IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Roadburn 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 29-03-2010 21:45 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 March 2010 10:14 schreef Mark Z het volgende:
YESS!!!!! Altar of Plagues speelt nu ook op de vrijdag door het wegvallen van Serpencult!!


Was er eerst ook blij mee totdat ik de speeltijd van AoP zag. gvd tegelijk met Pagan Altar.

En dan zaterdag natuurlijk gelijk met Candlemass.

Dat wordt dus nog steeds 25 april in ACU AoP zien.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-04-2010 10:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Toch nog aanwezig, heb er veel zin in


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 05-04-2010 11:14 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Ik ook, volgende week al!!!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 05-04-2010 11:41 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Hoe dichterbij het komt, hoe meer spijt ik heb dat ik toch geen kaartje heb gekocht. Nu kan ik toch niet, dus wat dat betreft maakt het ook weer niet zo heel veel uit. Gelukkig woensdag Earthless zien in Haarlem.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 07-04-2010 10:34 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Voor de twijfelaars: kaartjes worden her en der nu verkocht onder de kostprijs, zelfs 60 pond heb ik voorbij zien komen.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-04-2010 10:41 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Het begint hier alweer te kriebelen..fucking veel zin in!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 07-04-2010 10:52 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Mijn vriendin begint een beetje chagrijnig te worden omdat ik iedere dag wel een keer over Roadburn begin te praten.



Brent_
Usericon van Brent_
Posted 07-04-2010 12:15 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Een maat van me moet ook nog een kaartje kwijt inclusief afterburner, normale prijs. PM me maar voor zn contactgegevens!

Edit:

Heeft ZM uberhaupt PM? Ik zie het nergens staan...

[Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 07-04-2010 12:16]


Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 07-04-2010 14:51 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Op marktplaats gaan ze al voor 75,- weg.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-04-2010 14:54 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

John Garcia gaat niet alleen maar Kyuss-songs doen.

'In tegenstelling tot de eerste berichten in de media zal ik niet uitsluitend Kyuss-songs vertolken, maar ook nummers van Slo Burn en Unida. Ook ben ik al tijden bezig met een soloplaat. De kans is groot dat ik zelfs daar iets van zal zingen.'

Bron: Aardschok.

Dat maakt voor mij eigenlijk niet uit. Ik vind Slo Burn en Unida ook vet.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 07-04-2010 14:59 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Beter! Pilot the Dune!



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-04-2010 15:27 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 14:51 schreef Deathwish het volgende:
Op marktplaats gaan ze al voor 75,- weg.


Ja, op marktplaats staan ook mensen die hele voorraden hebben volgens mij. Tenminste, hoe groot is nou de kans dat je er 4 over hebt, zoals je daar vaak ziet.

Wellicht dachten ze spekkoper te zijn toen het in een paar uur uitverkocht was, maar nu zitten ze ermee


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-04-2010 15:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hoe komt dat dan? Zijn toch genoeg mensen die willen zou ik zeggen, gezien de snelle uitverkoop. Als ik kon had ik nu alsnog een kaartje gekocht.

Is het Roadburn-publiek verstandig en kopen ze pas als het redelijk in de buurt van de originele prijs ligt? Dat zou toch wel bemoedigend zijn.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-04-2010 16:07 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Het Roadburn-publiek regelt gewoon een kaartje zodra het in de voorverkoop komt.

Bovendien zorgt het Roadburn-publiek dat het wel kan .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-04-2010 16:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 16:07 schreef M. het volgende:
Het Roadburn-publiek regelt gewoon een kaartje zodra het in de voorverkoop komt.

BLijkbaar niet, anders zouden die kaartjes helemaal niet meer verkopen
quote:
Bovendien zorgt het Roadburn-publiek dat het wel kan .

hehehe


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 07-04-2010 16:13 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 7 April 2010 16:09 schreef ZelThoR het volgende:
BLijkbaar niet, anders zouden die kaartjes helemaal niet meer verkopen

Ik vermoed dat veel van de kaartjes die nu aangeboden worden van louche opkopers komen. Die hebben vorig jaar flink winst gemaken maar zijn dit jaar met veel tickets blijven zitten omdat er relatief minder belangstelling is (meer tickets beschikbaar, duurdere tickets).



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-04-2010 16:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 16:13 schreef Panzerke het volgende:
Ik vermoed dat veel van de kaartjes die nu aangeboden worden van louche opkopers komen. Die hebben vorig jaar flink winst gemaken maar zijn dit jaar met veel tickets blijven zitten omdat er relatief minder belangstelling is (meer tickets beschikbaar, duurdere tickets).

Dus zonder die lui had Roadburn niet uitverkocht?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 07-04-2010 16:25 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 7 April 2010 16:14 schreef ZelThoR het volgende:
Dus zonder die lui had Roadburn niet uitverkocht?

Ook wel, maar waarschijnlijk niet zo snel als nu het geval was. Ik heb van veel mensen gehoord dat ze wel wilden gaan maar dat het er niet van is gekomen omdat het binnen een half uurtje uitverkocht was. Aangezien veel bezoekers uit het (verre) buitenland komen redden zij het niet meer nu nog vliegtickets e.d. te regelen, dus die groep had anders de bewuste tickets wel voor hun rekening genomen.

Ik vermoed dat er best wel een 'gat' is tussen tussen het aantal verkochte tickets en de hoeveelheid bezoekers volgende week. Veel kaarten die onverkocht bij een opkoper bij het oud papier belanden.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-04-2010 16:27 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 16:25 schreef Panzerke het volgende:
Ook wel, maar waarschijnlijk niet zo snel als nu het geval was. Ik heb van veel mensen gehoord dat ze wel wilden gaan maar dat het er niet van is gekomen omdat het binnen een half uurtje uitverkocht was. Aangezien veel bezoekers uit het (verre) buitenland komen redden zij het niet meer nu nog vliegtickets e.d. te regelen, dus die groep had anders de bewuste tickets wel voor hun rekening genomen.

Goed punt
quote:
Ik vermoed dat er best wel een 'gat' is tussen tussen het aantal verkochte tickets en de hoeveelheid bezoekers volgende week. Veel kaarten die onverkocht bij een opkoper bij het oud papier belanden.

Da's wel zonde.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-04-2010 16:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik denk dat het wel meevalt met dat “gat”. De limiet van maximaal twee tickets per ticketservice-account heeft er al voor gezorgd dat opkopers het moeilijk hadden. Ook heeft Walter (volgens mij was het Walter) van Roadburn aangegeven dat er dit jaar veel minder desperate mailtjes waren van mensen die achter het net hadden gevist.

Ik denk dat het wel goed zit. Zal wel weer dringen worden in de Batcave .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-04-2010 16:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja, gelukkig staan de interessante bands (voorzover ik ze ken) niet in de batcave. Heb vorig jaar welgeteld anderhalve band gezien daar...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 07-04-2010 16:45 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Ik heb inderdaad geen rekening gehouden met dat ticketlimiet, dat scheelt wel behoorlijk ja.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-04-2010 19:00 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Denk dat de tickets die wel bij opkopers terecht zijn gekomen uiteindelijk toch ook allemaal nog wel van de hand gedaan worden hoor, desnoods voor ver onder kostprijs. Bij het vuilnis is kapitaalvernietiging, dan verkopen ze ze wel weer bij de deur om de hoek van de 013, daar staan ook regelmatig bij uitverkochte concerten louche figuren met zonnebrillen en een kartonnen bordje met 'tickets' .. Uiteindelijk vind vraag en aanbod elkaar wel weer. Er zijn ook mensen die absoluut nooit 150 euro over gehad hadden voor Roadburn en nu de laatste marktplaats tickets onder de 100 euro zitten misschien toch wel gaan.



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 07-04-2010 19:44 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 April 2010 16:07 schreef M. het volgende:
Bovendien zorgt het Roadburn-publiek dat het wel kan .


Precies. Kaartje binnen, vrij vragen. Dan kan je ook niet voor verrassingen komen te staan

Trouwens, op 22 april Black Math Horseman + Toner Low in dB's.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-04-2010 19:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 19:44 schreef Marcel H. het volgende:
Precies. Kaartje binnen, vrij vragen. Dan kan je ook niet voor verrassingen komen te staan

Vrij krijgen was niet het probleem. Sterker nog, die vrijdag heb ik ook vrijgenomen. Helaas omdat ik met andere -eigenlijk belangrijkere- zaken mee moet doen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen