IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : TV wat is daar nou mis mee? Vorige pagina | Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-10-2003 0:09 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 oktober 2003 19:23 schreef Jenje het volgende:
Ik lach me rot om die gast.

Die Amerikanen zijn echt het vermogen verlorn om zelf goed na te denken ...

Ik kan me doodergeren aan zo'n programma's, net alsof dat ie op een kwartier een hele familieruzie kan bijleggen, get a life. Veel zaken dat ik daar (al zappend) heb gezien moet je niet gaan uitsmeren op tv, zo'n programma's zijn volkomen nutteloos, net als Big Brother en consoorten. Maar ja, in Amerikaz is het een rage dus moeten wij er ook maar onder lijden


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 16-10-2003 0:14 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Reality en human-interest? Mmmh, enkel indien echt interessant, en zonder herahling, kan het wat boeien....de wereld is immers een groot toneel. Maar verlakkerij zoals big bother, de hoereloper (batchelor), "zullen we es op vakantie gaan en anderen wippen nu we toch uit elkaar gaan?"-eiland, vind ik gewoon STRONT, ik neem eigenlijk gewoon op wat ik wil zien, en dan nopg zit die reclame voor die kutprogramma's ertussen


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 16-10-2003 0:18 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Alleen Discovery.. ,National.. en Animal.. Rest is allemaal bagger. Of geef me maar een goede film, daar kan ik me ook wel mee vermaken.



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 16-10-2003 0:23 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 0:18 schreef Buried_Alive het volgende:
Alleen Discovery.. ,National.. en Animal.. Rest is allemaal bagger. Of geef me maar een goede film, daar kan ik me ook wel mee vermaken.

Mja, National kijk ik ook wel eens,... en films ja, die neem ik meestal op...en er is hier en daar wel een serie de moeite waard, zelfs komische,....maar verder...


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-10-2003 0:25 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 16 oktober 2003 0:14 schreef Gunman het volgende:
Reality en human-interest? Mmmh, enkel indien echt interessant, en zonder herahling, kan het wat boeien....de wereld is immers een groot toneel. Maar verlakkerij zoals big bother, de hoereloper (batchelor), "zullen we es op vakantie gaan en anderen wippen nu we toch uit elkaar gaan?"-eiland, vind ik gewoon STRONT, ik neem eigenlijk gewoon op wat ik wil zien, en dan nopg zit die reclame voor die kutprogramma's ertussen

goed gezegd.
Wat vind je van programma's als De Mol, Morgen Maandag, Het Huis van Wantrouwen, Alles kan Beter,...

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 16-10-2003 0:26]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 16-10-2003 0:26 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 0:23 schreef Gunman het volgende:
Mja, National kijk ik ook wel eens,... en films ja, die neem ik meestal op...en er is hier en daar wel een serie de moeite waard, zelfs komische,....maar verder...


Keek nog wel een naar The 70 show, maar dat is er ook al af. Was er altijd zondag op net onder voedertijd, dus dat kon mooi. Maar de rest... Wat er aan films op is heb ik meestal al gezien in de bios of op video/dvd



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-10-2003 0:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

MTV Classic

Laatst een hele programma over NWOBHM gekeken met hele mooie clips/optredens van o.a. Saxon

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-10-2003 0:40]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-10-2003 8:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 0:26 schreef Buried_Alive het volgende:
Keek nog wel een naar The 70 show, maar dat is er ook al af. Was er altijd zondag op net onder voedertijd, dus dat kon mooi. Maar de rest... Wat er aan films op is heb ik meestal al gezien in de bios of op video/dvd


71's show was vet !! De 80's show is ook niet zo slecht
De meeste goede films die opkomen heb ik ook al gezien, mar soms zijn ze de moeite om opnieuw te bekijken.
Zo zijn er deze week Se7en en Full metal jacket op geweest. DIe had ik al allebei gezien, maar k kan er nog altijd met plezier naar kijken.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-10-2003 9:27 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:

National Geographic

Build for the kill zeker?
Heel zielig vind ik dat programma en een triestige zaak dat ze die kant op evolueren om toch maar genoeg kijkcijfers te hebben.

PS: Het is wetenschappelijk bewezen dat je hersenen activer zijn in de slaap dan als je naar TV kijkt dus kieper die bak maar op straat.


mvg wk10


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-10-2003 9:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 9:27 schreef windkracht10 het volgende:

PS: Het is wetenschappelijk bewezen dat je hersenen activer zijn in de slaap dan als je naar TV kijkt dus kieper die bak maar op straat.


Nee, in zo een gehaaste wereld als die van vandaag kan het toch geen kwaad om een uurtje per dag ofzo je versand ff op debiel te zetten en eens volledig te ontspannen. Dat heb je nodig. (Er zijn natuurlijk ook andere manieren)


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-10-2003 9:45 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 9:29 schreef campske666 het volgende:
Nee, in zo een gehaaste wereld als die van vandaag kan het toch geen kwaad om een uurtje per dag ofzo je versand ff op debiel te zetten en eens volledig te ontspannen. Dat heb je nodig. (Er zijn natuurlijk ook andere manieren)

hmm... daar heb je een punt. Zo had ik het nog nie bekeken.


mvg wk10


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-10-2003 10:00 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 9:45 schreef windkracht10 het volgende:
hmm... daar heb je een punt. Zo had ik het nog nie bekeken.


Zo bekijk ik het. Ik beef ook wel dat wat op tv kom 99% van de tijd op zich compleet nutteloos is, en je je tijd nuttiger kon besteden met andere dingen. Maar dat doe je al de hele dag. Dus voor het slapen gaan, een uurtje ofzo volledig niet-intellectueel ontspannen is op zich wel nuttig voor je stress-niveau daal te krijgen.


Demonical-Soul
Usericon van Demonical-Soul
Posted 16-10-2003 16:09 by Demonical-Soul Wijzig reactieProfiel van Demonical-SoulQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2003 22:19 schreef ElitE het volgende:
Hmm al die troep van Tell sell en aanstellerige programma's mogen van mij oprotten
maar Discovery heeft nog wel gave docu's en spongebob is ook wel een gaaf maar het is zwaar verslavend en lui-makend als ik kijk blijf ik altijd hangen op de bank en ik wil eten


Ja, Spongebob Heerst!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-10-2003 16:12 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Heeeeeeeeeeeeeee, Demonical!!!!!!!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-10-2003 22:42 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

spongebob sucks!

maar goed, net weer een reden om af en toe toch te kijken. op de BBC1 de eerste van een nieuwe reeks van absolutely fabulous.

was weer enorm lachen, gastrol van emma bunton, baby spice, zeg maar.


Oud Vuil.


Dennis
n00!!!!
Usericon van Dennis
Posted 18-10-2003 0:09 by Dennis Wijzig reactieProfiel van DennisQuote dit berichthttp://hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

quote:
Op 17 oktober 2003 22:42 schreef webblaster wim het volgende:
spongebob sucks!

maar goed, net weer een reden om af en toe toch te kijken. op de BBC1 de eerste van een nieuwe reeks van absolutely fabulous.

was weer enorm lachen, gastrol van emma bunton, baby spice, zeg maar.


patrick is wel veel cooler dan spongebob

owja en dan dit niet te vergeten Happy Happy Joy Joy

[Dit bericht is gewijzigd door Dennis op 18-10-2003 0:11]


*zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 18-10-2003 3:41 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2003 0:09 schreef Dennis het volgende:
patrick is wel veel cooler dan spongebob

owja en dan dit niet te vergeten Happy Happy Joy Joy


absoluut! mee eens, mee eens!
er gaat niets boven zondags brak naar duffe cartoons kijken zoals spongebob en Ren & Stimpy


Subtiel kamerolifantje


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 18-10-2003 13:20 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

family guy heerschd
komt er alleen nie meer op gloof ik

[Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 18-10-2003 13:20]



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-10-2003 13:24 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-10-2003 16:20 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Er is niets mis met tv... Vanavond komt er namelijk een erg coole film op... "Shadow of the vampire".....ZIEN


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dennis
n00!!!!
Usericon van Dennis
Posted 18-10-2003 17:33 by Dennis Wijzig reactieProfiel van DennisQuote dit berichthttp://hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

quote:
Op 18 oktober 2003 13:20 schreef Matthijz Filth het volgende:
family guy heerschd
komt er alleen nie meer op gloof ik


ik had het deze week nog gezien op net5
maar t was al wel laat


*zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 19-10-2003 3:03 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

ow ik zie ut nooit meer
maarjah ik download de episodes gwoon
kuj ze iig kijken wanneer je zelf wilt



Demonical-Soul
Usericon van Demonical-Soul
Posted 20-10-2003 17:41 by Demonical-Soul Wijzig reactieProfiel van Demonical-SoulQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 16:12 schreef Leviathanica het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeee, Demonical!!!!!!!


Hail Leviathanica!


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 21-10-2003 9:44 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

heil animal planet?



CoenV
Usericon van CoenV
Posted 21-10-2003 11:37 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Mensen verloederen voor de tv, toen een tijdje GTST werd stopgezet in een bepaalde gemeente wisten een paar fossielen zich geen raad. Wat moest er nu gebeuren? Wat een ramp!
Kinderen die niet meer normaal spelen maar minsten 3 uur achter de tv doorbrengen, kinderen van 4 jaar die al meer vloeken kennen als normale woorden.
Mensen die leven achter en met de tv leven moeten per direct een nekschot krijgen, waardeloos voor de samenleving, zulk uitschot, de hele dag met een uitkering vretend en zuipend achter dat ding doorbrengen.

Ik kijk zelden tv, enkel het journaal of een goeie film, en misschien een informatief programma. Muziek op tv is zwaar kut, dus daar hoef je het ook niet voor te doen.

Mijn bescheiden mening, trek je er niet teveel van aan.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen