IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Hooliganisme Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2007 13:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2007 12:45 schreef Judge M. het volgende:
Dat zou jij jezelf eens moeten afvragen. Jij betrekt het op de clubs. Ik - en die lui zelf - niet namelijk.


Ik overigens ook niet.
Ik vind het gewoon raar dat er bij het voetbal (niet bij bepaalde clubs) zoveel rotzooi wordt getrapt. Jij ontkende dat het ging om fans van deze sport of dat het ook maar enigzins met die sport te maken had, toch zijn er een heleboel fanatieke voetbalfans die zich wel schuldig maken aan hooliganisme. Als voorbeeld gebruikte ik FC Zwolle en Deventer, omdat dit dichtbij ligt.

Anyway, ik hoop dat men dat hooliganisme eens stevig aanpakt. Achterlijk gedoe.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-11-2007 13:06 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 november 2007 13:01 schreef MMayo het volgende:
Jij ontkende dat het ging om fans van deze sport of dat het ook maar enigzins met die sport te maken had
Nee, dat heb ik niet gezegd. De sport is geen hoofddoel voor die lui. Dat is de dekmantel. De kern van de zaak is het rellen.

Overigens werden de laatste hevige rellen bij NAC (tijdens de nacompetitie 2 seizoenen geleden) veroorzaakt door hangjongeren uit een van de omliggende wijken. De spanning hing tijdens de wedstrijd al de hele tijd in de lucht (het had weinig gescheeld of NAC zou ten koste van een eerste divisieclub gedegradeerd zijn) en een half uur na afloop (ik zat inmiddels alweer in de trein terug naar Eindhoven) ging het verschrikkelijk los op het voorplein voor het stadion. Na een boel aanhoudingen later bleek dus dat het merendeel van de relschoppers (die zelfs politiepaarden met stukken hout sloegen ) niet in het stadion aanwezig was geweest tijdens de wedstrijd.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-11-2007 13:09 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 november 2007 13:06 schreef Judge M. het volgende:
(die zelfs politiepaarden met stukken hout sloegen )


Dat soort gasten mogen ze van mij ook ter plekke executeren. Sla dan gewoon een ME'er op zijn muil, die kan tenminste terug meppen.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-11-2007 13:10]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-11-2007 13:16 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 november 2007 13:09 schreef Burzum het volgende:
Dat soort gasten mogen ze van mij ook ter plekke executeren. Sla dan gewoon een ME'er op zijn muil, die kan tenminste terug meppen.
Mee eens.

Nu zijn de meeste ME-ers ook niet vies van een stukje provocatie op zich. Denk dat het percentage rellen wat ontstaat doordat opgefokte ME-ers de eerste stap zetten ook verbazingwekkend hoog ligt. Ik herinner me nog een bekerwedstrijd op het oude stadion waar ineens honden werden losgelaten in een wachtende menigte. Ja dan breekt de pleuris uit natuurlijk. Iedereen stoof alle kanten op en daarna werd ik nog bijna door zo'n paard vertrapt als ik niet tijdig opzij gesprongen was. Dat ging toen echt helemaal nergens over.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-11-2007 13:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2007 13:09 schreef Burzum het volgende:
Dat soort gasten mogen ze van mij ook ter plekke executeren. Sla dan gewoon een ME'er op zijn muil, die kan tenminste terug meppen.


Hele dikke +1!


spelfout weggehaald...


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 10-11-2007 13:51 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2007 13:09 schreef Burzum het volgende:
Dat soort gasten mogen ze van mij ook ter plekke executeren. Sla dan gewoon een ME'er op zijn muil, die kan tenminste terug meppen.
+1

hoewel ik je uit ervaring kan vertellen dat paarden zelf heel hard terug kunnen meppen als ze je zat zijn.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 10-11-2007 19:46 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Staart in de fik steken helpt.


Against God and Government


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-11-2007 23:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2007 19:46 schreef Rotzak het volgende:
Staart in de fik steken helpt.

Dat vind ik nu weer een vrij trieste opmerking die ik zelfs niet eens van jou had verwacht. Dierenmishandeling is wat mij betreft het laagste van het laagste wat er bestaat....


spelfout weggehaald...


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 11-11-2007 0:03 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Hè ja, een me'er op z'n muil slaan is wel okay. Ik snap dat niet. Ja, want ze provoceren. Ja, dan moet je wel die gasten op hun muil slaan, ja, logisch. Want het is hullie schuld. En die kunnen terugslaan.

Mensen, mensen, mensen, wat een rare discussie.

Zijn die jaren '60 dan helemaal voor niets geweest? Mozeskriebel!

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 11-11-2007 0:06]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 11-11-2007 0:29 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

De ME provoceerd geregeld tijdens wedstrijden, maar dat wordt dan geregeld gebruikt als excuus om er een kankerzooi van te maken.
Elke partij voelt zich onrecht aangedaan.
Niemand zal zich genoodzaakt voelen om de schuld op zich te nemen, altijd wijst het vingertje in de richting van de tegenpartij of de bemiddelaar.
Dit zal ook nooit veranderen.


Nog zo stoere internet warrior.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 11-11-2007 0:30 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2007 23:41 schreef varanus het volgende:
Dat vind ik nu weer een vrij trieste opmerking die ik zelfs niet eens van jou had verwacht. Dierenmishandeling is wat mij betreft het laagste van het laagste wat er bestaat....


Mee eens, zelfs een eencellig wezen als Rotzak zou beter moeten weten.
Ik hoop dat ie ooit een politiehond van dichtbij tegenkomt.


Nog zo stoere internet warrior.


ME=METAL
Usericon van ME=METAL
Posted 11-11-2007 14:45 by ME=METAL Wijzig reactieProfiel van ME=METALQuote dit bericht

Toch blijft er 1ding over wat ik niet snap, waarom zou je zowiezo gaan vechte? ik bedoel.. een hooligan geeft helemaal niks meer om voetbal.. Puur om het vechten, of verzieken van een gezellig potje voetbal.
Maar waarom een Me'er slaan?... wat dacht je van zowiezo niemand slaan.. gwn die gasten oppakken voor ze kunnen beginnen, dan afmaken en niks meer van laten horen als je het mij vraagt

[Dit bericht is gewijzigd door ME=METAL op 11-11-2007 14:46]


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-11-2007 14:58 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 10 november 2007 23:41 schreef varanus het volgende:
Dat vind ik nu weer een vrij trieste opmerking die ik zelfs niet eens van jou had verwacht. Dierenmishandeling is wat mij betreft het laagste van het laagste wat er bestaat....


Maak je geen zorgen, ik zou dieren niks aan doen, was gewoon even op de stang jagen.


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-11-2007 14:59 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 11 november 2007 0:30 schreef zakkenvuller het volgende:
Mee eens, zelfs een eencellig wezen als Rotzak zou beter moeten weten.
Ik hoop dat ie ooit een politiehond van dichtbij tegenkomt.


Freak, zelfs jij zou beter moeten weten dat veel uithaal, maar ben een echte dierenvriend, dus daar blijf ik van af.


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-11-2007 14:59 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Aids, wat type ik beroerd.


Against God and Government


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 11-11-2007 15:01 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Je bent een beroerd type, dat is iets heel anders, gnoompie.


Nog zo stoere internet warrior.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-11-2007 15:02 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 11 november 2007 15:01 schreef zakkenvuller het volgende:
Je bent een beroerd type, dat is iets heel anders, gnoompie.


Oh ja joh!


Against God and Government


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 11-11-2007 15:07 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 14:58 schreef Rotzak het volgende:
Maak je geen zorgen, ik zou dieren niks aan doen, was gewoon even op de stang jagen.
Dan nog was je opmerking vrij triest.

ontopic:
iemand de film Hooligans gezien? ik heb gehoord dat het heel erg realistisch is, voor zover dat lukt met Frodo in de hoofdrol. Maar toch, is het zo? Als ik al die relnichten weer eens op TV zie, of hier in Utrecht zie aanklooien for that matter, vraag ik mij af of we ze niet beter met zijn alleen in een grote bunker moeten stoppen. Deurtje op slot en 2 weken laten zitten. degenen die DAN nog leven hebben vast geen zin meer in vechten. of werkt dat niet?


Cees
Usericon van Cees
Posted 11-11-2007 15:10 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 15:07 schreef Jolijn het volgende:
Dan nog was je opmerking vrij triest.

ontopic:
iemand de film Hooligans gezien? ik heb gehoord dat het heel erg realistisch is, voor zover dat lukt met Frodo in de hoofdrol. Maar toch, is het zo? Als ik al die relnichten weer eens op TV zie, of hier in Utrecht zie aanklooien for that matter, vraag ik mij af of we ze niet beter met zijn alleen in een grote bunker moeten stoppen. Deurtje op slot en 2 weken laten zitten. degenen die DAN nog leven hebben vast geen zin meer in vechten. of werkt dat niet?


Werkt niet


The trend is dead.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 11-11-2007 15:11 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 15:10 schreef Cees het volgende:
Werkt niet
Kak, laat dan maar


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 11-11-2007 15:12 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 11 november 2007 15:07 schreef Jolijn het volgende:
Dan nog was je opmerking vrij triest.

ontopic:
iemand de film Hooligans gezien? ik heb gehoord dat het heel erg realistisch is, voor zover dat lukt met Frodo in de hoofdrol. Maar toch, is het zo? Als ik al die relnichten weer eens op TV zie, of hier in Utrecht zie aanklooien for that matter, vraag ik mij af of we ze niet beter met zijn alleen in een grote bunker moeten stoppen. Deurtje op slot en 2 weken laten zitten. degenen die DAN nog leven hebben vast geen zin meer in vechten. of werkt dat niet?


Green Street Hooligans is dat, best vermakelijke film en geeft volgens mij een redelijk realistisch beeld. Ben er alleen nog steeds niet over uit of het casten van Wood voor die rol nou positief of negatief is hehe.


Life doesn't get much better than this!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-11-2007 15:14 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 11 november 2007 15:07 schreef Jolijn het volgende:
Dan nog was je opmerking vrij triest.




Klopt


Against God and Government


Cees
Usericon van Cees
Posted 11-11-2007 15:17 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 15:11 schreef Jolijn het volgende:
Kak, laat dan maar


Maar je kan ze wel opsluiten 2 weken. en dan maar per 2 dagen 1x een hele brood naar binnengooien.

Of je laat ze elkaar opvreten


The trend is dead.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 11-11-2007 15:17 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 15:12 schreef H-K het volgende:
Green Street Hooligans is dat, best vermakelijke film en geeft volgens mij een redelijk realistisch beeld. Ben er alleen nog steeds niet over uit of het casten van Wood voor die rol nou positief of negatief is hehe.
ohja Green Street Hooligans... nouja zo goed volg ik de filmwereld dus . naja ik hoor van de een dat hij t geweldig doet, en dat ander zegt: ik moet de hele tijd alleen maar aan LOTR denken.

maar dan zal ik hem toch eens gaan kijken, die film.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 11-11-2007 15:17 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 15:17 schreef Cees het volgende:
Maar je kan ze wel opsluiten 2 weken. en dan maar per 2 dagen 1x een hele brood naar binnengooien.

Of je laat ze elkaar opvreten
dan ben je er ook vanaf, haha!


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen