre, die titel ken ik dus niet. Ik ken dat hele Enemy Territory niet. Dus hier heb je helemaal niets aan!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-10-2007 19:28 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Hmz, ik haal mensen door elkaar.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-10-2007 19:48 by Schaep Profiel van Schaep

Ik ga hem wel direct downloaden zodra ik weer thuis ben, ik ben benieuwd!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 17-10-2007 0:41 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 16 oktober 2007 19:48 schreef Schaep het volgende:
Ik ga hem wel direct downloaden zodra ik weer thuis ben, ik ben benieuwd!


Wat? Enemy Territory: Quake Wars ?

Het is echt een multiplayer spel zoals Battlefield enzo, ik heb 'm ook gedownload omdat er ook een singleplayer bij zat die ik wel wilde proberen, maar ik vind singleplayer echt niks aan bij dat spel.. Voor multiplayer heb je zo'n key nodig..


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-10-2007 1:08 by Schaep Profiel van Schaep

Het lijkt me inderdaad ook echtwel een multiplayer-game, maar ik zat zelf te denken aan knallen over een netwerk.


Argh
Usericon van Argh
Posted 17-10-2007 3:10 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 16 oktober 2007 18:12 schreef Schaep het volgende:
Herkenbaar.

Maar opzich kan je toch ook gewoon blijven staan, een kopje koffie drinken en wachten tot je voldoende health hebt? Of langs die beesten sluipen, maar dat is natuurlijk wel voor mietjes.




Kan opzich ook ja, vaak genoeg even 10min gewacht tot mn health weer volledig gerestored was. Had geen enkele stealth point tot dusver, en nu heb ik missies waarbij ik veel gebruik van stealth moet maken dus deze net even wat opgekrikt. Inmiddels al in chinatown aanbeland en yakuza achtige praktijken af zitten handelen...

Als ik jou was zou ik gewoon overnieuw beginnen met de kennis die je nu hebt en een andere clan kiezen. Denk dat ik als ik het straks heb uitgespeeld ook eens met een andere clan ga proberen en her en der wat andere keuzes ga maken

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-10-2007 3:12]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-10-2007 13:15 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 17 oktober 2007 3:10 schreef Argh het volgende:
Kan opzich ook ja, vaak genoeg even 10min gewacht tot mn health weer volledig gerestored was. Had geen enkele stealth point tot dusver, en nu heb ik missies waarbij ik veel gebruik van stealth moet maken dus deze net even wat opgekrikt. Inmiddels al in chinatown aanbeland en yakuza achtige praktijken af zitten handelen...

Als ik jou was zou ik gewoon overnieuw beginnen met de kennis die je nu hebt en een andere clan kiezen. Denk dat ik als ik het straks heb uitgespeeld ook eens met een andere clan ga proberen en her en der wat andere keuzes ga maken


Haha, dat schiet al goed op!

En je hebt gelijk, ik kreeg ook wel de indruk dat de game een behoorlijke replay-waarde heeft!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-10-2007 13:46 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 oktober 2007 13:15 schreef Schaep het volgende:
Haha, dat schiet al goed op!

En je hebt gelijk, ik kreeg ook wel de indruk dat de game een behoorlijke replay-waarde heeft!

Ik begin nu ook weer bijzonder veel zin te krijgen om het weer te spelen door jullie, haha


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-10-2007 20:15 by Schaep Profiel van Schaep

Hehe, goed zo!

Mijn broertje heeft vandaag The Legend of Zelda: Phantom Hourglass gekocht, ziet er goed uit! Dat wordt dus geen DS'en meer voor mij deze vakantie, maar de volgende vakantie wel extra plezier. Ik ben dus maar gestopt met Advance Wars Dual Strike en begonnen met The Legend of Zelda: The Minish Cap op mijn GBA, tot nu toe ook niet slecht.


Argh
Usericon van Argh
Posted 18-10-2007 1:30 by Argh Profiel van Argh

Bijna uitgespeeld, vind het wel jammer dat naarmate 't einde nadert het steeds meer een hack & slash / fps game wordt... (leopold missie / sabbat missie ) en de balans van makkelijk/redelijk moeilijk naar ineens volslagen idioot moeilijk (weerwolf + bakken met vijanden ineens in de voorheen genoemde missies) is ook niet echt geweldig... pfff.. jammer nouja nog ff doorzetten

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 18-10-2007 2:20]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 18-10-2007 8:09 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Even Guitar Hero II van mn broertje geleend, godver wat is dat gaaf zeg!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-10-2007 1:15 by Argh Profiel van Argh

Net "Portal" ( http://youtube.com/watch?v=GWzmL05OlYA ) uitgespeeld (kleine 2.5u), had 't wel iets moeilijker verwacht... op een paar lastige 'trickjumps' na was 't vrij makkenlijk, als je eenmaal de logica doorhebt raas je zo door de levels heen. En het is ook wel vermakelijk voor een tijdje, en het kleine verhaal wat erin zit is ook leuk. Vermakelijk einde ook en grappig liedje aan het eind haha... nu moeten ze nog een moeilijkere versie met meer elementen gaan maken met meer verhaal en meer levels en verschil in omgeving! Zou tegek zijn!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-10-2007 13:05 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

http://youtube.com/watch?v=CnPsPM5Jw8A

Kerel is niet echt goed, maar wel gaafheid!! Slay0r!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 21-10-2007 15:08 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 21 oktober 2007 13:05 schreef Ethereal het volgende:
http://youtube.com/watch?v=CnPsPM5Jw8A

Kerel is niet echt goed, maar wel gaafheid!! Slay0r!


Hahaha, gaaf, ja!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-10-2007 17:21 by Schaep Profiel van Schaep



Bereid je voor op de beste game ooit.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-10-2007 18:19 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Schaep, is Beautifull Katamari niks voor jou? Is lekker vaag.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-10-2007 18:23 by Schaep Profiel van Schaep

Effe checken!

Edit: Oh die!

Komt die ook uit voor de pc? Een Xbox360 aanschaffen gaat momenteel niet lukken.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-10-2007 18:25]


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 22-10-2007 18:40 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Vanavond die nieuwe quake eens even proberen, is net binnen. Ben benieuwd hoe die loopt op deze pc. Quad core ftw!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen