IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Hooliganisme Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-11-2007 18:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2007 18:07 schreef Beli Mawr het volgende:
Hooliganisme vind ik één van de hatelijkste dingen dat er bestaat Waarom moet je toch op iemands muil beginnen kloppen omdat ie supporter is van een ander team en waarom moet je toch gadsdamme de inboedel van cafés, etalages, straten gaan mollesteren omdat je favo team verloren heeft? Hooliganisme zou verdomd zwaar mogen bestraft worden. De schade aan derden zouden ze uit eigen zakken mogen betalen + een hoge boete + een werkstraf of celstraf.
Hooliganisme is blind geweld dat hoort verbannen te zijn.
+1


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-11-2007 19:00 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2007 18:35 schreef mental het volgende:
Yep. en elke keer doet die presentator net of ie het in zijn broek doet voor die lui hahahaha. maar toch blijft het iedere keer weer gaaf om te zien.van de afleveringen die ik gezien heb blijf ik die over de engelsen en de schotten het gaafst vinden. en die vande hollanders als dieptepunt. ben wel benieuwd naar de duitsers, mochten die nog aan bod komen. dat zijn ook niet echt lieve jongens hehe.
Hoezo was dat van de Hollanders een dieptepunt?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-11-2007 19:00 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-11-2007 19:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2007 19:00 schreef Misanthrope het volgende:
Hoezo was dat van de Hollanders een dieptepunt?
Die was gewoon triest.En dan te bedenken dat ze de grootste harde kern van nederland niet eens aan bod lieten komen dat was een schande. gemiste kans.


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-11-2007 19:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 november 2007 19:02 schreef mental het volgende:
Die was gewoon triest.En dan te bedenken dat ze de grootste harde kern van nederland niet eens aan bod lieten komen dat was een schande. gemiste kans.
Den Haag? Dat was vooral sneu dat die niet wilden meewerken.

Anders op YouTube eens zoeken op "De Harde Kern".



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-11-2007 19:06 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2007 18:32 schreef windkracht10 het volgende:
Ik kom graag thuis van de voetbal met een blauw oog, ik vind dat enige charme hebben. Maar zodra men vrouwen (en mischien ook kinderen) in elkaar slaat is voor mij een grens bereikt. Behalve als ik er aan begin natuurlijk. Die tochtige kutwijven moeten me niet tegen houden als ik op dreef ben. Vrouwen horen trouwens in de keuken en niet in een voetbalstadion.


Nog zo'n internetwarrior...


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 08-11-2007 19:07 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Allememachies @ die youtube dingen.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-11-2007 19:08 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hij is helemaal de man, thuis, in z'n eigen keuken, met een schort met z'n naam erop.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-11-2007 19:09 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2007 19:03 schreef Judge M. het volgende:
Den Haag? Dat was vooral sneu dat die niet wilden meewerken.

Anders op YouTube eens zoeken op "De Harde Kern".
De SYC natuurlijk.


Fuck the world and fuck you


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-11-2007 19:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2007 19:02 schreef mental het volgende:
Die was gewoon triest.En dan te bedenken dat ze de grootste harde kern van nederland niet eens aan bod lieten komen dat was een schande. gemiste kans.
Hmmm... Overigens vond ik de aflevering over Kroatie en Servie het hipst. Die lui hebben tenminste echt een reden om elkaar te haten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-11-2007 19:11 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 november 2007 19:09 schreef mental het volgende:
De SYC natuurlijk.
O, ik dacht de OSM of TY

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 08-11-2007 19:12]



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-11-2007 19:13 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2007 19:11 schreef Misanthrope het volgende:
Hmmm... Overigens vond ik de aflevering over Kroatie en Servie het hipst. Die lui hebben tenminste echt een reden om elkaar te haten.
ja, dat ging idd niet meer om kom laten we eens gezellig een partijtje matten, dat was gewoon pure haat. daar zijn de mannen van de harde kernen van ajax en feyenoord niks bij. sterker ik denk dat zelfs dat soort gasten zich wel twee keer zou bedenken voor dat ze met dat soort lui zouden gaan knokken.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-11-2007 19:14 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2007 19:11 schreef Judge M. het volgende:
O, ik dacht de OSM of TY
Haha, maar nee, serieus natuurlijk gewoon inderdaad Den Haag ja, klopt. die gasten zijn echt gestoord.


Fuck the world and fuck you


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 08-11-2007 19:21 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 8 november 2007 19:11 schreef Misanthrope het volgende:
Die lui hebben tenminste echt een reden om elkaar te haten.


Dat gaat tenminste ergens over.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 08-11-2007 19:25 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2007 19:14 schreef mental het volgende:
Haha, maar nee, serieus natuurlijk gewoon inderdaad Den Haag ja, klopt. die gasten zijn echt gestoord.


Zoals op een viaduct gaan staan wachten om een baksteen door de voorruit van onze bus te flikkeren. Dat flikkeren lukte, maar gelukkig boven op de bus.
Of tijdens ADO - Zwolle naar Zwolle rijden om de banden lek te prikken van de auto's van supporters die mee zijn.

De helden!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 08-11-2007 19:41 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ja joh....


Niet te geloven!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-11-2007 19:49 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 november 2007 19:03 schreef Judge M. het volgende:
Den Haag? Dat was vooral sneu dat die niet wilden meewerken.

Anders op YouTube eens zoeken op "De Harde Kern".


Den haag grootste harde kern? hehe nee man die gaan soms zelfs met feyenoord mee omdat ze zelf niet genoeg man op de been kunnen brengen.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-11-2007 20:49 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hoe zit het eigenlijk in Nederland met de aansprakelijkheid van voetbalclubs? Extra politie-inzet uurtje-factuurtje in rekening brengen bij een club, zou dat iets zijn? (of gebeurt dat al?)
Is dat een goed idee, slecht idee, waarom dan?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-11-2007 20:55 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 november 2007 20:49 schreef M. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk in Nederland met de aansprakelijkheid van voetbalclubs? Extra politie-inzet uurtje-factuurtje in rekening brengen bij een club, zou dat iets zijn? (of gebeurt dat al?)
Is dat een goed idee, slecht idee, waarom dan?
Voor zover ik het weet komt dat al voor een fors deel op rekening van de clubs terecht. Vandaar het actieve beleid om die idioten buiten de stadions te houden. En met succes. De incidenten in de stadion zijn zeer fors afgenomen.

Verder is het met voetbalwedstrijden hetzelfde als bij alle grootschalige evenementen: dan is er ook politie op de been.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-11-2007 23:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2007 20:49 schreef M. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk in Nederland met de aansprakelijkheid van voetbalclubs? Extra politie-inzet uurtje-factuurtje in rekening brengen bij een club, zou dat iets zijn? (of gebeurt dat al?)
Is dat een goed idee, slecht idee, waarom dan?
Eigenlijk ben ik het daar niet mee eens. Het is niet de club die verantwoordelijk is voor de daden van hooligans. Het zijn de hooligans die verantwoordelijk zijn, laat die hooligans dan maar betalen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-11-2007 23:10 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 november 2007 23:01 schreef Misanthrope het volgende:
Eigenlijk ben ik het daar niet mee eens. Het is niet de club die verantwoordelijk is voor de daden van hooligans. Het zijn de hooligans die verantwoordelijk zijn, laat die hooligans dan maar betalen.
Mee eens. Tevens met Beli zijn verhaal.

Wat nu gebeurt is dat inderdaad de wijzende vinger nog teveel naar de clubs of supporters in zijn algemeenheid gewezen wordt en daar naai je dus de goeden mee.

Ook de acties bij Opsporing Verzocht zijn goed. Worden toch zat lui door geidentificeerd of lui die zichzelf aangeven. Uitbannen met die handel.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-11-2007 23:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

RELLEUH!!!


Je moeder.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 08-11-2007 23:15 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 8 november 2007 23:01 schreef Misanthrope het volgende:
Eigenlijk ben ik het daar niet mee eens. Het is niet de club die verantwoordelijk is voor de daden van hooligans. Het zijn de hooligans die verantwoordelijk zijn, laat die hooligans dan maar betalen.


Klopt, hoewel je daar wel vaak het kale-kip-effect hebt.
Plus het is lastig te bewijzen vaak wie wat gesloopt heeft.
Ik zeg preventieve detentie voor veelplegers!


Life doesn't get much better than this!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-11-2007 23:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2007 23:15 schreef H-K het volgende:
Klopt, hoewel je daar wel vaak het kale-kip-effect hebt.
Plus het is lastig te bewijzen vaak wie wat gesloopt heeft.
Ik zeg preventieve detentie voor veelplegers!
Tsja, je zult er niet alle kosten mee terug krijgen, maar de kans dat dat soort lui in herhaling vallen is een stuk kleiner als er consequenties aan zitten die echt pijn doen.

Door voetbalclubs schulden te laten betalen tref je de hooligans niet. Om dit te laten ophouden, moet je de hooligans treffen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 08-11-2007 23:32 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 8 november 2007 23:24 schreef Misanthrope het volgende:
Tsja, je zult er niet alle kosten mee terug krijgen, maar de kans dat dat soort lui in herhaling vallen is een stuk kleiner als er consequenties aan zitten die echt pijn doen.

Door voetbalclubs schulden te laten betalen tref je de hooligans niet. Om dit te laten ophouden, moet je de hooligans treffen.


Dat is een ding wat zeker is. Lastig dilemma inderdaad. De daders kan je amper tot niet erop pakken. De voetbalclubs erop pakken is feitelijk ook niet eerlijk (het meerendeel van de ellende speelt zich sowieso af buiten het stadion) en uiteindelijk draait jan met de pet er voor op (Direct door gesloopte eigendommen of indirect doordat er kapitalen aan belastinggeld ingaat)

Jammer dat er in een land als Nederland niet daadkrachtig en amper preventief opgetreden wordt hiertegen lijkt het.


Life doesn't get much better than this!


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen