IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Honden stinken [Katten topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-10-2008 23:45 by Mark Profiel van Mark

In de urinebuis

Loop je weer op te scheppen, Burzum?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-10-2008 23:46 by watery black Profiel van watery black

*zucht*


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-10-2008 23:46 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 30 oktober 2008 23:43 schreef Mark het volgende:
Nee, gewoon een kattenliefhebber als vriend zoeken. Goede relatie-test: laat potentiele mr. WaBla een half uurtje alleen met de katten in een kamer en zie wat er gebeurt


t zou wel heel ernstig zijn als ik mijn liefdesleven aan mijn katten moest aanpassen....


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-10-2008 23:47 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 oktober 2008 23:45 schreef Mark het volgende:
In de urinebuis

Loop je weer op te scheppen, Burzum?


Ach kwestie van goed proppen dan past het wel!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-10-2008 23:47 by Mark Profiel van Mark

Laat je vriend actief wat meer met de katten bezig zijn, misschien dat het vanzelf beter wordt als ze hem beter leren kennen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-10-2008 23:47 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 oktober 2008 23:46 schreef watery black het volgende:
*zucht*


Sorry


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-10-2008 23:48 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 30 oktober 2008 23:47 schreef Mark het volgende:
Laat je vriend actief wat meer met de katten bezig zijn, misschien dat het vanzelf beter wordt als ze hem beter leren kennen.


zoals ik al zei, hij is GEEN kattenmens. ik zie het nog niet gebeuren dat ie tijd aan ze gaat besteden. ben al lang blij dat ie ze gewoon met rust laat...


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-10-2008 23:48 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 30 oktober 2008 23:47 schreef Burzum het volgende:
Sorry


ik vergeef t je wel hoor


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-10-2008 23:54 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 30 oktober 2008 23:48 schreef watery black het volgende:
zoals ik al zei, hij is GEEN kattenmens. ik zie het nog niet gebeuren dat ie tijd aan ze gaat besteden. ben al lang blij dat ie ze gewoon met rust laat...


Naja, ik neem aan dat je toch een keer wilt gaan samenwonen, dus vroeger of later zal hij er toch aan moeten?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-10-2008 23:56 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 30 oktober 2008 23:54 schreef Mark het volgende:
Naja, ik neem aan dat je toch een keer wilt gaan samenwonen, dus vroeger of later zal hij er toch aan moeten?


ik denk eerder dat ie ze dan gewoon voorbij loopt. de keren dat ie ze aanhaalt zijn echt ontzettend zelden, zeker sinds dat geplas begonnen is. laat staan dat ie met ze gaat spelen... ik zie het nog niet gebeuren. kun je iemand ook niet opdringen trouwens. ik ben al blij dat ie ze tot nu toe gewoon accepteert.

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 30-10-2008 23:57]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 31-10-2008 0:02 by watery black Profiel van watery black

oh, even voor de duidelijkheid: ze zijn NIET ziek. de oudste had laatst blaasontsteking maar dat is helemaal genezen. ik denk trouwens ook niet dat hij de boosdoener is, hoewel ik ze nog niet heb kunnen betrappen. de jongste is ook onderzocht, beide geen blaasgruis of andere kwaaltjes. dus het is echt een gedragsprobleem. ik heb al ander grit geprobeerd, vaker schoonmaken, bak verplaatsen, van dat bacterie- en geurafbrekend poeder in de bak, ander schoonmaakmiddel voor de bak, plantenspuit op de bank zetten, alufolie op de bank leggen, plastic zakken op de bank, spullie wat katten vinden stinken van de dierenwinkel, azijn, citronelolie.... niets helpt....

edit: collega vindt dat ik ze maar in de gang moet opsluiten als ik naar mn vriend ben of hij hier is, maar ik geloof niet dat dat werkt. ik denk dat ze dan gewoon daar in een hoekje gaan zitten zeiken.

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 31-10-2008 0:06]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-10-2008 0:14 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Meet Fatso! super lief beest.. niet van schoot af te krijgen.








[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 31-10-2008 0:25]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-10-2008 0:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 oktober 2008 23:43 schreef M. het volgende:
Zou het leuker zijn als je vriend de kussens onder zou pissen als de katten weer eens langskomen? Dat is wat ik zou doen denk ik, misschien ben ik daarom wel vrijgezel.



@ wabla: het gehele niersysteem inclusief blaas enzo laten verwijderen, en om de paar dagen gewoon eventjes laten dialyseren.

makkelijk want die katten zijn zo net even wat lichter, en alle pis komt in een bakje.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 31-10-2008 0:31]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Beginning of Sorrow
Usericon van Beginning of Sorrow
Posted 31-10-2008 20:03 by Beginning of Sorrow Profiel van Beginning of Sorrow

quote:
Op 30 oktober 2008 23:27 schreef watery black het volgende:
iemand enig idee wat te doen met bankplassende katten? ik weet het echt niet meer...

ik heb mijn 2 katten al sinds kleins af aan, en ze hebben nooit problemen gegeven. nu hebben ze altijd wel iemand om zich heen gehad, maar vorig jaar ben ik verhuisd en woon ik alleen, dus als ik werk of ergens naartoe ga zitten ze alleen. ook niet echt een probleem geweest, de allereerste keer dat ik ze alleen liet heeft er 1 op de bank geplast maar na het goed schongemaakt te hebben gebeurde het niet meer. tot een maand of 3 terug. toen gebeurde het weer, maar maar eens in de maand ofzo. Maar sinds vorige week woensdag hebben ze elke dag wel 2 of 3 keer zoiets geflikt. gelukkig kan ik deze kussens wassen, maar het drijft me echt tot waanzin...

nu weet ik dat ze heel jaloers zijn tov mijn vriend, want telkens als hij hier is of ik naar hem ben gooien ze hier vanalles om, maken rommel, etc, en als ik werken ben of onder de douche sta gebeurt het niet. En het is echt niet dat hij ze plaagt ofzo, hij is alleen geen kattenmens. Ik ben echt ten einde raad, heb al vanalles geprobeerd. als dit zo doorgaat moet ik een andere blikopener voor ze gaan zoeken, want ik kan natuurlijk niet bezig blijven......

edit: dat laatste is natuurlijk iets wat ik het liefste wil vermijden.....


Wij hebben ook een bankplas kat (die dat vroeger nooit deed, maar nu wel af en toe) en die doen we snachts in de schuur, in plaats van de woonkamer.

Het schijnt dat ze dit soort dingen veel doen als ze gestrest zijn.

Kan je hem niet in een kamertje zetten waar geen bank staat? Een beetje saai voor hem misschien, maarja als je hem anders weg moet doen..

Die shit van de dierenwinkel die zou moeten helpen, is geldverspilling uit mijn ervaring.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 10-11-2008 9:17 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

quote:
Op 25 oktober 2008 20:10 schreef skitzoid kitten het volgende:
Ok bedankt voor de reacties @ De Tegenpartij & Skullfuck

Ik denk dat ik het gewoon ga proberen met hem. Volgende week ga ik nog een keertje kijken bij hem. En die week erop heb ik 2,5 vakantie, dus dan kunnen we mooi aan elkaar wennen.


Nou heb hem dus sinds afgelopen vrijdag in huis. Gaat supergoed. Hij heeft nog wel streken en is soms erg wild, maar dat is juist wel grappig.
Alleen sinds gisteren loopt ie een beetje gek op zijn achterpoten, net of hij ze niet helemaal strekt. Nu dacht ik al, dat het misschien gewoon spierpijn is omdat hij nu natuurlijk tig keer meer ruimte heeft op lekker te spelen en te rennen. Maar misschien is het wat anders? Ik wacht nog even af en ga dan wel naar de dierenarts.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2008 14:14 by MMayo Profiel van MMayo

Ik had ook een plaskat, wat van kwaad tot erger ging. Was ook een gedragsprobleem, heb het in een jaar tijd niet kunnen verminderen en heb de kat uit huis moeten plaatsen helaas. Nu gaat het wel goed met haar in een andere omgeving. In mijn geval waren het de twee andere katten die voor problemen zorgden voor die derde kat.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-11-2008 15:02 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 31 oktober 2008 0:14 schreef Cadaveria het volgende:
Meet Fatso! super lief beest.. niet van schoot af te krijgen.




mooi beestje!



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-11-2008 1:03 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik vind dit toch wel een hele gave foto:



Het beest ken ik niet, de dame op de achtergrond dan weer wel



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-11-2008 1:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jammer van die mislukte fok oortjes.

gaaf van het konijn wat bijna groter is als de fiets.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-11-2008 1:06]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 21-12-2008 14:35 by Julia Profiel van Julia



er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-12-2008 23:08 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

hehe, een kat op zn geniaalst


Je moeder.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-12-2008 23:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 22-12-2008 12:19 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 21 december 2008 14:35 schreef Julia het volgende:



Gave kat!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-12-2008 12:45 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 30 oktober 2008 23:43 schreef Mark het volgende:
Nee, gewoon een kattenliefhebber als vriend zoeken. Goede relatie-test: laat potentiele mr. WaBla een half uurtje alleen met de katten in een kamer en zie wat er gebeurt


Mijn dame is ook altijd een prima tester geweest wat dat betreft. De kater van Mevrouw Argus moest vroeger ook bijna niemand en sprong bij mij vanzelf op schoot

Overigens heb ik na het samenvoegen van het gespuis wel een tijdje een natuurlijke geurverspreider in het stopcontact gebruikt. Dat geeft iets af wat gelijk is aan de geur bij kopjes oid. Als mens ruik je er niets van maar katten worden er relaxt van. Werkt wonderen bij stress maar bij jaloezie.....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 22-12-2008 16:35 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ah, feromoon is dat als ik het goed heb. Een vriend van me had dat ook omdat er 1 kat was die nogal voor mot zorgde. T hielp idd goed.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen