IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : helft v/d jeugd in grote steden is allochtoon Vorige pagina | Volgende pagina
Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 30-07-2002 16:21 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

dat is zeker waar.. al zou het geen kwaad kunnen iedereen verplicht grondig te laten inburgeren.. en dat is een understatement.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-07-2002 16:22 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ikke niet.
Maar begrijp me niet verkeerd, ik haat niemand, ik heb in principe respect voor elk mens, ik vind gewoon dat ieder volk/cultuur zijn eigen plaats heeft op deze Aarde.
Ongeacht of ze nou lastig zijn of niet. Ze horen hier niet thuis. En dat is gewoon mijn mening. Kijk eens hoe snel onze maatschappij is aan het degeneren.
Multi-Cultuur? Nee, bedankt.

*Reactie op Atilla*

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 30-07-2002 16:22]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-07-2002 17:37 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

mee eens

bovendien: hun gemiddelde gzinnen zijn groter en planten zich dus sneller voort -> relatief grote groei


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 17:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is trouwens niemand die dijk van een spelfout in de titel opgevallen ???

Helfd ????



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 30-07-2002 17:52 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 30 juli 2002 17:40 schreef Jenje het volgende:
Is trouwens niemand die dijk van een spelfout in de titel opgevallen ???

Helfd ????




Jawel was al eerder opgemerkt, ik vind het nogal storend en ik vraag me af waarom het niet even goed gemodereerd wordt


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 30-07-2002 18:17 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

ik zat op school in rotterdam (autotechniek) en ik was de enige nederlander in de klas.

sterker nog we hadden een boek voor nederlands: Nederlands als tweede taal nou die heb ik geweigerd



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 18:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goedzo Paul


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2002 20:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 17:40 schreef Jenje het volgende:
Is trouwens niemand die dijk van een spelfout in de titel opgevallen ???

Helfd ????



sorry hoor

zwak excuus: ik heb deze topic in belgië aangemaakt op mijn werk. en daar hebben ze een andere toetsenbord op de computer) zo, daarheb ik me weer mooi uitgepraat.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-07-2002 20:13]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2002 20:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 16:22 schreef Heiden het volgende:
Ikke niet.
Maar begrijp me niet verkeerd, ik haat niemand, ik heb in principe respect voor elk mens, ik vind gewoon dat ieder volk/cultuur zijn eigen plaats heeft op deze Aarde.
Ongeacht of ze nou lastig zijn of niet. Ze horen hier niet thuis. En dat is gewoon mijn mening. Kijk eens hoe snel onze maatschappij is aan het degeneren.
Multi-Cultuur? Nee, bedankt.

*Reactie op Atilla*


ik snap jou redenatie volledig en ik ben het grotendeels met je eens.

Ik iriteer me eigenlijk op twee punten aan buitenlanders:
ten eerste is ons land reeds overvol en de gevolgen voor o.a. de natuur (zie ook mijn andere post) zijn erg triest. waarom moet er dan nog zo een stroom immigranten naar hier toe komen. Ook lijkt het mij dat ze allen minimaal 5 kinderen hebben.
te tweede: dat constante gezeik van hun over de nederlandse waarden en normen, constante misbruik van "discriminatie" etc.

als een allochtoon zich enigszins aanpast aan nederland, de taal kent en respect toont voor onze cultuur heb ik er geen moeite mee.

als buitenlanders in beperkte mate in ons land komen zijn ze volgens mij juist een verrijking. maar wel met mate binnen laten en zeker niet clusteren.(en veel nederlanders hebben minstens een buitenlander tussen hun voorouders zitten denk ik. ik ten minste wel, een rus)


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 30-07-2002 20:14 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Zelfs hier(in een gat) is de helft allochtoon. Boeiuh!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2002 20:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 20:14 schreef McDoom het volgende:
Zelfs hier(in een gat) is de helft allochtoon. Boeiuh!!


en welk gat is dat dan??


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-07-2002 20:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

epe

ik moet me bek houwe want mn vriendin woont er ook


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 21:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja

Die gasten broeden nu eenmaal harder, dan krijg je dat ...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 30-07-2002 21:15 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 20:48 schreef karnivoor het volgende:
epe

ik moet me bek houwe want mn vriendin woont er ook


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 30-07-2002 21:16 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 20:14 schreef attila_de_hun het volgende:
en welk gat is dat dan??

Epe dus jah. En hier zijn er ook erg veel.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 30-07-2002 21:18 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 21:14 schreef Jenje het volgende:
Tja

Die gasten broeden nu eenmaal harder, dan krijg je dat ...


valt mee hoor heel nederland is toch ook geen gryfo?


EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Usericon van EvilWitch666
Posted 30-07-2002 21:50 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

Alle allochtonen moeten terug naar hun eigen land!!
Zoals Pim ooit zei: VOL IS VOL!!!
Jullie denken nu vast dat ik een racist ben....
(stiekum bn ik dat ook )


See The Absence Behind My Eyes


G.
Usericon van G.
Posted 30-07-2002 23:21 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

Ik heb 2 pagina's gelezen en ben er helemaal ziek van. Ik ga dan ook niet meer proberen hier nog iets zinnigs te zeggen. Ik kan hoog uit als advies geven om lekker in de provincie te blijven


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-07-2002 1:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 21:50 schreef EvilWitch666 het volgende:
Alle allochtonen moeten terug naar hun eigen land!!
Zoals Pim ooit zei: VOL IS VOL!!!
Jullie denken nu vast dat ik een racist ben....
(stiekum bn ik dat ook )


Satan, Gij zijt zo wreed.. Waarom weer zo'n stompzinninge metalsmurf op ZM die de klok heeft horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt

Uhm:

Geboortedatum: Dinsdag 24 September 1985

Dus, popje, 'Vol = Vol' is een uitspraak van CP '86.. Pim heeft 'Het is druk, te druk naar mijn zin' gezegd. Ook in een totaal andere context dan 'alle buitenlanders eruit!!'

Een racist ben je niet, getuige je post heb je net voldoende IQ om zelfstandig adem te kunnen halen.. En een racist heeft nét een pietepeuterige fractie meer..

Bwargh, heb geen zin hier nog meer woorden aan vuil te maken..


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-07-2002 1:28 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 11:16 schreef Azagthoth het volgende:
Als 80% allochtoon is, dan lijkt het mij sterk dat LPF zo een grote meerderheid heeft gehaald. Of heeft bijna geen enkele allochtoon gestemd, of willen ze graag hard aangepakt worden? Volgens mij klopt die 80% niet echt.


Correctie -- Leefbaar Rotterdam is "Pim's Partij" in Rotterdam..

En ja, er zijn zelfs veel allochtonen geweest die op hem gestemd hebben! Een journalist die in een 'zwarte' wijk hevige anti-Pim reacties zocht in koffiehuizen e.d. kreeg alleen maar positieve reacties!

De meeste allochtonen in Rotterdam zijn het criminele gedrag van hun landgenoten én de daarmee gepaard gaande smet op hun eigen naam ook meer dan zat!

In de binnenstad is 80 - 90 % allochtoon, en daar heeft Leefbaar Rotterdam ook zeer veel stemmen uit gekregen.. Er zijn dus veel allochtonen die op hem gestemd hebben!

En, for once and for all, Pim was dan wel een beetje een populist (mede dankzij zijn charisma), extreem-rechts was hij zeer zeker niet!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 31-07-2002 1:43 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 21:50 schreef EvilWitch666 het volgende:
Alle allochtonen moeten terug naar hun eigen land!!
Zoals Pim ooit zei: VOL IS VOL!!!
Jullie denken nu vast dat ik een racist ben....
(stiekum bn ik dat ook )




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-07-2002 9:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 23:21 schreef G. het volgende:
Ik heb 2 pagina's gelezen en ben er helemaal ziek van. Ik ga dan ook niet meer proberen hier nog iets zinnigs te zeggen. Ik kan hoog uit als advies geven om lekker in de provincie te blijven


probeer het toch eens en misschien leren wij onderontwikkelde boeren rednecks er toch iets van. ik snap zulke reacties gewoon niet. zeg dan niks! geef gewoon je mening en dan kan de discussie losbarsten. dat is toch niet erg?


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 31-07-2002 10:10 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

Het probleem ligt mijns inziens niet bij het percentage allochtonen maar meer in het integreren in onze maatschappij.
ik ben van mening dat zij (de allochtonen dus) zich in grote mate moeten aanpassen aan de nederlandse maatschappij. het is geen probleem als ze daarbij hun eigen identiteit en dergelijken houden (buurthuizen waar ze onder elkaar kunnen zijn = geen probleem) maar wat wel een probleem wordt is als ze enkel en alleen aan hun 'vaderlandse' normen en waarden en eigen identeit blijven vasthouden. Ik erger me altijd dood aan mensen die zich bijvoorbeeld in de supermarkt alleen niet weten te redden omdat ze bijvoorbeeld de taal niet beheersen.

dat is voor mij wel een dikke vereiste als je in een land gaat wonen. leer die fokking taal!!
dat verwacht volgens mij een ander land ook als wij daar naar toe zouden emigreren.

uhm.... nou wilde ik nog meer schrijven maar ik weet even niet meer pcies wat..


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-07-2002 10:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 10:10 schreef XdeckX het volgende:
Het probleem ligt mijns inziens niet bij het percentage allochtonen maar meer in het integreren in onze maatschappij.
ik ben van mening dat zij (de allochtonen dus) zich in grote mate moeten aanpassen aan de nederlandse maatschappij. het is geen probleem als ze daarbij hun eigen identiteit en dergelijken houden (buurthuizen waar ze onder elkaar kunnen zijn = geen probleem) maar wat wel een probleem wordt is als ze enkel en alleen aan hun 'vaderlandse' normen en waarden en eigen identeit blijven vasthouden. Ik erger me altijd dood aan mensen die zich bijvoorbeeld in de supermarkt alleen niet weten te redden omdat ze bijvoorbeeld de taal niet beheersen.

dat is voor mij wel een dikke vereiste als je in een land gaat wonen. leer die fokking taal!!
dat verwacht volgens mij een ander land ook als wij daar naar toe zouden emigreren.

uhm.... nou wilde ik nog meer schrijven maar ik weet even niet meer pcies wat..


zo denk ik er dus ook over.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 31-07-2002 10:21 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

het probleem ligt gewoon bij dat groepje dat het weer net moet verzieken voor de rest....ze komen meestal uit een land waar niets mag en niets kan, omdat de politie er daar wel iets aan doet....en hier worden ze thuis ook nog vaak hardhandig onder de duim gehouden door hun vader, en daarom gaan ze op straat (de enige plek waar ze nog niets mogen en kunnen) alles maar verneuken voor de rest...Als wij nou ook gewoon iets strenger waren hierin, en niet meer zoveel gedoogden en veel zwaardere straffen zouden uitdelen was er weinig tot niets aan de hand...maja ze mogen teveel...en daar maken ze gebruik zijn omdat ze anders gewend zijn.



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen