IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dope Games Part III: The Revenge Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-11-2007 16:47 by Snaack Profiel van Snaack

Ja, maar goed, ik wil het toch zelf even uitproberen


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-11-2007 17:11 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Need For Speed zuigt. Elke game is ongeveer hetzelfde.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 04-11-2007 18:27 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 4 november 2007 17:11 schreef Slechtheid het volgende:
Need For Speed zuigt. Elke game is ongeveer hetzelfde.

+1


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-11-2007 18:37 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Alle racespellen zuigen! (lego racers uitgezonderd)


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-11-2007 18:57 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 4 november 2007 18:37 schreef Gemene Lepel het volgende:
Alle racespellen zuigen! (lego racers uitgezonderd)


Probeer GTR 2 en GT Legends dan eens.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-11-2007 19:01 by Lionheart Profiel van Lionheart

Of rFactor of Race 07.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-11-2007 19:28 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 4 november 2007 18:57 schreef Nimbus het volgende:
Probeer GTR 2 en GT Legends dan eens.


Nee, want racespellen zijn mijn ding niet. Ik heb er genoeg gespeeld om te weten dat ik er niks aan vind. Vooral spellen die zo realistisch mogelijk zijn vind ik om te huilen. Ik hou 't vooral bij RTS, shooters, RPG's en soms een adventure.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 04-11-2007 19:28]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-11-2007 19:29 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 4 november 2007 19:28 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nee, want racespellen zijn mijn ding niet. Ik heb er genoeg gespeeld om te weten dat ik er niks aan vind. Vooral spellen die zo realistisch mogelijk zijn vind ik om te huilen. Ik hou 't vooral bij RTS, shooters, RPG's en soms een adventure.


Zeg dan niks hè.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-11-2007 19:29 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 4 november 2007 16:41 schreef Lionheart het volgende:
Besturing schijnt echt ruk te zijn en je kan niet zonder driver aids rijden, veel plezier!


Vind het onwijs meevallen en het draait op mijn minimale vidkaart zelfs nog behoorlijk met alles op high op 1024*768..


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-11-2007 19:36 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Need for Speed Prostaat demo?

Voor mensen die willen weten wat de Wii gaat doen met games releases:

http://wii.ign.com/index/release.html


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 04-11-2007 19:55 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 4 november 2007 12:15 schreef Pattie het volgende:
Wel of geen Wii?



Het genoemde lijstje van Schaep is natuurlijk allemaal erg gaaf. Dat zijn alleen wel voornamelijk de "kiddy" spellen, waar je het over had.
Er is niet veel interessants uit op het moment, maar ook op de Wii komt dat er altijd wel, zoals op elk Nintendo-systeem.
Resident Evil 4 is heruitgebracht op de Wii, incl. de motion sensor controls (écht vet ), verder heb je inderdaad die Sonic-game, als je van fighting games en Dragonball houdt, heb je nog Budokai Tenkaichi 2.

En eigenlijk is het door jou al genoemde Metroid Prime 3 meer dan genoeg reden om er één aan te schaffen

EDIT: je vraag over de Cube-controllers: Aangezien de Wii-games gefixeerd zijn op die motion sensor en de Cube-controllers die niet hebben, kun je geen Wii-games met de Cube-controllers spelen (op Super Smash Bros. Brawl na; dat gaat wel mogelijk zijn!!!). Je gebruikt de Cube-controllers gewoon voor je Cube-games alsmede voor bijna elk Wii Channel-spel. (Dat zijn dus de games van oorspronlijk oudere consoles die je via internet op je Wii kan downloaden. Hieronder vallen a.t.m. bijvoorbeeld Super Mario 64, Mario Kart 64, Zelda: Ocarina Of Time, Super Metroid, Super Mario Bros 1 + 2, Sonic The Hedgehog 1 + 2 + 3)

Nóg een heel lijstje games die het de Wii waard maken, deze kosten namelijk maar een vijfje tot een tientje per stuk en er zit véél leuks bij!

EDIT 2: zie lijstje hierboven *kwijlt zelf ook*

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 04-11-2007 20:03]



Dodo
Usericon van Dodo
Posted 04-11-2007 20:26 by Dodo Profiel van Dodo

je kunt de downloadbare spelletjes ook met een gamcube controler spelen


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 04-11-2007 20:39 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 4 november 2007 16:26 schreef Snaack het volgende:
Ben nu de demo van de nieuwe NFS aan het downen, ben benieuwd. Filmpjes zien er erg gaaf uit.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1243747/


Ik heb de demo op mijn Xbox360, maar mijn god, wat is die serie afgegleden tot waardeloos niveau zeg... Stuurt voor geen meter, 1e race won ik met 17 seconden voorsprong, graphics zuigen, geluid is irritant.. Enorme misser! Jammer, want de 1e NFS Underground was geniaal...


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-11-2007 20:47 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 4 november 2007 19:29 schreef Lionheart het volgende:
Zeg dan niks hè.


Ik kan er ook niks aan doen dat jullie zo gretig reageren op mijn afkraakpost over racespellen .

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 04-11-2007 20:47]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Pattie
Usericon van Pattie
Posted 04-11-2007 23:13 by Pattie Profiel van Pattie

quote:
Er is niet veel interessants uit op het moment, maar ook op de Wii komt dat er altijd wel, zoals op elk Nintendo-systeem.
Resident Evil 4 is heruitgebracht op de Wii, incl. de motion sensor controls (écht vet )


Ah daar heb je natuurlijk ook gelijk aan. Ik ben vanmiddag even goed op zoek gegaan naar de voor- en nadelen van de consoles (Xbox was al afgevallen voor ik begonnen was) en de Wii is toch wel het vetste denk ik. Ik moet zeggen dat ik na Brawl al aardig twijfelde één te halen, maar nadat ik ''Resident Evil: Umbrella Chronicles'' zag was ik verkocht! Ook hielp ''Fire Emblem: Radian Dawn'' wel mee.

Kortom, ik ben overtuigt, na de toetsweek maar even één ophalen dus

ps, nog één vraagje, is het de moeite waard Resident Evil 4 nogmaals te halen als je de Cube versie al grijs gedraait hebt? Lijkt me sterk toch

In ieder geval bedankt voor al het advies


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-11-2007 23:20 by altx Profiel van altx

quote:
Op 4 november 2007 19:29 schreef Snaack het volgende:
Vind het onwijs meevallen en het draait op mijn minimale vidkaart zelfs nog behoorlijk met alles op high op 1024*768..


Hoe is-tie in vergelijking met Most Wanted?


(Carbon zullen we het maar niet over hebben, want dat dat het dieptepunt der dieptepunten is, is iedereen het wel over eens geloof ik...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-11-2007 23:27 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 4 november 2007 23:20 schreef altx het volgende:
Hoe is-tie in vergelijking met Most Wanted?


Voor zover ik het op basis van de demo kan beoordelen: heel anders. Geen free roaming meer, damage systeem, geen pliesie

Graphics vind ik er smakelijk uitzien, maar daar zijn de meningen over verdeeld.

De besturing is wennen en gezien het damage systeem zijn crashes redelijk onvergeeflijk.. Geeft daardoor wel een behoorlijk arcade-gevoel.

Ik ga hem iig kopen, maar ik ben redelijk fanboy

quote:

(Carbon zullen we het maar niet over hebben, want dat dat het dieptepunt der dieptepunten is, is iedereen het wel over eens geloof ik...)


Pff, idd..


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 05-11-2007 9:58 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 4 november 2007 23:13 schreef Pattie het volgende:
ps, nog één vraagje, is het de moeite waard Resident Evil 4 nogmaals te halen als je de Cube versie al grijs gedraait hebt? Lijkt me sterk toch

In ieder geval bedankt voor al het advies

Graag gedaan

Het ligt er een beetje aan. Als je het vet genoeg vindt nog eens te spelen, is deze versie écht veel gaver dankzij de nieuwe controls Volgens mij is ook niet alles precies hetzelfde, maar dat kan ook aan mij liggen
Ik kan me alleen voorstellen dat het alsnog saai blijft, als je RE4 op de Cube écht al tig keer hebt uitgespeeld. Ik vond het zelf in elk geval wel erg leuk, maar ik had het op de Cube dan ook nog maar 1x uitgespeeld. Voor de motion sensor deed ik het in elk geval alleen al



Pattie
Usericon van Pattie
Posted 05-11-2007 11:06 by Pattie Profiel van Pattie

quote:
Op 5 november 2007 9:58 schreef Skyggesang het volgende:Ik kan me alleen voorstellen dat het alsnog saai blijft, als je RE4 op de Cube écht al tig keer hebt uitgespeeld.


Nou, ik vond hem zo vet dat ik alle pakjes, wapens en extra's vrijgespeeld heb

Ook de extra minigames heb ik allemaal tot bovengemiddeld uitgespeeld volgens mij, ik zou het moeten checken maar alle 4 levels met alle karakters sowieso boven de 100k punten. De goeie ouwe tijd van de lange zomervakanties na de examens Ik wacht dus wel even tot die een eurootje of 20 wordt, en dan koop ik hem wederom. 40 is me er even te gek voor atm. Je hebt me namelijk overtuigt, ik haal vanmiddag de Wii op


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-11-2007 11:15 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Hellgate: Londen iemand? Screens zien er vet uit.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-11-2007 11:24 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 4 november 2007 23:20 schreef altx het volgende:
Hoe is-tie in vergelijking met Most Wanted?


(Carbon zullen we het maar niet over hebben, want dat dat het dieptepunt der dieptepunten is, is iedereen het wel over eens geloof ik...)


heb Carbon nog niet gespeeld, maar dus geen aanrader? Reden? Wou em net gaan aanschaffen...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-11-2007 11:26 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Als je niet teveel verwacht issie opzich wel te doen. Het enige neue zijn geloof ik de canyon races en carbon-pimp-opties.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 05-11-2007 12:08 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Geef mij maar Project Gotham Racing 4 op de 360.. Godver wat racet dat lekker en ziet dat er waanzinnig uit!

Video Review van PGR4





Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-11-2007 12:17 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 5 november 2007 11:26 schreef Slechtheid het volgende:
Als je niet teveel verwacht issie opzich wel te doen. Het enige neue zijn geloof ik de canyon races en carbon-pimp-opties.


de laatste die ik gespeeld heb is NFS Underground I. Carbon is slechter dan deze?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-11-2007 12:17 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 5 november 2007 12:08 schreef Ethereal het volgende:
Geef mij maar Project Gotham Racing 4 op de 360.. Godver wat racet dat lekker en ziet dat er waanzinnig uit!



daar is natuurlijk weer geen PC versie van...*baal*


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen