IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Honden stinken [Katten topic] Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-05-2008 13:06 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 mei 2008 13:00 schreef Spirit In Black het volgende:
nee hoor, drie weken is al genoeg. dan is de geur al genoeg verspreid. Bij balkonnen al helemaal, tenzij ze over kunnen lopen naar andere 'areas'...ze moeten de buitenomgeving ook leren kennen. Dat gaat over het algemeen met een hoop schuchterheid gepaard. Katten zijn niet achterlijk, oo al doen ze af en toe zo. Komen netjes weer terug.


Mijn dierenarts vertelde toen minimaal 6 weken aan te houden of 4 week en dan 2 week buitenomgeving verkennen aan tuigje. Maar goed, met dat laatste hoef je bij mijn katten niet mee aan te komen. Sowieso heb ik dan liever te lang dan te kort, maar goed.. mijn katten komen dan ook niet verder dan mijn met gaas afgezette balkon.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-05-2008 13:08 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 mei 2008 13:02 schreef EVILinetje het volgende:
Toen ze buiten mochten, durfden ze niet!!


Kat van een vriendin wel, die was dan ook zo verdwenen en is tot op heden niet meer terug gekomen (nu jaartje geleden). Ligt dus wel aan de kat zelf hoe ze daar mee omgaan. Zo heb ik er hier een, als ik die loslaat gaat ze op onderzoek uit en denk ook niet dat ze dan weer terug komt. Die vind namelijk alles even boeiend en leuk.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 03-05-2008 13:08 by Dodo Profiel van Dodo

had haar toenet op de arm mee naar buiten genomen en even op de grond gezet, nou ze wist niet hoe snel ze weer naar binnen moest haha.
ik dacht dat ze ergens anders heen wou, dus probeerde haar tegen te houden, gevolg dat me handen nu helemaal open liggen...

Denk dat ze voorlopig niet zeurt om naar buiten te mogen, dat scheelt

Heb zeg maar een balkon die verbonden is met een buurman, maar daar zet ik gewoon stevig gaas tussen.

Hebben jullie het hele balkon incl. de bovenkant dicht gemaakt met het gaas, of alleen iets boven de randen zeg maar?
Dat zie ik ze hier om mij heen allemaal hebben, gewoon een randje kippengaas erbovenuit.. De kat is vrij dik, dus denk niet dat ze hoger dan een meter kan springen.

Oh en ps, mijn kat vind alles eng, en gaat niet op onderzoek uit, dus denk dat dat ook wel scheelt.
Ze duikt al de hele avond weg als er nieuwe mensen binnen komen

[Dit bericht is gewijzigd door Dodo op 03-05-2008 13:09]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 03-05-2008 13:11 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 3 mei 2008 13:06 schreef MMayo het volgende:
Mijn dierenarts vertelde toen minimaal 6 weken aan te houden of 4 week en dan 2 week buitenomgeving verkennen aan tuigje. Maar goed, met dat laatste hoef je bij mijn katten niet mee aan te komen. Sowieso heb ik dan liever te lang dan te kort, maar goed.. mijn katten komen dan ook niet verder dan mijn met gaas afgezette balkon.



iedere dierenarts zegt weer wat anders blijkbaar. Tuigje zou ik voor gaan!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-05-2008 13:16 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 mei 2008 13:08 schreef Dodo het volgende:
had haar toenet op de arm mee naar buiten genomen en even op de grond gezet, nou ze wist niet hoe snel ze weer naar binnen moest haha.
ik dacht dat ze ergens anders heen wou, dus probeerde haar tegen te houden, gevolg dat me handen nu helemaal open liggen...

Denk dat ze voorlopig niet zeurt om naar buiten te mogen, dat scheelt

Heb zeg maar een balkon die verbonden is met een buurman, maar daar zet ik gewoon stevig gaas tussen.

Hebben jullie het hele balkon incl. de bovenkant dicht gemaakt met het gaas, of alleen iets boven de randen zeg maar?
Dat zie ik ze hier om mij heen allemaal hebben, gewoon een randje kippengaas erbovenuit.. De kat is vrij dik, dus denk niet dat ze hoger dan een meter kan springen.

Oh en ps, mijn kat vind alles eng, en gaat niet op onderzoek uit, dus denk dat dat ook wel scheelt.
Ze duikt al de hele avond weg als er nieuwe mensen binnen komen


Kat in angst maakt ook rare sprongen, zo over het randje van het balkon bijvoorbeeld (kon dr nog net grijpen, woonde hier toen pas en nog geen net opgehangen).

Stevig gaas gaan ze in klimmen/hangen of je moet de bovenkant deels schuin laten overlappen, anders klimmen katten er zo uit. Ik heb alleen aan de voorkant slap gaasnet hangen, ze klimmen er niet in (hangt nu 2 jaar ongeveer).



Hier hing het een stuk hoger dan nu, momenteel is de nethoogte tot ongeveer de toppen van de bomen. Bovenkant is gewoon open.

WuppieLuv


Mekkerkat


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-05-2008 13:19 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-05-2008 13:19 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 mei 2008 13:11 schreef Spirit In Black het volgende:
Tuigje zou ik voor gaan!


Lol, wel makkelijk de emo spelen dan met al die krassen op de armen en als je niet uitkijkt ook in je gezicht. Mijn katten laten dit dus echt niet toe hihi. Gelukkig ook niet nodig hier, balkon werkt prima zo voor ze.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 03-05-2008 13:23 by Dodo Profiel van Dodo

volgensmij hangt mijn kat zich nog liever op dan dat ze aan een tuigje moet, dan raakt ze helemaal in paniek.
Nouja ik kijk het nog ff paar weekjes aan.

Als ik haar nou elke dag ff op de arm mee naar buiten neem en even neerzet, dan laat ik haar wel vanaf 4 weken onder toezicht buiten loslopen met net, en na 6 weken (ligt eraan hoe ze reageerd op het onder toezicht) dan alleen.

Nouja bedankt in ieder geval voor de info en tips


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-05-2008 13:40 by MMayo Profiel van MMayo

Sorrie hoor, maar blijf dit een skattige foto vinden van Luna


Typisch katten, mooie doos met uitstekend pootje en stukje staart


Zomaar omgevallen


Zomaar omgevallen


Zomaar omgevallen?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-05-2008 16:12 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 03-05-2008 16:19 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 3 mei 2008 13:40 schreef MMayo het volgende:
Sorrie hoor, maar blijf dit een skattige foto vinden van Luna


Typisch katten, mooie doos met uitstekend pootje en stukje staart


Zomaar omgevallen


Zomaar omgevallen


Zomaar omgevallen?

Hahah
Jou katten kunnen de mijne een pootje schudden, zelfde streken en dom kijken als ze wat hebben gemold


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-05-2008 16:20 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 mei 2008 16:19 schreef robbemans het volgende:
Hahah
Jou katten kunnen de mijne een pootje schudden, zelfde streken en dom kijken als ze wat hebben gemold


Het is ook altijd dezelfde die sloopt. Vorige keren was het steeds van GODVERDOMME LUNA en nu verstopt ze zich vooraf alvast als ze wat heeft uitgespookt. Dan weet ik dat er ergens weer wat kapot is hehe. Ze lijkt wel wat op mij, mijn ouders wisten ook altijd als ik iets had gedaan wat niet mocht omdat ik dan alvast op de trap ging zitten mokken (werd ik altijd heen gestuurd als ik niet wilde luisteren).

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-05-2008 16:21]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-05-2008 12:17 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-05-2008 22:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos






signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-05-2008 22:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

vriendin van Sarah heeft 6katjes geadopteerd zonder mama

superlief


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-05-2008 22:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



poesjes moet je bij hun nekvel pakken



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-05-2008 22:26]


signature


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-05-2008 22:38 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

oooooooohwwwwwwww Uber schattig


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-05-2008 22:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 05-05-2008 23:05 by Dodo Profiel van Dodo

aaah die droopie oogjes


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-05-2008 1:06 by XXL Profiel van XXL

Amerikaan heeft 300 dode katten in vrieskisten
Uitgegeven: 5 mei 2008 23:16
Laatst gewijzigd: 5 mei 2008 23:17

AMSTERDAM - De politie in de Amerikaanse staat Californië heeft een man gearresteerd die in zijn huis drie vrieskisten met daarin de bevroren lijken zo'n driehonderd katten had staan.

In het huis van de 47-jarige Michael Vondueren, dat vol lag met kattenpoep, werden ook nog eens dertig levende katten gevonden.

Vondueren werd gearresteerd omdat hij verzet bood toen de politie zijn huis wilde betreden en omdat hij een automatisch vuurwapen zou hebben. De 81-jarige moeder van Vondueren woonde ook in het huis.
(c) Novum





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 07-05-2008 21:40 by Dodo Profiel van Dodo



Mijn kat met een kattenkruid speeltje

[Dit bericht is gewijzigd door Dodo op 07-05-2008 21:41]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-05-2008 22:49 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

wat 'n knoeperd


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 07-05-2008 23:04 by Dodo Profiel van Dodo

ja ze is een beetje dik, maar ze is "geholpen". Daar krijgen ze meestal een buikje van


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-05-2008 23:05 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

't is een beetje een theemuts qua model sorry


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 07-05-2008 23:06 by Dodo Profiel van Dodo

haha mag je best zeggen, we noemen haar ook dikkie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen