IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Control Human Delete [deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 30-03-2013 19:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ze werken er hard aan om The Prime Mover in mei uit te geven Over een tijdje zal ik nogmaals een nummer daarvan op internet knallen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 30-03-2013 20:18 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Gaat het nieuwe album ook iets toegankelijker worden, als het voorgaande werk?


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-03-2013 20:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik denk het wel, maar dat komt dan vooral omdat het beter klinkt en omdat we gesneden hebben in lange instrumentale synth stukken en totale luisterduur. The Prime Mover heeft klokt net geen 50 minuten. De arrangementen zijn wel complexer geworden en het totaal aan lagen is ook enorm toegenomen.

Ik denk dat het samengevat nog steeds vrij complex is en een hoog aantal luisterbeurten nodig heeft maar omdat het geluid erg duidelijk is is daar weer makkelijker mee om te gaan. Denk ik


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-04-2013 15:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Eerste cijfers zijn binnen.

Metal Wave
71/100

Mega Metal
5/10

Queens of steel
6/10

Metal Injection
7/10

Rock Metal magazine
9/10

Metal Hammer Germany
7/10



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 04-04-2013 16:51 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2013 20:39 schreef spectre het volgende:Ik denk dat het samengevat nog steeds vrij complex is en een hoog aantal luisterbeurten nodig heeft.


...en dat is niet wat de reviewers net niet willen doen. Benieuwd!


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-04-2013 20:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb liever heel veel slechte cijfers dan enkel zevens, ik merk al dat er een intense haat is tegenover ons nieuwe album omdat het niet binnen de lijntjes kleurt.

Releasedate is bekend, 6 MEI



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 06-04-2013 20:21 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2013 20:08 schreef spectre het volgende:
Ik heb liever heel veel slechte cijfers dan enkel zevens, ik merk al dat er een intense haat is tegenover ons nieuwe album omdat het niet binnen de lijntjes kleurt.


Mis! Veel liever 10/10! Verdorie!


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-04-2013 20:30 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Graag, die mogen ook


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-04-2013 22:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 07-04-2013 19:48 by MindFolter Wijzig reactieProfiel van MindFolterQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/Prickrott

Hey, ik wist niet dat jullie een nieuw album uit hadden. Opereren jullie nog steeds vanuit Enschede?

Gefeliciteerd met de release in ieder geval!



spectre
Usericon van spectre
Posted 08-04-2013 13:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ja we wonen allemaal in Enschede.
Dank je


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-04-2013 13:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2013 22:34 schreef spectre het volgende:


10 seconden terwijl ik het hele album wil horen?! Pffft...


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-04-2013 20:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nog maar een paar nachtjes slapen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-04-2013 16:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Lyric video van Shapeshifting. Dit numer staat ook op 'The Prime Mover' die uitkomt op 6 mei.




[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-04-2013 16:06]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-04-2013 2:10 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Tot 1:40 lijkt er iets te missen in het geluid, voor mij althans. Ik stoor mij aan iets wat ontbreekt, maar ik kan het niet benoemen. Is er iets anders, spectre? Daarna is het wel te gek.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-04-2013 12:14 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Dat gevoel had ik ook wel, het klinkt misschien wat 'dunnetjes' ten opzichte van het debuutalbum. Tweede helft van dit nummer bevalt me zeker wel.


Faustian Spirit of the Earth


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 13-04-2013 14:21 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Origineel spul! Niet makkelijk om in te komen. Ik hoor niks mis met het eerste deel trouwens. Misschien dat de vele hi-hats wat bas uit de sound halen en daardoor wat dunner laat klinken? Ik vind het alvast knap gedaan.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-04-2013 18:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Persoonlijk vind ik dat het geluid helemaal goed, maar ik ben bevooroordeeld natuurlijk, misschien dat jullie luisteren op de laagste YouTube kwaliteit?

Ik heb dit nummer nu ter download op Soundcloud gezet, kun je hem rustig nog eens beluisteren.

http://soundcloud.com/controlhumandelete/shapeshifting-edit

Edit, beide nieuwe tracks kun je nu downloaden.
http://soundcloud.com/controlhumandelete/sets/the-prime-mover/

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 13-04-2013 19:57]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-04-2013 23:35 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

360 is het maximum hier, daarboven is het niet te doen. Sorry. Jammer dat je bij youtube niet alleen de geluidskwaliteit kunt verhogen, de beelden kijk ik toch meestal niet. Zo'n download wordt hooglijk gewaardeerd, dank je wel. Ik kom er op terug.


WMP
Usericon van WMP
Posted 14-04-2013 1:18 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Jammer van die kussen die blijkbaar voor de microfoon zat. Wat een boutgeluid inderdaad.
Beide nummers gedownload en meerdere malen beluisterd, maar waar Terminal een blinde aankoop was, en goed uitpakte, wordt dit deze keer niet. Beide nummers vind ik eigenlijk vrij tegenvallen, afgezien van het geluid nog. Wellicht net de twee minste nummers van het totaal, maar ik word er niet erg enthousiast van.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-04-2013 11:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Welke microfoon bedoel je? Allemaal of een specifiek instrument? Ik denk dat geluidstechnisch er een hele grote sprong voorwaarts is gemaakt, maar misschien ben ik doof aan het worden? Bout geluid, nee toch?

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-04-2013 11:16]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-04-2013 11:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Geluid is wel lekker open, maar lijkt soms wat dun inderdaad. Koptelefoonmuziek denk ik, want als ik het hard zet valt het wel weer mee


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-04-2013 12:37 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

*disclaimer, ik heb het beluisterd op de laptop*
Ik mis de balans een beetje, de zang is er te veel opgeplakt, de basdrum vind ik niet lekker klinken (maar dat kan smaak zijn, of het gebrek eraan).

Nummers zijn wel gaaf overigens.


Boeiender


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-04-2013 15:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ben blij dat je de zang goed kunt horen op laptopspeakers Mr. N.
Ik stel toch voor om het eens op een fatsoenlijk setje te spelen.

Shapeshifting heeft wel een aantal keer vrij hoge riffs die volledig naar een kant zijn gepanned waardoor je in gitaar misschien het laag mist aan die kant. Dat is een keuze geen gebrek


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-04-2013 17:07 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 april 2013 15:17 schreef spectre het volgende:
Ik ben blij dat je de zang goed kunt horen op laptopspeakers Mr. N.
Ik stel toch voor om het eens op een fatsoenlijk setje te spelen.

Shapeshifting heeft wel een aantal keer vrij hoge riffs die volledig naar een kant zijn gepanned waardoor je in gitaar misschien het laag mist aan die kant. Dat is een keuze geen gebrek


Vind de gitaar juist wel lekker klinken. Maar ik zal het inderdaad over de stereo installatie moeten luisteren om een goed oordeel te kunnen geven.


Boeiender


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen