IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Wâldrock 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 27-02-2008 14:52 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Hmmmmmmm, kom ik voor het eerst sinds 1997 niet, zetten ze Queensryche er neer... mooie klootzakken daar in Burgum



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-02-2008 15:22 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 februari 2008 20:57 schreef MMayo het volgende:
Het zou wel fijn zijn als je de lezertjes thuis elke week een update zou kunnen geven.
Ik zal elke week in dit topic melden dat ik waarschijnlijk wel naar Waldrock ga en zodra het zeker is zal ik elke week melden dat ik naar Waldrock ga dit jaar

quote:
Maarre tof als je hier heen kan, toch nog festivalletje
Zekers . Erg veel zin in

quote:
Op 26 februari 2008 23:17 schreef horned_reaper het volgende:
Rose Tattooen Queensryche hebben zichzelf nu alvast bevestigd.

http://www.rosetattoo.com.au//index.php?option=com_gigcal&Itemid=83

http://www.queensryche.com/tour/index.html
Dikke heersch!

quote:
Op 27 februari 2008 11:32 schreef Blair Witch het volgende:
Aangezien Metalcamp waarschijnlijk toch niet gaat lukken... dan maar weer Wâldrock!
2 dagen voor waldrock hopelijk mijn diploma in ontvangst genomen; dus dubbel feest!
Daar ga ik dan een boel Spa Rood op drinken! :sparood:



attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 27-02-2008 17:05 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Toch wel een mooi lijstje tot nu toe:

Forbidden
Death Angel
Morbid Angel
Lordi
Life Of Agony
Slayer
Queensryche
Rose Tattoo
----
Aanwezigheidslijstje:
- attematic


10.10.1942 - 20.11.2011


the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 27-02-2008 19:15 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

QUEENSRΫCHE NIET NAAR LUCKY
Amerikaanse band cancelled ook vervangend concert

Nijverdal – Concertorganisator Ev’Hands Concerts en Lucky, Rijssen maken vandaag bekend dat het concert van QUEENSRΫCHE dat op woensdag 11 juni 2008 plaats zou vinden wederom niet doorgaat.

De Amerikaanse formatie heeft ten tweede male laten weten niet te komen optreden. Alle Europese cluboptredens zijn afgelast en in plaats daarvan zal Queensrÿche deze zomer een aantal festivals aandoen. De organisatie betreurd het ten zeerste maar benadrukt tevens geen enkele invloed op het besluit te hebben.

Kaarten die gekocht zijn via Ticketmaster kunnen bij dit adres terug worden gebracht.
Gasten die kaarten hebben gekocht via de Lucky website (Pay-Logic) krijgen automatisch het aankoopbedrag teruggestort.

Dat is wel zuur zeg maar ja gelukkig kan nu iedereen wel Queensryche bekijken op waldrock!


see you at occultfest!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-02-2008 19:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jezus wat een kutactie zeg


Je moeder.


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 27-02-2008 20:25 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
SLAYER, QUEENSRŸCHE EN LIFE OF AGONY OP WÂLDROCK 2008
De programmering voor de 21ste editie van Wâldrock liegt er niet om. Maar liefst negen bands zijn inmiddels bevestigd voor het metalfestival, te weten Slayer, Queensrÿche, Life of Agony, My Dying Bride, Morbid Angel, Lordi, Death Angel, Forbidden en Helmet. Wâldrock vindt dit jaar plaats op zaterdag 5 juli op het festivalterrein aan de zomerweg in het Friese Bergum. De voorverkoop van Wâldrock 2008 begint aanstaande zaterdag 1 maart.


Het Amerikaanse Slayer werd opgericht in 1981 en behoorde al snel tot 'The Big Four', de vier grote (trash-)metalbands uit de jaren tachtig, waar verder Metallica, Anthrax en Megadeth toe behoorden. Met de trashmetal-klassieker 'Reign in Blood' uit 1986 zette Slayer zich definitief op de kaart en nu zal Wâldrock vereerd worden met een bezoekje. Queensrÿche heeft met het album 'Operation Mindcrime' uit 1988 een Grammy Award in de wacht gesleept. Bij het grote publiek is Queensrÿche vooral bekend geworden met het nummer 'Silent Lucidity' uit 1990. Hiermee heeft Queensrÿche een grote schare trouwe fans om zich heen verzameld. Ook Life of Agonykan sinds het ontstaan van de band in 1989, steevast rekenen op een groep vaste fans in Nederland. Helaas ging de band in 1999 uit elkaar. Toen er echter in 2003 besloten werd tot twee reünieconcerten met alle orginele bandleden, inclusief frontman Keith Caputo, hervond de band zijn energie en besloot weer samen te touren en ook een nieuwe plaat te produceren. In 2005 is hun nieuwste album 'Broken Valley' uitgekomen.

Behalve Slayer, Queensrÿche en Life of Agony staan ook My Dying Bride, Morbid Angel, Lordi, bekend van het winnende optreden van het Eurovisie Songfestival 2006, Death Angel, Forbidden en Helmet op Wâldrock 2008. Op korte termijn worden er nog zes bands aan het programma van Wâldrock toegevoegd en net als voorgaande jaren kunnen Friese bands middels de wedstrijd de 'Slag om Wâldrock' strijden om een plekje op het festival. De winnaar heeft de eer om het festival te openen en de band die tweede wordt mag op de pré party spelen. Meer informatie over de Slag om Wâldrock en informatie over de festivalcamping is te vinden op de vernieuwde website van Wâldrock, www.waldrock.nl.

H.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-02-2008 20:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

MDB komt ook?

Kutactie.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-02-2008 21:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2008 20:30 schreef Greycloak het volgende:
MDB komt ook?

Kutactie.


*begint te kwijlen*
Oeeeeh mooimooimooi. Dan maar Waldrock en Graspop.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-02-2008 21:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2008 21:30 schreef MMayo het volgende:
*begint te kwijlen*
Oeeeeh mooimooimooi. Dan maar Waldrock en Graspop.
Nou, als ik tóch moet komen dan laat die boerkini maar thuis Mmayo.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-02-2008 21:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2008 21:35 schreef Greycloak het volgende:
Nou, als ik tóch moet komen dan laat die boerkini maar thuis Mmayo.


Ja is toch geen ruimte meer voor in de tas, naast luchtbed, de tent enzo.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 27-02-2008 21:40 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

Gewoon tenstokken in je boerkini zetten


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-02-2008 21:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2008 21:40 schreef moon1976 het volgende:
Gewoon tenstokken in je boerkini zetten


Hmm goed idee


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 27-02-2008 21:41 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

Maar indd ff kaartje gaan scoren, wordt wel weer een mooi feestje!!


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 27-02-2008 23:39 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Nondeju, dan hebben we net n paar weken de sleutel van t nieuwe huis, als t goed is, maar dit programma ziet er gezond uit!!


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-02-2008 18:20 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Programma ziet er inderdaad erg ok uit! Wie weet voor het eerst aanwezig.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-02-2008 22:00 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 februari 2008 20:30 schreef Greycloak het volgende:
MDB komt ook?
en Helmet is ook weer opgegraven.

quote:
Kutactie.
Neu.. Ik vind het nu al een uitstekende line up

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 28-02-2008 22:02]



watery black
Usericon van watery black
Posted 28-02-2008 22:03 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2008 22:00 schreef Judge M. het volgende:
en Helmet is ook weer opgegraven.

Neu.. Ik vind het nu al een uitstekende line up


ik dacht heel even dat je twan bedoelde


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-02-2008 22:04 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl




Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-02-2008 22:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

oh ja, wat is er met hem aan de hand?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-02-2008 23:29 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik ga echt wel komen, snap alleen niet wat iedereen met MDB live heeft. Ze zijn de laatste jaren toch echt 1 van de saaiste live bands geworden...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


suul
Usericon van suul
Posted 28-02-2008 23:35 by suul Wijzig reactieProfiel van suulQuote dit bericht

Leuk die zichzelf continu herhalende metalscene. Slayer, Life Of Agony en Morbid Angel stonden in 1996 ook op de bill. Samen met Madball, Gorefest en Ministry trouwens. Ook allemaal bands die niet onhaalbaar lijken voor dit jaar. Met legendes als Forbidden en Death Angel wordt het helemaal een feest. Wordt weer een prima 30+ feestje, goed voor de bieromzet! Hopelijk wordt alle kinderachtige black metal dit jaar overgeslagen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-02-2008 8:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2008 22:00 schreef Judge M. het volgende:
en Helmet is ook weer opgegraven.



quote:
Op 28 februari 2008 22:03 schreef watery black het volgende:
ik dacht heel even dat je twan bedoelde




quote:
Op 28 februari 2008 22:07 schreef Chelman het volgende:
oh ja, wat is er met hem aan de hand?


Verdwaald in zijn LARPwereld? Verkeerde afslag wellicht?

quote:
Op 28 februari 2008 23:29 schreef Staalman het volgende:
snap alleen niet wat iedereen met MDB live heeft


Niks niet saai, MDB is geweldig!

quote:
Op 28 februari 2008 23:35 schreef suul het volgende:
Ministry


Ja hoor, gooi er maar bij


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 29-02-2008 9:36 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Een herhalingsoefening gaat het zeker worden, maar mooi dat ze dan wel een paar goede bands hebben. 'k Heb 'r zin an!


Dear dirty delightful old drunken old days


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-02-2008 12:12 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2008 23:35 schreef suul het volgende:
Leuk die zichzelf continu herhalende metalscene. Slayer, Life Of Agony en Morbid Angel stonden in 1996 ook op de bill. Samen met Madball, Gorefest en Ministry trouwens. Ook allemaal bands die niet onhaalbaar lijken voor dit jaar. Met legendes als Forbidden en Death Angel wordt het helemaal een feest. Wordt weer een prima 30+ feestje, goed voor de bieromzet! Hopelijk wordt alle kinderachtige black metal dit jaar overgeslagen!

Ik heb nog een bekertje van Waldrock '96, maar toen niet geweest Wel gave line-up toen ja


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-02-2008 12:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2008 12:12 schreef MetalJan het volgende:
Ik heb nog een bekertje van Waldrock '96
Ik van '95


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen