IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Zware Metalen missers Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-06-2018 17:28 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2018 17:13 schreef bastianus het volgende:
Ik zou wel een foto van Peter Verburg op de voorkant willen.


Hehe ik stond serieus op het punt om er nog een met "Wie wil poepsex of toegang tot mijn computer?" te maken.


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-06-2018 18:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2018 17:28 schreef faalhaas het volgende:
Hehe ik stond serieus op het punt om er nog een met "Wie wil poepsex of toegang tot mijn computer?" te maken.
Great minds..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-06-2018 18:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-06-2018 22:59 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

"LET OP: deze shirts zullen maar één keer gedrukt gaan worden, dus hou je FOMO in bedwang en kom snel met die knaken overstag!"

Dit klopt trouwens ook niet. Als je je FOMO in bedwang houdt dan hou je die knaken juist in je zak.


... hoe de hazen lopen ...


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 11-06-2018 23:34 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2018 22:59 schreef faalhaas het volgende:
"LET OP: deze shirts zullen maar één keer gedrukt gaan worden, dus hou je FOMO in bedwang en kom snel met die knaken overstag!"

Dit klopt trouwens ook niet. Als je je FOMO in bedwang houdt dan hou je die knaken juist in je zak.


Er klopt wel meer niet. Misschien bedoelde men "kom snel over de brug", of "kom snel met die knaken op de proppen", maar "met die knaken overstag komen" is echt heel bijzonder. Je kunt "overstag gaan" maar voor zo ver ik weet, niet "overstag komen". Hoe dat eerste dan weer met "die knaken" te maken zou kunnen hebben is me een klein raadsel.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 11-06-2018 23:35]



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 11-06-2018 23:35 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Dubbelpost. Bloemetjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 11-06-2018 23:35]



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-06-2018 23:59 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2018 23:34 schreef Negatieveling het volgende:
Er klopt wel meer niet. Misschien bedoelde men "kom snel over de brug", of "kom snel met die knaken op de proppen", maar "met die knaken overstag komen" is echt heel bijzonder. Je kunt "overstag gaan" maar voor zo ver ik weet, niet "overstag komen". Hoe dat eerste dan weer met "die knaken" te maken zou kunnen hebben is me een klein raadsel.


Inderdaad, er had moeten staan: "Houd je FOMO niet in bedwang en kom snel over de brug met die knaken!" Maar goed wie zijn wij met onze goedbedoelde frontpageproposities. Wij zijn maar het forumplebs.

"Wacht op reactie van iPim waarin het voortbestaan van het forum in twijfel wordt getrokken."

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 12-06-2018 0:01]


... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-06-2018 6:57 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

ssst...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-06-2018 14:06 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Bedankt voor de eindredactie, heren!

Niemand verplicht je een shirt te kopen, trouwens


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-06-2018 14:43 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 juni 2018 14:06 schreef iPim het volgende:

Niemand verplicht je een shirt te kopen, trouwens


Nee maar kunnen we straks nog wel inloggen zonder ZMshirt?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-06-2018 19:42 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2018 14:43 schreef ElitE het volgende:
Nee maar kunnen we straks nog wel inloggen zonder ZMshirt?


Dat valt te bezien. Ieder shirt zal een QR-code op de mouw gedrukt hebben. Alleen door het scannen van deze code kan je dan nog op het forum inloggen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 13-06-2018 16:50 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 21 mei 2018 21:43 schreef iPim het volgende:
Ik probeer er al tijden op te hameren, maar bij sommige redacteuren dringt het niet door dat nieuwsberichten kleurloos moeten.


Kris heeft het nog steeds niet geleerd:

En de laatste headliner is… Trivium! Een anticlimax, helemaal akkoord, maar het is nu zo en er staat gelukkig al lang meer dan genoeg schoon volk op de affiche om de trip zeker de moeite te maken.

Nog een misser: je zin met "en" beginnen.




Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-06-2018 17:37 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2018 14:06 schreef iPim het volgende:
Bedankt voor de eindredactie, heren!

Niemand verplicht je een shirt te kopen, trouwens


Je moest eens weten hoe vaak ik al de aanvechting heb gehad (en succesvol onderdrukt) om ergens open te solliciteren als eindredacteur.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 13-06-2018 17:37]



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-06-2018 19:12 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Ik mis “miauwend in de kist” als quote.

Of “je band klinkt als 3 Lars Ulrichs”, maar da’s meer uit zelfbevlekking.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-06-2018 21:31 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2018 14:06 schreef iPim het volgende:
Bedankt voor de eindredactie, heren!


Graag gedaan. Je hebt de tekst aangepast zie ik, goed bezig.


... hoe de hazen lopen ...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 13-06-2018 22:24 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2018 16:50 schreef HierIsMike het volgende:
Kris heeft het nog steeds niet geleerd:

En de laatste headliner is… Trivium! Een anticlimax, helemaal akkoord, maar het is nu zo en er staat gelukkig al lang meer dan genoeg schoon volk op de affiche om de trip zeker de moeite te maken.

Nog een misser: je zin met "en" beginnen.



Ik vind het nooit zo'n probleem als zinnen met 'en' beginnen. In een vloeiend geheel kan het prima lezen, zeker als het een zin is met meerdere comma's die je op kan breken.

Dat zwartmaken van bepaalde bands is dan weer erg smakeloos. Heb het aangepast en Kris er nogmaals op geattendeerd... Bedankt voor de oplettendheid.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2018 9:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik begin IRL ook vaak zinnen met "en" eigenlijk. En met maar. Kijk, doe ik het weer.


signature


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-06-2018 13:54 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Is het niet: "ontsnapt van Elba"? Omdat het een eiland is. Of mag je ook geen zinnen met omdat beginnen? Of of?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2018 15:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het is "een eiland ontvluchten"


signature


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 14-06-2018 22:02 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Wie dit negeert is christelijk, achterlijk (alsof daar een verschil tussen zit!) of doof.


Beetje geforceerd tof doen, dit.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 14-06-2018 22:31 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 14 juni 2018 22:02 schreef Ethereal het volgende:
Beetje geforceerd tof doen, dit.


Echt wel.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-06-2018 22:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2018 22:02 schreef Ethereal het volgende:
Beetje geforceerd tof doen, dit.


Kneuzencircus, inderdaad. Is intern al over gebabbeld.




Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 14-06-2018 22:57 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2018 22:24 schreef iPim het volgende:
Ik vind het nooit zo'n probleem als zinnen met 'en' beginnen. In een vloeiend geheel kan het prima lezen, zeker als het een zin is met meerdere comma's die je op kan breken.




Helemaal eens.

"En wat dan nog", één van de mooiste zinnen uit de nederlandse taal !

En, zie je die spatie tussen "taal" en het uitroepteken? Da's ook al iets waar de spelling-gestapo over valt. Maar ik vind dat die spatie het uitroepteken gewoon extra power geeft. Dus doe ik dat lekker gewoon zo.

Lekker puh.


lampje


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 14-06-2018 23:02 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2018 22:02 schreef Ethereal het volgende:
Beetje geforceerd tof doen, dit.


Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-06-2018 10:51 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2018 22:54 schreef iPim het volgende:
Kneuzencircus, inderdaad.


Moet het niet kneuzenkermis zijn?


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen