IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Fotografie deel VI Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-04-2010 1:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2010 1:03 schreef White Tree het volgende:
Dat station is inderdaad echt prachtig! Je hebt het mooi vast gelegd.
Hoe laat was je er? Er is geen mens te bekennen, dus of het was het tijdstip of de treinkaartjes moeten een ton kosten om dat gebouw terug te betalen


Thanx! .. Ik was er op zondag aan het begin van de middag, het was er inderdaad relatief rustig. Denk de combinatie van het tijdstip maar vooral ook de zondag. Was er met een amateur-fotoclubje, hebben in totaal zo'n 2 uur rondgelopen daar.



peinzend
Usericon van peinzend
Posted 13-04-2010 1:45 by peinzend Wijzig reactieProfiel van peinzendQuote dit berichthttp://www.amigosdemusica.nl

onwereldse fotos gewoon zo, en zeker zonder mensen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-04-2010 6:59 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Erg mooi Vin!


Boeiender


watery black
Usericon van watery black
Posted 13-04-2010 8:10 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

ik ben wel geen goeie fotograaf, maar deze zijn toch wel leuk geworden














en deze heeft onze kennis (met wat meer fotografie ervaring en een veel duurdere camera) gemaakt:







[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 13-04-2010 8:11]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2010 8:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

op laatste na: wat ontiegelijk amerikaans nep allemaal ..


watery black
Usericon van watery black
Posted 13-04-2010 8:40 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2010 8:35 schreef Jenje het volgende:
op laatste na: wat ontiegelijk amerikaans nep allemaal ..


vegas, baby.

disneyland voor volwassenen.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 13-04-2010 8:40 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2010 8:35 schreef Jenje het volgende:
op laatste na: wat ontiegelijk amerikaans nep allemaal ..


Vegas is ZO nep dat ik het daarom weer vet vind.


Here kitty kitty kitty!


watery black
Usericon van watery black
Posted 13-04-2010 8:40 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2010 8:40 schreef zijschroeier het volgende:
Vegas is ZO nep dat ik het daarom weer vet vind.


+1


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-04-2010 9:43 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Volgens mij heb ik geen truqs nodig om daar fear and loathing te hebben.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-04-2010 10:03 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2010 8:40 schreef zijschroeier het volgende:
Vegas is ZO nep dat ik het gewoon lelijk is


Fixed


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-04-2010 10:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

mag wel wat meer aan gebeuren hoor.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 13-04-2010 10:31 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Ik ben zo nep dat Vegas gewoon lelijk is.


Here kitty kitty kitty!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-04-2010 10:38 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ik ben zo lelijk dat Vegas gewoon nep is.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-04-2010 10:49 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2010 1:45 schreef peinzend het volgende:
onwereldse fotos gewoon zo, en zeker zonder mensen.


Ja, geeft een enorm sereen beeld zonder mensen. Soms heb ik overigens bewust juist voor mensen gekozen, om het beeld uit de 'architectuur catalogus'-achtige sfeer te krijgen en meer als openbare ruimte te weergeven die ook echt gebruikt wordt. Voordeel is dat dat natuurlijk meteen een stukje schaal meegeeft aan het geheel.

De foto's komen groot een stuk beter uit trouwens, zie:

http://www.flickr.com/photos/85mm/sets/72157623842108786/show/



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-04-2010 10:57 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Indrukwekkend! Groot contrast met grote Nederlandse stations die vaak een permanente bouwput zijn.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


faceless
Usericon van faceless
Posted 24-04-2010 21:15 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

vanmiddag na een te lange tijd , er weer eens lekker uit geweest, tevens camera mee, ook de laatste tijd weinig mee gedaan. was wel weer even lekker om uit de drukte te zijn.







en de reden waarom ik de laatste tijd weinig tijd had



Silence
Usericon van Silence
Posted 08-05-2010 18:54 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Zit er over te denken
(Fujifilm Finepix F70EXR) deze te kopen voor m'n reisje naar Schotland. En omdat ik sowieso een handzame camera wilde naast mijn Nikon D70. Al is die ook binnenkort aan vervanging toe.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 08-05-2010 18:54]


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 08-05-2010 19:00 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Kwam pas bij het opruimen van m'n berging deze tegen,haha!



Evil Dick


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-05-2010 19:03 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Gaaf, ik wil ook eigenlijk nog eens een polaroid.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 08-05-2010 19:04 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Als ie het nog deed had je m zo mogen hebben...maar echt waarom bewaar ik altijd zooi, gaat nergens meer over.


Evil Dick


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-05-2010 20:15 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2010 19:04 schreef Crypt_666 het volgende:
Als ie het nog deed had je m zo mogen hebben...maar echt waarom bewaar ik altijd zooi, gaat nergens meer over.


Haha, begrijp wat je bedoelt. Ben nu aan het voorbereiden op verhuizing, damn wat een boel zooi kom ik tegen. Mijn streven is: alleen meenemen wat ik nog wil gebruiken en geen dozen in de schuur met "prullaria". Ben een schifting aan het maken tussen marktplaats-artikelen, weggeven-aan-wie-het-wil-artikelen en, tot nu toe het meeste, de prullenbak.

EDIT: Maar fotografie-zooi kan ik om een of andere reden moeilijk afstand van doen. Zo heb ik o.a. nog twee analoge Canon bodies, waarvan een semi-professionele, liggen, oude lenzen, etc.. en zelfs een Olympus Trip 35 (compact uit jaren 70), maar daar wil ik nog een keer wat leuks mee gaan doen. Niet heel zeldzaam, zijn er 10.000.000 van geproduceerd, maar nog altijd een gewild object onder liefhebbers.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-05-2010 20:17]


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 09-05-2010 1:03 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Zit waarschijnlijk een boel herinneringen aan...niet weg doen dus dan ook!success met je verhuizing!


Evil Dick


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 14-05-2010 16:56 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Mijn camera heeft de laatste tijd niet echt veel geflitst (druk met filmen...), dus hier een paar kiekjes van vorig jaar:

Een uitprobeersel met licht van schuinachter. Had het misschien iets moeten invullen met een reflectiescherm.


Alleen licht van opzij.


Een kokertje zwart karton om de flitser werkt ook goed:



White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 23-07-2010 1:59 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

En nu is het weer tijd om het topic nieuw leven in te blazen... even een kleine selectie van mijn tripje van 2009:



Het park bij de Eifeltoren:


Op le Grand Arc


Het echte bewijs dat het Parijs is


De tolbrug bij Millau:




Wasgoed in Genua (maar niet van mij )


Schermer in Genua




Een collega-toerist in Metz


De kathedraal van Metz


Schemer in Metz




Na 10 dagen geen Nederlands gesproken te hebben kwam ik op de laatste dag van mijn trip het halve conservatorium van Utrecht tegen


[Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 23-07-2010 2:01]



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-07-2010 2:03 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Doen het allemaal niet.

Oh toch wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 23-07-2010 2:03]


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen