IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : WK voetbal 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-06-2010 1:30 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 3 juni 2010 11:38 schreef Mark het volgende:
Voor de Engelsen is het anders wel een cultuur-schok. Die hebben namelijk jaren lang gedacht dat de Duitsers hen als zwaarste rivaal zagen, net als zij de Duitsers als aartsrivaal zien. Mijn collega's keken ook aardig sip toen ik ze vertelde dat de Duitsers eigenlijk nauwelijks wakker liggen van een Duitsland-Engeland, maar dat Nederland de grote rivaal is voor hen
Voor Nederland is dat zo, maar vinden de Duitsers dat ook? Voor ons zijn het de 'gehate' duitsers, zijn wij de 'gehate' niederländers voor hen? Ik denk dat dat wel mee valt eigenlijk. Hoe zit dat Lainedil?

En ander nieuws, altijd leuk met Noord-Korea.


Truc met spits als keeper Noord-Korea doorzien.

JOHANNESBURG - De FIFA is niet te spreken over de wisseltruc van Noord-Korea. De Koreanen hadden een spits als derde doelman opgegeven om zodoende de reglementen te omzeilen. Bondscoach Jong-Hun Kim wilde Myong-Won-Kim meenemen, maar de wereldvoetbalbond ontdekte dit en stak er een stokje voor.

"De drie spelers die zijn opgegeven als doelmannen kunnen tijdens het toernooi alleen op die positie uitkomen en niet ergens anders op het veld." De selectie moest voor 1 juni worden ingeleverd en daar kan niet meer van worden afgeweken. Er mag alleen een vervanger worden opgeroepen bij een ernstige blessure. Dat mag tot 24 uur voor de eerste wedstrijd op het WK in Zuid-Afrika.

Het Aziatische land nam het al eerder niet zo nauw met de regels. De voorlopige selectie van dertig man was onvolledig en veel informatie klopte niet. (Novum/AP)

AD.nl


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-06-2010 8:04 by M. Profiel van M.

quote:
Op 4 juni 2010 1:30 schreef bokaj het volgende:
Voor Nederland is dat zo, maar vinden de Duitsers dat ook? Voor ons zijn het de 'gehate' duitsers, zijn wij de 'gehate' niederländers voor hen? Ik denk dat dat wel mee valt eigenlijk. Hoe zit dat Lainedil?

Ik denk dat het inderdaad wel meevalt, *behalve* met voetbal. Toen we op het WK 2002 er niet bij waren, werd nota bene speciaal "www.ihrseidnichtdabei.de" opgezet.

En een liedje bv: Ohne Holland fahr'n wir zur WM, der neue party-Kracher von Helmut Aus Mallorca und die Jojo's!

Joeptjoep:



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-06-2010 9:52 by spectre Profiel van spectre

Voor de fransen is het ook zo hoor
Ik heb gisteren andere tijden sport gezien en sinds het WK 82 zijn de haantjes ook geen fan meer van die mannschaft.

Heel europa heeft wat tegen die lui


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 04-06-2010 16:29 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Een ferme tegenvaller voor Ivoorkust; sterspeler Drogba breekt zijn elleboog.

Niet dat ik ze als favoriet had staan, maar Drogba lijkt me voor de gemiddelde voetbalfan toch zonde als zo'n speler niet meedoet...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 04-06-2010 16:36 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Precies, Drogba misstaat niet in de Harde Bazen-topic.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-06-2010 18:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Exit Ivoorkust


signature


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-06-2010 19:12 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

En geen Rio Ferdinand op het WK.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-06-2010 19:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Exit...

bwa...


signature


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-06-2010 20:10 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 4 juni 2010 1:30 schreef bokaj het volgende:
Voor Nederland is dat zo, maar vinden de Duitsers dat ook? Voor ons zijn het de 'gehate' duitsers, zijn wij de 'gehate' niederländers voor hen? Ik denk dat dat wel mee valt eigenlijk. Hoe zit dat Lainedil?



Nederland is wel Hassgegner nummer eins, wat voetbal betreft. Zie ook het nummer uit 2002 wat M. al postte. Het is (gedeeltelijk) wel met een forse korrel zout te nemen, en als gezonde rivaliteit met hier en daar een vieze knipoog. Vooral het thema '74 is hier tamelijk populair, wanneer het om Duitsland-Nederland gaat.



Bruce Banner


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 04-06-2010 20:32 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Ach, allemaal vals sentiment.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-06-2010 20:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik weet niet of het kan, maar ik gok op een halve finales met Brazilië, Duitsland, Italië en Spanje


verliezende kwartfinalisten Portugal, Argentinië, Nederland en ... pakweg Kroatië of TsjechiË




[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 04-06-2010 20:59]


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-06-2010 22:28 by Mark Profiel van Mark

Heb mijn poule al aangepast, Ivoorkust niet meer door ten koste van Portugal. Zonder Drogba gaan ze het niet redden. Rio Ferdinand lig ik niet zo wakker van, die kwakkelde toch al het hele seizoen met blessures. Gerrard vind ik sowieso een betere captain.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-06-2010 22:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

wie zijn de engelse verdedigers?


signature


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-06-2010 22:33 by Schaep Profiel van Schaep

De defenders.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-06-2010 23:37 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Eindelijk een opmerking die ik snap.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-06-2010 23:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ow..


signature


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-06-2010 10:29 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl



lal.


Bruce Banner


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-06-2010 10:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ziet er nogal een "mandekker" uit


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-06-2010 10:43 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Hij speelt graag tussen de benen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-06-2010 10:45 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Aan het gevoel voor humor te zien wonen jullie niet ver van mij vandaan.


Bruce Banner


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-06-2010 10:49 by M. Profiel van M.

Ik begin al goed in de stemming te komen!!

Ik hoop ook op veel van dit soort taferelen, met landen als Noord-Korea moet dat lukken:





Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-06-2010 11:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

heeft er niemand dat filmpje van de Canadese Muur?


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 05-06-2010 12:03 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 4 juni 2010 20:10 schreef Lainedil het volgende:
Nederland is wel Hassgegner nummer eins, wat voetbal betreft. Zie ook het nummer uit 2002 wat M. al postte. Het is (gedeeltelijk) wel met een forse korrel zout te nemen, en als gezonde rivaliteit met hier en daar een vieze knipoog. Vooral het thema '74 is hier tamelijk populair, wanneer het om Duitsland-Nederland gaat.


Ze hadden op een van de duitse zenders eens een programma met de 50 leukste voetballiedjes en dat nummer stond in de top 10. Een zingende Frans Beckenbauer was ook mooi om te zien. Heeft Die Mannschaft dit jaar ook weer een liedje opgenomen of is dat geen traditie meer?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-06-2010 12:22 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Oliver Pocher (comedian, denkt dat ie leuk is...) maakt elke keer wel weer wat. Dat, en de tig schlager-artiesten (denken dat ze leuk zijn...) hebben ook altijd wel weer wat.

Kutherrie!


Bruce Banner


valfar
Usericon van valfar
Posted 05-06-2010 15:36 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik denk dat wij stiekem toch wel veel kans maken. Nu ook alweer 4-1. Ook al zijn het niet de sterkste tegenstanders, Italie verliest ook van Mexico en Frankrijk van China. Ik hoop dat we, indien mogelijk tegen Engeland, Brazilie, Spanje en Duitsland spelen. Als je die potten wint dan ben je terecht wereldkampioen.

Oja, en Tsjechië gaat niet naar het WK @ een paar posts hierboven. Kroatie ook niet dacht ik.

En terwijl ik type wordt het al 5-1, tering....



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen