IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : helft v/d jeugd in grote steden is allochtoon Vorige pagina | Volgende pagina
XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 31-07-2002 10:26 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 10:15 schreef attila_de_hun het volgende:
zo denk ik er dus ook over.
mooi zo... dan zijn we het met mekaar eens


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Usericon van EvilWitch666
Posted 31-07-2002 17:56 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 1:19 schreef Snaack het volgende:
Satan, Gij zijt zo wreed.. Waarom weer zo'n stompzinninge metalsmurf op ZM die de klok heeft horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt

Uhm:

Geboortedatum: Dinsdag 24 September 1985

Dus, popje, 'Vol = Vol' is een uitspraak van CP '86.. Pim heeft 'Het is druk, te druk naar mijn zin' gezegd. Ook in een totaal andere context dan 'alle buitenlanders eruit!!'

Een racist ben je niet, getuige je post heb je net voldoende IQ om zelfstandig adem te kunnen halen.. En een racist heeft nét een pietepeuterige fractie meer..

Bwargh, heb geen zin hier nog meer woorden aan vuil te maken..


Oordelen over mij.....
1 je kent me niet
2 ik geef gewoon mijn mening
3Je weet mijn IQ niet
4Ik ben geen POPJE!!!!!
5 Ik ben ook niet stompzinnig

Ik dnke dat je zelf net zo slim bent als de strond waar een varken inrolt!!

Don't judge me if you don't know me!!


See The Absence Behind My Eyes


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-07-2002 17:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als je niet als dom bestempelt wil worden .. maak dan ook geen domme opmerkingen ...


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 31-07-2002 17:59 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

en stront is met een t



EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Usericon van EvilWitch666
Posted 31-07-2002 17:59 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 17:57 schreef Jenje het volgende:
Als je niet als dom bestempelt wil worden .. maak dan ook geen domme opmerkingen ...


Uhm ik bepaal zelf wat ik doe!!
Andere mensen maken ook domme opmerkingen!!
Zelfs jullie zelf!
Naja denk wat je wil!!


See The Absence Behind My Eyes


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-07-2002 18:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ok .. je wilt dus als individu beschouwt worden.
Wat doe je zelf .. DIE kut buitenlanders, DIE hoeren

Generealiseren van hier tot in je aarsbotje ..

Ga nog even terug het water in meisje, je bent te klein voor dit vispartijtje


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 31-07-2002 18:02 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 31 juli 2002 17:56 schreef EvilWitch666 het volgende:
Oordelen over mij.....
1 je kent me niet
2 ik geef gewoon mijn mening

Dus zullen we het met jouw mening en de formulatie ervan moeten doen. En dan komen we allemaal tot de conclusie dat jouw mening er een is die niet door de beugel kan, om nog maar te zwijgen over de rest van de conclusies die we kunnen trekken.
quote:
3Je weet mijn IQ niet
Nee, maar we kunnen wel gokken dat die ergens aan de ondergrens van zelfbewustzijn grenst...
quote:
5 Ik ben ook niet stompzinnig
Eerder triest en zielig.. en vooral een irritante puber.


I'm not being rude. You're just insignificant.


EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Usericon van EvilWitch666
Posted 31-07-2002 18:03 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

Ik vindt het erg zielig dat je mij beoordeeld op mijn leeftijd....


See The Absence Behind My Eyes


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-07-2002 18:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 18:03 schreef EvilWitch666 het volgende:
Ik vindt het erg zielig dat je mij beoordeeld op mijn leeftijd....

We beoordelen je niet op je leeftijd, maar op je stompzinnige uitspraken.


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 31-07-2002 18:04 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

nou zo kan het wel weer geef haar gewoon een kans dat hebben we ook met panda gedaan



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 31-07-2002 18:04 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 31 juli 2002 18:03 schreef EvilWitch666 het volgende:
Ik vindt het erg zielig dat je mij beoordeeld op mijn leeftijd....
Tutje, dat doe je helemaal zelf. Als je je niet als een volwassene gedraagt, dan behandelen we je ook niet als een volwassene. En nou terug naar je mammie want het is etenstijd..


I'm not being rude. You're just insignificant.


EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Usericon van EvilWitch666
Posted 31-07-2002 18:09 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

Ik VINDT jullie echt zielig....
En dat is MIJN mening!
Denk maar wat je wilt....
Het valt wel weer te bezien hoe volwassen jullie wel niet zijn....
Ik ben trouwens allang uit de pubertijd
weet je dat ook weer.
maar goed vindt van me wat je wilt maar je kan me nog zoveel haten....ik zal niet stoppen


See The Absence Behind My Eyes


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 31-07-2002 18:11 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

recht op een mening heb je zeker maar dat heeft iedereen verder vind ik idd ook dat er wel erg hard word gereageerd en nog een maal geef haar een kans iedereen zegt wel eens dingen waar hij/zij spijt van heeft



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-07-2002 18:16 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

mee eens Phyco..
ik heb heel erg ruzie met een iemand waar ik een vriend van was. Omdat ik wat op het forum postte.
Dus hou alsjeblieft op met dat geruzie en geef haar een kans. Iedereen zijn eigen mening.


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 31-07-2002 18:17 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

schrijf je nou mijn naam verkeerd



EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Usericon van EvilWitch666
Posted 31-07-2002 18:17 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 18:11 schreef PsYcHo het volgende:
recht op een mening heb je zeker maar dat heeft iedereen verder vind ik idd ook dat er wel erg hard word gereageerd en nog een maal geef haar een kans iedereen zegt wel eens dingen waar hij/zij spijt van heeft


Oke die heeft gelijk!!
Ik zeg weleens dingen waar ik spijt van heb..
Maar als het over negers en turken en marokanen gaat heb ik daar gewoon een uitgesproken mening over en daar heb ik zo men redenen voor.
Ik formuleer dingen ook weleens anders en dan lijkt het misschien heel hard maar dan bedoel ik het niet zo....
Daarom zeg ik ook leer me beter kennen en je zal zien dat ik heel anders ben dan dat ik misschien overkom.....
Sorry als ik wat verkeerds heb gezegd dan.....


See The Absence Behind My Eyes


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-07-2002 18:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Moet ze kans wel aangrijpen en zich wat normaler uitdrukken.

Hebben ze bij die bepaling van het aantal allochtonen gekekn vnaar het geboorte land of gewoon of ze truks, marokkaans etc zijn ?


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 31-07-2002 18:19 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

quote:
Op 31 juli 2002 18:17 schreef EvilWitch666 het volgende:
Oke die heeft gelijk!!
Ik zeg weleens dingen waar ik spijt van heb..
Maar als het over negers en turken en marokanen gaat heb ik daar gewoon een uitgesproken mening over en daar heb ik zo men redenen voor.
Ik formuleer dingen ook weleens anders en dan lijkt het misschien heel hard maar dan bedoel ik het niet zo....
Daarom zeg ik ook leer me beter kennen en je zal zien dat ik heel anders ben dan dat ik misschien overkom.....
Sorry als ik wat verkeerds heb gezegd dan.....

is dat ook zo van ja maar niet alle marrokanen enz. want dan oordeel je ook over mensen die je niet kent
vroeger was ik ook zo maar het heeft geen nut



EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Usericon van EvilWitch666
Posted 31-07-2002 18:19 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

Zo druk ik me gewoon uit jenje.
Ik kom uit vlissingen en hier praten alle normale mensen zo sorry


See The Absence Behind My Eyes


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-07-2002 18:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

[note to myself]

Avoid vlissingen ..

[/note to myself]

Vind je dan niet dat je dan een beetje erg generaliseerd en discrimineert?

Jij wil zelf toch ook niet als een 'gothic'gezien worden?


EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Usericon van EvilWitch666
Posted 31-07-2002 18:26 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 18:21 schreef Jenje het volgende:
[note to myself]

Avoid vlissingen ..

[/note to myself]

Vind je dan niet dat je dan een beetje erg generaliseerd en discrimineert?

Jij wil zelf toch ook niet als een 'gothic'gezien worden?


ja avoid vlissingen het is hier te erg voor woorden....

Ik discrimineer zeker maar ik vindt dat ik er een goeie reden voor heb....

En ik wil zeker niet als gothic gezien worden...
Ik corrigeer mensen daarom ook....


See The Absence Behind My Eyes


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-07-2002 18:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 18:26 schreef EvilWitch666 het volgende:
Ik discrimineer zeker maar ik vindt dat ik er een goeie reden voor heb....


??

En dat is ??


G.
Usericon van G.
Posted 31-07-2002 19:06 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 9:34 schreef attila_de_hun het volgende:
probeer het toch eens en misschien leren wij onderontwikkelde boeren rednecks er toch iets van. ik snap zulke reacties gewoon niet. zeg dan niks! geef gewoon je mening en dan kan de discussie losbarsten. dat is toch niet erg?



Vergeef me mijn wat korte reply. Ik ben erg gevoelig als het op dit soort onderwerpen aankomt. Niet geheel verwonderlijk als je weet dat een gedeelte van mijn familie op brute wijze is vermoord vanwege hun roots


joeri
Usericon van joeri
Posted 31-07-2002 19:09 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik zit dus op voetbal, en als we tegen een ploeg uit eindhoven moeten, zijn het bijna allemaal allochtonen waar we tegen spelen, als we tegen kleine plaatsjes moeten (zoals onszelf) dan zitten er soms 1 of 2 allochtinen bij.


G.
Usericon van G.
Posted 31-07-2002 19:14 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 1:43 schreef Dargull het volgende:




je haalt de woorden uit me mond


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen