IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Apocalyptisch gereutel en fijne doemscenario's Vorige pagina | Volgende pagina
Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 30-07-2002 22:52 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

idd...de mens helpt zichzelf naar de klote..meer snelwegen,meer huizen,betere wapens,kappen dat regenwoud,schiet neer die beesten,ozonlaag?,doe maar dat broeikasaffect zijn we van het autoruitkrabben af,oorlog in naam van God...


Triest....


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2002 22:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Waarin denk ik het gevaar schuilt van een eventuele nucleaire apocalyps, is het feit dat niet langer alleen echte 'supermachten' H-bommen/ atoombommen kunnen fabriceren..

Irak heeft ze (waarschijnlijk)
China heeft ze
Pakistan heeft ze
India heeft ze

om maar een paar risicolanden te noemen..

Saddam wil er dolgraag één op de westerse wereld keilen (Amerika)

Kettingreactie


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 22:53 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

Nee maar is er iemand die denkt dat de aarde ten onder zal gaan door de mens??


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 22:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach .. het word pas echt gevaarlijk als figuren als Bi Laden nuclaire wapens hebben .. want die gaan ze gebruiken!


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 30-07-2002 22:53 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:49 schreef Jenje het volgende:

Ze moesten eens een bom uitvinden die alleen mensen dood (oh ja .. AIDS )



"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2002 22:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:49 schreef Jenje het volgende:

Het maakt ALLES dood
Mensen (mooi meegenomen) maar ook al het verdere leven ...



Alles is wel wat sterk. Jenje, ik heb wel eesn gelezen dat reeds kort na de ontploffing op Hiroshima alles weer vol stond met planten etc. dat komt omdat veel soorten duizenden nakomelingen hebben. tussen al die gemuteerden is er altijd wel een gezonde die overleeft. alleen voor soorten die zich langzaam voorplanten zoals wij (uitgezonderd fundementalisten. ) is het erg naar aangezien de meeste nakomleingen afwijken.

en sommige bacteriën lachen om zo een explosie, echt waar.


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 22:54 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:52 schreef Snaack het volgende:
Waarin denk ik het gevaar schuilt van een eventuele nucleaire apocalyps, is het feit dat niet langer alleen echte 'supermachten' H-bommen/ atoombommen kunnen fabriceren..

Irak heeft ze (waarschijnlijk)
China heeft ze
Pakistan heeft ze
India heeft ze

om maar een paar risicolanden te noemen..

Saddam wil er dolgraag één op de westerse wereld keilen (Amerika)

Kettingreactie


Ik wil de score wel bijhouden


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2002 22:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:53 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
Nee maar is er iemand die denkt dat de aarde ten onder zal gaan door de mens??


ja, proces is reeds aan de gang.


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 22:56 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

Waneer zou "god" gaan ingrijpen


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 22:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:54 schreef attila_de_hun het volgende:
Alles is wel wat sterk. Jenje, ik heb wel eesn gelezen dat reeds kort na de ontploffing op Hiroshima alles weer vol stond met planten etc. dat komt omdat veel soorten duizenden nakomelingen hebben. tussen al die gemuteerden is er altijd wel een gezonde die overleeft. alleen voor soorten die zich langzaam voorplanten zoals wij (uitgezonderd fundementalisten. ) is het erg naar aangezien de meeste nakomleingen afwijken.

en sommige bacteriën lachen om zo een explosie, echt waar.


Hmm dat wist ik niet .. ach .. als de mensne maar dood zijn

Maar mensen, Saddam gaat echt never nooit geen H-bom gooien, dan is binnen een uurtje zijn hele land aan gort. Mensen als Ben Lada daarentegen hebben geen land, en die kun je niet nuken! Die zijn dus VEEL gevaarlijker!


Met deze mooie beelden in zjin hoofdje gaat Jenje nachtrust trachten te vatten! Tabee !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2002 22:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:54 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, proces is reeds aan de gang.


Yepz..

Maar wie/ wat wint er?

Gaan wij tenonder op een 'natuurlijke' manier oftwel door o.a. oorlog doordat fosiele brandstoffen op zijn/ nieuwe ziekten door vervuiling/ verwoeste natuur??

Of gaan we tenonder doordat er één idioot (of genie ) ergens een H-bom neerflikkert?


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 23:00 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:58 schreef Snaack het volgende:
Yepz..

Maar wie/ wat wint er?

Gaan wij tenonder op een 'natuurlijke' manier oftwel door o.a. oorlog doordat fosiele brandstoffen op zijn/ nieuwe ziekten door vervuiling/ verwoeste natuur??

Of gaan we tenonder doordat er één idioot (of genie ) ergens een H-bom neerflikkert?

LAten we allemaal tot God gaan bidde


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2002 23:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Kan je alsjeblieft ook een ZINNIGE BIJDRAGE leveren aan deze discussie?? Hij staat NIET in onzin namelijk!

Dank u!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-07-2002 23:02 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

blij dat ik geen kinderen heb. echt!


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2002 23:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:58 schreef Snaack het volgende:
Yepz..

Maar wie/ wat wint er?

Gaan wij tenonder op een 'natuurlijke' manier oftwel door o.a. oorlog doordat fosiele brandstoffen op zijn/ nieuwe ziekten door vervuiling/ verwoeste natuur??

Of gaan we tenonder doordat er één idioot (of genie ) ergens een H-bom neerflikkert?


de mens gaat verliezen tenzij we kunnen uitwijken naar een andere planeet. ik denk ook niet dat de soort mens uit zal sterven maar slechte hier en daar een kleine populatie die zich kan handhaven. waarschijnlijk zal dan de soort mens evolueren tot iets anders.

en ik denk dat een combinatie van natuurrampen/oorlog de redenzal zijn. kijk maar naar Afrika bijvoorbeeld. dat hele continent wordt ontbost en de woestijn rukt op. op een gegeven moment moeten die mensen wel naar het Noorden om te overleven. en wij kunnen nu eenmaal niet heel afrika in europa opvangen. verder denk ik dat religieuzen(fundementalisten) ook oorlogen trachten te beginnen en als Bush daadwerkelijk Irak binnevalt zal dit ook de zaak zeker helpen. mogelijk kan dit een escalatie tot gevolg hebben.

ik weet het ook niet , maar ik heb echt geen goed gevoel over de toekomst. maar wie weet. mogelijk komt alles toch nog eens goed.


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 23:05 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 23:02 schreef Snaack het volgende:
Kan je alsjeblieft ook een ZINNIGE BIJDRAGE leveren aan deze discussie?? Hij staat NIET in onzin namelijk!

Dank u!


wat is dr nu weer ben een beetje aangeschoten mag toch wel trouwens iik begon over die ekster/natuur en einde van de wereld Dank u

[Dit bericht is gewijzigd door Anorexia-Nervosa op 30-07-2002 23:07]


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-07-2002 23:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 23:00 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
LAten we allemaal tot God gaan bidde


dat zullen later zeker veel mensen gaan doen. als het eenmaal slechter gaat draven veel mensen weer naar de kerk.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2002 23:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 23:05 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
wat is dr nu weer ben een beetje aangeschoten mag toch wel trouwens iik begon over die ekster/natuur en einde van de wereld Dank u


Tuurlijk, no prob, maar probeer je een beetje in te houden ok!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-07-2002 23:10 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

dat is altijd zo mensen zijn kuddedieren.
Net zoals koeien.
Kunnen we niet een selecte groep mensen, gaan schuilen ergens en een atoombom op de wereld gooien.
En dan schuilen wij en dan komen we na een jaar naar boven en is de wereld opgeschoont.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-07-2002 23:11 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 juli 2002 23:07 schreef attila_de_hun het volgende:
dat zullen later zeker veel mensen gaan doen. als het eenmaal slechter gaat draven veel mensen weer naar de kerk.


en hier in veenendaal gaan al zoveel mensen naar de kerk

ik heb ook al jaren zo'n slecht gevoel over de toekomst. vroeger, tot in '45, maakten mensen elkaar af dmv enorme legers enzo, dat i nu allemaal niet meer nodig. 8 1/2 jaar marine leert je veel. ik denk dat we een nuke war krijgen door a.s. aanslagen.
ik hoop het niet maar ik denk het wel.


Oud Vuil.


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 23:11 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 23:07 schreef attila_de_hun het volgende:
dat zullen later zeker veel mensen gaan doen. als het eenmaal slechter gaat draven veel mensen weer naar de kerk.


IN DAYS OF CONFUSION,MANKIND CREATE THERE OWN GODS (geweldige intro Destruction-Antichrist)eigenlijk is het presies zo


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-07-2002 23:12 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 juli 2002 23:10 schreef wladimir het volgende:
dat is altijd zo mensen zijn kuddedieren.
Net zoals koeien.
Kunnen we niet een selecte groep mensen, gaan schuilen ergens en een atoombom op de wereld gooien.
En dan schuilen wij en dan komen we na een jaar naar boven en is de wereld opgeschoont.


wat denk je dat de wereldleiders al jaren voorbereid hebben.


Oud Vuil.


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 30-07-2002 23:13 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

vroeger waren er pas echte oorlogen MAN TOT MAN niet met tanks,vliegtuigen enz enz gewoon FIGHT TO THE DEATH


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 30-07-2002 23:15 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 22:46 schreef attila_de_hun het volgende:
De voortrazende vervuiling zal tot nieuwe, agressievere, ziekten leiden.



Hmmz, dit zie ik niet echt... Nieuwe Bacteriële/viriale ziekten door vervuiling??? Ik denk eerder door mutaties dmv straling (al dan niet kosmisch).


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-07-2002 23:18 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 23:12 schreef webblaster wim het volgende:
wat denk je dat de wereldleiders al jaren voorbereid hebben.


denk niet dat ze dat voorbereiden.
En dan nog wij kunnen ze voor zijn.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen