IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Roadburn 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-10-2009 22:22 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Hm, € 145,- voor alleen Goatsnake (tot nu toe), vind ik toch wat te gortig.


Je moeder.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-10-2009 22:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2009 22:21 schreef Judge M. het volgende:
Ach... Dynamo Open Air heeft prijsstijgingen van 50, 100 en zelfs 150 procent meegemaakt en nog steeds bleef het het meest heerschende festival dus waar hebben we het over..

Over Roadburn, da's nogal iets anders als Dynamo Open Air dacht ik zo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 19-10-2009 22:24 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2009 22:21 schreef Judge M. het volgende:
Ach... Dynamo Open Air heeft prijsstijgingen van 50, 100 en zelfs 150 procent meegemaakt en nog steeds bleef het het meest heerschende festival dus waar hebben we het over..


hmmphr, moet je het wel waarmaken. Is wel 145 harde knaken..programma is nog niet compleet. Moet nog één headliner niet? Of nog twee?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-10-2009 22:28 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 oktober 2009 22:22 schreef bastianus het volgende:
Over Roadburn, da's nogal iets anders als Dynamo Open Air dacht ik zo.
Beiden waren toch uniek in zijn soort lijkt me...



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-10-2009 22:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2009 22:28 schreef Judge M. het volgende:
Beiden waren toch uniek in zijn soort lijkt me...

Da hast du recht. Maar wel een heel ander soort uniekheid vind ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 19-10-2009 22:32 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

145 euro, dat is dan voor drie dagen lijkt mij?
Dat is geen eens 50 euro per dag, valt toch wel mee dan voor al die exclusieve acts.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-10-2009 22:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2009 22:22 schreef bastianus het volgende:
Over Roadburn, da's nogal iets anders als Dynamo Open Air dacht ik zo.

Ja... bijvoorbeeld..... HONDERD KEER ZO VET!!!!

Zo, en nu maar hopen dat de helft van de doelgroep te blut of te onwillig is om die 145 pop bij elkaar te schrapen .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-10-2009 22:50 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 oktober 2009 22:40 schreef M. het volgende:
Ja... bijvoorbeeld..... HONDERD KEER ZO VET!!!!
Je moeder ja

quote:
Zo, en nu maar hopen dat de helft van de doelgroep te blut of te onwillig is om die 145 pop bij elkaar te schrapen .
Het is dan ook in jouw voordeel dat voor hen lenen.nl er nu niet meer is



invictis
Usericon van invictis
Posted 20-10-2009 1:08 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2009 22:22 schreef karnivoor het volgende:
Hm, € 145,- voor alleen Goatsnake (tot nu toe), vind ik toch wat te gortig.


same , alleen zou het voor mij dan gaan mbt Candlemass. wat een prijs zeg, foking hel


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-10-2009 1:17 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

145 euro? Dat is wel veel. Als ik mijn verjaardag nou eens naar voren schuif en een roadburnticket vraag?


invictis
Usericon van invictis
Posted 20-10-2009 1:24 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2009 1:17 schreef bokaj het volgende:
145 euro? Dat is wel veel. Als ik mijn verjaardag nou eens naar voren schuif en een roadburnticket vraag?


smart plan, zou het doen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-10-2009 11:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2009 22:32 schreef Deathwish het volgende:
145 euro, dat is dan voor drie dagen lijkt mij?
Dat is geen eens 50 euro per dag, valt toch wel mee dan voor al die exclusieve acts.


mwoah, tis maar hoe je het bekijkt. Volgens mij waren er vorig jaar geen dagkaarten beschikbaar.


galspuug
Usericon van galspuug
Posted 20-10-2009 11:31 by galspuug Wijzig reactieProfiel van galspuugQuote dit bericht

Officieel bericht:

To all Roadburn acolytes: We hope you are preparing for Roadburn 2010. We are in the middle of intense preparations, setting things up for what we think will be one of the best and most talked-about Roadburn festivals to date, with such acts like Triptykon, Shrinebuilder, Goatsnake, Enslaved / Shining (NO), Thorr’s Hammer, Comus, Trinacria, Dream of an Opium Eater & Yob to name but a few.

To give you a brief update, we have some good news as well as some bad news, and the ugly truth.

Let’s start with the bad news. First off, it is with much reluctance that we have to announce an increase in ticket prices for Roadburn 2010.
We have tried to find ways around this, but every single one of them resulted in either compromising our vision for what Roadburn should be, or compromise the experience for you, the festivalgoer. Therefore, it will be necessary for us to increase the ticket price from €100 the last few years to €145 this year.

However, before you all revolt up in arms, some explanations, and this leads into the good news as well. First off, we received a lot of very positive feedback about some changes initiated at Roadburn 2009, such as moving the merchandise sales out of the 013 venue and into the neighboring v39 building. This provided us with a lot more breathing room in the 013, as well as allowing the dealers more room to bring in a variety of merch, music artwork and other ephemera.

Second, we did not want to compromise the laid-back atmosphere that Roadburn is renowned for by downsizing the space, which would make things uncomfortable for everyone (fans and bands alike). Additionally, we did not want to cave in to something obscene like corporate sponsorship, which would mean your having to watch your favorite drone band on the Yahoo Instant Messenger stage, or something equally demeaning to what our festival is all about.

As a result, by raising the price, we will remain 100% independent and free of being told what we have to do and how we have to do it. Roadburn is not a subsidized festival, and we receive no financial support from the government or taxpayers. Without such a price increase this year, the ugly truth is that we would not be able to continue with the festival as you know it.
Roadburn is widely recognized as one of the festivals with the best atmospheres where everyone is treated equally well and with the utmost respect. We don’t like having to raise prices, but we hope you can respect our decision and we aim to give you a great festival in return for your hard-earned money.

Now on to the good news. As part of the pricing increase, we will not only keep the v39 open for merch, but we have expanded into another venue just a minute’s walk from the 013, the Midi Theater (550 to 600 people capacity), which some of you have noticed from previous announcements.
This doesn’t mean that by adding a 4th stage we will add even more bands and increase the chance you miss the bands you want to see, but just the opposite: we will use this venue to host either a second set from a band whose performance was impossible to get into at the 013, or to provide a stark contrast musically to what’s going on at the same time on the main stage. The Midi also has a couple more spacious bars and areas where you can just relax and sit down, and it will only be open to Roadburn ticketholders, so you’re still among your special brethren.

The other good news is that due to this additional space and by maximizing the space in the 013, we will be able to increase the amount of tickets available this year from 1,750 to 2,350. We know how many of you tried desperately in vain to get a ticket for Roadburn 2009, and even we were surprised at how quickly it sold out, so hopefully this helps more of you get to see the event. The last thing we wanted to do was move to a larger venue, as we know that a lot of the charm of Roadburn has to do with the 013 venue and its proximity to the inner city of Tilburg with its nice bars and restaurants (ok, and its coffee shops too).

We assure you that we will do everything we can to keep the Roadburn experience one of the best festival experiences you’re likely to have and to preserve the camaraderie that our little festival has become famous for.
Walter on behalf of Jurgen & Roadburn


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-10-2009 11:33 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

En iedereen wil weer voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.... Ben benieuwd als jullie dit festival zouden organiseren op wat voor entreeprijs jullie zouden uitkomen.

Ik ga die Euro 145,- met een ferme grijns op mijn bakkes neerleggen en genieten van Roadburn 2010.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


galspuug
Usericon van galspuug
Posted 20-10-2009 11:39 by galspuug Wijzig reactieProfiel van galspuugQuote dit bericht

+1


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2009 11:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het is veel geld, maar het is het wel waard!


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 20-10-2009 11:42 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Hopenlijk komen er ook dagkaarten, zou Tryptykon erg graag willen zien, en de rest van de bands ken ik niet echt, maar daar laat ik me wel door verrassen die dag dan.


invictis
Usericon van invictis
Posted 20-10-2009 11:43 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

we hebben het hier over meer dan 300 piek....


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-10-2009 11:44 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

entree is niet zo heel boeiend als je toffe bandjes ken kiek'ng


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2009 11:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2009 11:43 schreef invictis het volgende:
we hebben het hier over meer dan 300 piek....
Ga naar de bank, daar kun je het lenen!


galspuug
Usericon van galspuug
Posted 20-10-2009 11:46 by galspuug Wijzig reactieProfiel van galspuugQuote dit bericht

Je moeder kocht ook haar eerste lolly's voor nop. De gulden is van meer dan 7 jaar terug. Je emotionele waardes verouderd en passé. Get on with it.


invictis
Usericon van invictis
Posted 20-10-2009 11:46 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2009 11:45 schreef Jenje het volgende:
Ga naar de bank, daar kun je het lenen!



hou nou toch eens je grafbek hoerekut 1e klas!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 20-10-2009 11:47 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Boeiend wat het kost, als ik een nieuwe gitaar wil kost me dat ook minimaal 500 euro, een drumkit 1500, een festival 100-200 (alleen entree) als je er toch graag heen wilt en je hebt de cash, lekker gaan.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-10-2009 11:57 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2009 11:33 schreef Staalman het volgende:
En iedereen wil weer voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.... Ben benieuwd als jullie dit festival zouden organiseren op wat voor entreeprijs jullie zouden uitkomen.

Ik ga die Euro 145,- met een ferme grijns op mijn bakkes neerleggen en genieten van Roadburn 2010.

Nou inderdaad, ik ook. "Ik kom alleen voor Candlemass, de rest ken ik nie"-kneuzen, ga fijn thuis fappen op je Epicus Doomicus Metallicus picturedisc en blijf maar lekker weg .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 20-10-2009 11:58 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Hoho.
quote:
Op 20 oktober 2009 11:42 schreef Sjaakie het volgende:
Hopenlijk komen er ook dagkaarten, zou Tryptykon erg graag willen zien, en de rest van de bands ken ik niet echt, maar daar laat ik me wel door verrassen die dag dan.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen