IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Hooliganisme Vorige pagina | Volgende pagina
Cees
Usericon van Cees
Posted 11-11-2007 15:20 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 15:17 schreef Jolijn het volgende:
dan ben je er ook vanaf, haha!

Maar dat zal die Pussy regering nooit toelaten hehe. Wel jammer. En dan een web-cam in die bunker flikkeren. Zodat iedereen op internet kan zien hoe ze elkaar op eten.


The trend is dead.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 11-11-2007 15:21 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 11 november 2007 15:17 schreef Jolijn het volgende:
ohja Green Street Hooligans... nouja zo goed volg ik de filmwereld dus . naja ik hoor van de een dat hij t geweldig doet, en dat ander zegt: ik moet de hele tijd alleen maar aan LOTR denken.

maar dan zal ik hem toch eens gaan kijken, die film.


Het is wel een lekker ruwe film. Op zich wel een aanrader. En Wood is gewoon een goede acteur, daar niet van, maar inderdaad blijft ie gewoon een Hobbit.
Als je van een beetje zinloos geweld en grof taalgebruik houdt zou ik hem zeker kijken.


Life doesn't get much better than this!


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 11-11-2007 15:25 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 15:20 schreef Cees het volgende:
Maar dat zal die Pussy regering nooit toelaten hehe. Wel jammer. En dan een web-cam in die bunker flikkeren. Zodat iedereen op internet kan zien hoe ze elkaar op eten.
De Gouden Kooi Hardcore! En dan mogen mensen stemmen of degene die het het langste volhoud. Kan die gratis kaartjes voor een nu-geen-risico-werdstrijd-meer winnen.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 11-11-2007 15:26 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 15:21 schreef H-K het volgende:
Het is wel een lekker ruwe film. Op zich wel een aanrader. En Wood is gewoon een goede acteur, daar niet van, maar inderdaad blijft ie gewoon een Hobbit.
Als je van een beetje zinloos geweld en grof taalgebruik houdt zou ik hem zeker kijken.
Check


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-11-2007 15:26 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 15:21 schreef H-K het volgende:
Als je van een beetje zinloos geweld en grof taalgebruik houdt zou ik hem zeker kijken.

Dan mag Romper Stomper ook niet ontbreken, vette film met Russell Crowe. Gaat niet over hooligans maar over skins maar vooral over bikkelhard knokken


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-11-2007 15:35 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 0:29 schreef zakkenvuller het volgende:
De ME provoceerd geregeld tijdens wedstrijden, maar dat wordt dan geregeld gebruikt als excuus om er een kankerzooi van te maken.
Elke partij voelt zich onrecht aangedaan.
Niemand zal zich genoodzaakt voelen om de schuld op zich te nemen, altijd wijst het vingertje in de richting van de tegenpartij of de bemiddelaar.
Dit zal ook nooit veranderen.
Precies, ik vind dat altijd zo'n onzin.. "de ME provoceert". Schei toch uit, die lui komen gewoon hun werk doen.. helaas omdat er bij voetbal mongolen rondlopen die iedere gelegenheid aangrijpen om rotzooi te trappen. Bij rugby of wielrennen hoeven ze niet eens te komen.

Begrijpelijk dat je als ME-er op scherp staat in grote groepen mensen, waar al een grimmig sfeertje hangt. De omgekeerde wereld


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-11-2007 15:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 15:35 schreef Daops het volgende:
Precies, ik vind dat altijd zo'n onzin.. "de ME provoceert". Schei toch uit, die lui komen gewoon hun werk doen..


Ik kan gerust beamen dat de ME vaker dan eens provoceert en ik ben geen hoolie. Ik heb het zelf een aantal keren meegemaakt. Het verbaast me trouwens niks, de ME is over het algemeen net zo'n erge tuig als de hoolies alleen mogen zij met wettelijke autoriteit meppen. In meeste landen is dit in mijn ervaring zo, de ME en hun equivalenten elders bestaan bijna altijd uit tuig.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-11-2007 15:58 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 15:41 schreef Chelman het volgende:
Ik kan gerust beamen dat de ME vaker dan eens provoceert en ik ben geen hoolie. Ik heb het zelf een aantal keren meegemaakt. Het verbaast me trouwens niks, de ME is over het algemeen net zo'n erge tuig als de hoolies alleen mogen zij met wettelijke autoriteit meppen. In meeste landen is dit in mijn ervaring zo, de ME en hun equivalenten elders bestaan bijna altijd uit tuig.
Ik ben zelf ook wel eens per ongeluk in een charge beland, maar dan begrijp ik dat een ME-er mij niet eerst netjes vraagt of ik bij de hooligans hoor, of gewoon een toevallig passerende supporter was. Die vegen je gewoon aan de kant. Da's hun werk.

Dat er onder ME-ers ook sensatiezoekers zitten, is ook fout. Mijn punt is vooral, dat als je je normaal gedraagt zoals bij iedere andere sport (ok.. ijshockey dan ook niet ), er niet eens ME aanwezig hoeft te zijn.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Cees
Usericon van Cees
Posted 11-11-2007 16:00 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 15:25 schreef Jolijn het volgende:
De Gouden Kooi Hardcore! En dan mogen mensen stemmen of degene die het het langste volhoud. Kan die gratis kaartjes voor een nu-geen-risico-werdstrijd-meer winnen.


Dat gaat werken haha, gewoon keiharrdddd!!!!!!!!


The trend is dead.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 11-11-2007 16:02 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 16:00 schreef Cees het volgende:
Dat gaat werken haha, gewoon keiharrdddd!!!!!!!!
jeweettog.


Cees
Usericon van Cees
Posted 11-11-2007 16:13 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 16:02 schreef Jolijn het volgende:
jeweettog.

Dat weet ik zeker


The trend is dead.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-11-2007 16:52 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 november 2007 15:07 schreef Jolijn het volgende:
ontopic:
iemand de film Hooligans gezien? ik heb gehoord dat het heel erg realistisch is, voor zover dat lukt met Frodo in de hoofdrol. Maar toch, is het zo? Als ik al die relnichten weer eens op TV zie, of hier in Utrecht zie aanklooien for that matter, vraag ik mij af of we ze niet beter met zijn alleen in een grote bunker moeten stoppen. Deurtje op slot en 2 weken laten zitten. degenen die DAN nog leven hebben vast geen zin meer in vechten. of werkt dat niet?
Football Factory is ook wel een aardige film op dat gebied.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-11-2007 17:28 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 14:58 schreef Rotzak het volgende:
Maak je geen zorgen, ik zou dieren niks aan doen, was gewoon even op de stang jagen.


Okee dan


spelfout weggehaald...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-11-2007 17:34 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 16:52 schreef Judge M. het volgende:
Football Factory is ook wel een aardige film op dat gebied.
Aardig ??? jezus, dat is DE film man !!! fuck die frodo film hehe.


Fuck the world and fuck you


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 11-11-2007 18:44 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 17:34 schreef mental het volgende:
Aardig ??? jezus, dat is DE film man !!! fuck die frodo film hehe.
Nah, ik was niet van plan er een studie van te maken, maar dat wil niet zeggen dat ik t niet interesant vindt.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-11-2007 18:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 november 2007 18:44 schreef Jolijn het volgende:
Nah, ik was niet van plan er een studie van te maken, maar dat wil niet zeggen dat ik t niet interesant vindt.
Je mag hem anders wel een keer lenen



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-11-2007 18:50 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 18:44 schreef Jolijn het volgende:
Nah, ik was niet van plan er een studie van te maken, maar dat wil niet zeggen dat ik t niet interesant vindt.
gewoon kijken, gewoon een gave film hahaha.( of beter nog het boek waar de film op gebaseerd is lezen. )


Fuck the world and fuck you


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 11-11-2007 18:51 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2007 18:46 schreef Judge M. het volgende:
Je mag hem anders wel een keer lenen
ohja, kan wel een keer, kheb geen haast. zie t wel een keer

Edit: Is er een boek van? Daar kan ik meer mee! Football factory. wie heeft t geschreven?


[Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 11-11-2007 18:52]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-11-2007 18:55 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl




Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 11-11-2007 19:06 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

Ah.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-11-2007 0:50 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 11 november 2007 17:34 schreef mental het volgende:
Aardig ??? jezus, dat is DE film man !!! fuck die frodo film hehe.


Toch is Hooligans ook gewoon een goede film hoor, ondanks dat Frodo erin speelt


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 12-11-2007 10:30 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 9 november 2007 22:46 schreef zakkenvuller het volgende:
Die kankerlakken gaan er zondag ook een zooi van maken, gezien het zondag toch nooit goed gaat zal men er een afscheidsfeest van maken.
Spijkerbommen etc, het zal wel een feest worden.



Dagje vrijaf??


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-11-2007 15:57 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja, voor de echte kaos moet je tegenwoordig in Italie zijn


Daops
Usericon van Daops
Posted 12-11-2007 16:04 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Gisteren op Discovery een programma gezien over hooligans in Krakow; Wisla vs. Cracovia. Lomp volk zeg, het gebruik van messen en andere wapens wordt in die stad kennelijk normaal gevonden.. Alsof je in engeland anno jaren 80 was.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-11-2007 16:07 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 12 november 2007 16:04 schreef Daops het volgende:
Gisteren op Discovery een programma gezien over hooligans in Krakow; Wisla vs. Cracovia. Lomp volk zeg, het gebruik van messen en andere wapens wordt in die stad kennelijk normaal gevonden.. Alsof je in engeland anno jaren 80 was.


Die serie is ook iedere woensdagavond op discovery, de herhaling is zondag.

Dan had je de aflevering ervoor moeten zien met de Balkan. Die zijn nog gekker, lopen gewoon met pistolen rond en gebruiken die ook als het moet, compleet gestoord.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen