IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Restaurant aanrader topic (lekker eten) Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-02-2017 16:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 februari 2017 15:03 schreef SonischeTitaan het volgende:
Voor negen op de tien users hier geldt dat het familiediner bij Chin. Ind. Rest. De Gouden Draak of anders het onbeperkt steengrillen in Bowling- en Partycentrum De Gekontvingerde Schandknaap te Kutkamperveen als summum geldt van wat ze op het gebied van gastronomie en culinaire verfijndheid hebben meegemaakt. Zodra iets dat niveau ook maar enigszins dreigt te ontstijgen, springt men met gestrekt been op het theaterorgel om anderen op badinerende wijze te betichten van snobisme. Bekijk voor de lol de biertopic hier maar eens; terwijl de noeste krijgers duchtig nippen aan een La Chouffe, een Kasteelbier of een Affligem Dubbel wordt al het andere afgedaan als 'dom geneuzel' en 'sneue hypes'. En heel anders zit dat allemaal niet.


Hehe ik wist al dat die zou komen. Ik heb ook hypocriet op dit punt. Maar bij eten gaat dit geneuzel me op een gegeven moment erg tegenstaan. Overigens kan ik genieten van heerlijke Belgische biertjes maar kan ook genieten van een finkbrau. Het is me misschien voornamelijk het cultuurtje wat er bij hangt. Bij speciaal bieren heb je dat niet zozeer, bij wijn krijg je dat er wel snel bij.

Zoals ik al eerder zij, voor mij is het extra geld wat je eraan uitgeeft het totaal niet in verhouding.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 02-02-2017 16:00 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 2 februari 2017 15:03 schreef SonischeTitaan het volgende:
Voor negen op de tien users hier geldt dat het familiediner bij Chin. Ind. Rest. De Gouden Draak of anders het onbeperkt steengrillen in Bowling- en Partycentrum De Gekontvingerde Schandknaap te Kutkamperveen als summum geldt van wat ze op het gebied van gastronomie en culinaire verfijndheid hebben meegemaakt. Zodra iets dat niveau ook maar enigszins dreigt te ontstijgen, springt men met gestrekt been op het theaterorgel om anderen op badinerende wijze te betichten van snobisme. Bekijk voor de lol de biertopic hier maar eens; terwijl de noeste krijgers duchtig nippen aan een La Chouffe, een Kasteelbier of een Affligem Dubbel wordt al het andere afgedaan als 'dom geneuzel' en 'sneue hypes'. En heel anders zit dat allemaal niet.
Nou niet echt. Heb echt in goede zaken gegeten ook in sterrenzaken. Maar vindt die Frans-Nederlandse keuken gewoon geen reet aan. Vakmanschap? Zeker. Zeker als je weet wat ze doen in de keuken. Maar lekker? Mwoa... heb 't er mee gehad.

Zie t als Dream Theater. Technisch perfect, maar de lol is er nu wel weer van af.

En er de hele tijd over lullen, om de parallel met muziek door te trekken, roept n beetje t gevoel op wat recensenten bij me oproepen: niet lullen maar luisteren, oftewel niet lullen maar vreten.

Verder snap ik prima dat anderen wél van haute cuisine en de, je moet t toegeven, ambiance die er omheen hangt, houden. Niets mis mee. Ieder zijn ding.


When your people matter, menstrual health matters


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-02-2017 16:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 februari 2017 16:00 schreef Fusion het volgende:
.

Zie t als Dream Theater. Technisch perfect, maar de lol is er nu wel weer van af.




Kijk dat bedoelde ik eigenlijk. Soms worden dingen zo verfijnd en netjes dat alle spanning er vanaf is. Ik hou meer van wat rauwer en geloof niet zo in verkrijgen van perfectie.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 02-02-2017 16:07 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 2 februari 2017 12:58 schreef zodiac lung het volgende:
Aanbevelingen zijn altijd welkom, dus graag! Ik heb wel een klein trauma aan de Chinese cuisine overgehouden, dus die mag je van mij achterwege laten.
Verhip ze bestaan allemaal nog! Geen idee of ze nog net zo goed zijn, maar dat laat ik aan jou over:

De Bolhoed
Betty's
De Waaghals
Golden Temple

En dan is er nog recentelijk Mister Hummus. Zelf nog niet geweest maar wordt aangeraden. Verder hebben Indiase en Lebanese tenten vaak erg lekkere vega recepten. En is er natuurlijk de falafel van Maoz


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-02-2017 16:20 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 2 februari 2017 16:06 schreef ElitE het volgende:
Ik hou meer van wat rauwer


3 sterren cavia. slastig...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2017 16:26 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 2 februari 2017 8:58 schreef M. het volgende:
Wat leuk, allemaal mensen die noooooit naar een sterrenrestaurant zouden gaan. Dat maakt het weer makkelijker om te reserveren.


Haha, juist.

quote:
Leuk zeg. NYC was de bom. Wij waren vanaf Montreal, Canada er naartoe gefietst.


Gruwelijk vet!!

quote:
Die skyline van Manhattan zien opduiken en tot het hotel aan toe fietsen (stond in Chinatown) was een mooie belevenis.


Dat had ik al in de taxi vanaf JFK haha. Hele vreemde gewaarwording om zo'n bekende skyline op te zien duiken terwijl je er nog nooit geweest bent.

quote:
Wel de duurste vakantie ooit ja, omdat het de eerste keer was wilden we per se op Manhattan verblijven, een rib uit ons lijf. We zijn er 8 nachten geweest en toen naar huis.


Voor ons ook. NYC is een hele dure stad, ook qua overnachtingen. Zelfs via Airbnb waar wij alles geboekt hadden hebben wij niet onder de 200 dollar betaald per nacht.

Maar goed, wij wilden dan ook niet op een luchtbed in een trapkast slapen. Zeker in zo'n drukke stad is het wel fijn om in een rustig appartement bij te kunnen komen na een dag stad-safari.

quote:
We hadden al het plan om ons "3 sterren debuut" te maken dus waarom niet in NYC??? Toen hebben we iets gedaan wat ik eigenlijk nooit doe, nl. zoeken naar "het goedkoopste 3 sterren restaurant in NYC" LOL. Alsnog een cocktail (de Manhattan natuurlijk), 8 gangen, wijn en koffie dus ik slaap momenteel buiten en loop rond in afdankertjes van het Leger des Heils .


LOL, dat loopt aardig in de papieren daar. Zelfs bij Degustation (geen sterren) waren wij voor het tasting menu + wijnarrangement al ongeveer 450 dollar kwijt.

quote:

Inter Scaldes is geweldig en die staat bij mij dus hoger dan The Jane. Maar The Jane was zeer de moeite. Ik vind het hele sfeertje rond Sergio Herman nogal gehypet en testosteron-achtig (en bv. dat Frites Atelier van hem gaat nergens over wat mij betreft, of een Sergio Herman schort à 245 euro in z'n shop, van die dingen) maarrrrr ik moet toegeven dat concept, uitstraling, presentatie én uitvoering bij The Jane dik in orde waren. Hij kookt er overigens niet zelf (al hebben we hem op de bewuste avond wel gezien),dat doet zijn voormalige pupil Nick Bril.
In die documentaire over hem, Fucking Perfect, zie je ook dat hij helemaal niet zoveel interessants te vertellen heeft (zoals ook veel muzikanten, hehe). Maar wat hij op het bord neerlegt en hoe hij nadenkt over visuele presentatie en de match met inhoud, daar zie je gewoon wel de artisticiteit en daar kan ik alleen maar respect voor hebben.


Sergio heeft het charisma van een baksteen ja, maar koken kan hij wel.

Ik heb even met de vrouw overlegd en wij gaan binnenkort Inter Scaldes uitproberen. De arrangementen inclusief overnachting vallen mij alleszins mee qua kosten. Bedankt voor de tip!

quote:
Bij beide ga je armer & rijker naar buiten, als je begrijpt wat ik bedoel.


Yes, dat is herkenbaar

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 02-02-2017 16:46]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2017 16:35 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 2 februari 2017 7:31 schreef Ralph het volgende:
Ik neem aan dat de meesten hier dat ook doen, mijzelf incluis. Alleen gebeurt dat niet op jouw manier, en daar lijkt me niets mis mee. Dat jij van niets meer geniet dan avonden tafelen in sterrenrestaurants betekent niet automatisch dat iedereen dat dan ook maar moet doen.


Daar valt niets aan af te dingen, maar daar ageerde ik ook niet tegen.

Het is simpelweg onterecht te stellen dat alle sterrenrestaurants "stijf" zijn, dat het eten pretentieus is, et cetera.

De diversiteit daarin is net zo groot als, laat ik zeggen, binnen de metal, en je kiest iets dat je aanspreekt en bij je past.

Fred (**) in Rotterdam bijvoorbeeld vind ik briljant, lekker down to earth:

quote:

'Mijn kookstijl is gebaseerd op de klassieke Franse cuisine,
maar ik geef mijn eigen draai aan gerechten.
Herkenbaarheid staat op één.
Moesjes of poeders kom je bij ons nauwelijks tegen op je bord.
Of, zoals je nu vaak ziet: gel.
Dat gebruik ik liever ergens anders voor.
Het product laten zoals het is, dáár hou ik van.’


En dat merk je in het restaurant. Intimiderend goed eten, maar de sfeer is heel erg relaxed en down to earth.

Of FG (**):

quote:
Aan kledingvoorschriften hebben wij maling. Je bent in FG Restaurant op naaldhakken net zo welkom als op sneakers. De ultieme eetbeleving is namelijk niet gekoppeld aan een dress code. Fanatiek Genieten, daar staat FG Restaurant voor.


Het zijn geen loze woorden gebleken, in beide gevallen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-02-2017 16:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 2 februari 2017 12:58 schreef zodiac lung het volgende:
Aanbevelingen zijn altijd welkom, dus graag! Ik heb wel een klein trauma aan de Chinese cuisine overgehouden, dus die mag je van mij achterwege laten.

Verhuizen naar Gent. We worden hier best verwend op vlak van vegetarisch voedsel. Nu ook geen ontopic haute cuisine, maar je hebt bijna keuze in overvloed.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2017 16:44 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 2 februari 2017 12:44 schreef ElitE het volgende:
Pff wat een verfijnde posh hier joh.

Al die verfijnde franse keuken smaakjes moet ik niet zo. En dan zeker niet die arrogante snobistische cultuur eromheen.


Wat een stereotypen zeg.

quote:
Heb ook welleens in sterrenrestaurants gegeten. Daar zaten zeker ook lekkere dingen tussen. Maar het is het mij niet waard om 10 keer meer te betalen voor iets wat nog geen twee keer lekkerder is. Bovendien ben ik meer van het boerenvoedsel ipv die verfijnde gerechten uitgevonden voor verwaande verveelde kakkers.


Ik voel mij niet aangesproken edoch ben een regelmatig bezoeker van sterrenrestaurants, daar gaat je aanname

quote:
Je kan beter gewoon goed uitgehongerd zijn van hard werken dan smaken dingen pas lekker

(Sorry moest er even uit)



Wat jij en anderen maar niet lijken te begrijpen is dat er een enorm verschil is tussen eten om jezelf te voeden en een culinaire ervaring ondergaan in een sterrenrestaurant.

Soms heb ik zin om in een duister hol naar een brak bandje te gaan kijken met slecht geluid en een gebrekkige lichtshow, soms heb ik zin om naar een wereldshow met alle toeters en bellen van een topact te gaan kijken.

Het één is niet beter dan het andere, het zijn wezenlijk andere ervaringen. Kortom, appels, peren. Je kunt dit niet over dezelfde kam scheren.

Edit: volgens mij was je gewoon een beetje hangry, Elite

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 02-02-2017 17:57]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2017 16:46 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 2 februari 2017 15:03 schreef SonischeTitaan het volgende:
Voor negen op de tien users hier geldt dat het familiediner bij Chin. Ind. Rest. De Gouden Draak of anders het onbeperkt steengrillen in Bowling- en Partycentrum De Gekontvingerde Schandknaap te Kutkamperveen als summum geldt van wat ze op het gebied van gastronomie en culinaire verfijndheid hebben meegemaakt. Zodra iets dat niveau ook maar enigszins dreigt te ontstijgen, springt men met gestrekt been op het theaterorgel om anderen op badinerende wijze te betichten van snobisme. Bekijk voor de lol de biertopic hier maar eens; terwijl de noeste krijgers duchtig nippen aan een La Chouffe, een Kasteelbier of een Affligem Dubbel wordt al het andere afgedaan als 'dom geneuzel' en 'sneue hypes'. En heel anders zit dat allemaal niet.


Haha, dit ja, heel hard.

"Bowling- en Partycentrum De Gekontvingerde Schandknaap te Kutkamperveen"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-02-2017 17:04 by M. Profiel van M.

quote:
Op 2 februari 2017 16:26 schreef Snaack het volgende:
Ik heb even met de vrouw overlegd en wij gaan binnenkort Inter Scaldes uitproberen. De arrangementen inclusief overnachting vallen mij alleszins mee qua kosten. Bedankt voor de tip!

Vet, laat je hier nog even een recensie achter?

Niet voor mij natuurlijk, maar voor Natural Disaster en TUFKAM.

Ik hou Fred in gedachten voor een zeker verjaardagsetentje. Nog even over denken...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2017 17:08 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 2 februari 2017 16:00 schreef ElitE het volgende:
Het is me misschien voornamelijk het cultuurtje wat er bij hangt. Bij speciaal bieren heb je dat niet zozeer, bij wijn krijg je dat er wel snel bij.


De cultuur rond craftbeer kan net zo snobistisch zijn als die rond bepaalde wijnhandels, en vice versa.

Ik heb weleens 10 euro per flesje bier afgerekend voor een bijzondere porter die met kopi luwak is gebrouwen. Vreselijk, dat elitaire sfeertje rond craftbeer.

quote:
Zoals ik al eerder zij, voor mij is het extra geld wat je eraan uitgeeft het totaal niet in verhouding.


Je kunt de bereiding van zeg een biefstukje patat niet vergelijken met de totstandkoming van een gerecht op de kaart van een toprestaurant.

Daar gaan maanden research en uitproberen aan vooraf, soms nog wel langer.

De ingrediënten zijn enorm duur (een steak van een tientje de kilo van de C1000 kun je toch ook niet vergelijken met een stuk wagyu van 250E de kilo?)

De bereiding is enorm arbeidsintensief.

Daar betaal je allemaal voor.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 02-02-2017 17:13 by Buiksmurf Profiel van Buiksmurf

quote:
Op 2 februari 2017 17:08 schreef Snaack het volgende:
De cultuur rond craftbeer kan net zo snobistisch zijn als die rond bepaalde wijnhandels, en vice versa.

Ik heb weleens 10 euro per flesje bier afgerekend voor een bijzondere porter die met kopi luwak is gebrouwen. Vreselijk, dat elitaire sfeertje rond craftbeer.



Ik ben ontzettend actief in de zogenaamde craftbeerwereld en kan je hier alleen maar volledig in gelijk geven.
Ik ken grotere snobs die binnen de craftbeerwereld rondlopen dan bijvoorbeeld binnen de wijnwereld. Van die zielenpoten die hun eigen bier meenemen naar feestjes van anderen of meenemen op vakantie omdat ze anders maar slecht bier te drinken krijgen.
FFS, je wordt ergens uitgenodigd en wees blij dat je tenminste nog bier krijgt Wat dan nog als dat alleen maar pils is.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2017 17:26 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 2 februari 2017 17:04 schreef M. het volgende:
Vet, laat je hier nog even een recensie achter?


Uiteraard! Ik verwacht dat wij in april/ mei die kan op gaan.

quote:

Niet voor mij natuurlijk, maar voor Natural Disaster en TUFKAM.


Vanzelfsprekend, inclusief uitgebreide fotorapportage van ons bezoek aan de MacDrive na afloop.

quote:
Ik hou Fred in gedachten voor een zeker verjaardagsetentje. Nog even over denken...


Doen!!

Al is het alleen al voor de kaaskar (verkozen tot beste kaaskar van Nederland door topkoks!)


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2017 17:56 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 2 februari 2017 17:13 schreef Buiksmurf het volgende:
Ik ben ontzettend actief in de zogenaamde craftbeerwereld en kan je hier alleen maar volledig in gelijk geven.
Ik ken grotere snobs die binnen de craftbeerwereld rondlopen dan bijvoorbeeld binnen de wijnwereld. Van die zielenpoten die hun eigen bier meenemen naar feestjes van anderen of meenemen op vakantie omdat ze anders maar slecht bier te drinken krijgen.
FFS, je wordt ergens uitgenodigd en wees blij dat je tenminste nog bier krijgt Wat dan nog als dat alleen maar pils is.


Haha, te kansloos. Kortom, snobs en losers vind je overal.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 02-02-2017 20:20 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Cheers @ Fusion, Betty's ziet er wel tof uit, ik zal 'm onthouden. De Bolhoed ken ik wel, was ik niet erg enthousiast over. Leuke tentjes allemaal hoor, maar daar reis ik niet het land voor door. Hier ook volop dergelijke eetgelegenheden.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 02-02-2017 21:38 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Hou die foto's van dat uitje maar voor jezelf. totaal niet benieuwd naar dat dikke gedoe. ik ga morgen weer een lekker burgertje happen in de stad.. en nee, niet naar de mac of de burger king. die tripjes zijn voor op de zondag.


TUFKAM


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2017 21:48 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 2 februari 2017 21:38 schreef TUFKAM het volgende:
ik ga morgen weer een lekker burgertje happen in de stad.. en nee, niet naar de mac of de burger king. die tripjes zijn voor op de zondag.



Waar ga je heen? Ik vind in Rotterdam Pickles, Ter Marsch en de Burgerclub niet te versmaden.

Ik vond de burgers van Ellis ook zeer puik maar het lijkt er op dat ze recent de receptuur aan hebben gepast (andere broodjes en kleinere patties?). Viel erg tegen de laatste keer dat ik daar was.

Maar goed, ik heb vorig jaar mijn burgers geperfectioneerd dus ik ben redelijk verwend




[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 02-02-2017 21:48]


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 02-02-2017 21:54 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

wordt waarschijnlijk weer Ter Marsch. ik zal wel een pic posten van die burger haha. Daarna wat grind bandjes kijken LOL.


TUFKAM


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 02-02-2017 21:54 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

quote:
Op 2 februari 2017 21:48 schreef Snaack het volgende:
Waar ga je heen? Ik vind in Rotterdam Pickles, Ter Marsch en de Burgerclub niet te versmaden.

Ik vond de burgers van Ellis ook zeer puik maar het lijkt er op dat ze recent de receptuur aan hebben gepast (andere broodjes en kleinere patties?). Viel erg tegen de laatste keer dat ik daar was.

Maar goed, ik heb vorig jaar mijn burgers geperfectioneerd dus ik ben redelijk verwend





Dat ding zou er bij mij ook wel ingaan.


TUFKAM


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-02-2017 21:58 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Dit lijkt me ook wel een goeie bij die Ter Marsch:

Broodje Gegrild Buikspek
Buikspek, kimchi, yuzu-jus, zoetzure rettich, wortel, koriander en crunchy boekweit. Verkrijgbaar tot 18 uur.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 02-02-2017 22:00 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Die buikspek is geweldig lekker ja !


TUFKAM


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-02-2017 22:01 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Deze zou ik ook wel wegkrijgen btw:

Pulled Pork Berkshire Duke BBQ, geserveerd op flute
Met spitskool, releche-pickle en mierikswortelsaus.



Hebben ze de prijzen er bewust niet bijgezet?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2017 22:04 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 2 februari 2017 21:54 schreef TUFKAM het volgende:
wordt waarschijnlijk weer Ter Marsch. ik zal wel een pic posten van die burger haha.


NICE. De beste burgers van de stad als je het mij vraagt. Geniet er van!

quote:
Op 2 februari 2017 21:54 schreef TUFKAM het volgende:
Dat ding zou er bij mij ook wel ingaan.


Ik begrijp het! Ik krijg spontaan trek met al dat gelul over hamburgers!

Deze zijn redelijk veel werk om te maken. Ik maak ook zelf de broodjes en dat is echt $^$%^%$ veel werk. Eén keer in de zoveel tijd maak ik daarvan een grote batch (>20 stuks) zodat ik een voorraad in kan vriezen.

Deze waren getopt met baby spinazie, bacon, zelfgemaakte compote van rode ui en gorgonzola, meen ik. Goed binnen te houden!


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 02-02-2017 22:05 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Geen idee... Maar zo duur is het allemaal niet bij Ter Marsch. prima te betalen.


TUFKAM


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen