IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Wâldrock 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 06-07-2008 18:47 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Slayer deze tour wel iets gespeeld van Hell Awaits, en weer openen met South of Heaven?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-07-2008 18:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 18:46 schreef MMayo het volgende:
Boeit jou dat?

Kun jij niet gewoon ergens anders gaan zeuren? Het is nou wel duidelijk dat jij Waldrock en alles rondom dat festival niet kan goedkeuren.
Ik ken die band niet, kan jij wel zeuren dat ik zeur, maar daar word ik nog niets wijzer van.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-07-2008 18:49 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 18:47 schreef axegrinder het volgende:
Slayer deze tour wel iets gespeeld van Hell Awaits, en weer openen met South of Heaven?


Alleen het nummer Hell Awaits, en ze openden met Disciple.


Bareuh...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-07-2008 18:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 18:47 schreef Greycloak het volgende:
Ik ken die band niet, kan jij wel zeuren dat ik zeur, maar daar word ik nog niets wijzer van.




Google is your friend.
En verder.. boeit dat? Neh.

Je grote vriend was er trouwens wel.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 06-07-2008 18:52 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 17:41 schreef Deathwish het volgende:
Strawelte kwam zag en overwon!

Haha, damn, wat ontzettend kut. Friese punkrock, met een hele schare Harkemase stratenmakers als fans.

+
*My Dying Bride met violiste Damn, wat ontzettend gaaf
* Morbid Angel
* Hail of Bullets
* Hollenthon
* Lieve en leuke mensjes
* Lekker weer

-
* Queensryche en MDB speelden tegelijkertijd
* Lordi, jammere bedoening
* Fries nationalistische botmongolen als campingburen


Was weer fijn.


Verrassend triviaal


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-07-2008 18:56 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 18:52 schreef MMayo het volgende:
Google is your friend.
En verder.. boeit dat? Neh.

Je grote vriend was er trouwens wel.
Gaaf, ik wist niet dat Vargen heen zou, heb je hem de groeten gedaan?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-07-2008 19:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 18:56 schreef Greycloak het volgende:
Gaaf, ik wist niet dat Vargen heen zou, heb je hem de groeten gedaan?




Lal, nee die andere.
Met van die aanhalingstekens.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-07-2008 19:31 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Slayer en Deat+Morbid Angel waren gaaf.

Life of Agony was kut kut kut. keith die zatte kutaap met z'n bezopen kutharses. Als de Shange MacGowan van de metal over het podium strompelen, stem volledig kwijt zijn en ONS een beetje lopen uitschelden.


Dear dirty delightful old drunken old days


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 06-07-2008 19:50 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 6 juli 2008 19:31 schreef Schaffelaer het volgende:
Slayer en Deat+Morbid Angel waren gaaf.

Life of Agony was kut kut kut. keith die zatte kutaap met z'n bezopen kutharses. Als de Shange MacGowan van de metal over het podium strompelen, stem volledig kwijt zijn en ONS een beetje lopen uitschelden.

Helemaal mee eens. Jammer, want ik vind het wel gave muziek. En dan die gitarist, die chagerijnig werd omdat hij bijna een fles tegen z'n harses kreeg. Dezelfde fles die hijzelf net het publiek had ingekeild


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 06-07-2008 20:20 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

heb t prima naar mn zin gehad achter de lampjes en queensryche vanaf t podium was n mooie afsluiter voordat we tot vanochtend leeuwarden onveilig hebben gemaakt met lordi


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Lompe Boer
Brabander.
Usericon van Lompe Boer
Posted 06-07-2008 20:22 by Lompe Boer Wijzig reactieProfiel van Lompe BoerQuote dit bericht

Gisteren bij Slayer was het maar een dooie bedoeling, de band speelde echt top maar het publiek was echt saai.
De voorste 5 rijen van het publiek gingen helemaal los alleen alles wat erachter stond, was maar een beetje dood als je het mij vraagt. Vandaar de opmerkingen van Tom over de zombies

[Dit bericht is gewijzigd door Lompe Boer op 06-07-2008 20:23]


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 06-07-2008 20:23 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

Ik heb genoten .. dus...

Kan me aansluiten bij de meeste meningen hier, en heb gelukkig Strawelte niet meegemaakt... Of juist jammer genoeg ??

enniewee, mocht er interesse zijn, mijn verslagje :
HIER

enne, dus geen Frost bij 1349 ?? Kon het niet zien, beetje slecht/veel licht en rook... ook slecht geluid trouwens...


Vind ik ook niet


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 06-07-2008 20:55 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Nou; dikke heersch @ Queensrijche!! En Symphony X op een goede 2e plaats.

Verder donders gezellig gehad met erg veel bekenden. Mooi weekend!

Leuk verslagje @ underkoffer. En zo'n ding moe'k ook hebb'm;


[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-07-2008 21:07]


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 06-07-2008 21:04 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Edit: Dat nummer heet toch anders dan ik dacht

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 06-07-2008 21:05]


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-07-2008 21:06 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht


Edit: Oh, OK...

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 06-07-2008 21:07]


Bareuh...


Lompe Boer
Brabander.
Usericon van Lompe Boer
Posted 06-07-2008 21:06 by Lompe Boer Wijzig reactieProfiel van Lompe BoerQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 21:04 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Edit: Dat nummer heet toch anders dan ik dacht


Haha, ja het nummer heet inderdaad gewoon disciple


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 06-07-2008 21:07 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 6 juli 2008 20:22 schreef Lompe Boer het volgende:
Gisteren bij Slayer was het maar een dooie bedoeling, de band speelde echt top maar het publiek was echt saai.
De voorste 5 rijen van het publiek gingen helemaal los alleen alles wat erachter stond, was maar een beetje dood als je het mij vraagt. Vandaar de opmerkingen van Tom over de zombies

Idd "All zombies must now go back to their graaaaves, to your caaaaaves, your tooooombs, or whatever!"


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 06-07-2008 21:08 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

lieve mede-metal-broeders

Ik kom hier (op dit forum) dus echt nooit meer... Maar ok... soms wel dus :D

Gisteren was ik er ook bij. Ik heb een kort blogje op m'n weblog (anders moet ik het wiel weer opnieuw uitvinden). Was erg fijn festival, maar uiteraard heb ik ook wel weer iets te zeiken gehad :D

blogje: http://www.sarjenka.nl/weblog/?p=206
foto's: http://picasaweb.google.nl/sarjenka/WLdrock2008/photo#s5219890379838385842

toedels

[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 06-07-2008 21:09]


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-07-2008 21:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 14:28 schreef innerlogicmarty het volgende:
Op aandringen van Robert naar 1349. Wat een kutband en wat een slecht geluid.


Zelden een 'dikke vette +1' geplaatst waar ik zo voor de volle 100% achter sta.
Er schijnen zelfs nog mensen te bestaan die het een goede band vinden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 06-07-2008 22:25 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

Hail Of Bullets weer een goede respons net zo lekker optreden als in Arnhem, was misschien een idee om huhn later op de dag te laten spelen.


Morbid Angel speelde maar een half uur jammer.. Had Morbid Angel later op de avond gezet... Eerste nummer was geluid niet goed beide gitaren te zacht, na dit nummer wel alles ok

De heren vinden zelf de plaat Covenant het beste, vin ik ook btw!

Rapture, Pain Divine, Maze Of Torment Where The Slime Live, nieuw nummer en God Of Emptiness.

Biohazard speelde weer in de originele line up waardoor alleen maar nummer van de 1e 3 platen, weinig respons van het publiek... betrer geweest als ze in de tent hadden gespeeld.. Zelfde geld voor Life Of Agony

Hollenthon ook een goed optreden alleen jammer van de geluidssamples...

Verdsr lekker weer en goed geregeld op waldrock!



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-07-2008 9:06 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 19:50 schreef skarmoon het volgende:
Helemaal mee eens. Jammer, want ik vind het wel gave muziek. En dan die gitarist, die chagerijnig werd omdat hij bijna een fles tegen z'n harses kreeg. Dezelfde fles die hijzelf net het publiek had ingekeild

lal, inderdaad. Hij ramde ook nog z'n eigen mic omver toen het publiek naar zijn inzicht niet luid genoeg reageerde op Biohazard.

Wat een aanfluiting.


Dear dirty delightful old drunken old days


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 07-07-2008 9:50 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

Oei wat was het weer ontzettend gaaf!!
Pagans Mind, Hail of Bullits en Slayer
De rest wel gezien, maar wat minder bewust.
De mensen waren gezellig, de buren van de buren wat minder met hun geschreeuw op zondagnacht/ochtend (He Aargh )


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 07-07-2008 9:58 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2008 12:55 schreef XXL het volgende:
En ligt het nou aan mij of loopt een steeds groter deel van de meiden de bandhoer uit te hangen en achter muzikanten aan te geilen?


quote:
Op 6 juli 2008 20:20 schreef she_devil het volgende:
heb t prima naar mn zin gehad achter de lampjes en queensryche vanaf t podium was n mooie afsluiter voordat we tot vanochtend leeuwarden onveilig hebben gemaakt met lordi






Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 07-07-2008 10:02 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht



er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-07-2008 10:21 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Iemand nog iets meegekregen van die verkrachting (?) op de camping? Er scheen een meisje gedrogeerd te zijn of zoiets. Beetje vaag verhaal....


spelfout weggehaald...


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen