IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Wat maakt een metal band nou echt slecht voor jou. Vorige pagina | Volgende pagina
grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 07-04-2008 17:03 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

quote:
Op 5 april 2008 17:58 schreef Carnagath het volgende:
Zo, nog een ding en ik laat het ook hier bij!

Dat ik het ophelder is omdat het ook mij aangaat (namelijk Carnal) ... laten we het gewoon even op een misverstand houden!

En je staat helemaal in je recht om slechts €50,- voor een band over te hebben als het anders gewoon niet uitkan. Net zoals wij in het recht staan ongeveer €200,- te vragen. De tijd dat we meer investeerden dan dat we kregen beginnen we nu achter ons te laten. Als dat het weigeren van optredens is omdat het voor ons ook niet uitkan, dan zij het zo!

Ok ... nu houd ik verder mijn mond dicht hierover


Offtopic : Carnagath > check je mail



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 08-04-2008 12:46 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 6 april 2008 12:26 schreef blonde rockgod het volgende:
Hohoho! Voordat alles een eigen leven gaat leiden:

Carnal Leftovers heeft nooit in de Cave gestaan.

Departure wel, en er is toen een afspraak met de Cave gemaakt dat we 50 euro sowieso zouden krijgen. Dit is netjes gebeurt + nog een deel deuropbrengst.

RidM was het aanspreekpunt voor Context, die er ook zouden spelen, evenals Chainsaw. Beide bands konden door duidelijke overmacht niet spelen. Dit is tijdig aan de Cave doorgegeven, aangezien RidM niet te bereiken was. Er is toen door de bands vervanging geregeld, en dat was okay.

Nogmaals, het was allemaal in orde, geen vuiltje aan de lucht, en leuke mensen in de Cave. Alleen heeft RidM dus niets geregeld, en praat hij zoals gebruikelijk poep.

Zo. Duidelijk nu?



Grappig... ik heb niets gedaan, dus ook niet de flyers verspreid WAARDOOR HET DIE AVOND ÜBERHAUPT VOL ZAT....
grappig... dan stond ik zeker ook niet aan de deur die avond.... nog leuker, dan heb ik de barman zeker ook niet geholpen met opbouwen en afbreken..
Hou je liegende smoel eens eikel.... vooral als je bij god geen idee hebt waar je het over hebt.

En ik ben zeker ook nog eens niet degeen geweest die meteen zodra hij bericht had naar de Cave gesneld is om te kijken hoe of wat.

dan ook nog eens de shit met die avond met Anubis... ik stond die avond aan de deur en heb die jongens tig keer verzocht het ZELF te proberen op te lossen, want ik kan niet EN aan de deur staan EN ook nog eens die shit regelen. Daarbovenop heb ik het hier al uitgebreid met ze over gehad en is het dus erg dom om het als buitenstaander aan te kaarten (vooral gezien ze er zelf achteraf ook wel begrip voor hebben, want bleek dat ALLE bands vroeg weg moesten en daar kon ik verder niets aan doen, kan ik van meedelen dat ik persoonlijk altijd de dag na mijn optreden vrij regel zodat ik dat soort shit al niet aan hoef te kaarten). Daarbovenop werd ik op een dermate agressieve manier benaderd door de gitarist van Anubis dat ik al snel zoiets had van:"Neuk jou dan maar" maar nogmaals, voor de duidelijkheid, dit is de uitzondering, niet de regel en dit heb ik al tot in den trieste met Anubis zelf besproken.

Ik snap dat ik veel stof lever voor jullie achterlijke bevooroordeelde roddelKUTcircuit... maar hou je bek liever tenzij je het HELE verhaal kent.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 08-04-2008 13:02]



EMO-Intolerance
Je moeder op een houtvlot!!
Usericon van EMO-Intolerance
Posted 08-04-2008 12:59 by EMO-Intolerance Wijzig reactieProfiel van EMO-IntoleranceQuote dit bericht

o zijn er flyers verspreid? niks van gezien...
en dat lijkt me redelijk apart, meestal krijgt een band toch ook wel de flyers iig even te zien...

maar goed, on-topic: bands die niet weten wat ze aan het doen zijn, maar wel alle "theorie" goed denken te hebben. Atonaal verantwoord kan gewoon niet, of het is dissonant, of gewoon retevals...

[Dit bericht is gewijzigd door EMO-Intolerance op 08-04-2008 13:04]



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 08-04-2008 13:14 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 8 april 2008 12:59 schreef EMO-Intolerance het volgende:
o zijn er flyers verspreid? niks van gezien...
en dat lijkt me redelijk apart, meestal krijgt een band toch ook wel de flyers iig even te zien...

maar goed, on-topic: bands die niet weten wat ze aan het doen zijn, maar wel alle "theorie" goed denken te hebben. Atonaal verantwoord kan gewoon niet, of het is dissonant, of gewoon retevals...


De maandflyers, meteen links als je binnen komt, en dan vervolgens ook een stapel in de Fame (die om de week bijgevuld wordt) en een in de Winston Kingdom (ook wekelijks bijgevuld) en daarnaast ook nog een stapel in alle alternatieve tenten van amsterdam (okee, dan ben ik voorbij gegaan aan de kraaktenten en/of illegale feesten, maar heb d'r ook een hard hoofd in dat die mensen voor hun bier kunnen betalen). Flyers laten drukken voor losse avonden doen we niet, kost teveel en levert te weinig op.

On-topic: Bands die een hele discussie aangaan met een boeker i.p.v. gewoon zeggen:"Helaas, dan gaat het over".



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 08-04-2008 13:19 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2008 12:46 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Grappig... ik heb ... kutopmerkingen enzo ... het HELE verhaal kent.



jongen, ik snap werkelijk niet dat er bands/mensen/kakkerlakken/negers etc zijn die uberhaubt zonder je naar je strot te vliegen in 1 ruimte met hen kunnen tolereren.. wat een onbeholpen lompe pistrut ben jij toch zeg...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


MorticiaFrump
Usericon van MorticiaFrump
Posted 08-04-2008 13:20 by MorticiaFrump Wijzig reactieProfiel van MorticiaFrumpQuote dit berichthttp://gothicabelgium.forum2go.nl/

quote:
Op 30 maart 2008 21:20 schreef Lecramadema het volgende:
Daar drinken we op een lekker verjaardags wip erachter aan en het feest is compleet


Oh, mijn verjaardagsseks ligt dus al vast.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 08-04-2008 13:24 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

gefeliciteerd


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 08-04-2008 13:27 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 8 april 2008 13:19 schreef Aaaarco het volgende:
jongen, ik snap werkelijk niet dat er bands/mensen/kakkerlakken/negers etc zijn die uberhaubt zonder je naar je strot te vliegen in 1 ruimte met hen kunnen tolereren.. wat een onbeholpen lompe pistrut ben jij toch zeg...


Tsja, de meeste bands/mensen/kakkerlakken/negers etc. benaderen me op een normale manier en dan krijgen ze dat ook terug, bij mij is het heel simpel, waar je om vraagt kan je krijgen.

ON-topic: bands die een vet bekende zanger om zijn naamsbekendheid inlijven en vervolgens klinken als een slap aftreksel van zijn oude band.



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 08-04-2008 13:28 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

zo werkt t hier ook.. voel je m?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


EMO-Intolerance
Je moeder op een houtvlot!!
Usericon van EMO-Intolerance
Posted 08-04-2008 14:28 by EMO-Intolerance Wijzig reactieProfiel van EMO-IntoleranceQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2008 13:14 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
De maandflyers, meteen links als je binnen komt, en dan vervolgens ook een stapel in de Fame (die om de week bijgevuld wordt) en een in de Winston Kingdom (ook wekelijks bijgevuld) en daarnaast ook nog een stapel in alle alternatieve tenten van amsterdam (okee, dan ben ik voorbij gegaan aan de kraaktenten en/of illegale feesten, maar heb d'r ook een hard hoofd in dat die mensen voor hun bier kunnen betalen). Flyers laten drukken voor losse avonden doen we niet, kost teveel en levert te weinig op.

On-topic: Bands die een hele discussie aangaan met een boeker i.p.v. gewoon zeggen:"Helaas, dan gaat het over".


zozo, dus je hebt maandflyertjes verspreid...knap hoor

face it dude, je hebt al ruim bewezen dat je gewoon geen idee hebt waar je mee bezig bent. je verkondigt luidkeels dat je mensen normaal benaderd als ze jou maar normaal benaderen.
newsflash, misschien heb je hier het krediet wat iedereen krijgt al lang verspeeld met je geouwehoer, je gezeik over dat kutbandje van je(niet om aan te horen), en je kortzichtige geblaat tegen mensen die het niet met je eens zijn, of die misschien wel een bedreiging vormen voor je ego'tje...
de cave is een leuke kroeg hoor, maar ik durf te wedden dat ze het net zo makkelijk, zoniet beter, zonder jou kunnen laten draaien.



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 08-04-2008 14:49 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Als we RIDM nou eens als attractie in een kooitje zouden stoppen, en dan de markten mee langs zouden gaan. Dan halen we denk ik nog genoeg geld op om Kimmy per geposte foto €500 te kunnen betalen.



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 08-04-2008 14:51 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 8 april 2008 13:28 schreef Aaaarco het volgende:
zo werkt t hier ook.. voel je m?


Nee, want ik werd vanaf mijn eerste post al ongelovelijk lomp, onbeholpen en grof benaderd... en dat slechts omdat ik positief was over mijn eigen band.

Dus nee, ik vat jullie niet. Eerste reactie die je iemand geeft staat meteen bol van de beledigingen, maar o wee als iemand dat weigert over zijn kant te laten gaan. Voel je 'm?

quote:
Op 8 april 2008 14:28 schreef EMO-Intolerance het volgende:
zozo, dus je hebt maandflyertjes verspreid...knap hoor

face it dude, je hebt al ruim bewezen dat je gewoon geen idee hebt waar je mee bezig bent. je verkondigt luidkeels dat je mensen normaal benaderd als ze jou maar normaal benaderen.
newsflash, misschien heb je hier het krediet wat iedereen krijgt al lang verspeeld met je geouwehoer, je gezeik over dat kutbandje van je(niet om aan te horen), en je kortzichtige geblaat tegen mensen die het niet met je eens zijn, of die misschien wel een bedreiging vormen voor je ego'tje...
de cave is een leuke kroeg hoor, maar ik durf te wedden dat ze het net zo makkelijk, zoniet beter, zonder jou kunnen laten draaien.



Luister vriend, toendertijd deed ik in mijn eentje zowel de programmering als het verspreiden, laten drukken van de flyers en stond daarbovenop ook nog eens elk weekend het hele weekend aan de deur. Om het flyers verspreiden nog eens te bemoeilijken had ik nog niet eens genoeg geld om mezelf op een andere wijze dan te voet te vervoeren. Wil ik jou nog eens zien doen.

Kijk, en daarom zeg ik dus, zorg dat je het hele verhaal kent voor je bijdehand gaat doen.

Daarnaast vragen ze me nog regelmatig om mee te helpen, dus... je schiet WEER ver naast.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 08-04-2008 15:04]



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 08-04-2008 14:56 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Hehehe, 2 vragen aan RidM: Welke bands speelden er die avond, en welke backline spul was er extra meegenomen?



EMO-Intolerance
Je moeder op een houtvlot!!
Usericon van EMO-Intolerance
Posted 08-04-2008 14:56 by EMO-Intolerance Wijzig reactieProfiel van EMO-IntoleranceQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2008 14:51 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nee, want ik werd vanaf mijn eerste post al ongelovelijk lomp, onbeholpen en grof benaderd... en dat slechts omdat ik positief was over mijn eigen band.

Dus nee, ik vat jullie niet. Eerste reactie die je iemand geeft staat meteen bol van de beledigingen, maar o wee als iemand dat weigert over zijn kant te laten gaan. Voel je 'm?


misschien komt dat omdat je niet gewoon positief bent over dat orkestje van je, maar er alleen maar slap geouwehoer over ophangt, waar niemand met het goeie aantal chromosoompjes intrapt.

positief zijn, ok, maar gewoon ronduit onzin verkopen en gaan zeiken als mensen er vraagtekens bij zetten en daar iets over zeggen is nou niet echt wat je zegt netjes, dus kom nu niet zeuren dat mensen je niet behandelen zoals je in jouw kleine wereldje graag behandeld wil worden. voor wat hoort wat

[Dit bericht is gewijzigd door EMO-Intolerance op 08-04-2008 14:57]



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 08-04-2008 15:18 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 8 april 2008 14:56 schreef EMO-Intolerance het volgende:
misschien komt dat omdat je niet gewoon positief bent over dat orkestje van je, maar er alleen maar slap geouwehoer over ophangt, waar niemand met het goeie aantal chromosoompjes intrapt.

positief zijn, ok, maar gewoon ronduit onzin verkopen en gaan zeiken als mensen er vraagtekens bij zetten en daar iets over zeggen is nou niet echt wat je zegt netjes, dus kom nu niet zeuren dat mensen je niet behandelen zoals je in jouw kleine wereldje graag behandeld wil worden. voor wat hoort wat


Lees ALLES even door dan voordat je bijdehand gaat doen, als je een beetje leert lezen (en dat extra chromosoom bij jezelf weg laat halen) zie je dat ik ook gewoon normaal blijf doen tegen de mensen die dat ook tegen mij doen, die vraagtekens heb ik geen probleem mee, ben ik iedere keer weer op een normale manier op in gegaan, ik mag het toch godverdomme gewoon niet met mensen eens zijn?!?!?

Verklaar dan eens waarom mijn wereldje helemaal niet klein is,

verklaar dan eens waarom praktisch alle bands (jaaaa.... inclusief de bands die er veelvuldig aangehaald zijn in een wanhopige poging om maar niet door te laten schemeren dat ZM daar ELK ander forum aangeduid wordt als de kinderspeeltuin van de metalfora) die op mijn feesten gespeeld hebben regelmatig mail sturen om te vragen wanneer ze weer terug kunnen komen....
Verklaar dan meteen ook maar eens waarom willekeurige vreemdelingen nog steeds positieve berichten achterlaten op de Myspace van Misty Mourning...
en als je toch al bezig bent, verklaar dan ook eens waarom ik überhaupt bands heb kunnen vinden die animo hebben voor het maken van opnames samen met Misty Mourning.

Als alle posts van iedereen hier op ZM gegrond waren zou GEEN van bovenstaande ooit gebeurd zijn (sterker nog, als ook maar 1 van de posts hier hout sneed zou dat allemaal niet gebeurd zijn).

Bespaar me je grote bek.... ik zit er niet op te wachten en zo onderhand zijn zelfs de ZM-kleuters van mening dat deze discussie uitgemolken is.



Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 08-04-2008 15:23 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Nogal ja. Overal waar jij opduikt op dit forum loopt het 9 van de 10 keer weer uit op oeverloos gezeik en gedram.



[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 08-04-2008 15:23]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 08-04-2008 15:24 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

De ontmaskering van blonde cockgod.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-04-2008 15:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Misschien een generatiekloof?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-04-2008 15:24]


signature


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 08-04-2008 15:26 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 8 april 2008 14:56 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, 2 vragen aan RidM: Welke bands speelden er die avond, en welke backline spul was er extra meegenomen?


Departure en Ripsaw.
Backline spul ken ik me effe niet voor de geest halen omdat ik zo onderhand al een keer of 1000 muzikanten voorbij heb zien sjeesen met backline, enige waar ik op let als ik aan de deur sta is dat ze niets meenemen wat van de Cave is.



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 08-04-2008 15:28 by Aaaarco Profiel van AaaarcoQuote dit bericht



[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 08-04-2008 16:13]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 08-04-2008 15:30 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 8 april 2008 15:26 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Departure en Ripsaw.
Backline spul ken ik me effe niet voor de geest halen omdat ik zo onderhand al een keer of 1000 muzikanten voorbij heb zien sjeesen met backline, enige waar ik op let als ik aan de deur sta is dat ze niets meenemen wat van de Cave is.


Sorry, je bent af. Symphony of Destruction speelde ook nog. (stond niet op de flyer, jammer dat je dat niet kan terugzoeken dan). En er stonden 2 vrouwen aan de deur. De eigenaar bouwde alles zelf op. Die flyers had ik wel gezien ja.

Ik heb nog speciaal gekeken of jij ook aanwezig was om nou eens te zien of je in het echt ook bent zoals je post, maar je was er helaas niet. Jammer.

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 08-04-2008 15:31]



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 08-04-2008 15:33 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 8 april 2008 15:23 schreef Metalhead22 het volgende:
Nogal ja. Overal waar jij opduikt op dit forum loopt het 9 van de 10 keer weer uit op oeverloos gezeik en gedram.




Is niet mijn schuld, ik ga gewoon niets over mijn kant laten gaan, ben ik het type niet voor, heb mijn uiterste best gedaan om beleefd te blijven, hoe meer ik mijn best deed hoe meer dat tuig hier begon te schelden, en ik ben echt geen driftkikker... dat kan iedereen die me IRL kent bevestigen.

Ik laat gewoon niet over me heenlopen, al is het de redacteur van de Aardschok, al is het van mijn part de moeder van god laat ik me nog niet alles zeggen... leer ermee leven.



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-04-2008 15:35 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 8 april 2008 15:33 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Is niet mijn schuld, ik ga gewoon niets over mijn kant laten gaan, ben ik het type niet voor, heb mijn uiterste best gedaan om beleefd te blijven, hoe meer ik mijn best deed hoe meer dat tuig hier begon te schelden, en ik ben echt geen driftkikker... dat kan iedereen die me IRL kent bevestigen.

Ik laat gewoon niet over me heenlopen, al is het de redacteur van de Aardschok, al is het van mijn part de moeder van god laat ik me nog niet alles zeggen... leer ermee leven.


Heb de hele discussie eens gelezen en hoewel ik me er verder absoluut niet in wil mengen moet me toch één ding van het hart:

Ga alsjeblieft een ander forum vervelen, kneus.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 08-04-2008 15:35 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

aap


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 08-04-2008 15:36 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 8 april 2008 15:30 schreef blonde rockgod het volgende:
Sorry, je bent af. Symphony of Destruction speelde ook nog. (stond niet op de flyer, jammer dat je dat niet kan terugzoeken dan). En er stonden 2 vrouwen aan de deur. De eigenaar bouwde alles zelf op. Die flyers had ik wel gezien ja.

Ik heb nog speciaal gekeken of jij ook aanwezig was om nou eens te zien of je in het echt ook bent zoals je post, maar je was er helaas niet. Jammer.


Ja... die twee meiden hadden het aan het begin van de avond een tijd van me overgenomen omdat ik jullie logo's op het bord aan het kalken was, en daarna nog een keer omdat ik weggeroepen werd om nog wat anders te gaan doen... uit mijn hoofd zeg ik dat het flyers rondgooien was.

Maar ja, sorry... zoveel indruk hebben jullie dus blijkbaar niet bij me gemaakt... wederom niet mijn fout.



Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen