IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Hooliganisme Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 12-11-2007 16:21 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2007 16:07 schreef Burzum het volgende:
Die serie is ook iedere woensdagavond op discovery, de herhaling is zondag.

Dan had je de aflevering ervoor moeten zien met de Balkan. Die zijn nog gekker, lopen gewoon met pistolen rond en gebruiken die ook als het moet, compleet gestoord.
Ah, eens vaker kijken dan. Ja, heb ook wel eens eerder iets over die Balkan-lui gezien. Gaat nog tikje verder, gewoon maffia.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 12-11-2007 16:22]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-11-2007 16:49 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 11 november 2007 0:03 schreef Wansmaak het volgende:
Hè ja, een me'er op z'n muil slaan is wel okay. Ik snap dat niet. Ja, want ze provoceren. Ja, dan moet je wel die gasten op hun muil slaan, ja, logisch. Want het is hullie schuld. En die kunnen terugslaan.



Jij bent dus duidelijk nog nooit in een situatie gekomen waar je de ware aard van de ME'er tegenkomt, serieus die gasten gewoon door de staat betaalde hooligans.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 12-11-2007 17:06 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Als die zgn. "supporters" zich nou eens structureel beter zouden gedragen, zou de ME helemaal niet aanwezig hoeven zijn. Maar zolang er van die botmongolen rondlopen die een paar pillen slikken voor de wedstrijd en na een biertjes alles en iedereen willen slopen, is dat een utopie. Waar blijft de voetbalwet? Of moeten er hier ook weer doden gaan vallen voordat de politiek in actie komt?


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 27-11-2007 21:25 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Feyenoord-hooligans maken rellen dvd

Feyenoord-hooligans brengen binnenkort een dvd-box uit met beeldmateriaal van voetbalrellen.


De harde kern grijpt het honderdjarig bestaan van de Stadionclub aan om ook hun eigen 'successen' op een rijtje te zetten.

Op internet is al een prikkelende trailer te zien, waarin 'supporters' en ME'ers met elkaar op de vuist gaan. Beelden van massale vechtpartijen binnen en buiten het stadion, van in brand gestoken auto's en rellen met de politie, worden begeleid door 'pakkende' muziek over de hooligancultuur. Regelmatig verschijnt de tekst 'binnenkort te koop' op het beeldscherm.

"In honderd jaar Feyenoord is een hoop gebeurd en niet alleen op het veld", aldus de initiatiefnemers. "Ook in de ogen van de volgens veel mensen mindere kant van het voetbal is er veel gebeurd. Voor de liefhebbers is er binnenkort een dvd-box te koop met beelden van ongeregeldheden door de jaren heen."

Diskrediet

Feyenoord is ontstemd over de actie. "Dit heeft niets met Feyenoord te maken", aldus woordvoerder Gido Vader. "Als je een echte supporter bent, breng je je club niet op deze manier in diskrediet."

De directie beraadt zich op eventuele maatregelen. "We weten er nog niet genoeg van af", aldus Vader. "Er zijn verschillende mogelijkheden, maar daar kunnen we nog niet op vooruitlopen."

Ook de officiële Feyenoord Supportersvereniging is niet blij met de dvd. "Dat is absoluut niet iets om trots op te zijn", aldus voorzitter Eric van Dorp. "We proberen juist al jarenlang van zo'n imago af te komen, dat moet je niet verheerlijken."

Sfeer

Samensteller Gijs van Delft begrijpt de commotie niet. "Het gaat om allemaal oude beelden van sfeeracties en van rellen tegen de politie en andere supporters", aldus Van Delft, die al sinds 1974 filmopnamen maakt van ongeregeldheden. "Iedereen koopt die dingen, de harde kern vindt dat leuk."

Hij verwacht honderden dvd's te kunnen verkopen en trekt zich weinig aan van eventuele onvrede.

"Het is logisch dat Feyenoord het vervelend vindt. Het is slechte reclame voor hen en voor voetbal in het algemeen, maar het hoort erbij. Er zijn ook dvd's met de honderd mooiste overtredingen."

Trrrrrrailer:

http://www.youtube.com/watch?v=ONYfUdi93AM


Leuk als kerstkado?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-11-2007 21:26 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ik mag ze niet die kakkerlakken maar dit is toch wel weer redelijk briljant.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-11-2007 0:32 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Leuke aflevering vanavond


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-11-2007 9:01 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2007 0:32 schreef Burzum het volgende:
Leuke aflevering vanavond


Heb alleen het laatste half uur gezien, viel me toch wat tegen eigenlijk...


spelfout weggehaald...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-11-2007 10:50 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hooliganisme is 1 van de weinige dingen die onbeargumenteerd gay genoemd kan worden.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-11-2007 14:27 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 29 november 2007 10:50 schreef Slechtheid het volgende:
Hooliganisme is 1 van de weinige dingen die onbeargumenteerd gay genoemd kan worden.


Oh dan heb je toch nog een paar vrienden..


Against God and Government


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-11-2007 18:18 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 29 november 2007 10:50 schreef Slechtheid het volgende:
Hooliganisme is 1 van de weinige dingen die onbeargumenteerd gay genoemd kan worden.

gay ende zinloos ende hersenloos.
Ik kan het nog steeds niet snappen wat er zo leuk is aan een stadion te gaan mollesteren, winkelstraten vernielen, de politie bekogelen met alles dat maar los ligt, horecazaken kort en klein slaan, iemand die supporter is van een andere ploeg de grond intimmeren,... Ik vat het echt niet.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-11-2007 18:22 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Adrenalinekick?


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-11-2007 18:31 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 29 november 2007 18:22 schreef Lionheart het volgende:
Adrenalinekick?

Adrenalinekick my arse, hooliganisme hoort verdomd zwaar bestraft te worden. Stel je maar eens voor dat het jou wagen was dat die hersenloze hooligans aan het mollesteren zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 29-11-2007 18:32]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-11-2007 19:04 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Je achterhaalt wie het geweest is, en je sloopt zijn auto inclussief die van zijn moeder?


Against God and Government


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 29-11-2007 19:17 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Kan ik hier een afspraak regelen voor mijn club voor een partijtje?


mvg wk10


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-11-2007 21:22 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 29 november 2007 19:04 schreef Rotzak het volgende:
Je achterhaalt wie het geweest is, en je sloopt zijn auto inclussief die van zijn moeder?

alsof je dat ooit zal kunnen achterhalen, komaan zeg een hele meute hooligans die plotseling je auto passeert, hem mollestreren en dan nog te weten komen wie het gedaan heeft, mission impossible. En als je het alsnog te weten komt, zijn auto gaat mollesteren en de wagen van zijn moeder ga je zelf vervolgd worden. komop, hooliganisme is een gewoon hersenloos geweld en levert niks op behalve een hele hoop ellende voor derden. Zou jij het leuk vinden mss dat je op een mooie dag wakker wordt, naar buiten gaat en ziet dat je ramen ingegooid zijn, je auto gemollesteerd, je gevel beklad en verneukt,...?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 30-11-2007 4:02 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 29 november 2007 21:22 schreef Beli Mawr het volgende:
alsof je dat ooit zal kunnen achterhalen, komaan zeg een hele meute hooligans die plotseling je auto passeert, hem mollestreren en dan nog te weten komen wie het gedaan heeft, mission impossible. En als je het alsnog te weten komt, zijn auto gaat mollesteren en de wagen van zijn moeder ga je zelf vervolgd worden. komop, hooliganisme is een gewoon hersenloos geweld en levert niks op behalve een hele hoop ellende voor derden. Zou jij het leuk vinden mss dat je op een mooie dag wakker wordt, naar buiten gaat en ziet dat je ramen ingegooid zijn, je auto gemollesteerd, je gevel beklad en verneukt,...?


Ik heb geen eigen woning, geen eigen auto, geen leven. Dus niks kan beklad of gesloopt worden.


Against God and Government


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-11-2007 4:06 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nee want had je het gehad, dan was het dat nu allemaal geweest.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 30-11-2007 4:18 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 30 november 2007 4:06 schreef Slechtheid het volgende:
Nee want had je het gehad, dan was het dat nu allemaal geweest.



blala, slehctheid true warrior, ik vind jou een onmendige sukkel, dus hou je bek


Against God and Government


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-11-2007 6:56 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2007 4:18 schreef Rotzak het volgende:
blala, slehctheid true warrior, ik vind jou een onmendige sukkel, dus hou je bek
Jij vind mij een sukkel, ik weet dat jij er 1 bent. Dat is het verschil. Daarnaast weet ik, gelukkig voor mij, je mening op waarde te schatten.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-12-2007 21:31 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Om 10 uur weer een aflevering op Discovery, ditmaal zijn de turken aan de beurt....


spelfout weggehaald...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-12-2007 21:54 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Turken zijn echt smerige "hooligans"die knokken niet meer met den blote vuist, die lui pakken gewoon een kapmes of een bijl en steken je gewoon morsdood.zie die keer met die Leeds supporters.walgelijk, eigenlijk.ik skip die aflevering van vanavond wel.Sowieso bizar dat ze daar aandacht aan schenken.


Fuck the world and fuck you


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-12-2007 21:55 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ach, in Nederland vechten ze ook met hamers


spelfout weggehaald...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-12-2007 21:56 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

dat is waar, dat was een klauwhamer als ik me niet vergis.

maar echt man, gevaarlijk volk dat. hoewel die brazilianen ook niet mis waren , de tering.


Fuck the world and fuck you


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-12-2007 22:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2007 21:56 schreef mental het volgende:
dat is waar, dat was een klauwhamer als ik me niet vergis.

maar echt man, gevaarlijk volk dat. hoewel die brazilianen ook niet mis waren , de tering.


Dat vond ik nu net een vrij saaie aflevering. Die van de Russen heb ik gemist, hoe was die?


spelfout weggehaald...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-12-2007 22:10 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2007 22:09 schreef varanus het volgende:
Dat vond ik nu net een vrij saaie aflevering. Die van de Russen heb ik gemist, hoe was die?
erhm ook vrij saai eigenlijk...hoop geblaat dat ze die engelsen maar niks vonden enzo.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen