IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Wâldrock 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 12-03-2008 17:57 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

ik las het net op Blabbermouth :D
Symphony X vind ik echt geweldig

Tot nu toe zijn dus de volgende bands bekend:
ALCHEMIST
BIOHAZARD
DEATH ANGEL
DEATH BY STEREO
FORBIDDEN
HAIL OF BULLETS
HELMET
HOLLENTHON
LIFE OF AGONY
LORDI
MORBID ANGEL
MY DYING BRIDE
QUEENSRŸCHE
ROSE TATTOO
SLAYER
SYMPHONY X


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-03-2008 17:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja, SX wil ik wel graag es zien ja


spelfout weggehaald...


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 12-03-2008 17:59 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Ik ook wel weer es ja, gaaf


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 12-03-2008 18:01 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2008 17:00 schreef Eus het volgende:
Zojuist Biohazard en Symphony X bevestigd!!!



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 12-03-2008 18:55 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2008 17:57 schreef horned_reaper het volgende:

ALCHEMIST
BIOHAZARD
DEATH ANGEL
DEATH BY STEREO
LIFE OF AGONY
MY DYING BRIDE
SYMPHONY X


Hmmm, interessant...



Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 12-03-2008 19:07 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 12 maart 2008 17:57 schreef horned_reaper het volgende:
ALCHEMIST
BIOHAZARD
DEATH ANGEL
FORBIDDEN
HELMET
HOLLENTHON
LIFE OF AGONY
LORDI
MORBID ANGEL
SLAYER
SYMPHONY X





De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 12-03-2008 19:41 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht


DEATH ANGEL
FORBIDDEN
HAIL OF BULLETS
MORBID ANGEL
QUEENSRŸCHE
ROSE TATTOO
SLAYER




Bareuh...


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 12-03-2008 19:44 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

ALCHEMIST
DEATH ANGEL
FORBIDDEN
HELMET
LIFE OF AGONY
LORDI
MORBID ANGEL
MY DYING BRIDE
QUEENSRŸCHE
SLAYER
SYMPHONY X

Ik weet het het zijn bijna alle bands.
Maar ze hebben gewoon een GEILE line-up dit jaar :D


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 12-03-2008 22:05 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Death by fucking stereo!!! Als het even kan kom ik speciaal voor die band nog even langs.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 12-03-2008 22:59 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
De Line-up voor Wâldrock 2008 begint steeds vastere vorm aan te nemen. Met de bands Biohazard Hollenthon, Alchemist, Rose Tattoo en Symphony X zijn er inmiddels 17 bands bevestigd.De Amerikaanse hardcore punk-band Biohazard, zal dit jaar Burgum aandoen in de originele bezetting ter erevan hun 20 jarige bestaan. De originele bezetting bestaande uit: bassist /zanger Evan Seinfield, gitarist/zangerBilly Graziadel, drummer Danny Schuler en gitarist Bobby Hambel hebben niet meer gezamenlijk op het podium gestaan sinds 1995.De Oostenrijkse symfonische black metal-band Hollenthon is na een korte break, sinds anderhalf jaar, weer te vinden op diverse podiums. Met een nieuwe bezetting is de band weer on tour en zal het Wâldrock festival aandoen ter promotie van hun nieuwste album die in de loop van het voorjaar zal verschijnen. Symphony X is opgericht in 1994 en staan bekend om hun progressieve krachtige metal. Paradise Lost is het laatste album en staat sterk in de belangstelling bij de fans. Rose Tattoo is een veel besproken rock-band uit Australië die samen met de rocklegendes ACDC en The Angels in de jaren 80 de rockscene in Australië leven in bliezen. Na het uit elkaar gaan in 1987 kwam de band in de jaren negentig nog een aantal keer bij elkaar tot een definitief vervolg in 2000. Na het overlijden van de slide gitarist “Pete Wells” is Dai Pritchard in de band opgenomen en hebben het laatste album “Blood Brothers” uitgebracht in het begin van 2007.Tot op heden zullen de volgende bands op 5 juli op het podium staan in Burgum: Slayer, Queensrÿche, Life of Agony, My Dying Bride, Morbid Angel, Lordi, Death Angel, Alchemist, Forbidden, Helmet, Hail of Bullets, Death by Stereo, Biohazard, Hollenthon, Rose Tattoo, Symphony X.


DERDE PODIUM
Tijdens de 21e editie van het Festival zullen 22 bands, verdeeld over 3 podia, hun kunsten komen vertonen. Vorig jaar koos de Waldrock organisatie voor het eerst voor een constructie met drie podia, om op die manier een groot en breed aanbod te kunnen presenteren aan het publiek. Deze constructie bleek een groot succes en zal dit jaar in een iets andere setting vervolmaakt worden.
Voorverkoop De voorverkoop voor Wâldrock is reeds gestart via www.waldrock.nl, de bekende voorverkoop adressen in Friesland en Groningen, ticketservice en de grotere postkantoren. In de voorverkoop kosten de tickets € 60.- excl. kosten. Aan de dagkassa kosten de tickets € 67,50.




we kunnen er dus nog 5 bands bij verwachten
Al ben ik wel bang dat dat een beetje een vol programma voor 1 dag wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door horned_reaper op 12-03-2008 23:00]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-03-2008 23:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Veel voor een dag? Ooit op een ander festival geweest?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 12-03-2008 23:47 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Het derde podium vond ik helemaal niet zo'n succes.. Ach ja, het moet maar weer...


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


rattamahatta
Usericon van rattamahatta
Posted 13-03-2008 9:02 by rattamahatta Wijzig reactieProfiel van rattamahattaQuote dit bericht

Hollenthon black metal? Dacht het niet. super goede lineup, maar er moet nog wel een echte black metalband bij komen. 1349, carpathian forest ofzo...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-03-2008 9:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja, er moet beslist een black metal band bij, anders is het geen geslaagd festival. Tjeezus....


spelfout weggehaald...


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-03-2008 9:38 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 maart 2008 23:47 schreef AngelOfDeath het volgende:
Het derde podium vond ik helemaal niet zo'n succes.. Ach ja, het moet maar weer...


Hehehe, dat lag denk ik ook aan de modderpoel die in de tent lag. Ik moet zeggen dat ik 1 podium toch het tofste vond.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-03-2008 9:46 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, die modderpoel was lachen. De vrijdag tenminste wel, zaterdag nooit weer daar geweest. Teveel podia vind ik niet echt geweldig.


spelfout weggehaald...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-03-2008 9:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nee, die toetsenlagen van Moonspell tijdens Vader vond ik nou niet echt geslaagd nee...ben dus benieuwd hoe ze de podiumsetting doen dit keer.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-03-2008 11:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2008 9:59 schreef NecRobert het volgende:
Nee, die toetsenlagen van Moonspell tijdens Vader vond ik nou niet echt geslaagd nee...ben dus benieuwd hoe ze de podiumsetting doen dit keer.

Toen Moonspell begon, speelde Testament, niet Vader
Ach, boeiend. Ik vind 2 podia ook het best eigenlijk.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 13-03-2008 12:02 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2008 11:47 schreef MetalJan het volgende:
Toen Moonspell begon, speelde Testament, niet Vader


Het was hoe dan ook storend aangezien ik met mijn smoel half in de tent stond

Hoe dan ook: een van de afwisselendste line-ups in jaren. Dikke heersch!

Lijstje:
- Attematic


10.10.1942 - 20.11.2011


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-03-2008 13:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2008 11:47 schreef MetalJan het volgende:
Toen Moonspell begon, speelde Testament, niet Vader

Zou ook kunnen ja


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 13-03-2008 13:36 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

Vond de manier van programmeren vorig jaar niet best. Ik stond in een vrijwel lege tent bij TMDC, terwijl op een ander podium Vader stond te beesten. Marduk stond door een vertraging in transport in de tent, de hele programmering was niet sterk, hoop dat ze er dit jaar van geleerd hebben.


Vind ik ook niet


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 13-03-2008 13:38 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2008 12:02 schreef attematic het volgende:
Het was hoe dan ook storend aangezien ik met mijn smoel half in de tent stond

Hoe dan ook: een van de afwisselendste line-ups in jaren. Dikke heersch!


Lijstje:
- Attematic
- AngelOfDeath


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 13-03-2008 13:43 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2008 13:38 schreef AngelOfDeath het volgende:
Lijstje:
- Attematic
- AngelOfDeath
- BongoBongo


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 13-03-2008 14:12 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Lijstje:
- Attematic
- AngelOfDeath
- BongoBongo
- Skyggesang



attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 13-03-2008 14:19 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2008 14:12 schreef Skyggesang het volgende:
Lijstje:
- Attematic
- AngelOfDeath
- BongoBongo
- Skyggesang


Rustig Roenoe!


10.10.1942 - 20.11.2011


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen