IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Control Human Delete [deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2007 15:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Alles op progpower aan gort beuken lijkt me wel iets
Maar daar was frnk ookal mee bezig geweest dacht ik


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-09-2007 17:44 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Klopt, richting René en Martijn. Afwachten.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-10-2007 17:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

rate: 8/10

http://www.bloodchamber.de/cd/c/4175/

Wer mich kennt, und das ist, angesichts der etwa 6 Milliarden Menschen auf diesem Planeten, prozentual gesehen nur ein verschwindend geringer Teil, von denen ich viele nicht mal mag und ein anderer Teil keine Ahnung von richtig guter Musik hat, weiß, dass ich so genannter progressiver Musik und auch dem Industrial sagen wir mal argwöhnisch gegenüberstehe. Wenn dann im Infoblatt noch die Vokabeln „Post Black Metal“ und „New School Black Metal“ zu finden sind, bin ich skeptischer als Rob Darken, wenn er eine Einladung zu Kaffee und Kuchen bei Michel Friedmann bekommt.

Ich hab die Platte das erste Mal im Auto auf der Fahrt zur kirchlichen Trauung meines Cousins gehört und bis heute ist dies der einzige Ort, an dem ich sie vorurteilsfrei genießen kann. Die vier Holländer (ja, Holländer) präsentieren auf ihrem Debüt rasend schnellen, zerstörerischen Black Metal, der sehr chaotisch und doch progressiv daher kommt (falls sich das überhaupt ausschließt). Man könnte sagen: wie EMPEROR auf Koks. Mit dem Unterschied, dass die Norweger immer einen menschlichen Drummer hatten, was aber angesichts der unmenschlichen Geschwindigkeit (wie der Name schon sagt) nicht möglich ist. Dazu kommen dann harte Industrialklänge oder wahlweise auch minutenlange Samples und verträumte Keyboardparts. Der harsche, teilweise sehr sehr krasse Wechsel der einzelnen Elemente ist extrem (und) fordernd. Die Faszination von „Terminal World Perspective“ liegt eindeutig in der Mischung oder dem Nebenher der unterschiedlichen Stile, die sehr homogen wirkt und einen doch immer wieder verwundert die Augenbrauen empor reißen lässt.

Genauso schwer, wie ich mich offenkundig mit der Platte und dem Review getan habe, so schwer fällt es mir, eine faire Wertung abzugeben. Ob der Skepsis, die anfangs überwog und mehr und mehr gewichen ist, finde ich das Resultat mehr als fair, auch wenn die Musik von CHD sicher nicht jedermanns Tasse Tee ist. Diese CD könnte man sicher auch prima als Hilfsgut nach Burma ausfliegen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-10-2007 18:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Live video van CHD's optreden in Atak Enschede een aantal weken geleden. Let vooral op ZelThor vooraan

Global Storm Element (Live)


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-10-2007 19:03 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Brute video, maar vertaal die review ff.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 17-10-2007 19:05 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2007 18:05 schreef spectre het volgende:
Live video van CHD's optreden in Atak Enschede een aantal weken geleden. Let vooral op ZelThor vooraan

Global Storm Element (Live)


Tovz, ik stoa dr ook op



spectre
Usericon van spectre
Posted 17-10-2007 19:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Verrek! Wel heeeel klein


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-10-2007 19:07 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

En volgens mij spot ik een combatbroek bij specci!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-10-2007 19:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2007 18:05 schreef spectre het volgende:
Live video van CHD's optreden in Atak Enschede een aantal weken geleden. Let vooral op ZelThor vooraan

Global Storm Element (Live)

Vet!

Wanneer krijg ik betaald?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 17-10-2007 19:10 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2007 19:07 schreef spectre het volgende:
Verrek! Wel heeeel klein


Als dat dubbelzinnig was, laat ik je er zo niet in Dat was ook niet dubbelzinnig bedoelt



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 17-10-2007 20:24 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 17 oktober 2007 19:03 schreef Slechtheid het volgende:
Brute video, maar vertaal die review ff.

Wie me kent, en wie is, gezien dat weet ongeveer 6 miljard mensen op deze planeet, proportioneel gezien slechts een infinitesimal klein deel, waarvan van ik niet vaak houd en een ander deel geen begrip van correct goede muziek heeft, het dat I aan progressieve zo vermelde muziek en ook Industrieel wij tijden argwoehnisch gezicht zegt. Als dan in het info- blad nog het Vokabeln "postkantoor Zwarte Metaal" en het "nieuwe Zwarte Metaal van de School" moeten worden gevonden, ben ik sceptischer dan Rob verdonkert, als hij een uitnodiging aan koffie en cake met Michel Friedmann krijgt. I de plaat de eerste keer in de auto op de reis naar het kerkhuwelijk van mijn neef en tot vandaag behoorde is dit de enige plaats, waarop ik onpartijdig van het kan genieten. Het huidige snelle, vernietigende Zwarte Metaal vier van Nederlanders (, Nederlanders), dat zeer chaotically en niettemin progressief daarom bij hun debuut het rennen komt (als dat zich bij allen uitsluit). Men kon zeggen: als KEIZER op cokes. Met het verschil dat Noor had altijd menselijk Drummer, nochtans gezien de onmenselijke snelheid (als de naam zegt reeds) is niet mogelijk die. Daarnaast gekomen dan harde Industrialklaenge of alternatief Steekproeven die ook verscheidene notulen en gedroomde zeer belangrijke raadsdelen duren. Harsche, gedeeltelijk zeer zeer het schitteren verandering van de individuele elementen is het extreme (en) eisen. De betovering van het "eindperspectief van de Wereld" ligt duidelijk in het mengsel of naast van de verschillende stijlen, dat zeer homogeen en één niettemin opnieuw en opnieuw werkt verrast laat brows op scheur. Enkel zoals, aangezien ik duidelijk met de plaat en het Overzicht deed, zo zwaar het me zwaar valt om een eerlijke waardevaststelling te leveren. Of ik het resultaat aan het scepticisme vind, dat belangrijker dan aanvankelijk was en meer en meer meer dan eerlijk opbracht, zelfs als de muziek van CHD zeker niet iedereen kop van dte is. Deze CD kon één waarschijnlijk ook groot als hulpbezit nadat Birma op een reis gaat.

[duits > engels > nederlands gedaan hehe]

[edit]"postkantoor Zwarte Metaal" en het "nieuwe Zwarte Metaal van de School"

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-10-2007 20:25]


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 19-10-2007 11:22 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Even een beetje offtopic, maar ik weet ff niet hoe ik het anders moet doen:

Spectre, als ik je probeer te mailen krijg ik continu de melding dat je spectre@chd adrss unknown is, heb je ook ff een ander mailadres?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 19-10-2007 14:27 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

ja de meuk ligt eruit, ik kan mijn meel niet ophalen en de site is offline.... spectturrrrrrr


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-10-2007 14:51 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2007 18:05 schreef spectre het volgende:
Live video van CHD's optreden in Atak Enschede een aantal weken geleden. Let vooral op ZelThor vooraan

Global Storm Element (Live)


Wat doe je op die macbook nadat je op 'play' hebt gedrukt? Beetje photoshoppen?

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 19-10-2007 14:51]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-10-2007 15:58 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

je loopt achter; patiencen natuurlijk!


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 19-10-2007 16:06 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

quote:
Op 17 oktober 2007 18:05 schreef spectre het volgende:
Live video van CHD's optreden in Atak Enschede een aantal weken geleden. Let vooral op ZelThor vooraan

Global Storm Element (Live)


Oeeeee Heerschend!!!


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-10-2007 18:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2007 14:51 schreef Argh het volgende:
Wat doe je op die macbook nadat je op 'play' hebt gedrukt? Beetje photoshoppen?
Er zit geen play op mijn macbook. Mijn macbook fungeert als synthesizer.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-11-2007 16:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Leuke CD, niet geweldig.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 01-11-2007 17:25 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Vaker luisteren dan! Wordt ie vanzelf geweldig en later briljant en dan post je 'geniaal' en dan wordt het DE cd van 2007, de beste cd in zn soort aller tijden, etc.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-11-2007 17:26 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Veel te veel andere, lekkerdere, muziek te luisteren.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2007 17:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2007 17:25 schreef FRNK het volgende:
Vaker luisteren dan! Wordt ie vanzelf geweldig en later briljant en dan post je 'geniaal' en dan wordt het DE cd van 2007, de beste cd in zn soort aller tijden, etc.
Klopt helemaal! Na een maand of drie weet ik het zeker@!

De beste cd van 2007!

Om je koffie op te zetten ...




Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 01-11-2007 17:42 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Nou, die cd is eigenlijk best wel goed, hehe.

Ik ben absoluut geen blekkie, en moet er wel voor in de stemming zijn, dan vind ik m echt wel gaaf. De sfeer die die plaat oproept is best ok, als ik er niet voor in de stemming ben trek ik die plaat ook niet, dan is het me veel te naargeestig, hehe

Zelfs onze drummer vond het zeer ok. En dat voor een drummer.

edit: spectre, je mail ligt er nog steeds uit volgens hotmail, klopt dat?

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 01-11-2007 17:46]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-11-2007 20:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

werkt weer!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 02-11-2007 9:39 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

quote:
werkt weer!

DOWNLOAD ONS ALBUM HELEMAAL VOOR NIETS!


Waarom zet je je eigen album op het net? gewoon voor de reclame of zo?


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 02-11-2007 10:05 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Nee, juist niet natuurlijk!


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen