IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dope Games Part III: The Revenge Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-11-2007 1:07 by Schaep Profiel van Schaep



Ik ben ook nog druk bezig met Ocarina of Time op de Gamecube.


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 19-11-2007 1:13 by Ancient Times Profiel van Ancient Times

quote:
Op 19 november 2007 1:07 schreef Schaep het volgende:


Ik ben ook nog druk bezig met Ocarina of Time op de Gamecube.


Hehe, ja ik heb dat spel echt jaren, maar nog nooit uitgespeeld Ook weinig animo om te spelen. Maar het blijft toch een van mn favo games. Sowieso vind ik de meeste zelda games wel tof. Behalve Majora's Mask.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-11-2007 1:16 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 19 november 2007 1:13 schreef Ancient Times het volgende:
Hehe, ja ik heb dat spel echt jaren, maar nog nooit uitgespeeld Ook weinig animo om te spelen. Maar het blijft toch een van mn favo games. Sowieso vind ik de meeste zelda games wel tof. Behalve Majora's Mask.


Majora's Mask heb ik nooit gespeeld. The Adventure of Link, A Link to the Past, Ocarina of Time, The Windwaker en Twilight Princess wel, maar tot mijn grote schaamte heb ik alleen die laatste twee uitgespeeld.

Maar Ocarina of Time is inderdaad één van de gaafste games ooit, samen met Chrono Trigger en Fallout 2, wat mij betreft.


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 19-11-2007 1:19 by Ancient Times Profiel van Ancient Times

quote:
Op 19 november 2007 1:16 schreef Schaep het volgende:
Majora's Mask heb ik nooit gespeeld. The Adventure of Link, A Link to the Past, Ocarina of Time, The Windwaker en Twilight Princess wel, maar tot mijn grote schaamte heb ik alleen die laatste twee uitgespeeld.

Maar Ocarina of Time is inderdaad één van de gaafste games ooit, samen met Chrono Trigger en Fallout 2, wat mij betreft.


Ja nouja, wij hebben dus bijna al die spellen van zelda, tot nu toe is alleen die Majora's mask me niet bevallen. Ben overigens wel benieuwd naar die allernieuwste die een tijdje geleden uit gekomen is.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-11-2007 1:22 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 19 november 2007 1:19 schreef Ancient Times het volgende:
Ja nouja, wij hebben dus bijna al die spellen van zelda, tot nu toe is alleen die Majora's mask me niet bevallen. Ben overigens wel benieuwd naar die allernieuwste die een tijdje geleden uit gekomen is.


Over Majora's Mask heb ik meer slechte verhalen gehoord inderdaad, vooral wat betreft dat reizen in de tijd. Bedoel je Phantom Hourglass op de Nintendo DS? Die is ook geniaal, ik moet hem binnenkort eens van mijn broertje lenen.


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 19-11-2007 1:26 by Ancient Times Profiel van Ancient Times

quote:
Op 19 november 2007 1:22 schreef Schaep het volgende:
Over Majora's Mask heb ik meer slechte verhalen gehoord inderdaad, vooral wat betreft dat reizen in de tijd. Bedoel je Phantom Hourglass op de Nintendo DS? Die is ook geniaal, ik moet hem binnenkort eens van mijn broertje lenen.


Ja, je moet echt voortdurend in de tijd reizen en ook op de tijd letten aangezien de maan binnen 3 dagen aanvalt ofzo. Ik weet het effe niet precies meer. Maargoed dat maakt het dus erg iritant. Ja volgens mij was Phantom Hourglass ook op de game cube uitgekomen, maar ik kan het mis hebben.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-11-2007 1:27 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 19 november 2007 1:26 schreef Ancient Times het volgende:
Ja, je moet echt voortdurend in de tijd reizen en ook op de tijd letten aangezien de maan binnen 3 dagen aanvalt ofzo. Ik weet het effe niet precies meer. Maargoed dat maakt het dus erg iritant. Ja volgens mij was Phantom Hourglass ook op de game cube uitgekomen, maar ik kan het mis hebben.


Ah, dat is Twilight Princess, zeker een aanrader!


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 19-11-2007 1:28 by Ancient Times Profiel van Ancient Times

quote:
Op 19 november 2007 1:27 schreef Schaep het volgende:
Ah, dat is Twilight Princess, zeker een aanrader!


haha, ook goed.
Erg benieuwd naar dus.Maarja me zusje zal hem binnekort vast wel kopen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-11-2007 1:31 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 19 november 2007 1:28 schreef Ancient Times het volgende:
haha, ook goed.
Erg benieuwd naar dus.Maarja me zusje zal hem binnekort vast wel kopen.


Hehe, goed geregeld.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-11-2007 4:07 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Majora's Mask is geniaal. Juist het feit dat de game alleen binnen 72 game-uren kan worden gespeeld waarna de wereld wordt ge-reset is briljant. Spelen is geloven.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-11-2007 4:35 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Alleen in Majora's Mask kun je spelen met demi god Link:



Het laatste uurtje van Majora's Mask is een van de vettere uurtjes gameplay. Daarnaast de krankzinnigheid van de mask salesman. Genieten!


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 19-11-2007 10:51 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

Uitgespeeld:
- A Link To The Past
- Ocarina Of Time x4 (1x alles compleet; 1x Master Quest)
- Majora's Mask
- The Wind Waker x7 (1x BIJNA alles compleet; ik moest nog 2 van die standbeeldjes toen mijn memory card geformatteerd moest worden vanwege een corrupt bestand... Godverdomme, wat was ik toen kwaad )
- Twilight Princess x2 (1x alles compleet, denk ik)
- Oracle Of Seasons x veel te vaak... (1x alles compleet; de helft van het aantal keren spelen heb ik de versie met de OOA-code gespeeld)
- Oracle Of Ages x idem (idem)

Nooit helemaal uitgespeeld:
- The Minish Cap (was op een emulator en toen crashte mijn pc...)

Nooit gespeeld:
- Legend Of Zelda (te lelijk)
- Adventure Of Link (idem)
- Four Swords (geen mogelijkheid tot linken)
- Phantom Hourglass (die ga ik voorlopig ook niet spelen kunnen, want geen DS )
- Link's Awakening (Wii-winkelkanaal, Wii-winkelkanaal...)

Ik vond Majora's Mask wel een vet spel. Dat terugreizen in de tijd is echt niet zo erg als men denkt; je krijgt (of ik krijg :')) tijd zat om een tempel uit te spelen, plus zoveel mogelijk extra's erbij te pakken in dat deel van Termina, alvorens je terug in de tijd moet.

Als je een tempel verslaat, krijg je de "remains" van het verslagen beest en dat telt als save; je houdt die namelijk wel als je terug de tijd in gaat. Wat je verliest zijn je Deku Nut's en dergelijke; je kunt je Rupees opslaan, je maskers verlies je niet en ga zo maar door.

En je kan de gameuren van Majora's Mask verdubbelen, hè? Song Of Time achterstevoren spelen.

Tenslotte is het eindgevecht verreweg het vetste gevecht van alle Zelda's die ik heb gespeeld.
@Slechtheid: moet je het eens proberen zonder Sacred Deity Link te gebruiken.

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 19-11-2007 10:56]



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-11-2007 10:58 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Nee man, Link ziet er zo stoerder uit dan ooit tevoren! Ow en die oude Zelda games zijn opzich niet lelijk, maar wel schijtmoeilijk.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-11-2007 11:00 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Oh en ik ben gelukkig niet de enige die de Zelda-reeks onder de groten der videogames rekent.

Zelda

En zowel Ocarina of Time [beste game ooit] en Majora's Mask had ik in de gelimiteerde gouden opgave.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 19-11-2007 11:01 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 19 november 2007 10:58 schreef Slechtheid het volgende:
Nee man, Link ziet er zo stoerder uit dan ooit tevoren! Ow en die oude Zelda games zijn opzich niet lelijk, maar wel schijtmoeilijk.

Dat wel, maar zonder het masker is het meer een uitdaging. Sacred Deity Link is veel te sterk, hehe.

Ik ben ook niet vies van slechte graphics of zo, maar dit vind ik toch wel even te erg om een Zelda-game echt leuk te maken. Misschien waag ik me er ooit weleens aan; als het echt zo moeilijk is, heeft het misschien nog wat speelwaarde.

EDIT: OOT is ook mijn favoriete game en Zelda reken ik inderdaad onder de groten, waar de reeks gewoon thuishoort!
Ik had alleen MM in de gouden versie.

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 19-11-2007 11:02]



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-11-2007 11:04 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik heb de NES Zelda destijds gespeeld en ben tot dungeon 8 gekomen. Dungeon 9 lag in een doolhof en dat kon ik niet vinden. Maar laatst speelde ik dezelfde game op de GBSP, en verdomt, ik bleef maar doodgaan.

Games van tegenwoordig [op Ninja Gaiden en God of War na] veeeeeeel te makkelijk.


Pattie
Usericon van Pattie
Posted 19-11-2007 12:11 by Pattie Profiel van Pattie

Zelda? Hoor ik daar Zelda? De vetste game ooit? :D OOT en de TP zijn zeker mijn favorieten. Majora's Mask was wel minder dan andere delen, maar moet zeker wel uitgespeeld zijn door een echte kenner. Natuurlijk niet gerust tot ik alle delen vanaf OOT uitgespeeld had. Majora's Mask was vooral op precies die tijdstippen iets doen. En er achter komen wanneer dat dan was. Ik vond hem minder leuk dan de anderen, maar zeker weten wel de moeite waard.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-11-2007 0:48 by Schaep Profiel van Schaep

Gothic 3 is tof, maar wel érg zwaar.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-11-2007 0:13 by Snaack Profiel van Snaack

BLurgh, net 3 uur Stalker gespeeld, wat een game.. Geluid hard op de koptelefoon, licht uit en gaan. Net echt haha.

Sommige stukken zijn wel #$%$#5 scary trouwens, fucking hell.

Ik ben nu in het verborgen lab. Hoe ver ben ik dan in de game? Iemand enig idee?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-11-2007 0:16 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Dan moet je nog wel een stukkie.. Stalker is idd wel vet, jammer dat de laatste levels niet zo heel goed zijn uitgewerkt. Verder denk ik wel dat het de beste FPS van dit jaar is qua innovatie/gameplay


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-11-2007 0:19 by Snaack Profiel van Snaack

Ik vind het trouwens heerschend dat je sneller moe wordt als je iets overbeladen bent. Jammer dat je niet alles mee kunt nemen.

Heb net bijv een beter pak gevonden (dat overigens 10k roebels id ipv de 15k van het pak dat je op een gegeven moment krijgt van barkeeper). Dat andere pak zou ik graag verkopen maar ja..


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 21-11-2007 23:00 by Dodo Profiel van Dodo

quote:
Op 19 november 2007 0:17 schreef Borthulaz het volgende:
Yea, God of War bijna uitgespeeld (denk ik)

Ben nu bij Ares, die ik moet killen


Heb god of war2 al maanden geleden uitgespeeld


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-11-2007 23:05 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

Zo vandaag ff drie games geïnstalleerd;

Company Of Heroes - Opposing Fronts; blijft een vette strategy game.

Bioshock; waar ik al bang voor was, unreal engine ---> dus kut voor een pc van 3 jaar oud.

Call Of Duty 4; adrenaline rush, wat een vaart, wat een details en dat op dezelfde pc van 3 jaar oud. ;-)

Ik zou graag willen zien hoe dit eruit ziet op een high-end systeem.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 22-11-2007 0:33 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

quote:
Op 21 november 2007 23:05 schreef Spirit In Black het volgende:
Call Of Duty 4; adrenaline rush, wat een vaart, wat een details en dat op dezelfde pc van 3 jaar oud. ;-)

Ik zou graag willen zien hoe dit eruit ziet op een high-end systeem.


Dus het is prima speelbaar? Mijn pc is ook zo'n 3 a 4 jaar oud, ik zal maar eens den demo downloaden ergens



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-11-2007 1:14 by Snaack Profiel van Snaack

Ik ben echt verslaafd aan het raken aan stalker hehehehe. Heb jaren niet gegamed, wat een game zeg.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen