IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Fotografie deel VI Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-02-2011 10:04 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 februari 2011 0:26 schreef Valorian het volgende:
Bedankt voor de feedback. Ben er nog niet helemaal uit wat kadertje betreft, meestal zet ik er niets omheen. Maar wil wel ergens iets kunnen vermelden, copyright en een bijschriftje, en wil het niet over de foto heen zetten, dan worden de mogelijkheden toch al beperkter. Vond dit nog wel fraai.

Heb jij ergens voorbeelden van naar jouws inziens mooie manieren waarop een credit in/onder een foto verwerkt is zonder dat deze afbreuk doet aan het beeld?

Gaat overigens niet zozeer om de copyright, als iemand een foto wil rippen kan dat toch wel, zelfs als ik de credits er groot middenop zet zoals je soms ziet...


op de achterkant!

Ik vind het kadertje wel meevallen, het zijn vooral de stippellijntjes om de foto die irritant zijn(Firefox geeft aan dat de foto groter kan)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-02-2011 10:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2011 0:26 schreef Valorian het volgende:
Bedankt voor de feedback. Ben er nog niet helemaal uit wat kadertje betreft, meestal zet ik er niets omheen. Maar wil wel ergens iets kunnen vermelden, copyright en een bijschriftje, en wil het niet over de foto heen zetten, dan worden de mogelijkheden toch al beperkter. Vond dit nog wel fraai.

Heb jij ergens voorbeelden van naar jouws inziens mooie manieren waarop een credit in/onder een foto verwerkt is zonder dat deze afbreuk doet aan het beeld?

Gaat overigens niet zozeer om de copyright, als iemand een foto wil rippen kan dat toch wel, zelfs als ik de credits er groot middenop zet zoals je soms ziet...

Zwarte kader laten, witte/grijze kader weg. Ik vind dat zwarte kader juist wel mooi, al doen de credits wel iets afbreuk. Misschien in donkergrijs doen, zodat het niet zo afleidt?


Quis moderabat ipsos moderatores?


rotor
Usericon van rotor
Posted 15-02-2011 10:59 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Een passe-partout is netjes en de onderrand is breder dan de rest, zoals het hoort, maar de rest kun je beter weglaten. Het leidt af, typografisch is het te hard, je eigen naam pushen is stijlloos, de titels zijn niet mooi en copyright heb je zonder dat C-tje ook. Let the picture do the talking.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-02-2011 12:29 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Dagje in Kuala Lumpur zoo... niet de grootste uitdaging wat fotografie betreft, maar heb ze wel mooi in beeld kunnen brengen













Meer? http://www.flickr.com/photos/85mm/sets/72157626016252157/with/5478763830/


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 26-02-2011 12:33 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Wauw. Heb er werkelijk 0,0 verstand van, maar gaaf Vincent!


Verrassend triviaal


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-02-2011 12:51 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Erg mooie foto's, die schildpaddencompositie is trouwens vrij geniaal


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-02-2011 12:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Schildpadden ftw!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-02-2011 12:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Speciaal voor Kwelgeest en Gemene Lepel dan nog eentje:



O ja, en een burka in the zoo:



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2011 12:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht






signature


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 27-03-2011 12:56 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

@alle ervaren fotografen

Ik ga waarschijnlijk fotos maken in een club binnenkort, en ik was wat research aan het doen of dat dat wel een goed plan is met een camera zonder externe flitser aangezien ik bij een hoop informatieve sites zag dat ze toch meestal een externe gebruikte met een diffuser op.

Nou zag ik online diffusers voor interne flitsers. Zijn deze de moeite waard en maken ze wel een verschil qua belichting?


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 27-03-2011 14:06 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2011 12:56 schreef VodeVilicious het volgende:
@alle ervaren fotografen

Ik ga waarschijnlijk fotos maken in een club binnenkort, en ik was wat research aan het doen of dat dat wel een goed plan is met een camera zonder externe flitser aangezien ik bij een hoop informatieve sites zag dat ze toch meestal een externe gebruikte met een diffuser op.

Nou zag ik online diffusers voor interne flitsers. Zijn deze de moeite waard en maken ze wel een verschil qua belichting?


Zelf heb ik geen ervaring met diffusers voor interne flitsers, maar qua belichting zal het zeker wel iets helpen, al was het maar omdat het licht iets minder "hard" wordt.

Het beste is overigens wel een externe flitser. Mocht je zonder 2e gordijn synchronisatie en AF hulplicht kunnen, en het niet erg vinden om e.e.a. handmatig in te moeten stellen kan ik deze flitser aanraden.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 27-03-2011 14:30 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Momenteel geen geld voor een externe flitser al staat die wel op het verlanglijstje. Maar daar moet ik me duidelijk nog goed over inlezen want 2de gordijn synchronisatie heb ik nog nooit van gehoord.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 29-03-2011 19:42 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Nou, wij zijn ook eens naar de zoo geweest. We hebben een beduidend betere lens nodig met een betere zoom, maar er zaten toch een paar leuke tussen.







Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


rotor
Usericon van rotor
Posted 02-04-2011 20:29 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Vandaag hebben we nieuwe promofoto's geschoten, met een zgn. matchbox camera.... ben benieuwd!


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 18-04-2011 21:10 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

EFF is altijd leuk kiekjes schieten, aangezien de geweldige modellen er al rondlopen voor je en met alle plezier stilstaan.















Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-04-2011 21:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 april 2011 20:29 schreef rotor het volgende:
Vandaag hebben we nieuwe promofoto's geschoten, met een zgn. matchbox camera.... ben benieuwd!



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2011 18:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




mooi


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-06-2011 13:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht







fijn


signature


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 22-02-2012 12:35 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Oh ja, dit topic bestaat ook nog....

Een experimentje uit 2011:




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2012 21:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-05-2012 10:31 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Zo, deze 2 besteld, ben benieuwd!




Boeiender


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 26-05-2012 16:20 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 12 september 2010 12:27 schreef Silence het volgende:
Mhm, ja, dan kan je nog een beetje kruipen in de rol van iemand anders. Tenminste, je ziet er anders uit dan normaal. Ik weet niet wat hij voor plannen heeft, maar hij wilt de nadruk op m'n ogen leggen.


En?




Silence
Usericon van Silence
Posted 26-05-2012 16:50 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2012 16:20 schreef White Tree het volgende:
En?


Niet meer op in gegaan. Ben niet zo'n modellig type.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 26-07-2012 18:11 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

A kick for all Amercian visitors wanting to see photography from ZM-members

[Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 26-07-2012 18:11]



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-07-2012 19:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hehe.

Zijn er hier ook menschen aan het klooien met HDR? Ben voorzichtige stapjes aan het ondernemen de beginselen onder de knie te krijgen, tips zijn altijd welkom!


Boeiender


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen