IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Wat maakt een metal band nou echt slecht voor jou. Vorige pagina | Volgende pagina
Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 05-04-2008 17:00 by Spletvlek Wijzig reactieProfiel van SpletvlekQuote dit berichthttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

Wat zei ik nou?!?!?!
Het is niet zo belangrijk!!!
Voeg elkaar toe op msn, ga daar lekker verder kibbelen..
Of verpest ik nu het na-middag entertainment van heel ZM?

[Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 05-04-2008 17:01]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-04-2008 17:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2008 16:21 schreef Lainedil het volgende:
Houd je gare kutsmoel eens dicht man, ik heb het al EEUWEN niet meer over die shit gehad. Ik ben je eeuwige gezeik echt meer dan zat!


(r)ouwe(hoere)nd in de mist


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-04-2008 17:04 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ban hem Lain!


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 05-04-2008 17:47 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 5 april 2008 16:45 schreef Carnagath het volgende:
Met Carnal Leftovers wou hij €200,- hebben. Zijn andere band (Departure) nam met €50,- genoegen aangezien zij dus inderdaad in het beginstadium zaten. Carnal is echter al jaren bezig, veel geinvesteerd en al enigszins naam gemaakt. Die mag ook meer vragen!


Okee, da's alvast een stuk duidelijker! Kijk Blond, daar kan jij nou een voorbeeld aan nemen.

Maar goed.. dan nog, beginnend of niet, bands van buiten de stad trekken zeer weinig mensen, tenzij het een band is die regelmatig in Amsterdam speelt... en dat is ook weer een van de dingen die ik meenam in mijn beslissing om die 200 niet te willen garanderen... Kon namelijk niet terugvinden dat ze vaker in tha Damn gespeeld hebben en dus ook niet dat ze een goeie aanhang in tha Damn hebben.

Anyways.. ik ben deze discussie ook zat... Ik heb inderdaad geen budget, niet weinig... geen budget.
Op zich werk ik nu en kan ik er geld in steken, maar dat zal ik dus ook niet zomaar gaan doen... dus gaat de vlieger voor een hoop bands nog steeds niet op.

Trouwens... leuk, wordt nu meteen gedaan alsof ik de discussie weer aangewakkerd heb... maar dat is dus niet zo.

on-topic: Bands die een zanger hebben, maar als je de opnames luistert klinkt het als een wijf... kan ik NIET tegen (vooral als het een vadsig kereltje is dat dikker is dan dattie lang is).

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 05-04-2008 17:50]



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-04-2008 17:50 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Tering de tering, 200 euro. Het aantal uur omgerekend naar euro's dat in deze discussie is gestoken is al meer dan 200 euro. :')


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 05-04-2008 17:58 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 5 april 2008 17:47 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Okee, da's alvast een stuk duidelijker! Kijk Blond, daar kan jij nou een voorbeeld aan nemen.

Maar goed.. dan nog, beginnend of niet, bands van buiten de stad trekken zeer weinig mensen, tenzij het een band is die regelmatig in Amsterdam speelt... en dat is ook weer een van de dingen die ik meenam in mijn beslissing om die 200 niet te willen garanderen... Kon namelijk niet terugvinden dat ze vaker in tha Damn gespeeld hebben en dus ook niet dat ze een goeie aanhang in tha Damn hebben.

Anyways.. ik ben deze discussie ook zat... Ik heb inderdaad geen budget, niet weinig... geen budget.
Op zich werk ik nu en kan ik er geld in steken, maar dat zal ik dus ook niet zomaar gaan doen... dus gaat de vlieger voor een hoop bands nog steeds niet op.

Trouwens... leuk, wordt nu meteen gedaan alsof ik de discussie weer aangewakkerd heb... maar dat is dus niet zo.

on-topic: Bands die een zanger hebben, maar als je de opnames luistert klinkt het als een wijf... kan ik NIET tegen (vooral als het een vadsig kereltje is dat dikker is dan dattie lang is).


Zo, nog een ding en ik laat het ook hier bij!

Dat ik het ophelder is omdat het ook mij aangaat (namelijk Carnal) ... laten we het gewoon even op een misverstand houden!

En je staat helemaal in je recht om slechts €50,- voor een band over te hebben als het anders gewoon niet uitkan. Net zoals wij in het recht staan ongeveer €200,- te vragen. De tijd dat we meer investeerden dan dat we kregen beginnen we nu achter ons te laten. Als dat het weigeren van optredens is omdat het voor ons ook niet uitkan, dan zij het zo!

Ok ... nu houd ik verder mijn mond dicht hierover



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-04-2008 18:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nee jong!! INTRESTEN!!


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 05-04-2008 18:55 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 5 april 2008 17:47 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Maar goed.. dan nog, beginnend of niet, bands van buiten de stad trekken zeer weinig mensen, tenzij het een band is die regelmatig in Amsterdam speelt (...) en dus ook niet dat ze een goeie aanhang in tha Damn hebben.


Als dat inderdaad zo gaat, is dat behoorlijk triest.
Alleen bands uit Amsterdam zelf of bands die er al vaak hebben gespeeld trekken dus volk aan?





[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 05-04-2008 18:56]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 05-04-2008 19:26 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 5 april 2008 15:43 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
En dan zal ie zijn eigen band mischien niet bedoeld hebben (is me uit geen enkele van zijn posts duidelijk geworden overigens).. maar als ie in de bres springt voor een band die maar 1 optreden gedaan hebben en dan meteen al 200 euro gaan eisen (reiskotsen of niet) dan ga ik er vanuit dat hij zelf al helemaal niet voor minder zal spelen.

Ik geef nergens een draai aan, bel aram maar en vraag eens of ik erop aangedrongen heb om in ieder geval 50 euro te garanderen.


Lul niet uit je nek joh, ik heb alleen aangegeven dat een minimale vergoeding wenselijk is, dus dat je de aan- en afrijkosten eruit hebt.

Ik heb nergens 200 euro als prijs genoemd, alleen dat bijvoorbeeld 150 euro een redelijk gage is, voor een band die zich keer op keer bewezen heeft. Met Carnal Leftovers vangen we meer dan met Departure, wat ook logisch is, Departure is nu bezig zich te bewijzen, Carnal heeft dat al gedaan.

Je mag uit je verband trekken wat je wil, maar ik denk dat iedereen zich nog kan herinneren hoe belachelijk jij bezig was, en blijkbaar nog steeds bent.

Dusch: Val deaud met je lulkoek.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 05-04-2008 19:27 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 5 april 2008 17:50 schreef WhiteRider het volgende:
Tering de tering, 200 euro. Het aantal uur omgerekend naar euro's dat in deze discussie is gestoken is al meer dan 200 euro. :')


Hehehe, het is ook geen vetpot



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 05-04-2008 19:31 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 5 april 2008 18:55 schreef Metalhead22 het volgende:
Als dat inderdaad zo gaat, is dat behoorlijk triest.
Alleen bands uit Amsterdam zelf of bands die er al vaak hebben gespeeld trekken dus volk aan?






Nou, dat valt reuze mee eigenlijk, de Cave zat tjokkevol. Leuke tent!



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-04-2008 21:00 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Nou, meestal als ze het over die infantiele satan shit, of elfjes geneuzel hebben. dan haak ik bij voorbaat al af, ik krijg daar echt een pijn in de anus van.


Fuck the world and fuck you


Faolan
Fight it back!!
Usericon van Faolan
Posted 05-04-2008 23:38 by Faolan Wijzig reactieProfiel van FaolanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=759647949

quote:
Op 3 april 2008 17:13 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Doe toch normaal man, ik zie ergens (en niet zo klein ook) reclame voor een deathmetal event... en dan mag ik niet klagen als ik 1 symphonische rockband, 1 symphonische punkband en 1 (nog maar net op het randje) hardrock band te zien krijg?!?!

Vind ik gewoon kut, je schept als band (of boeker van een event) zelf een beeld van hoe je muziek is, dan moet je eraan voldoen ook....
Kijk, als ik naar hetzelfde concert gegaan was en d'r was aangegeven dat het om een symphrock, symphpunk en hardrock band gegaan was had ik ze WEL cool gevonden.

Okee, het ligt aan de boeker, die had niet reclame moeten maken dat het om een deathmetal avond ging (of gewoon de demo's moeten luisteren i.p.v. klakkeloos aannemen dat het inderdaad deathmetal bands betreft).

Maar het ligt evengoed aan de band, die geven aan de boeker door dat ze deathmetal zijn, die zetten het op hun myspace en schreeuwen het van de daken.



Ten eerste is het "doe toch normaal vrouw" en ten tweede maakt dat jou enkel en alleen zielig als je een band slecht vindt vanwege een fout labeltje dat er op geplakt wordt. Diepzinnig! Doe jij toch maar ff normaal.


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 06-04-2008 4:09 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

*Heeft ook even het 'cave-incident' gelezen...
Ik was erbij als toeschouwer/fotograaf... En er leek eigenlijk geen probleem te zijn, t was goed geregeld, t was heel druk en ook nog eens gezellig. Anyway snap ik zowiezo niet dat wanneer iemand 'iets' wil proberen te regelen achteraf gaat zeiken over dat bands teveel vragen, geef dat dan gewoon van te voren aan, als het dan teveel gevraagt is spelen ze toch gewoon niet.... Maargoed, het was leuk en gezellig zoals ik al zei dus je kunt wel moeilijk doen, maar dat maakt toch niks beter of slechter. De avond was gewoon geslaagd!

Zowiezo vind ik ook dat bands moeten krijgen wat ze verdienen, dus dat moet je dan gewoon zwart op wit zetten en daarna niet meer over zeiken. Als je van verre komt vind ik een reiskostenvergoeding op zn minst op zijn plaats. Of de band nou bekend is of niet.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-04-2008 10:26 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

De zanger van Anubis wist mij te vertellen dat Branni zo stoned als een garnaal was toen hij hun optreden in de cave moest regelen en hun schema had verneukt waardoor de band eerder moest stoppen om de trein te halen.

:')


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-04-2008 10:32 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik heb wel eens gehoord dat de band die het slechtste speelt op een metalavond, apart wordt genomen in de kelder van Rouwend in de Mist.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-04-2008 10:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2008 10:32 schreef WhiteRider het volgende:
wordt genomen




spelfout weggehaald...


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 06-04-2008 11:18 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 5 april 2008 21:00 schreef mental het volgende:
Nou, meestal als ze het over die infantiele satan shit, of elfjes geneuzel hebben. dan haak ik bij voorbaat al af, ik krijg daar echt een pijn in de anus van.

+heel veel.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-04-2008 12:01 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Haha, die misty mourning oetlul apen anus, kraamt echt onzin uit, niet dat ik er bij was, maar wat een stieren schijt zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 06-04-2008 12:02]


Against God and Government


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-04-2008 12:17 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

je regelt dat soort dingen toch in een contract dat vooraf heen en weer gestuurd wordt?... Als er achteraf een probleem is over de betaling ligt dat net zo hard bij de band als bij de organihomosator.. als er geen contract is ...

verder snap ik niet dat carnal leftlovers uberhaubt daar is gaan spelen terwijl ze op hun vingers uit konden tellen dat de brani-aap de boel zou verklootzakken...

nee, brani-aap, ik neem het hierin niet voor jou op, Ik vind je de stomste en grootstmogelijke pismongool die ik hier ooit tegenkwam


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-04-2008 12:26 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 april 2008 12:17 schreef Aaaarco het volgende:
je regelt dat soort dingen toch in een contract dat vooraf heen en weer gestuurd wordt?... Als er achteraf een probleem is over de betaling ligt dat net zo hard bij de band als bij de organihomosator.. als er geen contract is ...

verder snap ik niet dat carnal leftlovers uberhaubt daar is gaan spelen terwijl ze op hun vingers uit konden tellen dat de brani-aap de boel zou verklootzakken...

nee, brani-aap, ik neem het hierin niet voor jou op, Ik vind je de stomste en grootstmogelijke pismongool die ik hier ooit tegenkwam


Hohoho! Voordat alles een eigen leven gaat leiden:

Carnal Leftovers heeft nooit in de Cave gestaan.

Departure wel, en er is toen een afspraak met de Cave gemaakt dat we 50 euro sowieso zouden krijgen. Dit is netjes gebeurt + nog een deel deuropbrengst.

RidM was het aanspreekpunt voor Context, die er ook zouden spelen, evenals Chainsaw. Beide bands konden door duidelijke overmacht niet spelen. Dit is tijdig aan de Cave doorgegeven, aangezien RidM niet te bereiken was. Er is toen door de bands vervanging geregeld, en dat was okay.

Nogmaals, het was allemaal in orde, geen vuiltje aan de lucht, en leuke mensen in de Cave. Alleen heeft RidM dus niets geregeld, en praat hij zoals gebruikelijk poep.

Zo. Duidelijk nu?



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-04-2008 12:32 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

oke fijn... dit was zoals het geheel op mij overkwam...

goed dat t op de aanwezigheid van brani na allemaal oke was


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-04-2008 12:33 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 april 2008 12:32 schreef Aaaarco het volgende:
oke fijn... dit was zoals het geheel op mij overkwam...

goed dat t op de aanwezigheid van brani na allemaal oke was


Nog beter, hij was er niet



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 06-04-2008 12:40 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Jongens, ga koffie drinken of iets anders doen


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-04-2008 12:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2008 18:12 schreef Hypnos het volgende:
nee jong!! INTRESTEN!!


signature


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen