IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : WK voetbal 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-06-2010 23:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 juni 2010 23:34 schreef MR. N het volgende:
Hmm, volgens mij is het al jaren dit circus. Misschien dat er nu meer bedrijven op inspelen, geen idee.

Ben blij dat ik er weinig mee in confrontatie kom.
Ook geen oranje-fan? Ik krijg echt mot met mensen omdat ik er niet aan mee wens te doen. Kijk, een beetje clubvoetbal dat gaat nog wel, maar dat massale gedoe elke vier jaar, bah. Ik ben de enige hier in de straat zonder oranje vlaggetjes principiëel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-06-2010 23:39 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 13 juni 2010 23:36 schreef bastianus het volgende:
Ook geen oranje-fan? Ik krijg echt mot met mensen omdat ik er niet aan mee wens te doen. Kijk, een beetje clubvoetbal dat gaat nog wel, maar dat massale gedoe elke vier jaar, bah. Ik ben de enige hier in de straat zonder oranje vlaggetjes principiëel.


Zeker geen oranjefan, laat staan voetbalfan. Vind het zo raar dat in ene keer mensen "voor oranje" zijn. Nationalistische gevoelens zijn mij vreemd, sorry.

Hier gelukkig geen vlaggetjes in de straat, maar ik wordt al kriegelig van de supermarkten waar ze vragen of je ook een of ander kutbeestje spaart. Godskolere wat moet ik met zo'n kutding dat in een kinderarbeidland in elkaar is gebouwd? Krijg de tering met je kutvoetbal...

Enzo...


Boeiender


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-06-2010 23:39 by M. Profiel van M.

quote:
Op 13 juni 2010 22:56 schreef valfar het volgende:
Ik snap niet dat mensen nog steeds zo kritisch zijn over het Nederlands elftal. We hebben een geweldig team en we zijn stabiel. We hebben al bijna 2 jaar geen wedstrijd meer verloren en winnen nu ook slechte wedstrijden. Dit is een jaar dat het zeker zou kunnen gaan gebeuren. Spanje en Argentinie zijn dan wel weer ineens favoriet, terwijl vooral die laatste in de kwalificatie niks heeft laten zien. Raar volkje, die voetbalkenners...

Zoveel kenners, zoveel analyses he.

De feiten liegen er niet om voor het Nederlands elftal. Volgens mij hebben we (WE ja) onder van Marwijk alleen maar tegen Australië verloren. Onbegrijpelijk eigenlijk, als je die pot van vanavond zag.
Verder alles in de kwalificatie gewonnen en slechts 2 tegengoals. Niet de zwaarste poule, maar toch, als je naar Algerije - Slovenië of zo keek, passen Schotland en Noorwegen er toch ook best tussen.

Dat Spanje favoriet is snap ik wel, die sla ik nog net wat hoger aan dan Nederland. Torres én Villa en daarachter Xavi, niet te geloven man. Al hebben wij dan weer Van Persie én (hopelijk) Robben, met daarachter Sneijder, jeetje mina. Mooi toch.

Maar die Duitsers, dat zag er goed uit. Leuk team dit keer, leuk voetbal. En echt goed.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-06-2010 23:42 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Ohja, en die 1,5 miljoen bondscoaches... ga deaud....


Boeiender


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-06-2010 0:27 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Lekker feestje hier. Wel veel toeterende bloedmongolen, maar dat hoort er blijkbaar bij? Voor de rest enorm genoten.

Ben vandaag ergens tussen Ghana-Servie en Duitsland-Australie mijn sleutels kwijtgeraakt. Kut!





Bruce Banner


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 14-06-2010 10:17 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Na die grap met die spits als keeper is het nu ook weer lachem met Noord-Korea.

quote:
Chinezen juichen voor Noord-Korea op WK
(Novum/AP) - Weinig Noord-Koreanen zullen komende zomer de mogelijkheid krijgen hun team toe te juichen op het WK in Zuid-Afrika. Het stalinistische land huurt om die reden duizend Chinezen in die de rol van Noord-Koreaanse fans op zich zullen nemen. Dat meldde het Chinese staatspersbureau Xinhua vrijdag.

De Chinese fans zullen het Noord-Koreaanse team toejuichen bij de wedstrijden tegen Brazilië en Portugal in de groepsfase.

Staatszender APTN meldde dat het nationale team van Noord-Korea een feestelijk uitgeleide heeft gekregen. Noord-Koreanen zwaaiden met vlaggetjes toen de spelers bij het vliegveld arriveerden. Vrouwen hadden bloemen in hun handen toen het team aan boord van het vliegtuig ging. Bondscoach Kim Jong Hun beloofde 'groot succes'.

Het gebeurt niet voor het eerst dat ingehuurde Chinese supporters Noord-Koreaanse sportteams toejuichen. Ook bij de Olympische Spelen in Beijing, twee jaar geleden, waren het de Chinezen die Noord-Koreanen vurig naar de overwinning probeerden te schreeuwen.




Silence
Usericon van Silence
Posted 14-06-2010 10:31 by Silence Profiel van Silence

:')

Wat ontzettend slecht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-06-2010 10:33 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 13 juni 2010 23:42 schreef MR. N het volgende:
Ohja, en die 1,5 miljoen bondscoaches... ga deaud....
zuurpruim. Mooi de beamer al aangesloten hier op het werk, mooi feessie straks!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-06-2010 10:33 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Toch snap ik dat hele Noord-Korea in sportverband niet. Niemand mag het land in of uit, maar als het om sport gaat willen ze wel meedoen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 14-06-2010 10:37 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

@ spleetogen


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Silence
Usericon van Silence
Posted 14-06-2010 10:39 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 14 juni 2010 10:33 schreef WhiteRider het volgende:
Toch snap ik dat hele Noord-Korea in sportverband niet. Niemand mag het land in of uit, maar als het om sport gaat willen ze wel meedoen.
Misschien zijn die sporters ook wel vermomde Chinezen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-06-2010 10:39 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Lijkt me op zich geen slecht idee, Chinees zijnde, gezien de kans dat je de beste bent van 1,6 miljard landgenoten vrij klein is.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-06-2010 11:41 by bokaj Profiel van bokaj

De eerste hooligans, maar dan anders.

quote:
Politie Durban grijpt in bij protest stewards
Uitgegeven: 14 juni 2010 07:59
Laatst gewijzigd: 14 juni 2010 07:59

DURBAN - De Zuid-Afrikaanse oproerpolitie heeft in de nacht van zondag op maandag een einde gemaakt aan een protest van stewards bij het Moses Mabhida Stadion in Durban. De honderden stewards betoogden voor betere salarissen.

Tenminste een vrouw raakte gewond en een onbekend aantal mensen zou gearresteerd zijn. Zuid-Afrikaanse media meldden, dat de politie traangas en rubberen kogels heeft ingezet. Volgens de stewards krijgen ze minder uitbetaald dan voorafgaand aan het WK voetbal beloofd is.

De betoging begon zondag kort nadat het voetbalteam van Duitsland Australië afdroogde met een 4-0 zege.


© ANP



Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 14-06-2010 11:52 by Hades Profiel van Hadeshttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 13 juni 2010 23:39 schreef MR. N het volgende:

maar ik wordt al kriegelig van de supermarkten waar ze vragen of je ook een of ander kutbeestje spaart
Toch, als je ze aan een touwtje bindt en er in de buurt van een kat mee rond gaat zwaaien is zo'n beest best vermakelijk.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-06-2010 11:56 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 14 juni 2010 10:17 schreef Panzerke het volgende:
Na die grap met die spits als keeper is het nu ook weer lachem met Noord-Korea.

quote:


Chinezen juichen voor Noord-Korea op WK
(Novum/AP) - Weinig Noord-Koreanen zullen komende zomer de mogelijkheid krijgen hun team toe te juichen op het WK in Zuid-Afrika. Het stalinistische land huurt om die reden duizend Chinezen in die de rol van Noord-Koreaanse fans op zich zullen nemen. Dat meldde het Chinese staatspersbureau Xinhua vrijdag.

De Chinese fans zullen het Noord-Koreaanse team toejuichen bij de wedstrijden tegen Brazilië en Portugal in de groepsfase.

Staatszender APTN meldde dat het nationale team van Noord-Korea een feestelijk uitgeleide heeft gekregen. Noord-Koreanen zwaaiden met vlaggetjes toen de spelers bij het vliegveld arriveerden. Vrouwen hadden bloemen in hun handen toen het team aan boord van het vliegtuig ging. Bondscoach Kim Jong Hun beloofde 'groot succes'.

Het gebeurt niet voor het eerst dat ingehuurde Chinese supporters Noord-Koreaanse sportteams toejuichen. Ook bij de Olympische Spelen in Beijing, twee jaar geleden, waren het de Chinezen die Noord-Koreanen vurig naar de overwinning probeerden te schreeuwen.







Gastarbeiders, ja?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-06-2010 11:56 by Dentz Profiel van Dentz

http://retecool.com/post/onze-man-in-zuid-afrika-de-tussenstand


En ondertussen rooft men er lustig op los in Zuid Afrika. Best lucratief, zo'n WK.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-06-2010 12:46 by Schaep Profiel van Schaep

Ik hoor de toeters al.

Het lijkt Afrika wel.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-06-2010 13:25 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Daar gaan we!


Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 14-06-2010 13:40 by Maledictus XVI Profiel van Maledictus XVI

lol, daarnet gaven ze in het nieuws op studio brussel een definitie van 'oranjegekte'


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-06-2010 13:42 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 14 juni 2010 13:40 schreef Maledictus XVI het volgende:
lol, daarnet gaven ze in het nieuws op studio brussel een definitie van 'oranjegekte'
Nou?



Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 14-06-2010 13:47 by Maledictus XVI Profiel van Maledictus XVI

quote:
Op 14 juni 2010 13:42 schreef bokaj het volgende:
Nou?



zo goed heb ik nu ook niet geluisterd hoor.
binnen goeie 10 min is t opnieuw nieuws. misschien ook eens luisteren?


Silence
Usericon van Silence
Posted 14-06-2010 13:51 by Silence Profiel van Silence

Leuk, iedereen luistert met zijn deur open, kan ik mooi mee genieten van alle oeh's en ah's. De katten vinden het ook erg interessant.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-06-2010 13:52 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 14 juni 2010 13:47 schreef Maledictus XVI het volgende:
zo goed heb ik nu ook niet geluisterd hoor.
binnen goeie 10 min is t opnieuw nieuws. misschien ook eens luisteren?
Voetbal aan het kijken nu. Wel op de Belg.

Studio Brussel zit hier niet op de radio.


Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 14-06-2010 13:55 by Maledictus XVI Profiel van Maledictus XVI

quote:
Op 14 juni 2010 13:52 schreef bokaj het volgende:
Voetbal aan het kijken nu. Wel op de Belg.

Studio Brussel zit hier niet op de radio.

ZM'en én voetbal kijken? jij kan multitasken en je bent geen vrouw!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-06-2010 13:57 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 14 juni 2010 13:55 schreef Maledictus XVI het volgende:
ZM'en én voetbal kijken? jij kan multitasken en je bent geen vrouw!
2 dingen tegelijk lukt nog wel.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen