IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Wâldrock 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-02-2008 12:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2008 12:02 schreef Jenje het volgende:
Mwao, ik zie weer de standaard namen komen. En dat is saai.


Waldrock is nooit saai. Maarre jij gaat toch nooit?


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 01-02-2008 12:32 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Waldrock? Fantastisch man, als die namen doorgaan wordt dat weer een mooi feest!


Dear dirty delightful old drunken old days


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-02-2008 12:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2008 12:02 schreef MMayo het volgende:
Waldrock is nooit saai. Maarre jij gaat toch nooit?
Juist, daarom vind ik het saai! Want IK ben er niet!


*ik wil een "screw you guys, I'm going heum" smiley*


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-02-2008 12:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2008 12:34 schreef Jenje het volgende:
Juist, daarom vind ik het saai! Want IK ben er niet!



Maar dat is pas standaard, dus jij bent saai?
Waldrock niet hoor, mooi weer op de camping tentje opzetten van vrijdag tot zondag en hopen dat het niet weer zo gaat regenen hehe.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-02-2008 12:41 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 1 februari 2008 11:48 schreef blastmaster het volgende:
Dan ben ik al weg JAMMER!!

Jij kan nu al wel lui in de kont pakken toch? Dan spelen we die show later wel zonder jou.


Bruce Banner


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-02-2008 12:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Denk dat WR nu weer grote namen gaan boeken onder het motto "verneuk de massa voor onze kassa" en ze de prijsstijging van 5 Euro (let maar op, dit jaar tickets à 55,-) op die manier kunnen verantwoorden.
Die Friezen zijn best slim soms, kijken hoeveel die stadse sukkels elk jaar weer extra willen ophoesten voor een festival dat in niets beter is dan 95% van de andere metalfests in Neerland.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-02-2008 13:19 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2008 12:58 schreef Greycloak het volgende:
Denk dat WR nu weer grote namen gaan boeken onder het motto "verneuk de massa voor onze kassa" en ze de prijsstijging van 5 Euro (let maar op, dit jaar tickets à 55,-) op die manier kunnen verantwoorden.
Die Friezen zijn best slim soms, kijken hoeveel die stadse sukkels elk jaar weer extra willen ophoesten voor een festival dat in niets beter is dan 95% van de andere metalfests in Neerland.




Ik denk eerder dat waldrock vorig jaar wat overdonderd was door de "grote" namen die allemaal zijn weggekaapt door Fields Of Rock en dat ze dit jaar gewoon keihard terugkomen met een sterke line up.

(Met die van vorig jaar was trouwens ook weinig mis)


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-02-2008 13:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Voor dat geld ga ik naar Stonehenge én Occultfest waar ik het beter naar mn zin heb.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-02-2008 13:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Morbid Angel zou wel ERRUG gaaf zijn zeg!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-02-2008 13:27 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik vind het ook wel eens prettig wat koppen tegen te komen die niet tot gebruikelijke forum / vriendenkliekjes behoren en daar is waldrock dan weer meer geschikt voor, Grey.



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-02-2008 13:28]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-02-2008 13:39 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2008 13:27 schreef XXL het volgende:
Ik vind het ook wel eens prettig wat koppen tegen te komen die niet tot gebruikelijke forum / vriendenkliekjes behoren en daar is waldrock dan weer meer geschikt voor, Grey.


Dan zou ik eens aan de andere kant van de grens kijken. Dan bedoel ik niet de grens met Friesland maar meer naar het Oosten.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-02-2008 13:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Nog verder naar het oosten en ik zit ongeveer in duitsland.

Sorry, maar ik vind de meeste duitsers niet zo gezellig.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-02-2008 13:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2008 13:47 schreef XXL het volgende:
Nog verder naar het oosten en ik zit ongeveer in duitsland.

Sorry, maar ik vind de meeste duitsers niet zo gezellig.
Gek, ik heb hetzelfde met die koppen op Waldrock.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 01-02-2008 14:23 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ik vind duitsers en friezen allemaal prima, kortom niet zo zeuren en gewoon naar waldrock en party san gaan



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-02-2008 16:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2008 13:27 schreef XXL het volgende:
Ik vind het ook wel eens prettig wat koppen tegen te komen die niet tot gebruikelijke forum / vriendenkliekjes behoren en daar is waldrock dan weer meer geschikt voor, Grey.




Oh? Normaal gesproken zit dat hele forum kliekje ook op Waldrock heurz.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-02-2008 16:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2008 14:23 schreef blastmaster het volgende:
Ik vind duitsers en friezen allemaal prima, kortom niet zo zeuren en gewoon naar waldrock en party san gaan
Ik vind iedereen zo'n beetje wel leuk volk, zolang ik ze maar kan verstaan en ze niet te trots zijn op hun afkomst en dat graag laten zien met veel vlagvertoon en dergelijke.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-02-2008 16:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2008 14:23 schreef blastmaster het volgende:
Ik vind duitsers en friezen allemaal prima, kortom niet zo zeuren en gewoon naar waldrock en party san gaan


Heerschduitsers YAY!


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 01-02-2008 17:03 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 1 februari 2008 16:15 schreef MMayo het volgende:
Oh? Normaal gesproken zit dat hele forum kliekje ook op Waldrock heurz.

En ik bij het vriendencliqueje. :')



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 01-02-2008 19:50 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 1 februari 2008 13:27 schreef XXL het volgende:
Ik vind het ook wel eens prettig wat koppen tegen te komen die niet tot gebruikelijke forum / vriendenkliekjes behoren en daar is waldrock dan weer meer geschikt voor, Grey.





Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 01-02-2008 20:05 by Master Of Disharmony Wijzig reactieProfiel van Master Of DisharmonyQuote dit bericht

Geen regen? Die autocross van een paar jaar terug op het parkeerterein was anders best leuk...

Death Angel zou idd. wel mooi zijn, zijn altijd leuk live. Slayer is grappig omdat je Slayer kan schreeuwen met een betere reden dan Slayer schreeuwen, maar verder niet echt boeiend.

Waldrock is altijd wel leuk, en Duitsland: Wacken, Summerbreeze, daarna nog Occultfest, maar eerst nog Noordschok als dat dit jaar tenminste nog komt, oh en stonehenge.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-02-2008 20:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2008 20:05 schreef Master Of Disharmony het volgende:
Geen regen? Die autocross van een paar jaar terug op het parkeerterein was anders best leuk...

Death Angel zou idd. wel mooi zijn, zijn altijd leuk live. Slayer is grappig omdat je Slayer kan schreeuwen met een betere reden dan Slayer schreeuwen, maar verder niet echt boeiend.

Waldrock is altijd wel leuk, en Duitsland: Wacken, Summerbreeze, daarna nog Occultfest, maar eerst nog Noordschok als dat dit jaar tenminste nog komt, oh en stonehenge.


Er komt geen Noordschok dit jaar, ivm het vroeg vallen van pasen ofzoiets. Valt te lezen op hun myspace. En regen op Waldrock, hoeft van mij niet zo.. ondanks leuk gedoe in de blubber.


Eus
Usericon van Eus
Posted 21-02-2008 12:44 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

Zojuist officieel bevestigd:

SLAYER headliner op Waldrock!

Burgum, 19 februari 2008
De eerste namen voor de 21ste editie van Wâldrock beloven een mooi afwisselend programma voor het jaarlijkse festival van de harde muziek. Naast Life of Agony, Death Angel, Forbidden en Lordi “winnaars van het Eurovisie songefestival in 2006” leggen Morbid Angel en headliner Slayer mede de basis voor een geslaagd festival. Met de Trash legendes Slayer aan boord denkt de Wâldrock organisatie een grote stroom bezoekers te gaan ontvangen.

Waldrock wordt dit jaar georganiseerd op zaterdag 5 juli, wederom op het vertrouwde festivalterrein aan de Zomerweg, net buiten het Friese Burgum.

Voorverkoop

De voorverkoop voor Wâldrock start zaterdag 1 maart via www.waldrock.nl, de bekende voorverkoop adressen in Friesland en Groningen, ticketservice en de grotere postkantoren. In de voorverkoop kosten de tickets €60.- excl. kosten. Aan de dagkassa kosten de tickets €67.50.



I.c.e Motion
Usericon van I.c.e Motion
Posted 21-02-2008 13:00 by I.c.e Motion Wijzig reactieProfiel van I.c.e MotionQuote dit berichthttp://www.icemotion.nl

quote:
Op 31 januari 2008 20:30 schreef MMayo het volgende:
'scrrrrrrrrrream for me Waaaaaldrrrrrrock'
*ril*





Doet mij denken aan die ene keer dat ik op Waldrock was.. in 2004 (op de een of andere manier is hun planning altijd niet te verenigen met die van mij... ) met Cradle... god wat was dat ernstig (al was t wel grappig te zien hoe het gros van het publiek wegging op t moment dat t begon te regenen)



the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 21-02-2008 13:13 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 21 februari 2008 13:00 schreef I.c.e Motion het volgende:
Doet mij denken aan die ene keer dat ik op Waldrock was.. in 2004 (op de een of andere manier is hun planning altijd niet te verenigen met die van mij... ) met Cradle... god wat was dat ernstig (al was t wel grappig te zien hoe het gros van het publiek wegging op t moment dat t begon te regenen)

Make some noise, make some fucking noise!


see you at occultfest!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-02-2008 14:11 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 februari 2008 13:00 schreef I.c.e Motion het volgende:
Doet mij denken aan die ene keer dat ik op Waldrock was.. in 2004 (op de een of andere manier is hun planning altijd niet te verenigen met die van mij... ) met Cradle... god wat was dat ernstig (al was t wel grappig te zien hoe het gros van het publiek wegging op t moment dat t begon te regenen)


Hehehe, was wel erg ja... wat een kutzanger. Op Metalcamp vorig jaar is de hele band midden in het optreden van het podium gelopen omdat ze die dwerg zijn gedrag zat waren



Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen