IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Roadburn 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-11-2009 10:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2009 10:07 schreef M. het volgende:
Mission accomplished.




Vergeet niet ook even een ticket Eurosonic te halen


trol
Usericon van trol
Posted 28-11-2009 10:09 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

YAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAY!!!


Northward
Usericon van Northward
Posted 28-11-2009 10:11 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2009 10:02 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik weet niet hoe laat het begint, maar vorig jaar was het rond deze tijd al uitverkocht. Is dat nu ook zo?

Nee, was net 2 minuten bezig tijdens je post hehe.
Ging vrij soepel, binnen drie minuten mijn tickets.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-11-2009 10:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2009 10:02 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik weet niet hoe laat het begint, maar vorig jaar was het rond deze tijd al uitverkocht. Is dat nu ook zo?


Begon om tien uur, vorig jaar na 45 min uitverkocht..


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-11-2009 10:18 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik moets wel een aantal maal refreshen, maar toch gelukt uiteindelijk na 6 minuten ofzo.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 28-11-2009 10:19 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Ik had ze 4 min over 10 in de mail


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 28-11-2009 10:28 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2009 10:11 schreef Northward het volgende:
Nee, was net 2 minuten bezig tijdens je post hehe.
Ging vrij soepel, binnen drie minuten mijn tickets.


quote:
Op 28 november 2009 10:11 schreef Valorian het volgende:
Begon om tien uur, vorig jaar na 45 min uitverkocht..


Oja, dat was het inderdaad, zat er een uurtje naast.

Ik heb definitief besloten om maar niet te gaan, denk niet dat de line-up van dit jaar mij meer te bieden heeft dan die van vorig jaar. Iedereen succes met kaarten kopen, in elk geval.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 28-11-2009 10:34 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke


Camping ook maar direct geregeld, ging soepeltjes op het Postkantoor.
"Roadbum? Nee dat staat niet in het systeem".



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 28-11-2009 10:41 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Kaarten zijn binnen.
Was om 09.45 bij het postkantoor en was de allereerste. Dus om 10.00 meteen twee kaarten voor Roadburn festival en Afterburner bemachtigd.
Zo, en nu ervoor zorgen dat ik de kaarten als het april is weer kan vinden in de puinhoop die thuis is.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-11-2009 10:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Van een of andere scalper site:

quote:
Roadburn Festival 2010

Tegenwoordig is er een festival voor elk wat wils, culturele festivals, muziekfestivals of een combinatie van beide, maar voor wie niet kan kiezen wat te doen deze zomer: het Roadburn Festival is uniek en mag door de echte festivalganger niet gemist worden! Ook het Roadburn Festival is populairder dan ooit! Ook dit jaar zijn festivalkaarten voor Roadburn Festival weer erg populair, dus wacht niet langer en ga snel naar Onlineticketshop.nl! Zonder twijfel moet u ook dit jaar Roadburn Festival met de beste line-up en veelbelovende artiesten bijwonen en dat is eenvoudiger dan u kon denken met Roadburn Festival tickets van Onlineticketshop.nl! Adem de relaxte atmosfeer in van dit geweldige open air spektakel samen met duizenden andere mensen en koop de beste festival kaarten nu online!

Hilarisch, als het niet zo kut was. Bij pepetickets zelfs 300 euro. Wat een parasieten, ik hoop dat ze er nul komma nul verkopen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 28-11-2009 10:43 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 november 2009 10:02 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik weet niet hoe laat het begint, maar vorig jaar was het rond deze tijd al uitverkocht. Is dat nu ook zo?


Nee hoor, vorig jaar was het om 10.40 uitverkocht, dus niet om 10.02


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 28-11-2009 10:47 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 november 2009 10:41 schreef M. het volgende:
Van een of andere scalper site:


Hilarisch, als het niet zo kut was. Bij pepetickets zelfs 300 euro. Wat een parasieten, ik hoop dat ze er nul komma nul verkopen.


Inderdaad hilarisch. Vooral het feit dat Roadburn opeens een open air festival is met duizenden aanwezigen.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2009 11:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en hebbus

rootbum? hoe schrijft u dat?


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 28-11-2009 11:13 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 november 2009 11:06 schreef Jenje het volgende:
en hebbus

rootbum? hoe schrijft u dat?


Verbaasde me dat de meneer die mij hielp op het postkantoor zowaar wist hoe hij Roadburn moest spellen. Al keek hij wel raar dat het op donderdag begint en dat de afterburner op zondag apart was.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 28-11-2009 11:26 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Hopsakee, tickets binnen.
Ist inmiddels uitverkocht?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-11-2009 12:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zo te zien niet.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2009 12:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goh, tegenvaller .. nha ja zal nog wel gebeuren vandaag


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 28-11-2009 13:09 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Mijn tickets zijn ook binnen!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-11-2009 13:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ok, geen 45 min. dit keer maar ondanks de forse prijsstijging toch weer in een weekend uitverkocht.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-12-2009 20:17 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 30 november 2009 13:59 schreef Valorian het volgende:
Ok, geen 45 min. dit keer maar ondanks de forse prijsstijging toch weer in een weekend uitverkocht.

Nou, kennelijk toch niet:

quote:
We’re thrilled to announce that Roadburn Festival 2010 sold out in just 30 minutes.

Needless to say, we’re speechless. After last years ticket mayhem, and raising the ticketprice from € 99 to € 145 for Roadburn 2010, we didn’t expect this to happen, and certainly not in 30 minutes. The same goes for the Afterburner, which sold out in a mere 8 minutes. Most of the tickets went to our true fans instead of scalpers and touts.

We’re really happy about this, as Roadburn is about a gathering of like minded people, and we will all bask in the heaviness of the riff during Roadburn 2010. We’re looking forward to be among our friends.

Some people were able to buy tickets throughout Saturday afternoon and Sunday after Roadburn 2010 sold out. What happened? About 50 tickets that had been put on reserve by buyers were cancelled during the weekend, so those 50 tickets were released back into the system and some of you were lucky enough to buy these via our official sales points after the festival was officially sold out.

Please note: in previous years we have been forced to confiscate tickets that were purchased from an unauthorized sales point. There are dozens of ticket broker sites that are more than happy to offer tickets at inflated prices, and in many cases they are not even authentic Roadburn tickets. We sincerely regret that we cannot admit you to the festival if you are in possession of what proves to be a counterfeit ticket. Do yourself a favour and don’t purchase your tickets from those who offer their greed as a service.

30 min niet te geloven.

Ik ben erbijjjjjj


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-12-2009 20:46 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2009 20:17 schreef M. het volgende:
Nou, kennelijk toch niet:


30 min niet te geloven.

Ik ben erbijjjjjj

+1
En 8 minuten voor de afterburner


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 04-12-2009 0:03 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

+ Bohren & Der Club Of Gore

Een van de hoogtepunten van vorig jaar, zeer blij mee!



roadburn
Usericon van roadburn
Posted 04-12-2009 10:39 by roadburn Wijzig reactieProfiel van roadburnQuote dit berichthttp://www.roadburn.com

Bohren und der Club of Gore zijn door Tom G Warrior persoonlijk uitgenodigd voor Only Death Is Real. Officiele aankondiging volgt nog!

[Dit bericht is gewijzigd door roadburn op 04-12-2009 10:39]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-12-2009 21:34 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Die officiele aankondiging is er inmiddels. Bohren und der Club of Gore, Long Distance Calling, Suma en Sarke! De tering.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 14-12-2009 21:51]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 14-12-2009 21:57 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Zorg er zéker even voor dat jullie MONKEY3 checken op Roadburn!


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen