IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dope Games Part VI: Waar Playstation-bezitters anaal worden vernederd Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-12-2008 20:53 by Schaep Profiel van Schaep

Bethesda kondigt drie uitbreidingen aan voor Fallout 3

De laatste tijd zit Bethesda niet stil. Momenteel is hun Fallout 3 één van de bestverkopende spellen in de winkels en dat weet ook de ontwikkelaar en uitgever van de game. Vandaag kondigde Bethesda maar liefst drie uitbreidingen aan voor Fallout 3. De uitbreidingen kregen de namen Operation: Anchorage, The Pitt en Broken Steel mee.

In Operation: Anchorage gaan we aan de slag met een militaire simulatie. Hierin spelen we dus epische gevechten na in de wereld van Fallout 3. Deze uitbreiding zal in januari al te downloaden zijn. In The Pitt gaan we naar een mystieke industriële locatie waar ooit het bekende Pittsburgh lag. Bethesda liet weten dat we hier zullen moeten kiezen tussen twee verschillende kanten en dat vanaf februari. Tenslotte maken we deel uit van The Brotherhood of Steel in de uitbreiding Broken Steel. Het is jouw taak om de wereld van Fallout 3 te zuiveren van de Enclave. Een exacte prijs voor deze uitbreidingen gaf Bethesda echter nog niet mee. Deze zullen enkel voor de Xbox 360 en de pc verschijnen.

http://www.9lives.be/games/fallout-3/nieuws/bethesda-kondigt-drie-uitbreidingen-aan-voor-fallout-3

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-12-2008 21:11]


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 05-12-2008 22:02 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

Echt maar eens aanschaffen binnenkort!

Vandaag GTA IV uitgespeeld (de missies dan)


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-12-2008 22:11 by Schaep Profiel van Schaep

Ah tof!

Na de main quest vond ik GTA IV wel saai worden, maar sowieso een tof spel.

Ik vind Fallout 3 na Braid wel het gaafste spel voor de Xbox 360, zeker een aanrader!

Momenteel ben ik vooral online bezig, met Gears of War 2. Ik behoor nog wel tot de slechtere spelers, maar het gaat al steeds beter. De singleplayer op hardcore is in het tweede deel beter te doen, maar op insane is hij wel een stuk lastiger dan het eerste deel.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 05-12-2008 22:37 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

GoW 2 eerst maar eens op 'normal' uitspelen (bijna gedaan). Gaat best makkelijk, ga amper dood. Misschien later nog eens op 'Insane' (uit)spelen. Denk niet dak online ga ermee. Shooters op console's zijn het toch net niet..


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 06-12-2008 10:20 by Dodo Profiel van Dodo

Ik ben even gestopt met fallout3.
Krijg met kerst de guide, en dan ga ik hem weer spelen.
Lekker alle kleine side questjes doen enzo.

Ik wou dat rockband2 hier al uitkwam, ik wil 1 niet hebben omdat het drukstel van goedkoop plastic is gemaakt, en het voetpedaaltje nogal eens kapot schijnt te gaan. Bij 2 is dit opgelost door er een metalen voetpedaal van te maken.
Alleen dat zingen lijkt me nogsteeds vrij gay. Achja misschien in een bezopen bui met vrienden wel erg hilarisch.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-12-2008 10:22 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nog maar eens.



Snap er geen hol van maar is wel leuk. Ben nu bezig een beschaving uit te breiden met wezens die niet zijn wat ik ben; vriendelijk en sociaal.
Misschien leer ik wel iets.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 06-12-2008 10:30 by Dodo Profiel van Dodo

enige wat ik leuk vond aan die game was de creature creator
Verder was ik hem al snel beu eigenlijk


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-12-2008 10:42 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 december 2008 10:22 schreef Greycloak het volgende:
Nog maar eens.



Snap er geen hol van maar is wel leuk. Ben nu bezig een beschaving uit te breiden met wezens die niet zijn wat ik ben; vriendelijk en sociaal.
Misschien leer ik wel iets.


Is dat alleen voor de console? of ook voor de pc?


Against God and Government


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-12-2008 10:50 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Volgens mij zelfs alleen voor de pc (en de DS).


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 06-12-2008 11:15 by Dodo Profiel van Dodo

pc, ds en wii


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-12-2008 12:18 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 5 december 2008 20:53 schreef Schaep het volgende:
Bethesda kondigt drie uitbreidingen aan voor Fallout 3

De laatste tijd zit Bethesda niet stil. Momenteel is hun Fallout 3 één van de bestverkopende spellen in de winkels en dat weet ook de ontwikkelaar en uitgever van de game. Vandaag kondigde Bethesda maar liefst drie uitbreidingen aan voor Fallout 3. De uitbreidingen kregen de namen Operation: Anchorage, The Pitt en Broken Steel mee.

In Operation: Anchorage gaan we aan de slag met een militaire simulatie. Hierin spelen we dus epische gevechten na in de wereld van Fallout 3. Deze uitbreiding zal in januari al te downloaden zijn. In The Pitt gaan we naar een mystieke industriële locatie waar ooit het bekende Pittsburgh lag. Bethesda liet weten dat we hier zullen moeten kiezen tussen twee verschillende kanten en dat vanaf februari. Tenslotte maken we deel uit van The Brotherhood of Steel in de uitbreiding Broken Steel. Het is jouw taak om de wereld van Fallout 3 te zuiveren van de Enclave. Een exacte prijs voor deze uitbreidingen gaf Bethesda echter nog niet mee. Deze zullen enkel voor de Xbox 360 en de pc verschijnen.

http://www.9lives.be/games/fallout-3/nieuws/bethesda-kondigt-drie-uitbreidingen-aan-voor-fallout-3

Vooral dat Broken steel lijkt me vet. Verhaalsgewijs. Denk dat die ook de grootste wordt, misschien zelfs zo groots als The Shivering Isles uitbreiding van Oblivion.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-12-2008 12:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 december 2008 10:30 schreef Dodo het volgende:
enige wat ik leuk vond aan die game was de creature creator
Verder was ik hem al snel beu eigenlijk
De ruimte nog niet ingeweest? Het middenstuk was even doorbijten (maar tegen de tijd dat je doorhebt hoe het werkt zit je al in het volgende level) maar als je eenmaal je ruimteschip hebt begint het avontuur pas echt!



*net eerste missie af*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-12-2008 12:57 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Wat zijn de systeemvereisten voor Spore eigenlijk, want ik ben er toch wel benieuwd naar.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 06-12-2008 17:32 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

Yeah! Fallout 3 van mn chick gekregen vandaag!


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 06-12-2008 17:49 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

!!


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-12-2008 17:54 by Schaep Profiel van Schaep



Laat me even weten wanneer je "The Superhuman Gambit" hebt gevonden.


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-12-2008 23:39 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Toch maar aan Spore begonnen, en ik zie de verslaving er wel in. Gelukkig/helaas heb ik meer te doen en zit ik nu maar een beetje aan te klooien (en te sterven).
Het doet me ook wel een klein aan Viva Pinata denken, steeds verder uitbreiden maar eigenlijk geen reet uitvoeren en er uren en uren mee bezig kunnen zijn.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-12-2008 10:53 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Hehe, vannacht tot half 5 monopoly op de Wii gespeeld


spelfout weggehaald...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 07-12-2008 11:31 by Dentz Profiel van Dentz

OpenTTD ftw!!


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-12-2008 11:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 6 december 2008 17:54 schreef Schaep het volgende:


Laat me even weten wanneer je "The Superhuman Gambit" hebt gevonden.

Heb ik gevonden en opgelost


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-12-2008 15:47 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 7 december 2008 11:32 schreef ZelThoR het volgende:
Heb ik gevonden en opgelost


Waar?

Ik heb alleen die en "Head of State" nog niet gevonden (nou ja, daar ben ik een keer voorbij gelopen als ik het me goed herinner, dus ik weet waar ik ongeveer moet zoeken).


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-12-2008 17:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 7 december 2008 15:47 schreef Schaep het volgende:
Waar?

Ik heb alleen die en "Head of State" nog niet gevonden (nou ja, daar ben ik een keer voorbij gelopen als ik het me goed herinner, dus ik weet waar ik ongeveer moet zoeken).

Canterbury Commons, een plaatsje ver in het oosten (nog net iets ten oosten van de rand van de map), zo'n beetje halverwege de noord-zuid lijn.

edit: laat maar weten of je Head of State precies wil weten

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 07-12-2008 17:25]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-12-2008 20:08 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Vandaag eens leveltje Left 4 dead gespeeld; in SP weliswaar, maar erg gaaf! Krijg wel om de haverklap een slijmfacial, maar ja that's life ain't it


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-12-2008 20:20 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik net ook een sp gespeeld.

Ik vind alleen zo goed als nergens ammo?!?!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-12-2008 20:23 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Viel mij ook op; gelukkig zijn de pistooltjes unlimited ammo (terwijl hij toch telkens doorlaadt?)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-12-2008 20:25 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Meestal 1 a 2 keer per level, sowieso aan het einde voor het nieuwe level, en soms betere wapens (wapens oppakken = ook max. ammo krijgen). Verder heb je pistols unlimited ammo dus kan het geen probleem zijn . Verder is dit een echt MP spel dus ik denk dat je na alle lvl's een keer te hebben gespeeld snel bent uitgekeken (geen uitdaging is het probleem vooral).

EDIT: Ammo kan echt geen probleem zijn hoor, gewoon raak schieten, en op makkelijke stukken alleen pistols gebruiken . + shotgun geeft relatief gezien veel ammo.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 07-12-2008 20:26]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen