IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Gothic, hoe is het je gaan intereseren ? Vorige pagina | Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-03-2002 23:19 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik hou niet echt van gothic... in vroegere tijden luisterde ik naar zowat alle bands van Jenje zn lijstje hier ergens boven, en ging ik heel trouw naar elk Lacrimosa en VNV nation concert, maar nu boeit het me absoluut niet meer...
Hoe ik er toe ben gekomen? Ik luisterde al naar metal, vln Type O Negative en co in die tijd, en metal en gothic scene zijn sterk met elkaar verweven in Gent, waar ik dus vandaan kom.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 15-03-2002 11:07 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2002 21:46 schreef Dwaallicht het volgende:
Niet goed kan dansen?? Kom op zeg, schaam je niet! Ik ben behoorlijk gesloten en gereserveerd maar zelfs ik begeef mij op de dansvloer met goeie dansmuziek. Gewoon bewegen en niet te veel nadenken (anders gaat het fout).



hehe, ik denk er onbedoeld wél bij na, voel me zwaar belachelijk en dan gaat het fout
maar ik moet er misschien maar wel wat aan doen.


MuayThaigerrr!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-03-2002 10:50 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik ken wat mensen en vrienden uit de scene, dus dacht ik laat ik de muziek eens proberen. Ik heb een half jaar lang geprobeerd de musik leuk te vinden, maar moet nu concluderen dat (op uitzonderingen na) alles gewoon schijt tering herrie is.

Daarbij komt de houding van bepaalde goth's ook nog eens kijken. Het zogenaamde "Ueber" fenomeen (vergelijkbaar met true/untrue enzo).
Alleen nemen hun het als grapje net iets te serieus.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-03-2002 10:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik ken wat mensen en vrienden uit de scene, dus dacht ik laat ik de muziek eens proberen. Ik heb een half jaar lang geprobeerd de musik leuk te vinden, maar moet nu concluderen dat (op uitzonderingen na) alles gewoon schijt tering herrie is.

Daarbij komt de houding van bepaalde goth's ook nog eens kijken. Het zogenaamde "Ueber" fenomeen (vergelijkbaar met true/untrue enzo).
Alleen nemen hun het als grapje net iets te serieus.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 16-03-2002 11:10 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 15 maart 2002 11:07 schreef Angela Mortis het volgende:
hehe, ik denk er onbedoeld wél bij na, voel me zwaar belachelijk en dan gaat het fout
maar ik moet er misschien maar wel wat aan doen.

halve fles wokdka en 10 bier, dan denk jed nergens meer over


(hint: kan je beter dus niet doen)



duisternis
Usericon van duisternis
Posted 16-03-2002 13:48 by duisternis Wijzig reactieProfiel van duisternisQuote dit berichthttp://home.residentie.net/~duisternis/

Ok, een beetje off-topic misschien maar goed...
Ik heb hiero een tijdje geleden een stuk geschreven over gothic wat min of meer een oorlogsverklaring leek (alleen al de reakties... LOL! hap hap hap) Maar ok, wel 1 ding toegeven; er is gothic en gothic. Er zijn mensen (volgens mij nog altijd wel 90% van de gothic scene) die daaro bijzitten met een borg instelling --> "stand by to be assimilated, one collective" en zo dus het individuele van je ik de grond in boren en dus als een zooitje tering loosers achter de meute aanrennen en elkaar op true en niet-true beoordelen (zelfde shit is bij BlackMetal gebeurd en what scene is next?). Aan de andere kant is er ook de zeer schrale minderheid van gothic lui die wel vrolijk zijn en hun eigen ideeen volgen en hun eigen leven lijden/ leiden.


Just a remark... 2 da 90%: Eat Shit And Perish!



Only The Music Of The Truly Dedicated Shall Survive!.. FUCK THE COMMERCE!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2002 17:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar .. heb je dat niet overal?
Er zijn altijd van die puristen die vinden dat dit en dat wel of niet mag, bla bla onzin allemaal. Je moet gewoon luisteren en doen wat jij wilt. Toevallig toont dat bij mij veel overeenkomsten met gothic, maar ik zie er niet echt uit als een goth (damn, daar ben ik veel te "groot" voor )

Soms proveer ik gothic aan mensen op te dringen, als DJ, maar ook omdat er vraag naar is. Maar helaas mijn dj-dagen zin voorbij als iemand nog een tent weet die een dj zoekt ..


Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 16-03-2002 20:57 by Master Of Disharmony Wijzig reactieProfiel van Master Of DisharmonyQuote dit bericht

Bij mij op schoolfeesten zijn ze inmiddels zover dat als ze bij iedereen een kruisje als bewijs van entree op de hand zetten dat bij mij niet doen.
Ik krijg een pentagram met als motto: "Voor jou een slayerkruisje".
Terwijl Slayer nog wel meevalt als het pentagrammen en satanisme betreft.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 16-03-2002 21:49 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Sorry, maar, dit heeft toch helemaal geen ene flikker met het topic te maken???


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 21-03-2002 7:48 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Naast metal hou ik erg veel van new wave en oude griezelfilms-en verhalen,ook van de hele sfeer die errond hangt.Van het één kwam het ander...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 12:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik vind sommige wave nummers wel prettig om te horen. Ik draai ze zelden thuis, maar als het in de kroeg wordt gedraaid waag ik mij toch even lekker de dansvloer op. Gratis gymnastiek vooral bij de oude wave nummer die die ongeveer 11 minuten duren.. Hijg


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-03-2002 13:25 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2002 12:57 schreef Cadaveria het volgende:
Ik vind sommige wave nummers wel prettig om te horen. ... maar als het in de kroeg wordt gedraaid waag ik mij toch even lekker de dansvloer op. Gratis gymnastiek vooral bij de oude wave nummer die die ongeveer 11 minuten duren..


Juist ja.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 13:25 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Niet dan?!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2002 13:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm volgend jaar bij ZM-festival ook een gothicparty


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 14:01 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

uh, is dat serieus?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2002 14:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waarom niet?
Op ZM zijn er toch veel gothicfans?
En kijk maar eens in de titel van de pagina gtohic/darkwave staan daar ook tussen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 14:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

..op gothic feesten komen allemaal van die vreemde mensen op af.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-03-2002 14:10 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2002 14:05 schreef Cadaveria het volgende:

..op gothic feesten komen allemaal van die vreemde mensen op af.




Ach ja behalve voor de verhoogde kans op botsing met ego's en sterallures zijn gothfreaks ook best chill.

Ik bedoel als men zoveel tijd in makeup en garderobe steekt moet je toch wel iets voor terug krijgen zullen ze wel denken...


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 21-03-2002 14:11]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 14:15 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

en behalve dat, kan ik het niet uitstaan dat sommige Gothic mannen een mooiere lippenstift kleur hebben als mij.

Ik heb altijd het gevoel op van die gothic feesten dat de mensen die daar van een totaal ander planeet komen, en na een paar feesten heb je nog geen nieuwe mensen leren kennen simpel weg omdat ze zich op een of andere manier beter voelen.. Maar vast niet iedere goth is zo, maar ik ben die nog niet tegen gekomen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-03-2002 14:22 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2002 14:15 schreef Cadaveria het volgende:

en behalve dat, kan ik het niet uitstaan dat sommige Gothic mannen een mooiere lippenstift kleur hebben als mij.





LOL!!!!

quote:


Ik heb altijd het gevoel op van die gothic feesten dat de mensen die daar van een totaal ander planeet komen, en na een paar feesten heb je nog geen nieuwe mensen leren kennen simpel weg omdat ze zich op een of andere manier beter voelen.. Maar vast niet iedere goth is zo, maar ik ben die nog niet tegen gekomen.


Zullen waarschijnlijk mainstream Veronica/538-luisterende mensen ook denken van metalmensen....

Either you conform and adapt or you don't fit in!

Maar voor de meeste metalhead komt muziek voor imago denk ik, dus van van fakeheid kan haast geen sprake zijn.



Als ik me tussen die mensen bevind dans ik toch beter dan zij.

Mede omdat in tegenstelling tot hen ik niet moet opletten dat mijn jurk/latex pak/makeup/whatever nog goed op zit.


<EDIT>
En niet te vergeten: Ik (glim)lach de hele tijd zolang ik niet headbang/dans/ritmischbeweegopmuziek


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 21-03-2002 14:24]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 15:02 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2002 14:22 schreef MBMarduk het volgende:

Mede omdat in tegenstelling tot hen ik niet moet opletten dat mijn jurk/latex pak/makeup/whatever nog goed op zit.


Kut dat heb ik dus wel,, Omdat ik wat ben afgevallen is mijn latex jurk aan de boven kant wat te groot geworden. Aangezien het een strepless jurk is kan het zijn dat mijn voorgevel nog wel eens uit mijn jurk kan floepen als ik mijn armen omhoog doe..


Maar ach het zijn toch allemaal homo's, maar dan heb ik het nog niet over de potten.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 21-03-2002 15:03]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-03-2002 15:05 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Sja, da's lastig...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2002 16:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zucht ...

Lang leven jou openminded leventje ,...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 16:14 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hehe, je doet maar wat je niet laten kan, ik meen er geen zak van.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 21-03-2002 16:39 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Bij het optreden van Mortiis dat binnenkort in nederland gaat plaatsvinden komt ook een 'gothic erotic dance party'.

Ik zou daar dan heen gaan als middeleeuwse gothic, d.w.z. in compleet harnas en een VET ZWAARD zodat ik al die homo's in rokken ritueel kan afslachten .

Verder zijn het vast hele aardige, leuke jongens...


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen