IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Lowlands Vorige pagina | Volgende pagina
Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 22-08-2011 17:39 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 22 augustus 2011 17:24 schreef iPim het volgende:
Gevolg was dat het compleet vaststond voor meer dan een uur en hierdoor heb ik mooi Fucked Up gemist



Nou die heb ik op tv gezien, wat een kansloze vertoning zeg, vooral die zanger


5 Euro's? Op je muil!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-08-2011 19:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Niemand Suuns gezien? Was enorm vet op Haldern!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-08-2011 19:44 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2011 19:41 schreef M. het volgende:
Niemand Suuns gezien? Was enorm vet op Haldern!
Haldern een beetje leuk? Zou eventueel heen dit jaar, maar dat was ook al zo vroeg uitverkocht.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-08-2011 20:04 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2011 19:41 schreef M. het volgende:
Niemand Suuns gezien? Was enorm vet op Haldern!

Hoorde ik na afloop van het concert ook, heb toen helaas mijn tijd staan verdoen bij Dewolff.

@Pim: Crystal Castles deed het voor mij ook niet zo, helaas. Kamperen daarentegen ging prima, ik zat met een biertje in de hand te kijken toen de camping openging.


You have time. You are doing fine.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-08-2011 20:21 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2011 19:44 schreef bokaj het volgende:
Haldern een beetje leuk? Zou eventueel heen dit jaar, maar dat was ook al zo vroeg uitverkocht.

Ja klopt, maar dan moet je gewoon een beetje rondhangen op dat Haldern ticket forum, zo heb ik mijn ticket ook bemachtigd. Nog voor de normale prijs (85 euro) zonder verzendkosten te betalen ook.

Haldern is prettig relaxed, klein, 5000 bezoekers, alleen de line-up vond ik bepaald niet sterk dit jaar. Ze lijken de "vibe" een beetje kwijt te zijn. Ik bedoel, Selah Sue, Fleet Foxes en Destroyer zie en hoor je overal al en dat geldt eigenlijk voor een heel groot deel van de line-up. Ze zijn wel eens eigenzinniger geweest. Maar laat dat je niet weerhouden van een ontspannen weekend boozen.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 22-08-2011 20:21]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 23-08-2011 20:28 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Het was weer leuk, maar de line up vond ik iets minder sterk. (Of ik gewoon de verkeerde onbekende dingen bezocht...)
Flogging Molly was erg leuk, Fleet Foxes mooi, Elbow ook (maar wat zoetsappig), The Offspring een mooi stukje jeugdsentiment, Royal Republic een erg onderhoudende verrassing, Dewolff klonk erg aangenaamd (en vertrouwd).

De 'om 13:00 open actie' was inderdaad niet snugger: ben nog even op de camping blijven hangen om in de zon te liggen ipv stofhappen in een rij die niet beweegt
De nieuwe Rosto AD animatie gezien: beetje maf...
En lekker raar gedanst op zaterdag bij global cLIMAx natuurlijk
Erg mooi was het blauwe zeil dat 'plots' ontvouwde in de rij toen het begon te regenen.

Oh ja, ze snappen steeds slechter hoe een tortilla geserveerd moet worden. Dit jaar was een dieptepunt: de wrap tot een 'kwart' gevouwen onder de vulling serveren getuigd van weinig culinair respect..


Afijn, volgend jaar weer



collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 23-08-2011 21:35 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Inderdaad op vrijdag om 13.00u open... ik snap niet dat ze dat nog elk jaar doen, op de andere 2 dagen werkt het toch ook prima om eerder open te gaan?

Verder een uitstekend festival gehad. Eens een keertje geen bandjes kijken maar gewoon stomme grapjes en drinken.

De Titty Twister was te gek!

[Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 23-08-2011 21:35]



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-08-2011 12:49 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik zat op het moment dat ik in de rij stond al te ver in de rij om nog terug naar de camping te kunnen.
Weet niet of ik volgend jaar hier weer heen ga, ik vond het wel erg druk.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 26-08-2011 15:14 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ik ben net 1 dag terug uit Barcelona. Ik ben de 15e vertrokken en bij thuiskomst zag ik op mijn deurmat een afhaalbericht van de post, gedateerd 15 augustus. Pakketje van Grolsch. Ik was er al bang voor, en het bleek terecht; Twee kaarten voor Lowlands gewonnen! Sturen ze dan vier dagen vantevoren op zonder enige melding te hebben gemaakt van het feit dat ik hun prijsvraag heb gewonnen.
Ik had die kaarten graag cadeau gedaan aan vrienden, maar nu heeft niemand er wat aan gehad. Stevig balen en ik ga zeker die kaarten terugsturen met een begeleidend schrijven...


Ja hoor...


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-08-2011 15:25 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 26 augustus 2011 15:14 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Ik ben net 1 dag terug uit Barcelona. Ik ben de 15e vertrokken en bij thuiskomst zag ik op mijn deurmat een afhaalbericht van de post, gedateerd 15 augustus. Pakketje van Grolsch. Ik was er al bang voor, en het bleek terecht; Twee kaarten voor Lowlands gewonnen! Sturen ze dan vier dagen vantevoren op zonder enige melding te hebben gemaakt van het feit dat ik hun prijsvraag heb gewonnen.
Ik had die kaarten graag cadeau gedaan aan vrienden, maar nu heeft niemand er wat aan gehad. Stevig balen en ik ga zeker die kaarten terugsturen met een begeleidend schrijven...


Vraag dan gelijk of je alvast kaarten ken krijgen voor Lowlands 2012, in ruil voor deze kaarten

Oh en Mick ik moet Elsrock laten schieten trouwens, dus geen doen samen helaas, ik ken geen vrij krijgen op m'n werk snappie?


5 Euro's? Op je muil!!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 04-02-2012 16:12 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

BIDDINGHUIZEN - De 20e editie van Lowlands is zaterdag binnen een mum van tijd uitverkocht. De kaartverkoop begon zaterdag om 11.00 uur en amper 2 uur later waren alle ongeveer 55.000 tickets weg.

netjes


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 04-02-2012 22:13 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 4 februari 2012 16:12 schreef bokkie666 het volgende:
netjes


En tevens knap kansloos.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-02-2012 22:22 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

90% van die kaarten worden weer illegaal doorverkocht


... hoe de hazen lopen ...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 04-02-2012 22:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2012 22:22 schreef faalhaas het volgende:
90% van die kaarten worden weer illegaal doorverkocht


Illegaal? Dat lijkt me stug. Er is namelijk nog altijd geen wet tegen doorverkoop.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 04-02-2012 22:36]


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-02-2012 23:10 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2012 22:34 schreef Valorian het volgende:
Illegaal? Dat lijkt me stug. Er is namelijk nog altijd geen wet tegen doorverkoop.


Nouja je snapt wel wat ik bedoel, Lowlands heeft niet voor niets vorige jaren een hele serie kaarten ongeldig laten verklaren die door dubieuze sites werden door verhandeld.

Zou idd eens een duidelijke wet voor moeten komen.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 04-02-2012 23:13]


... hoe de hazen lopen ...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 04-02-2012 23:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2012 23:10 schreef faalhaas het volgende:
Nouja je snapt wel wat ik bedoel, Lowlands heeft niet voor niets vorig een hele serie kaarten ongeldig laten verklaren die door dubieuze sites werden door verkocht.

Zou idd eens een duidelijke wet voor moeten komen.


Ja, dat zou wel goed zijn. Of kaarten op naam, zoals in het buitenland vaak al gebeurd.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 05-02-2012 9:56 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Sowieso moeten ze dat hele online gebeuren weer heel gauw stopzetten, en de kaartverkoop gewoon weer op fysieke verkooppunten laten plaatsvinden. Wil je een kaartje? Ga je voor het postkantoor liggen. Komen de kaarten ook bij de echte fans terecht (op een aantal gecharterde studenten na), in plaats van dat het een grote loterij is.

Na vorig jaar weet iedereen dat Lowlandskaarten binnen 2 uur uitverkocht zijn, en dus goud waard zijn. En aangezien het niets geen moeite kost om even in te loggen, zijn er een hele hoop kaartjes terecht gekomen bij mensen die niet de intentie hebben om naar het festival te gaan.. Ik heb marktplaats.nl nog niet gechecked, maar ik weet zeker dat daar ladingen Lowlandskaarten te vinden zijn voor knap debiele prijzen.

Wanneer snapt Mojo/de gehele festivalwereld nou eens dat dit een waardeloos systeem is? Het zal wel nooit meer veranderen, maar toch.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 05-02-2012 9:59 by metaaltje Wijzig reactieProfiel van metaaltjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2012 22:34 schreef Valorian het volgende:
Illegaal? Dat lijkt me stug. Er is namelijk nog altijd geen wet tegen doorverkoop.


Er is wel een wet die zegt dat je het niet mag doorverkopen voor een prijs die hoger is dan dat er op
het kaartje staat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-02-2012 10:17 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 februari 2012 9:59 schreef metaaltje het volgende:
Er is wel een wet die zegt dat je het niet mag doorverkopen voor een prijs die hoger is dan dat er op
het kaartje staat.


Welk wetsartikel is dat dan?


Boeiender


metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 05-02-2012 10:20 by metaaltje Wijzig reactieProfiel van metaaltjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2012 10:17 schreef MR. N het volgende:
Welk wetsartikel is dat dan?


Welk artikel het is weet ik niet.
Het staat meestal op het kaartje met kleine letters.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-02-2012 10:23 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 februari 2012 10:20 schreef metaaltje het volgende:
Welk artikel het is weet ik niet.
Het staat meestal op het kaartje met kleine letters.


Ah, net zoiets als "De fles blijft eigendom van de brouwerij"....


Boeiender


metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 05-02-2012 10:28 by metaaltje Wijzig reactieProfiel van metaaltjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2012 10:23 schreef MR. N het volgende:
Ah, net zoiets als "De fles blijft eigendom van de brouwerij"....


Daar kan je het mee vergelijken.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 05-02-2012 23:48 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 5 februari 2012 9:56 schreef Ethereal het volgende:
Sowieso moeten ze dat hele online gebeuren weer heel gauw stopzetten, en de kaartverkoop gewoon weer op fysieke verkooppunten laten plaatsvinden. Wil je een kaartje? Ga je voor het postkantoor liggen. Komen de kaarten ook bij de echte fans terecht (op een aantal gecharterde studenten na), in plaats van dat het een grote loterij is.

Na vorig jaar weet iedereen dat Lowlandskaarten binnen 2 uur uitverkocht zijn, en dus goud waard zijn. En aangezien het niets geen moeite kost om even in te loggen, zijn er een hele hoop kaartjes terecht gekomen bij mensen die niet de intentie hebben om naar het festival te gaan.. Ik heb marktplaats.nl nog niet gechecked, maar ik weet zeker dat daar ladingen Lowlandskaarten te vinden zijn voor knap debiele prijzen.

Wanneer snapt Mojo/de gehele festivalwereld nou eens dat dit een waardeloos systeem is? Het zal wel nooit meer veranderen, maar toch.


Ik snap niet waar je zo moeilijk over doet.
Tegenwoordig werkt het online bestellen prima. Als je weet wanneer het begint en je zit op tijd achter de computer heb je gegarandeerd een kaartje en hoef je niet een nacht in de kou te gaan liggen.
Situaties als die met de verkoop van de AC/DC kaarten een aantal jaar terug doen zich gelukkig niet meer voor.
Daarnaast gaat de organisatie van Lowlands actief achter handelaren aan en die kaarten gaan onder een ander nummer weer de verkoop in. Je wordt ook netjes op heel veel plaatsen gewaarschuwd voor kaarten uit "alternatieve" bronnen.
Wat mij betreft een prima systeem


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 05-02-2012 23:53 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Ja, en waarom zouden ze in godsnaam weer overstappen naar niet-online verkoop, als het nu binnen 2 uur uitverkoopt.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 06-02-2012 8:32 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 5 februari 2012 23:48 schreef rajackar het volgende:
Ik snap niet waar je zo moeilijk over doet.
Tegenwoordig werkt het online bestellen prima. Als je weet wanneer het begint en je zit op tijd achter de computer heb je gegarandeerd een kaartje en hoef je niet een nacht in de kou te gaan liggen.
Situaties als die met de verkoop van de AC/DC kaarten een aantal jaar terug doen zich gelukkig niet meer voor.
Daarnaast gaat de organisatie van Lowlands actief achter handelaren aan en die kaarten gaan onder een ander nummer weer de verkoop in. Je wordt ook netjes op heel veel plaatsen gewaarschuwd voor kaarten uit "alternatieve" bronnen.
Wat mij betreft een prima systeem



Serieus, goed systeem? Heb nu een paar keer geprobeerd om kaarten te krijgen voor grote concerten, maar het zal wel aan mij liggen. Wachtrij vol, eindelijk in de wachtrij word je eruit geflikkerd, weer wachtrij, site overbelast, uit de wachtrij geflikkerd en uitverkocht.

Dat ze achter handelaren aangaan juich ik alleen maar toe, maar het systeem werkt niet goed genoeg imho. Gewoon nachtje voor het postkantoor met een slaapzak en een fles Jägermeister voor de kou en je hebt gegarandeerd kaarten.

Voor kleine(re) concerten zoals op de poppodia werkt online bestellen prima, maar voor de écht grote festivals en concerten (formaat U2) hebben ze nog een hoop te verbeteren. Laat ze inderdaad eerst eens beginnen met kaarten op naam.

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 06-02-2012 8:37]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen