IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : helft v/d jeugd in grote steden is allochtoon Vorige pagina | Volgende pagina
daVid
Usericon van daVid
Posted 30-07-2002 10:55 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

In Rotterdam is het zelfs al 80 %. Dit is dan over de hele bevolkingsgroep genomen.

Dit percentage word zowel gebruikt door de rotterdamse PVDA als Leefbaar Rotterdam, dus ik verwacht eigenlijk dat het wel klopt.

daVid


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2002 10:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

niet egyptisch of uit babylon ofzo???


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2002 10:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 10:55 schreef daVid het volgende:
In Rotterdam is het zelfs al 80 %. Dit is dan over de hele bevolkingsgroep genomen.




hoe kan zo iets toch gebeuren????


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-07-2002 10:59 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 30 juli 2002 10:56 schreef attila_de_hun het volgende:
hoe kan zo iets toch gebeuren????


Voorouders die geen vuile jobs wilden doen en dan maar buitenlanders gingen ronselen om in de mijnen te gaan werken.. Die mensen een beter leven beloven.. Zo in die landen een beeld creeëren van België of Nederland als een paradijs.. ergo, economische vluchtelingen...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 30-07-2002 11:00 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

heel juist, daar dienden ze voor!
Nu moeten we ze stilaan met harde hand duidelijk maken dat we ze niet meer nodig hebben!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-07-2002 11:01 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 30 juli 2002 11:00 schreef IronGlory het volgende:
heel juist, daar dienden ze voor!
Nu moeten we ze stilaan met harde hand duidelijk maken dat we ze niet meer nodig hebben!


Ik hoop voor u dat ge een grapke maakt, want ge hebt het nog altijd over mensen he..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 11:04 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

ik d8 dat amsteram de hoofdstad van turkije was


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 30-07-2002 11:04 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

niet echt neen, ik vidn dat ze ze allemaal op de vlieger terug moeten zetten.


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2002 11:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 10:59 schreef Sharteel het volgende:
Voorouders die geen vuile jobs wilden doen en dan maar buitenlanders gingen ronselen om in de mijnen te gaan werken.. Die mensen een beter leven beloven.. Zo in die landen een beeld creeëren van België of Nederland als een paradijs.. ergo, economische vluchtelingen...


inderdaad maar het resultaat is toch een groot probleem aan het worden. er moet echt een oplossing voor gezocht worden. niet alleen voor "echte" nederlanders/vlamingen maar ook vooral voor die mensen zelf. want die maken het zichzelf ook niet makkelijk, daar moet je toch eerlijk in zijn. als hier mensen wonen die amper de taal spreken , vrouwen etc totaal anders behandelen, een ander geloof/levensvisie hebben is dat te hanteren indien die mensen sporadisch vookomen maar indien 80% van Rotterdam bewoond wordt door deze mensen kun je amper meer over Nederlands grondgebied spreken. ik vind dat politieke correctheid echt overboord gegooid moet worden (waarvan ik overigens jou niet wil beschuldigen) maar met harde concrete oplossingen gekomen moet worden. overigens is de extreme winst van LPF volledig te wijten aan het beloofde harder optreden tegen allochtonen.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 30-07-2002 11:08 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

80% is wel heel veel,hoe kom je aan die info?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


daVid
Usericon van daVid
Posted 30-07-2002 11:08 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Terugzetten is belachelijk. We hebben ze zelf hier gehaald en enorm van ze geprofiteerd.

Minder binnenhalen leek me een optie, het liefst zelfs geen. Dit blijkt helaas niet mogelijk.

Het is en blijft een enorm moeilijk probleem.

Ik ben blij dat je er nu wel over kan praten. Dit vind ik toch een erfenis van Pim. Als ik zeg dat ik altijd met buitenlanders ruzie heb in de tram dan is dat nu geen discriminatie meer.

Gelukkig kan ik het met heel wat 'buitenlanders'goed vinden.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-07-2002 11:09 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 30 juli 2002 11:08 schreef Vampie het volgende:
80% is wel heel veel,hoe kom je aan die info?


Ik durfde het al niet meer te vragen..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-07-2002 11:16 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 30 juli 2002 11:08 schreef daVid het volgende:
Terugzetten is belachelijk. We hebben ze zelf hier gehaald en enorm van ze geprofiteerd.

Minder binnenhalen leek me een optie, het liefst zelfs geen. Dit blijkt helaas niet mogelijk.

Het is en blijft een enorm moeilijk probleem.




Daar ben ik het dus wel mee eens. Zo goed als niemand meer binnenlaten. Maar degenen die hier zijn, tja, eigen schuld, dikke bult. Ik ben wel absoluut tegen stemrecht voor niet-belgen. En dan bedoel ik dat heel ruim he, ook hollanders of zweden of weet ik het die de belgische nationaliteit niet willen aannemen hebben zich niet te moeien met de Belgische/Vlaamse politiek en staat. Enkel wie de Belgische nationaliteit heeft heeft iets in de pap te brokken.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


daVid
Usericon van daVid
Posted 30-07-2002 11:16 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Daar hadden de partijen het over in de verkiezingscampagne voor de gemeente. Nee, ik heb het inderdaad niet gecontroleerd.

Maar zoals iemand anders al aangaf, cijfers zijn wat dit betreft niet te vertrouwen, en ook niet belangrijk.

De vraag is eigenlijk: Wat is er erg áls er 80% allochtoon is. Waar heb jij dan last van?
De allochtonen moeten niet aangepakt worden. Ik denk dat het gedrag van enkele van hen aangepakt moet worden. Maar dan wel met hardere hand inderdaad.

En natuurlijk, wat is een allochtoon, nederlander en buitenlander..


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-07-2002 11:16 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 30 juli 2002 11:06 schreef attila_de_hun het volgende:
inderdaad maar het resultaat is toch een groot probleem aan het worden. er moet echt een oplossing voor gezocht worden. niet alleen voor "echte" nederlanders/vlamingen maar ook vooral voor die mensen zelf. want die maken het zichzelf ook niet makkelijk, daar moet je toch eerlijk in zijn. als hier mensen wonen die amper de taal spreken , vrouwen etc totaal anders behandelen, een ander geloof/levensvisie hebben is dat te hanteren indien die mensen sporadisch vookomen maar indien 80% van Rotterdam bewoond wordt door deze mensen kun je amper meer over Nederlands grondgebied spreken. ik vind dat politieke correctheid echt overboord gegooid moet worden (waarvan ik overigens jou niet wil beschuldigen) maar met harde concrete oplossingen gekomen moet worden. overigens is de extreme winst van LPF volledig te wijten aan het beloofde harder optreden tegen allochtonen.


Als 80% allochtoon is, dan lijkt het mij sterk dat LPF zo een grote meerderheid heeft gehaald. Of heeft bijna geen enkele allochtoon gestemd, of willen ze graag hard aangepakt worden? Volgens mij klopt die 80% niet echt.



IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 30-07-2002 11:17 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Ivm dat stemrecht heb je gelijk, ik vind zelfs dat belgnen die in het buitenland wonen ook geen stem mogen hebben...


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-07-2002 11:17 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 30 juli 2002 11:17 schreef IronGlory het volgende:
Ivm dat stemrecht heb je gelijk, ik vind zelfs dat belgnen die in het buitenland wonen ook geen stem mogen hebben...


Helemaal gelijk..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-07-2002 11:20 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

The bottom line is.. Het is gewoon erg moeilijk om in deze problematiek EN adequaat te reageren op het probleem ( niemand meer binnen laten en dergelijke) EN tegelijkertijd menselijk te blijven (denken aan het feit dat er idd politieke vluchtelingen bestaan die vervolgd worden omdat ze democratishc ideeën prediken). Rechts houdt teveel aan dat adequaat reageren en links teveel aan het menselijke en het is enorm moeilijk een middenweg te vinden tussen die twee...

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 30-07-2002 11:21]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-07-2002 11:20 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

.

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 30-07-2002 11:20]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


daVid
Usericon van daVid
Posted 30-07-2002 11:25 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Die 80 zou niet kunnen kloppen inderdaad. Toch moet je niet vergeten dat er ook een hoop allochtonen op Pim hebben gestemd.
En een nog veel belangrijker argument, veel allochtonen gaan ook niet stemmen.

daVid


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2002 11:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 11:16 schreef Azagthoth het volgende:
Als 80% allochtoon is, dan lijkt het mij sterk dat LPF zo een grote meerderheid heeft gehaald. Of heeft bijna geen enkele allochtoon gestemd, of willen ze graag hard aangepakt worden? Volgens mij klopt die 80% niet echt.


dat is inderdaad zo. ik las dat getal ook maar voor het eerst hier op het board. maar aan de andere kant, ik weet niet wat het percentage van de bevolking is wat daadwerkelijk heeft gestemd. dat kan dus een vertekend beeld geven. en er zijn allochtonen die op LPF hebben gestemd. In ieder geval, iedere (blanke) rotterdammer die ik op tv heb gezien melde dat hij/zij op lpf ging stemmen. en de motivatie hiervoor was de relatie met de allochtonen.(maar ik weet ook niet in welke zin de getoonde mensen representatief zijn voor rotterdam) het is in ieder geval ingewikkeld.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-07-2002 11:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

de deal was toch dat ze een tijdje zouden werken en dan weer terug gingen naar eigen land

wordt hoog tijd maar dat wist ik al...

btw, das al erg oud nieuws...


Je moeder.


daVid
Usericon van daVid
Posted 30-07-2002 11:40 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

eigenlijk is het in het begin al fout gegaan. We dachten dat de ouders van de 'probleemjongeren'weer naar huis zouden gaan. Dus, dachten we, die hoeven we niet te laten integreren, die gaan weer weg.

Als we ze meteen goed nl hadden geleerd, dan hadden we nu, denk ik, een stuk minder problemen gehad.

daVid


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 30-07-2002 11:43 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Wie zijn 'we'? ik zelf namelijk had dat helemaal niet gedacht!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-07-2002 11:44 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 30 juli 2002 11:25 schreef attila_de_hun het volgende:
dat is inderdaad zo. ik las dat getal ook maar voor het eerst hier op het board. maar aan de andere kant, ik weet niet wat het percentage van de bevolking is wat daadwerkelijk heeft gestemd. dat kan dus een vertekend beeld geven. en er zijn allochtonen die op LPF hebben gestemd. In ieder geval, iedere (blanke) rotterdammer die ik op tv heb gezien melde dat hij/zij op lpf ging stemmen. en de motivatie hiervoor was de relatie met de allochtonen.(maar ik weet ook niet in welke zin de getoonde mensen representatief zijn voor rotterdam) het is in ieder geval ingewikkeld.

ah, sorry. ik dacht heel ff dat die 80% van u afkwam.



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen