IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : TV wat is daar nou mis mee? Vorige pagina | Volgende pagina
Diabolyk
Flikker op met je ondertitel
Usericon van Diabolyk
Posted 28-01-2002 16:02 by Diabolyk Wijzig reactieProfiel van DiabolykQuote dit bericht

tja.
sluit me maar bij enkele voorgangers aan.
Ik kijk tv wanneer ik 1. niks beters te doen heb
2. als er een film op komt die ik wil zien of een serie wil kijken die ik volg.

verbaast me wel dat er nog mensen tekenfilms kijken... ik heb een gruwelijke hekel aan tekenfilms

Kortom ik zet het ding alleen aan voor 'mijn' series (nee, geen soap!!!!!!!!!! Zie mijn mening over tekenfilms) en goeie films.



so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 28-01-2002 16:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

cartoons zijn heerschend, ff lekker van deze aardbodem afdwalen.! Ik haat het meest van t.v. series friends.. ik kan daar nou niet echt de humor van inzien.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-01-2002 16:35 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2002 16:05 schreef Cadaveria het volgende:
cartoons zijn heerschend, ff lekker van deze aardbodem afdwalen.! Ik haat het meest van t.v. series friends.. ik kan daar nou niet echt de humor van inzien.


Ja idd, Friends

Maar als ik hier alle series op moet gaan noemen die ik slecht vind ben ik vrij lang bezig...

ok, nog eentje:

Een rug te ver


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-01-2002 16:37 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Laten we het dan eens over goede series hebben...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-01-2002 16:42 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2002 16:37 schreef Lord Morgoth het volgende:
Laten we het dan eens over goede series hebben...


Zie boven

Band of Brothers
Tom & Jerry



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-01-2002 16:44 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

ben zelf tegenwoordig helemaal gek van Farscape.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 29-01-2002 20:44 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

En "Ook Dat Nog!" vond ik altijd wel goed...


Storm Blast
Iam a SOUL REAVER.. vempires BEWARE !!
Usericon van Storm Blast
Posted 29-01-2002 22:17 by Storm Blast Wijzig reactieProfiel van Storm BlastQuote dit bericht

De tv is van de duivel... KIJKEN DUS


By the power of death!! and the shadow of the reaperrrrr


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 30-01-2002 11:44 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Het probleem is voor mij voornamelijk dat er veel op tv vertoond wordt dat mij niet aanspreekt (andere mensen noemen dat 'pulp' of 'schijt' of whatever).

De weinige dingen die ik op zich wel zou willen zien, zijn er nooit op als ik dat lichtgevende mormel weer eens een keertje een kans geef. Ik richt mijn leven namelijk niet in naar de programmereing van de tv.

Tja, dan is tv een behoorlijk teleurstellend iets. Of het dan een verderfelijk of slecht medium/tijdverdrijf is, weet ik niet. Het is maar hoe je ermee omgaat, natuurlijk. Kan je het een medium/product/bla aanrekenen hoe de consument ermee omgaat?


Touché, pussycat!


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 30-01-2002 13:37 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

TV zuigt, met oren en ogen gebonden aan een apparaat en maar kijken. Ik heb zelf geen tv en ik wil het ook niet. Ik luister naar de radio (1) voor het nieuws en leuke documantaires.



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 11-02-2002 1:49 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik heb ook geen tv en dat bevalt me eigenlijk prima zo. Liever speel ik een paar uur gitaar dan dat ik voor de buis hang (gaat ook vrij lastig als je er geen hebt).

Het nieuws volg ik eigenlijk ook niet. Datgene dat echt "belangrijk" is, hoor ik toch wel (werk, vrienden).


Spirit Soldier
Usericon van Spirit Soldier
Posted 17-02-2002 12:48 by Spirit Soldier Wijzig reactieProfiel van Spirit SoldierQuote dit berichthttp://www.geocities.com/vincent0029/index

TV is af en toe een soort hersenspoeling!!
Vooral die muziekzenders tegenwoordig.
Beginnen die vj`s met dit is een goed nummer bla bla bla... en dan hebben ze het over een nummer wat in 5min. met een computer is gemaakt.

Verder kick al die soaps van de buis, maar ook big brother en aanverwante shit.

Gooi cartoon network weer bij ons op de kabel!! Laat ook meer goeie series zien zoals band of brothers. En weer dingen waar je echt om kan lachen zoals mr bean enz. en niet die vervelende amerikaanse zooi waar je eerder van gaat huilen dan lachen.


We`re not dead we`ve never lived


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 17-02-2002 17:35 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik kijk reikhalzend uit naar de dag waarop ze eens een tv met filter uitbrengen...zodat alle flauwekul weggefilterd wordt!!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-02-2002 17:54 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Dan blijft er igg heel erg weinig over.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 18-02-2002 10:32 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik heb een t.v...en daar blijft het dan wel bij,het ding staat zelden aan toch overal herhalingen en debiele docu's over bezopen pubers aan de costa's

Als zoonlief thuis is kijk hij wel..Pokemon en Dragonball...en iets over een piraat met een rat..ben vergeten hoe het heet maar het is flink melig


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 18-02-2002 10:51 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Kijk soms veel tv, dan weer niks... Maar ik vrees dat ik nu snel verslaafd ga zijn... 'k Heb namelijk van 't weekend een tv gekocht, breedbeeld met een 82 cm scherm, 100 Hertz... Stond verkeerd geprijds, kostte bijna evenveel als de gewone Tv-maat van 50 Hertz. Gisteren al een dvd-tje gezien... Haarscherp beeld.. Nu nog distributie..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 18-02-2002 11:22 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Volgens mij kan je op een labtop(ik weet niet of het bij allemaal kan ) ook een dvd afspelen . op een labtop (nieuwe) staat dvd op de plek voor de cdrom .



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 18-02-2002 11:38 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 18 februari 2002 11:22 schreef Vinay het volgende:
Volgens mij kan je op een labtop(ik weet niet of het bij allemaal kan ) ook een dvd afspelen . op een labtop (nieuwe) staat dvd op de plek voor de cdrom .


Dat kan idd... Op een gewone PC of televisie ook.. Maar ik wilde gewoon effe stoefen over m'n nieuwe televisie..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-02-2002 11:47 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

op zich is er met tv niets mis, er zijn goeie programma's en binnen 3 urr zie ik nog eens, sinds lang, mijn favo Britse detectievenreeks Dempsey & Makepeace , maar het grote gevaar ligt hem volgens mij bij die programma's die het uiteenvallen van een gezinsband of een relatie aanzien als sensatie en voer voor tv-programma's zoals Jerry Springer, hier vind ik de Heideroosjes (jaja, die vind ik wel leuk, goeie teksten die de waarheid vertellen), Jerry rules the land of the free. Een ander gevaar is er bij die dwaze Amerikaanse sitcom en prog's zoals "Big Btorher" (wat hier in België een hype heeft teweeg gebracht ), op den duur zou je het normaal beginnen vinden dat je constant gefilmd wordt. Amerikaanse "humoristische" programma's moeten al een lachband opnemen zodat je toch zou weten wanneer je verwacht bent te lachen . Bij ons kunnen ze zelfs nog maar met moeite een echt humoristisch programma maken, ik vind nog steeds Buiten de Zone de meest geslaagde Vlaamse humoristische jongerenreeks.
Van creatieviteit is er ook wel nog maar weinig sprake, er wordt steeds maar gecopieerd en afgekocht, en dan heb je nog die chatprogramma's en prog's waar je steeds naar kunt sms'en, voor mijn mening hierover, zie andere topic.
TV zou iets informatiefs moeten hebben en wanneer het humoristisch is, dan liefst subtiele humor EN het moet steeds creatief zijn en niet zo vlakweg gecopieerd.
TV zenders die ik goed vind:
Canvas Beste zender die ik ken, goeie progs, goeie films, goeie docu's, leuke spelprog's, goeie humor
TV1, alhoewel die ook al ferm afgezwakt is, zoals Sergio naar Eurosong zenden
National Geographic

Zenders die ik niet zo goed vind:
VT4: Geld, geld, alles draait om geld, maakt me ziek, en alles maar herhalen, tot vervelens toe. filmpje zien, 1.5uur, 3 of zelfs meer keer reclame
VTM: wat een klotezender, creatieviteitscoëficiënt nagenoeg gelijk aan 0, steeds maar copiëren, probeerden eens Bananasplit na te doen, maar dat faalde volledig. Filmpje bekijken daarop, duur 3 uur, dus al minstens 3 reclameblokken ertussen?
Kanaal 2, zie hierboven
Jimtv: Wat zij beschouwen als "WAW" beschoow ik als

Thus I have spoken

Beli


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 18-02-2002 11:49 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 18 februari 2002 11:38 schreef Sharteel het volgende:
Dat kan idd... Op een gewone PC of televisie ook.. Maar ik wilde gewoon effe stoefen over m'n nieuwe televisie..

Wat is stoefen ?



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-02-2002 11:51 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 18 februari 2002 11:49 schreef Vinay het volgende:
Wat is stoefen ?


Een bij ons veel gebruikt woordt die de betekenis heeft van "opscheppen"


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 18-02-2002 12:22 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Toen was Geluk heel gewoon (Zondag-avond ned. 1 ) vind ik ook altijd wel om te lachen. Vooral Gerard Cox en die Harmsen (zijn echte naam weet ik echt niet) spelen het schitterend. Je lacht gegarandeerd (mits je van comedy-series houdt natuurlijk.....)


Ik, Wil Schuurman


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 19-02-2002 12:40 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2002 11:51 schreef beli mawr het volgende:
Een bij ons veel gebruikt woordt die de betekenis heeft van "opscheppen"

Bij ons is dat volgens mij geen 'stoeven' maar 'snoeven.'


Touché, pussycat!


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 19-02-2002 15:51 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 18 februari 2002 12:22 schreef Snagger het volgende:
Toen was Geluk heel gewoon (Zondag-avond ned. 1 ) vind ik ook altijd wel om te lachen. Vooral Gerard Cox en die Harmsen (zijn echte naam weet ik echt niet) spelen het schitterend. Je lacht gegarandeerd (mits je van comedy-series houdt natuurlijk.....)




aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-02-2002 16:03 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het is echt heel erg grappig idd
Zo typisch allemaal, veel stuff op commerciele tv is zo ongelooflijk dom.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen