IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Honden stinken [Katten topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2007 17:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jaap heeft matching kat gevonden?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-12-2007 17:09 by mental Profiel van mental

ja, het begint nu bij mij ook te kriebelen...heb al naampjes.


Fuck the world and fuck you


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-12-2007 17:11 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 13 december 2007 17:08 schreef Jenje het volgende:
Jaap heeft matching kat gevonden?


check, kat van mmayo die niet meer samenging met haar andere katten. blijft hier eerst een paar weken op 'proef', kijken of ze der draai kan vinden enzo. maar gaat erg goed tot nu toe, heeft pas één keer over de vloer gezeken (notabene naast de kattenbak) en eet verder goed en is al niet eens schuw meer

edit: hm, weer op dezelfde plek naast de bak gezeken, blij dat ik een kleed om de bak had gelegd maar toch, niet de bedoeling uiteraard...

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-12-2007 17:41]


Je moeder.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 13-12-2007 21:19 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

quote:
Op 13 december 2007 17:11 schreef karnivoor het volgende:
check, kat van mmayo die niet meer samenging met haar andere katten. blijft hier eerst een paar weken op 'proef', kijken of ze der draai kan vinden enzo. maar gaat erg goed tot nu toe, heeft pas één keer over de vloer gezeken (notabene naast de kattenbak) en eet verder goed en is al niet eens schuw meer

edit: hm, weer op dezelfde plek naast de bak gezeken, blij dat ik een kleed om de bak had gelegd maar toch, niet de bedoeling uiteraard...


Let erop dat je de plek goed "ontsmet" of het kleed met een reiningsmiddel behandeld, anders dan blijft je kat op dezelfde plek zeiken. Dat ruiken die beesten namelijk. Ik heb zelf zo'n busje met spray om te ontsmetten, maar die van mij zeikt nooit meer buiten de bak.


an evil incarnation of DEATH!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-12-2007 21:24 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 december 2007 21:19 schreef Dark incarnation het volgende:
Ik heb zelf zo'n busje met spray om te ontsmetten, maar die van mij zeikt nooit meer buiten de bak.


Snowy heeft een plasprobleem, gedragsprobleem dus.
Hey Jaapie, je kunt anders Stigma even vragen of ze nog tips heeft. Wellicht is het een idee om met een zindelijkheidstraining te starten met Snowy, aangezien ze bij jou tot rust komt. Sommige katten wennen aan het plassen naast de bak, kunnen ook weer wennen aan plassen in de bak als de situatie weer wat veiliger voor dr is.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 13-12-2007 21:28 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

quote:
Op 13 december 2007 21:24 schreef MMayo het volgende:
Snowy heeft een plasprobleem, gedragsprobleem dus.
Hey Jaapie, je kunt anders Stigma even vragen of ze nog tips heeft. Wellicht is het een idee om met een zindelijkheidstraining te starten met Snowy, aangezien ze bij jou tot rust komt. Sommige katten wennen aan het plassen naast de bak, kunnen ook weer wennen aan plassen in de bak als de situatie weer wat veiliger voor dr is.


Tip: een open of dichte bak kan ook al veel schelen, sommige katten verkiezen het ene boven het andere.


an evil incarnation of DEATH!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-12-2007 21:31 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 december 2007 21:28 schreef Dark incarnation het volgende:
Tip: een open of dichte bak kan ook al veel schelen, sommige katten verkiezen het ene boven het andere.


Dat heb ik allemaal al geprobeerd.. evenals het diertje meerdere malen volledig laten onderzoeken bij de dierenarts op alles wat maar met het plasprobleem te maken kon hebben. Tevens veranderen van kattenbakzooi, diverse bakken (open, met klep, zonder klep, dicht, lage bak, hoge bak) en rustige plekjes voor de kattenbak, antibiotica, medicatie tegen eventuele blaasontsteking, meerdere kattenbakken, kattenbakken extreem schoon houden enzovoorts maar niks helpt. Dit is niet even aan de gang, maar al twee jaar. Nu woont ze voor dr rust bij Jaap en moet ze waarschijnlijk aan die rust wennen en weer opnieuw leren de kattenbak te gebruiken.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-12-2007 21:31]


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 13-12-2007 21:34 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

quote:
Op 13 december 2007 21:31 schreef MMayo het volgende:
Dat heb ik allemaal al geprobeerd.. evenals het diertje meerdere malen volledig laten onderzoeken bij de dierenarts op alles wat maar met het plasprobleem te maken kon hebben. Tevens veranderen van kattenbakzooi, diverse bakken (open, met klep, zonder klep, dicht, lage bak, hoge bak) en rustige plekjes voor de kattenbak, antibiotica, medicatie tegen eventuele blaasontsteking, meerdere kattenbakken, kattenbakken extreem schoon houden enzovoorts maar niks helpt. Dit is niet even aan de gang, maar al twee jaar. Nu woont ze voor dr rust bij Jaap en moet ze waarschijnlijk aan die rust wennen en weer opnieuw leren de kattenbak te gebruiken.


mmm ingewikkeld probleem, niet zomaar op te lossen dus...


an evil incarnation of DEATH!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-12-2007 21:36 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 december 2007 21:34 schreef Dark incarnation het volgende:
mmm ingewikkeld probleem, niet zomaar op te lossen dus...


Nouja wellicht dat het nog wel beter wordt, ze is pas sinds dinsdag bij Jaap en moet nog wennen. Katten plassen ook naast de bak bij situaties die veranderen. Nog even afwachten en uitproberen dus.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 13-12-2007 21:55 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Nieren ook geckecked bij de dok? We hebben ooit een poes gehad en die bleef maar overal zeiken, bleek een nierprobleem, daarna speciale voeding en toen was het over.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-12-2007 21:56 by MMayo Profiel van MMayo

Allemaal gecheckt.
De kat moest overigens bij mij weg omdat het diertje hier geen leven had. Werd door mijn andere twee katten aangevallen de hele tijd, waardoor Snowy niet meer naar kattenbak durfde en met moeite naar de etensbakjes durfde. Ze kon hier niet relaxen, behalve als ze op de slaapkamer mocht zitten maarja.. dat is ook niks voor een kat.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-12-2007 21:58]


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 13-12-2007 22:00 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Ah, check. We hebben hier ook zo'n monstertje rondlopen. Terroriseerde de twee andere katten continu. Een is er dood (21 jaar, ouderdom) en de ander zit veel buiten.


Maar ja, als de andere niet naar buiten mogen, lijkt het me idd niet zo'n geweldige situatie.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-12-2007 22:04 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 december 2007 22:00 schreef Wansmaak het volgende:
Maar ja, als de andere niet naar buiten mogen, lijkt het me idd niet zo'n geweldige situatie.


Nope, dat kan hier echt niet. Woon op 3 hoog in een flat aan een zeer zeer zeeeeer drukke weg. Zouden ze ze zo aan het asfalt plakken.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-12-2007 22:04]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-12-2007 23:48 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

plek nogmaals goed schoonmaken is een goed plan want de eerste keer had ik dat schijnbaar niet goed genoeg gedaan want de tweede keer zeek ze op precies dezelfde plek. sindsdien niks meer gemerkt (let nu wat meer op, lang leve vrije dagen) maar geen idee hoevaak ze normaal op een dag zeikt ook...


Je moeder.


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 16-12-2007 15:19 by Krulspeld Profiel van Krulspeld

quote:
Op 13 december 2007 17:04 schreef XXL het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=kittybath.wmv




he gatver kon het niet eens uitkijken wat super zielig! beest flipt helemaal

@mental: heb ik toch maar weer goed gedaan he [wanneer gaan we ze ophalen? ]

@hagal: ik hou niet zo van platbekkatten maar dees is toch wel te schattig!

@karnivoor: *duimt voor verbetering van poezzel* [en ook wel een beetje voor jou, stinkt zo he
@


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-12-2007 15:22 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

klopt hehe. maar vooral als ze net de grote behoefte heeft gedaan en de lucht met der meeneemt, leuk zo'n kat dir voor je langs loopt als je achter de pc zit


Je moeder.


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 16-12-2007 15:53 by Krulspeld Profiel van Krulspeld

quote:
Op 16 december 2007 15:22 schreef karnivoor het volgende:
klopt hehe. maar vooral als ze net de grote behoefte heeft gedaan en de lucht met der meeneemt, leuk zo'n kat dir voor je langs loopt als je achter de pc zit


hehe beter nog, ze stinken dan naar grind.. en graven maar *stofwolk*



Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 16-12-2007 16:02 by Krulspeld Profiel van Krulspeld

oke ik heb mn best gedaan maar meer kon ik er echt niet van maken zie hier mijn poezzels [in slechte 1megapixelkutfooncameraview]

Athena


Bastet


Milou [mijn zusje haar kat]


Bastet again


Maaike [mijn poezzel bij mam &zusje thuis]


voor de afwisseling: Bastet!


wat een schattepatatjes


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-12-2007 16:03 by mental Profiel van mental

Ik doe nu net of ik ze al heb en praat al tegen ze, zo kan ik alvast wennen !


Fuck the world and fuck you


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 16-12-2007 16:05 by Krulspeld Profiel van Krulspeld

tja, what can i say? it's just MENTAL


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-12-2007 16:06 by mental Profiel van mental

quote:
Op 16 december 2007 16:05 schreef Krulspeld het volgende:
tja, what can i say? it's just MENTAL
nou nog een kattebak kopen en t is net echt.


Fuck the world and fuck you


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-12-2007 16:41 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

en zelf erin pissen om het echt te laten lijken

ik hoor gemauw voor de deur, eens even de visite erin laten


Je moeder.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 16-12-2007 19:02 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 8 december 2007 8:30 schreef SiQDiZ het volgende:




Mijn twee kittens, helaas weg moeten doen wegens allergie van mn vriendin


Jouw kitten lijkt verdacht veel op een van de mijne!!




Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 16-12-2007 19:04 by Krulspeld Profiel van Krulspeld

oew wat schattig!
de rood-witte kittens zijn hier goed vertegenwoordigd zeg! met die van Ethereal erbij 4 *athena meldt zich spontaan haha*


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-12-2007 19:14 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/



nog maar een keer, omdat ik nu minder boos op der ben

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-12-2007 19:14]


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen