IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Muzikanten bank / band gezocht deel VII (find the missing limb for your band) Vorige pagina | Volgende pagina
Flemishbm
Usericon van Flemishbm
Posted 16-07-2009 21:57 by Flemishbm Profiel van Flemishbmhttp://www.myspace.com/draugluinmetal

DRAUGLUIN zoekt dringend een nieuwe Bassist / Tin whistle bespeler (liefst iemand die alle 2 kan (apart mag natuurlijk ook))

Liefst uit regio Brugge, repetitie's gaan door in Brugge centrum.

www.myspace.com/draugluinmetal



morbidescapeplan
Usericon van morbidescapeplan
Posted 18-07-2009 13:03 by morbidescapeplan Profiel van morbidescapeplan

quote:
Op 16 juli 2009 21:57 schreef mcoenen het volgende:
En dan meteen ook maar deze:





Ik ken nog een goede bassist uit Rotterdam, die hard opzoek is naar een gedreven progressieve metal band.
Ik kan je zijn telefoon nummer geven, als je dat wilt ?


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 18-07-2009 16:05 by mcoenen Profiel van mcoenenhttp://www.marcelcoenen.com

Gerne, mail maar naar mijn adres !

marcel.coenen@gmail.com



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-07-2009 13:25 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 20 juli 2009 13:08 schreef disenchanted het volgende:
De Bredase deathmetalband Syncardion is per direct op zoek naar een zanger/frontman.

Dus, heb jij een goede, veelzijdige strot (screams, grunts), een presentatie met ballen én heb je interesse, laat het ons even weten!

We verwachten een goede inzet en repeteren serieus, maar zijn ook niet vies van de pilseners na afloop. Podiumervaring kan zeker geen kwaad, want we willen weer flink aan de bak!

We repeteren op vrijdagavond (18:00 - 21:00) in de Mezz, Breda.

Download hier gratis onze cd 'Embrace the Inevitable' voor een muzikale indruk!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 31-07-2009 13:37 by Hexegot Profiel van Hexegot

[nieuwe advertentie staat hieronder]

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 01-08-2009 10:59]


invictis
Usericon van invictis
Posted 31-07-2009 13:47 by invictis Profiel van invictis

plectrum gezocht!


neh, tips voor geluidkaartjes svp


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 31-07-2009 13:51 by Corpsegrind Profiel van Corpsegrindhttp://www.erebus.nl

quote:
Op 31 juli 2009 13:47 schreef invictis het volgende:

neh, tips voor geluidkaartjes svp


E-MU 1212m. Een van de betere in zijn prijsklasse

[Dit bericht is gewijzigd door Corpsegrind op 31-07-2009 13:51]



invictis
Usericon van invictis
Posted 31-07-2009 14:12 by invictis Profiel van invictis

dank u dank u


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 01-08-2009 11:00 by Hexegot Profiel van Hexegot

Even wat specifieker:

Voor een project 'to be' - dat ik, bij gebrek aan een sluitende stijlaanduiding, hier zal omschrijven als black/doom metal - wil ik graag in contact komen met een capabele gitarist en bassist. Ik ben zelf professioneel slagwerker (klassiek geschoold, maar daarnaast jarenlange ervaring achter de drumkit) en in het dagelijks leven actief als freelance musicus.

Invloeden zijn (onder vele andere) Apotheosis, Ascend, Celtic Frost, Dark Fortress, Darkspace, Enslaved, Esoteric, Khanate, Meshuggah, Noneuclid en Paysage D'Hiver.

Primair doel als dit project levensvatbaar blijkt is het schrijven en opnemen van muziek. Hierbij wil ik graag gebruikmaken van enkele genrevreemde instrumenten zoals Balinese gongs en 'prepared piano'. De wereld kennis laten maken met het eindproduct (in geval van wederzijdse tevredenheid daarover) is de volgende stap. Mensen die vooral graag veelvuldig live willen spelen zijn bij mij echter aan het verkeerde adres – dit i.v.m. chronisch tijdgebrek mijnerzijds. Maar let wel: optreden is zeker niet uitgesloten!

Gedroomde kandidaten voldoen aan de onderstaande karakteristieken - maar natuurlijk mag iedereen die iets van zichzelf herkent in bovenstaande omschrijving reageren:

– tussen de 18 en 40 jaar oud/jong
– woonachtig in de provincies Zuid-Holland of Utrecht
– actief op (semi)professioneel niveau
– vertrouwd met black, death en doom metal, zowel qua 'luisteren naar' als qua spelen
– ervaring met het zelf schrijven van muziek
– in het bezit van goede opnamesoftware of een thuisstudio, zodat voor opnames zo min mogelijk uitgeweken hoeft te worden naar onbekend (en prijzig) terrein

Mensen die zowel gitaar als basgitaar (op gelijkwaardig niveau) beheersen hebben een streepje voor.

Aan eenieder die de moeite neemt om deze advertentie te lezen: mijn dank is groot.

Aan eenieder die de moeite neemt om te reageren: mijn dank is schier oneindig.

Geïnteresseerden kunnen mailen naar osc/ar.al/bla/s@g/mail.com (copy-paste en forward slashes verwijderen)


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 13-08-2009 17:36 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

The Assault uit regio Sittard/Geleen zoekt nog steeds een bassist...

Kun je iets met onderstaande nummers, ben je in het bezit van eigen materiaal en heb je interesse, PM me dan even, of reageer in dit topic.

Linkjes naar de nummers :
http://www.retribution.nl/music/FitTheMould.mp3
http://www.retribution.nl/music/outcast2.mp3


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


ward
Usericon van ward
Posted 18-08-2009 19:45 by ward Profiel van wardhttp://www.myspace.com/faaldoom

quote:
Op 20 april 2009 10:59 schreef ward het volgende:
Faal is op zoek naar een nieuwe zanger. We zijn op zoek naar een veelzijdige zanger die kan grunten, screamen en eventueel ook cleane zang, maar dat is geen vereiste. Denk bijvoorbeeld aan Esoteric, Ataraxie, Swallow the Sun en Xasthur. Buiten dat zoeken we ook iemand die echt van Doom houdt en er helemaal voor wil en kan gaan. De muziek de we maken is niet 100% doom, er zitten blackmetal invloeden in en van de postrock/core zijn we ook niet vies.
De thema's van de band zijn menselijk leed, verdriet, depressie, woede, psychoses, waanzin, etc...
Verder bieden wij regelmatig optredens binnen en buiten Nederland en kan je meewerken aan ons 2e album, welke in een professionele studio zal worden opgenomen. We repeteren op zondagen in Breda.
Stuur ons een mailtje als dit je wat lijkt.

www.myspace.com/faaldoom
faaldoom@gmail.com


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 23-08-2009 21:38 by Jerome Profiel van Jerome

Massive Assault zoekt drummer!

We zoeken een drummer met voorliefde voor Old School Death Metal en met een flinke groove.

Onze full-length is net verschenen (met een goede recensie in de Aardschok) en nieuwe nummers liggen er voldoende op de plank.

We vragen minimaal tweemaal per maand repeteren, oefenruimte met backline (inclusief goede drumkit) is aanwezig. De ruimte is permanent, we zitten niet aan een specifieke dag vast. Locatie is Hoogeveen.

Reacties graag naar:

hashkoning at hotmail dot com en
grindmasterflesh at hotmail dot com

Info:
www.myspace.com/massiveassault





Waldtyr
Usericon van Waldtyr
Posted 23-08-2009 22:29 by Waldtyr Profiel van Waldtyrhttp://www.myspace.com/moonofblood

T zal wel erg futiel zijn om dit te vragen, maar:


Ik en m'n maat willen ons oude black metal project Turris Arcanum weer nieuw leven inblazen, maar zoeken nog een geschikte drummer (regio Limburg Zuid of iemand die gestoord genoeg is daarheen af te reizen) en evt een 2e gitarist.

Stijl: Black emtal georienteerd op oldschool, melodisch nihilistisch. Dusch... in de geest van Darkthrone, Dodsferd, Judas Iscarioth, Burzum etc....


anyone ?

Helaas heb ik de myspace een jaar geleden weggehaald dusch voorbeeld tracks op aanvraag.

[Dit bericht is gewijzigd door Waldtyr op 23-08-2009 22:31]


neoplasma malignum


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 24-08-2009 10:18 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

666 The Nightmare zoekt: vrouwelijke rockster



Altijd al een rockster willen zijn? Dan is dit nu je kans! ’s Lands bekendste rock/glam/coverband 666 The Nightmare is namelijk op zoek naar een nieuwe zangeres. Het fundament is simpel: je moet een moordstrot hebben, een beetje gek zijn en affiniteit met rockmuziek is ook niet weg. 666 The Nightmare is een veelspelende band die vooral op grote festivals en zalen speelt en een aantal illustere muzikanten onderdak geeft. Zo maken ondermeer leden en ex-leden van bands als Hellöise, Flat Out, Highway Chile en X-tinXion deel uit van deze geweldige formatie. Zes topmuzikanten die songs spelen van ondermeer Deep Purple, The Sweet, Queen, AC/DC, Kansas en Led Zeppelin. Daarnaast is er ook genoeg ruimte voor rock met een knipoog. Datzelfde geldt ook voor de zogenaamde Horroract van 666 The Nightmare. Even benieuwd? Check it out op: www.666thenightmare.nl Dus heb je trek in grote podia, veel volk voor je neus en een te gekke club rockers, grijp je kans en auditeer voor 666 The Nightmare.




valfar
Usericon van valfar
Posted 24-08-2009 11:49 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 23 augustus 2009 22:29 schreef Waldtyr het volgende:
T zal wel erg futiel zijn om dit te vragen, maar:


Ik en m'n maat willen ons oude black metal project Turris Arcanum weer nieuw leven inblazen, maar zoeken nog een geschikte drummer (regio Limburg Zuid of iemand die gestoord genoeg is daarheen af te reizen) en evt een 2e gitarist.

Stijl: Black emtal georienteerd op oldschool, melodisch nihilistisch. Dusch... in de geest van Darkthrone, Dodsferd, Judas Iscarioth, Burzum etc....


anyone ?

Helaas heb ik de myspace een jaar geleden weggehaald dusch voorbeeld tracks op aanvraag.


Probeer Kaz Steijvers eens van Chain of Dogs.



Waldtyr
Usericon van Waldtyr
Posted 24-08-2009 20:41 by Waldtyr Profiel van Waldtyrhttp://www.myspace.com/moonofblood

quote:
Op 24 augustus 2009 11:49 schreef valfar het volgende:
Probeer Kaz Steijvers eens van Chain of Dogs.


Ik heb eens 1 keer met m gerepeteerd, ook voor een blackmetal project, maar hij liet daarna niets meer horen. Daarnaast speelt hij liever het rustigere werk terwijl ik ook graag flink wat blast stukken erin heb.



neoplasma malignum


Afschuw
Usericon van Afschuw
Posted 31-08-2009 19:16 by Afschuw Profiel van Afschuwhttp://www.myspace.com/mydyingfoetus

Ik en een vriend van mij willen een nieuw black metal project gaan opstarten. Ik ben zelf zanger (van agramon) en me maatje drummer.

Aangezien ik zelf geen muziek kan schrijven zoek ik gitaristen en een bassist die dat wel kunnen en ook muziek willen maken met het idee dat ik voor ogen heb.

De stijl die ik voor ogen heb is zoals die van:
Hell Militia
Massemord (pol)
Truppensturm
Kriegsmaschine
E.d.

Ik ben niet heel kieskeurig over muziekanten waar ik mee speel maar je moet wel 18 plus zijn gemotiveerd en in de buurt van rotterdam wonen of elke keer een tering eind willen reizen.

als je intresse hebt kan me mailen op
My-dark-desires at live.nl

Mij vokills zijn te horen op de myspace van mijn band:
www.myspace.com/agramonband

A.M.S.G.

RzrsS.


DESTROY!!!


Marjo
Usericon van Marjo
Posted 01-09-2009 19:53 by Marjo Profiel van Marjo

De Zuid Hollandse metalband ROADKILL is op zoek naar een solo gitarist. We hebben wat eisen maar ook heel wat te bieden.

Wat wij zoeken in onze nieuwe gitarist is het volgende.....

100% inzet, voornamelijk gewoon je partijen kennen en aanwezig zijn tijdens oefenen en optredens. Als je muziek schrijft, is dat een voordeel maar geen must...

Je voorliefde moet in de Heavy Metal liggen. Betekent niet dat we éénkennig zijn maar wat we doen is wel gebaseerd op NWBHM / Heavy Metal

Leeftijd is onbelangrijk maar 14 jaar oud gaat niet werken. Roadkill is tussen de 30 en de 45 jaar oud, ben je 23 en zie je t zitten?? geen probleem !!

Het is prettig als je in Zuid Holland woont en je eigen vervoer en apparatuur hebt.

Het is ook belangrijk dat je geen beginner bent en wat podiumervaring hebt.

We hebben dus ook heel wat te bieden.....

We hebben een eigen oefenruimte in Rotterdam (Spaanse Polder) Met een enorme opslag voor onze gear

We hebben al het materiaal klaarliggen voor een nieuwe full length cd, dus stap in en speel maar meteen mee op t plaatje!!

Tourtje dit jaar/ begin volgend jaar in t vooruitzicht en volgend jaar waarschijnlijk met n gerenommeerde band op pad.

Natuurlijk ons eigen jaarlijkse festival : ROADGRILL.

In principe stap je in een gespreid bedje en als je zin hebt in een flinke portie metal en een hoop lol moet je vooral langskomen om een paar nummers mee te spelen....

Meer info en muziek op op :
www.myspace.com/roadkillheavymetal
www.roadgrill.nl

Mail naar : info@roadkill.nl


[Dit bericht is gewijzigd door Marjo op 01-09-2009 20:07]


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 07-09-2009 17:49 by MetalTuupLimburg Profiel van MetalTuupLimburghttp://www.last.fm/user/KayMeertens

We zoeken nog een gitarist voor Chronarch.
Invloeden zijn o.a. Nevermore, Strapping Young Lad, Death en Carcass. Niet in één bepaald hoekje te stoppen dus.
Wat we zoeken:
- 7 snarig
- Zowel slag als solo (verhouding ongeveer 60/40)
- Bereid om het bij 1 band te houden.
En een toffe gozer / meid natuurlijk, spreekt voor zich. We zijn momenteel 2 Nederlanders en 2 Belgen tussen 23 en 32. Repetities vinden op zondagmiddag plaats in Lommel (Belgisch Limburg, vlak over de grens bij Eindhoven).
Prille opnames zijn bij interesse via mij te krijgen, e-mail adres staat in m’n profiel.


[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 07-09-2009 17:51]


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 08-09-2009 9:30 by Sdonasa Profiel van Sdonasa

Hallo !


Wij zijn opzoek naar een fanatieke, serieuze, openminded gitarist!

Crossroad to Damnation is een melodische progresive death/thrashmetal band.
Onze Invloeden zijn oa: Death, Megadeth, Opeth, Cynic, Symphony X, Dream Theater.
Momenteel bestaat de band uit een Zanger, drummer/percusionist, bassist en een gitarist


Momenteel werken we hard aan onze eigen nummers omdat we zo snel mogelijk willen optreden.
We hebben een setlist van 45 min. eigen materiaal

Voor een impressie van onze muziek : www.myspace.com/ctdamnation

Wij repeteren in ons eigen oefenruimte/studio in de buurt van Den Bosch.
Momenteel zijn onze oefen dagen woensdagavond en zondag, maar kan eventueel worden aangepast.

Interesse? Mail staat in mijn profiel.

Groeten,


CTD


You're running in circles


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-09-2009 12:15 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 september 2009 17:49 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
- Bereid om het bij 1 band te houden.




? Waarom dit? Ervaringen uit het verleden ofzo?

Succes overigens met het vinden van een nieuw bandlid.


Boeiender


Svart
Usericon van Svart
Posted 08-09-2009 17:13 by Svart Profiel van Svart

inderdaad, ervaringen uit het verleden leert me enkel dat dit resulteert in conflicten in de agenda's, leden met verborgen agenda's, leden die iets willen bijleren en eens ze het kunnen weer in hun verborgen agenda's kijken...

ook is het mijn opvatting dat je of je suf werkt in een band want het is alles of niets, of je zit overal n beetje aan te klooien of te wachten tot ze er voor jou iets van maken. Ik ben niet van zin om me nog n keer (ook hier weer slechte ervaringen) suf te werken voor n ander om er vervolgens zelf niks meer aan te hebben


Waldtyr
Usericon van Waldtyr
Posted 10-09-2009 2:06 by Waldtyr Profiel van Waldtyrhttp://www.myspace.com/moonofblood

quote:
Op 8 september 2009 17:13 schreef Svart het volgende:
inderdaad, ervaringen uit het verleden leert me enkel dat dit resulteert in conflicten in de agenda's, leden met verborgen agenda's, leden die iets willen bijleren en eens ze het kunnen weer in hun verborgen agenda's kijken...

ook is het mijn opvatting dat je of je suf werkt in een band want het is alles of niets, of je zit overal n beetje aan te klooien of te wachten tot ze er voor jou iets van maken. Ik ben niet van zin om me nog n keer (ook hier weer slechte ervaringen) suf te werken voor n ander om er vervolgens zelf niks meer aan te hebben


Het gemotiveerde bandleden probleem...

Dat komt me toch zo bekend voor.
Daarom heb ik het samen met m'n maat toen ik turris nog had, t op den duur maar bij 2 man gehouden. Drumkandidtaen die er geen fuck van bakten en 2e gitaristen en bassisten die toch maar voor hun eerste bandje kozen. Dan prefereer ik toch n drumcomputer. die zeikt niet zoveel en wil altijd repeteren. De rest kun je opvullen emt synt-meuk, hoewel t dan vaak erg mechanisch gaat klinken. We hebben zelfs een 4 tal optredens gehad met alleen 1 gitaar, drumcomputer en vocalist en toch n vette avond gehad.

Momenteel zijn we weer bezig t project op te pikken en er hebben zich weer lui aangemeld om te drummen of gitaar te komen spelen, maar ik houd mn troefje lekker vast. Better safe then sorry.

[Dit bericht is gewijzigd door Waldtyr op 10-09-2009 2:06]


neoplasma malignum


Opius
Usericon van Opius
Posted 13-09-2009 15:18 by Opius Profiel van Opius

al tijden wil ik een band op zetten in de stijl van:

Asking Alexandria
August Burns Red
Whitechapel

Dus harde gitaarpartijen incl. breakdowns afgewisseld met zeer atmosferische cleane passages, qua zang zal het echt GOED moeten, clean gecombineerd met schreeuw(denk Underoath/Isis).

De opzet is om veel te repeteren in Noord Nederland(ik ben op het moment in Friesland), maar ben zeker bereid te reizen!, veel op te treden en uiteindelijk een dikke plaat op te nemen!

ik speel zo'n 8 jaar gitaar, heb al in vele bands gezeten, maar heb altijd al in een band in bovenstaande stijlen willen spelen.

Nodig:

-Zanger die zowel clean als schreeuwerig erg goed kan, veel zelfvertrouwen en energie on stage.
-2e Gitarist
-Bassist
-een Drummer, die veelzijdig kan spelen voor zowel metal achtige stukken, als 'lichtere' passages.

Jullie kunnen mij mailen naar:

AVERSIONDESIGNSaapGMAILpuntCOM

Bedankt voor het lezen, en misschien tot later!


mrkoetje
Usericon van mrkoetje
Posted 13-09-2009 19:45 by mrkoetje Profiel van mrkoetjehttp://myspace.com/itneverrainsproject

Nieuwe metal/rockband zoekt zangbeest (Gelderland)

Wij, bassist, drummer, gitarist en toetsenist zoeken ervaren zanger!

Gezamenlijk hebben wij 35 jaar bandervaring en hebben 3 studioalbums en vele optredens in binnen- en buitenland op onze naam staan. Sinds enige tijd zijn we bezig met het componeren van nieuwe songs voor een nieuw op te richten band.

Onze muziek valt te omschrijven als stevige rock in de stijl van Porcupine Tree, Riverside en Anathema met stijluitstapjes naar melodieuze metalbands als Paradise Lost, My Dying Bride en Katatonia. Eén typering loopt als rode draad door de muziek: emotie, niet in de laatste plaats omdat jij met je stem mensen mee kan slepen naar hun diepste gevoelens!

Jij bent:
- een zeer gemotiveerde zanger ruwweg tussen de 25 en 35;
- begiftigd met een goede zangstem, met ruim bereik, goede techniek en veel variatie in je timbre;
- vanuit je ervaring in staat om het publiek te bespelen;
- muzikaal onderlegd
- woonachtig in/nabij de regio Gelderland;
- een liefhebber van de omschreven stijl.

Voor ons heb je daarnaast een streepje voor als je:
- naast je zang een melodieinstrument bespeelt, niet eens per se om live te gebruiken (hoewel in geval je gitaar speelt best denkbaar is!), maar jou in staat stelt om mee te denken en te schrijven;
- zelf je teksten schrijft (engels)
- zelf je eigen pakkende zanglijnen kan bedenken.

Voorbeelden van onze stijl kun je horen op onze myspace site http://myspace.com/itneverrainsproject (of zoek op 'It Never Rains...')

We horen graag van je per mail! ( itneverainsproject@gmail.com ) of via een bericht op onze myspace.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen