IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Control Human Delete [deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 11-05-2010 11:06 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Foto?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-05-2010 11:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2010 11:05 schreef spectre het volgende:
Helaas gaat dat nu niet meer zo goed, ik heb een kort koppie

Burgerkut.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-05-2010 11:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

en opperkneus


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 11-05-2010 11:35 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Is er ale enig zicht op wanneer er nieuw materiaal van CHD verschijnt, of wanneer er weer een show in NL gedaan gaat worden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-05-2010 12:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Niet echt.
We hebben het album instrumentaal in demovorm klaar, dat wel. Mondjesmaat zijn we de drums voor het album aan het opnemen en hopelijk deze zomer de gitaren en daarna de rest een keer. Ondertussen zijn we het materiaal aan het oefenen om de week.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-05-2010 19:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2010 18:43 schreef Crypt_666 het volgende:
Dit klinkt wel erg gaaf, hier moet ik meer van downloaden.


Zolang je het niet onder je eigen naam gaat uitbrengen vind ik het best


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-05-2010 19:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 10-06-2010 14:33 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Zit nu fijn te swingen op TWP achter mijn bureau, al afstudeerverslagen doornemende.

Meer van dit zou fijn zijn, misschien zo Blacklodge opzetten.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 10-06-2010 18:06 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

benieuwd naar je indruk vd nieuwe plaat dan straks, hehe


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-07-2010 13:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Frank (gitarist) en Kevin (drummer) zijn opgestapt.
We gaan door als viertal, de opnames voor het tweede album zijn opgeschort en ook optredens gaan voorlopig niet meer door.



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 12-07-2010 13:43 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

FRNK jonge, badmuts.. wat nou weer?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-07-2010 13:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Jammer Blijf erg benieuwd naar hoe CHD verder gaat.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WMP
Usericon van WMP
Posted 12-07-2010 13:55 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Slaande ruzie dat vermond wordt als 'creatieve/muzikale meningsverschillen' zeker.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-07-2010 14:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 13:44 schreef ZelThoR het volgende:
Jammer Blijf erg benieuwd naar hoe CHD verder gaat.
Ja dat is nog even in het duister tasten.
@WMP, nee dat niet. Hoe Frank erover denkt is te lezen op zijn blog trouwens, als je het interesseert. Wij houden het hier bij.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 12-07-2010 15:33 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

He bummer
Succes jongens!


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 12-07-2010 17:04 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Time consuming? Max. 1 optreden per jaar en om de 4 of 5 jaar een plaat? Of zijn jullie dan echt zo veeleisend? Iedere dag repeteren en groepsorgie nadien?

Succes met de wat de toekomst brengt!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 12-07-2010 18:39 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Hehe voor mij elke vrijdag na het werk door naar Enschede en zaterdag pas thuiskomen en wat jij noemt qua aantal optredens etc (wat ervoor terug komt dus) wordt dan te timeconsuming naast mn werk, andere bands/projecten/invaldingen etc. Werkte gewoon niet goed meer voor mezelf. Muziek schrijven duurt lang met CHD (maar dan heb je wel wat ).
Of goed doen en ervoor gaan qua alles of niet doen denk ik dan uitendelijk. En qua muziek staat CHD het verst van mn stijl (6-snarig, andere stemming. Ikke = 7-snarig tech en deathmetal). Dus helaas viel CHD af na toch behoorlijk lang proberen te accepteren en aanpassen.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-07-2010 18:43]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2010 18:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Jammer, edoch begrijpelijk natuurlijk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-07-2010 19:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Zeer begrijpelijk idd. Benieuwd naar je andere projecten FRNK!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-07-2010 9:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2010 13:55 schreef WMP het volgende:
Slaande ruzie dat vermond wordt als 'creatieve/muzikale meningsverschillen' zeker.


reactie


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-07-2010 23:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Jammer, maar helaas, jongens. Veel succes voor allen verder!

Oh, nette MySpace-berichten, trouwens. Prima


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 27-07-2010 10:41 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

De ene zijn dood,... We konden jullie vervangen op Brutal Assault, maar het komt net een week te last minute, aangezien 2/4de van de band er niet is dat weekend.


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-07-2010 11:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

aaa zonde


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 27-07-2010 12:21 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Het zal voor een andere keer zijn. Dadelijk CHD nog eens opzetten hier!


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-09-2010 19:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2010 12:01 schreef spectre het volgende:
Niet echt.
We hebben het album instrumentaal in demovorm klaar, dat wel. Mondjesmaat zijn we de drums voor het album aan het opnemen en hopelijk deze zomer de gitaren en daarna de rest een keer. Ondertussen zijn we het materiaal aan het oefenen om de week.


Ok, de opgenomen drums zijn dus in de prullenbak verdwenen.. we zijn de afgeschreven nummers aan het herschrijven/herarrangeren en tegelijkertijd nemen we de gitaren op, gaat best snel nu. Zo snel dat we zelfs al weer nieuwe tracks klaar hebben die helemaal niet meer binnen de scoop van het album gaan passen dus die komen rondom albumrelease vrij op internet te staan.

Er zit weer vaart in nu we lichter zijn, voelt goed... Er zit wat meer druk op een release want als alles goed gaat kunnen we zeer binnenkort ergens gaan tekenen voor die tweede langspeler


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen