![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zou je dan hier ook even willen gaan modden dan? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/2437192/15 Ook genoeg van die ranzige kerels gepost door Rotzak en Burzum. ![]() |
|
Ja hallo, ik ben een man en val daar dus niet op ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ken je Zillah al? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Oh okee, ik ben een vrouw.. ik weet ook niet wat jullie allemaal lekker vinden. Mooooi, even weer nieuwe vrouwen ploaties zoeken dan maar. ![]() |
|
quote: Ja die ken ik al. Maar goed, ik maar denken van goh.. beetje gezond verstand is bij die moderators geen probleem. Oopsie, verkeerd gedacht. ![]() |
|
quote: Heb je mental z'n denkwijze aangenomen? ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Pff sommige mensen kunnen ironie ook niet doorgronden zeg ![]() ![]() |
|
quote: das idd ook mijn klacht op ZM signature ![]() |
|
quote: Mental en denken, yeah right. ![]() ![]() |
|
quote:Die is doordacht ![]() ![]() |
|
quote: Nee inderdaad, beetje roepen dat mensen ontopic moeten zijn en dan zelf gaan zitten kloten. Mag de rest ook.. en waar is Heiden? ![]() |
|
quote: Je zou nog wel eens verbaasd kunnen staan.. ![]() |
|
quote: na zonneschijn komt regen, doordacht komt negen, zeg ik dan altijd ![]() signature ![]() |
|
quote:Oftewel; verder off-topic geneuzel volgaarne in het lultopic, de rest wordt weggemod. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 17-05-2007 12:21] ![]() |
|
De tijd loopt weer eens een uur achter.. ![]() |
|
Daar kunnen mods weinig aan doen, geloof me. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Geen klacht, maar die nieuwe smileys zijn tegek! ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
hmm de tijd idd ... ik zal het even fixen ![]() |
|
Ok, zou nou weer goed moeten staan. ![]() |
|
quote: Gebanned, wegens herhaald overtreden van de regels. Zie zijn profiel voor meer info. Bruce Banner ![]() |
|
weeral??? of is het alweer... signature ![]() |
|
Hahahaha, link naar desbetreffend topic? ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Nee, dan zou deze pagina een linkje of 300 bevatten. Verder discussiƫren over dergelijke zaken mag in het lultopic. Meningen van andere users veranderen de bans toch niet. ![]() Bvd. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:.. dat kunnen alleen moderators lezen lain. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |