IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Honden stinken [Katten topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 25-10-2007 14:20 by Jolijn Profiel van Jolijn

De meeste katten kunnen goed voor zichzelf zorgen, mijn katje ging ook altijd gewoon lekker zijn eigen gang. zag der zo rond etenstijd wel weer .


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 25-10-2007 14:35 by Krulspeld Profiel van Krulspeld

hehe de kleinste van mij is altijd in de buurt [miauw, pur, sloop, speel, aanval] en Bastet was altijd nieuwsgierig en springt tegen je benen aan om een kopje te geven, verder slaapt ze wat. en dat wordt dan afgewisseld met elkaar terroriseren/spelen en rotzooi maken


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 25-10-2007 15:28 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 25 oktober 2007 14:04 schreef Krulspeld het volgende:
zo een heb ik ook, het liefst zo dicht mogelijk tegen je aan en maar snurken die andere dan aan de andere kant bij mijn voeten en dan lig ik helemaal 'klem'. Wil ik me omdraaien maar dat vind ik dan uiteraard zielig dus uiteindelijk lig ik dan half op een hoekje met een puntje van de deken te koukleumen..



Herkenbaar. Mijn poezels laat ik niet op de slaapkamer [toen ik nog met renYek samenwoonde sliepen onze poezels wel vaker bij ons in bed ] maar ik lig wel regelmatig op de bank met een slaapzakje. Vooral mijn ene kat [Boefje] MOET en ZAL bij me komen liggen, IN de slaapzak. Als ik hem er niet in laat ga hij lopen krabben en moeilijk doen totdat hij zijn zin krijgt. En dan komt hij lekker warm tegen me aan liggen Een van mijn andere monsters [Gaia] gaat meestal op mijn voeten liggen. Klem liggen, hoezo? Dan heb ik ook nog een derde [Didi] maar die is meer van het op schoot zitten dan bij je komen liggen slapen, hehe.

quote:

ik heb trouwens ontdekt dat mijn kat maar een vies beest is. ze laat scheten, van die hele vieze!


Haha ja die beesten kunnen ZO hard stinken. Kan aan het soort voer liggen wat je ze geeft, cheapo spul stinkt harder namelijk. Oh, en de meeste katten die ik ken lieten vooral ranzige scheten toen ze nog kitten waren, later trekt dat bij gelukkig


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-10-2007 16:37 by Snaack Profiel van Snaack

Mijn poezels




SMULLEN!!

En wat heeft die kleine een belachelijk lange staart, vergeleken met mijn andere poes.


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 26-10-2007 16:40 by Krulspeld Profiel van Krulspeld

haha ja en een dikke kont, niet echt klein dus haha maar wel uberschattig hoor Snaackje

@ Pem: ze krijgen Iams ontwikkeld door dierenarts, best bekend en tyfus duur [al kan het duurder ==> Science plan ding ofzo] 15 kg voor 69,-
maar er is dus hoop dat het bij trekt


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 26-10-2007 16:41 by Krulspeld Profiel van Krulspeld

volgens mij valt het wel mee qua verschil in de staartlengte. die grotere kat heeft de staart wat omhoog, niet helemaal juist beeld dus


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-10-2007 16:47 by Snaack Profiel van Snaack

En o o o, wat smullen ze daar van de tonijn met garnaaltjes!

Stervensduur die blikjes Gourmet Diamant, maar goed, dat vinden ze zo ontzettend lekker!! Ze krijgen het maar 2 keer per week.


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 26-10-2007 16:49 by Krulspeld Profiel van Krulspeld

buh, ik geef ze van die sheba dingen, die ronde. niet dat het nut heeft, Bastet ruikt er slechts aan en Athena vreet ze op. En die krijgen ze af en toe

Voor de rest wat ik eet [als ik niet uitkijk, voorals als ik ragout maak of iets met rijst] + snoepjes [allemaal van die whiskasdingen + kruidvatmerk gistsnoepjes]


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-10-2007 16:54 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Hmmmmmmm, mijn kat vreet whiskas brokken, en van die sheeba meuk van de Aldi, 37 eurocent, en hij vindt het lekker...



Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 26-10-2007 16:58 by Krulspeld Profiel van Krulspeld

ow dat gaf ik Bastet voorheen ook, maar toen ik Athena erbij haalde wilde ik goed voer omdat ze goed moet groeien. Zeker toen ik las dat ze bijv. in goedkope hondenvoeding een conserveermiddel voor rubber stoppen. Dan maar liever duur en goed. Bovendien schreef iemand hier eens iets over dat wij ook goed voor onszelf zorgen en het beste willen, waarom dan niet voor de overige gezinsleden?

Bovendien kocht ik toch al duur grind dus, eten is belangrijker kan er ook nog wel bij. Wil mn poezzels wel zo lang mogelijk!


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 10-11-2007 21:31 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-11-2007 18:21 by MMayo Profiel van MMayo

Herkenbaar voor slapend kattenpersoneel
http://www.youtube.com/watch?v=xpx00XedZww


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-11-2007 21:05 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 11 november 2007 18:21 schreef MMayo het volgende:
Herkenbaar voor slapend kattenpersoneel
http://www.youtube.com/watch?v=xpx00XedZww


, idd, op de knuppel na..


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 14-11-2007 19:52 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl





Maus (zwart) en Duvel (rood) zijn lief


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 14-11-2007 20:46 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 14 november 2007 19:52 schreef Ethereal het volgende:
Maus (zwart) en Duvel (rood) zijn lief


Awww, die foto's zijn idd cute


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 14-11-2007 21:18 by Krulspeld Profiel van Krulspeld

haha dat filmpje! mijn katten vervangen de knuppel door nagels.. [hoe doen ze dat toch, lig je ingerold als een mummie en nog weten ze nagels onder de dekens je vel in te duwen!]

wat een uberschattige foto! ik ben jaloers [de mijne vechten de laatste paar dagen weer erg ]


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-11-2007 21:19 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 14 november 2007 21:18 schreef Krulspeld het volgende:
haha dat filmpje! mijn katten vervangen de knuppel door nagels.. [hoe doen ze dat toch, lig je ingerold als een mummie en nog weten ze nagels onder de dekens je vel in te duwen!]

wat een uberschattige foto! ik ben jaloers [de mijne vechten de laatste paar dagen weer erg ]
dat blijft mij ook altijd een raadsel!!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


watery black
Usericon van watery black
Posted 15-11-2007 14:25 by watery black Profiel van watery black

ik ben een tijdje geleden verhuisd en omdat ik mn katten zo veel mogelijk stress wilde besparen heb ik gewacht tot alle gekke dingen (meubels verplaatsen enzo) voorbij was. nou heb ik ze net opgehaald, de kater ging uit zichzelf in het mandje, de poes zorgde voor een fikse worstelmatch, inclusief dikke vette snee op mn hals. zullen ze leuk gaan vinden op het werk

maar goed, verhuizen dus. eenmaal bij mijn hutje aangekomen sloopte de poes de deur uit het mandje ( gelukkig was ik al in het trappenhuis en was de buitendeur dicht...) en moest ik jagen, de kater was de hele reis braaf geweest en had geen kik gegeven. nu heb ik ze hier rondlopen, de poes is nog steeds schrikkerig en verstopt zich overal. maar das geen probleem, ze is altijd al behoorlijk schuw geweest dus daar maak ik me geen zorgen over. de kater kijkt vrolijk rond en lijkt normaal, maar hij heeft een hele snelle, zware ademhaling (hij was altijd al een snurker, iets met zn luchtwegen en z'n tong ofzo, maar de dierenarts heeft altijd gezegd dat het geen kwaad kon. maar nu piept hij dus echt...) en zijn voetzooltjes zijn helemaal warm en klam. als ik hem aai spint ie wel gewoon en hij geeft kopjes, en hij is heel nieuwsgierig naar alles, maar ik maak me nu toch wel een beetje zorgen omdat ie zo zweet aan zn voetjes enzo. iemand enig idee of dit erg is? zo op het eerste gezicht lijkt ie okee maar ik wil niet dat er iets met mn lieverd gebeurt... ik laat ze nu zo veel mogelijk met rust maar dat is toch moeilijk als je je zorgen maakt....


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 15-11-2007 14:47 by Pandora Profiel van Pandora

Ehm, Volgende keer doe de poes een poezentuigje op en zorg dat je iemand hebt om haer beet te houden. Veel katten laten zich dan gemakkelijker vervoeren. Op schoot in de auto is minder erg dan in het reismandje in de auto. Of in de trein of bus of wat dan ook.

Mijn oude poes vond het geweldig als ze een ritje in de auto meemocht. Dan bleef er gewoon iemand bij haar in de auto en ging de andere boodschappen doen. En als je dan nog een stukje onbekend terein deed dan zat ze echt met haar koppie tegen het raam aan om maar zoveel mogelijk te zien.


watery black
Usericon van watery black
Posted 15-11-2007 14:52 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 15 november 2007 14:47 schreef Pandora het volgende:
Ehm, Volgende keer doe de poes een poezentuigje op en zorg dat je iemand hebt om haer beet te houden. Veel katten laten zich dan gemakkelijker vervoeren. Op schoot in de auto is minder erg dan in het reismandje in de auto. Of in de trein of bus of wat dan ook.

Mijn oude poes vond het geweldig als ze een ritje in de auto meemocht. Dan bleef er gewoon iemand bij haar in de auto en ging de andere boodschappen doen. En als je dan nog een stukje onbekend terein deed dan zat ze echt met haar koppie tegen het raam aan om maar zoveel mogelijk te zien.


de poes maak ik me geen zorgen over. en als ik die een tuigje omdoe stuitert ze helemaal alle kanten op, ze is als de dood om daaraan vast te zitten. tis gewoon een klein stresskipje. t was een zwervertje, ik heb dr gevonden op straat toen ze net een paar weekjes oud was, nog veel te klein om bij de moeder weg te gaan. ze had afgeknipte snorhaern en afgeknipte wenkbrauwen en ze was bang voor iedereen. als je dr aanraakte schreeuwde ze t uit. ik denk dus dat dr vorige eigenaars, ehm, zeg maar niet zo lief voor dr waren ( ) dus ik vind het niks gek dat ze wat paniekerig aangelegd is.

m'n kater ging vroeger altijd in mn jas mee. ik had een legerjas met zo'n touwtje erin die je om je middel strak kon trekken. die trok ik dan zo strak mogelijk, ik deed de rits voor driekwart dicht, kater erin, en met de trein. vond ie geweldig, ik had geen tuigje of mandje nodig. reizen met hem is nooit een probleem geweest. helaas is ie nu te zwaar en te dik daarvoor, maar het mandje is ook gen enkel probleem.

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 15-11-2007 14:54]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-11-2007 18:03 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 november 2007 14:25 schreef watery black het volgende:
maar ik maak me nu toch wel een beetje zorgen omdat ie zo zweet aan zn voetjes enzo. iemand enig idee of dit erg is?


Het kan heel goed stress zijn inderdaad, maar je kat kan ook ziek zijn. Helaas is dat vaak moeilijk in te schatten, kun je niet even bellen naar een dierenarts en je situatie even voorleggen. Krijg je vanzelf advies.


DragonsRage
Usericon van DragonsRage
Posted 15-11-2007 23:32 by DragonsRage Profiel van DragonsRage

1 van mijn 2 katjes



Death is just the beginning


Nix
Usericon van Nix
Posted 15-11-2007 23:43 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 15 november 2007 14:52 schreef watery black het volgende: *verhaal*



Misschien Stigma even mailen? Als iemand veel van katten weet is zij het.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 20-11-2007 19:06 by yowannuzz Profiel van yowannuzz

Onder de noemer "behoorlijk gestoorde kattenfoto's" presenteren wij U onze fotomodellen Devy en Juup:





Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 20-11-2007 19:35 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl











Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen