IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Roadburn 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 15-04-2010 7:58 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Vrienden en gastenlijsten zijn leuk: morgen tóch naar Only Death Is Real.

Alleen wel jammer dat het optreden van Darkspace dat van Tryptikon overlapt.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 15-04-2010 7:59]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-04-2010 8:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik hoop dat iemand zo vriendelijk wil zijn om zijn /haar impresiie van het Triptykonoptreden te geven.
Jammer dat ik ze zelf niet kan zien en al diegenen die ze gaan zien: veel plezier


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-04-2010 9:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 0:28 schreef Marcel H. het volgende:
Ik denk dat ik de 25ste heerlijk corporaal gekleed ga naar ACU. Of misschien iets bruins aantrek met rode accenten

Haha! Ik heb al enigszins een vermoeden, maar vertel eens wat meer! Wat voor tent is dat ACU? En wat voor lui lopen daar rond?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


valfar
Usericon van valfar
Posted 15-04-2010 12:02 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 15 april 2010 0:28 schreef Marcel H. het volgende:
Ik denk dat ik de 25ste heerlijk corporaal gekleed ga naar ACU. Of misschien iets bruins aantrek met rode accenten


Rokkostuum?
Ik denk dat ik speciaal voor deze gelegenheid dan ook maar een jasje aan trek. Misschien dat ik het zelfs combineer, een bruin jasje met een rood hemd en een bruine broek.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-04-2010 12:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ai ai ai.. aswolk in de lucht, alle vliegvelden BE en NL dicht, eerste bands cancellen al, ... hoop dat het goed komt.

EDIT: Sorry, dat van die cancellende bands was foutje, dat was 'gewoon' een bezoeker die iets tweete .. maar toch, zal wel wat schema's in de war schoppen..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 15-04-2010 12:47]


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 15-04-2010 12:39 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

WAAAAAAAAAAT? Die aswolk wist ik wel. Dat cancellen heb ik nog helemaal niet over nagedacht!

[Dit bericht is gewijzigd door zijschroeier op 15-04-2010 12:40]


Here kitty kitty kitty!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-04-2010 12:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

In Ijsland was een vulkaan actief. --> aswolk.

Sucks.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-04-2010 12:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 12:39 schreef zijschroeier het volgende:
WAAAAAAAAAAT? Die aswolk wist ik wel. Dat cancellen heb ik nog helemaal niet over nagedacht!


Zowel voor bezoekers als bands funest.. zie www.roadburn.com , daar staat een live-twitter-list..


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 15-04-2010 13:34 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Luchtruim toch niet dicht

AMSTERDAM - Het luchtruim boven Nederland, België en het westen van Duitsland wordt toch weer niet gesloten. De luchtvaartautoriteit Eurocontrol meldde donderdagmiddag dat alle vluchten zouden worden geannuleerd in verband met de aswolk bij IJsland, die zich zuidwaarts over Europa verspreidt.

Ben benieuwd.... Over een uurke op naar Kruikcity!


Here kitty kitty kitty!


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-04-2010 13:37 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 9:36 schreef ZelThoR het volgende:
Haha! Ik heb al enigszins een vermoeden, maar vertel eens wat meer! Wat voor tent is dat ACU? En wat voor lui lopen daar rond?
Krakers, veel krakers.


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 15-04-2010 22:45 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 12:39 schreef zijschroeier het volgende:
WAAAAAAAAAAT? Die aswolk wist ik wel. Dat cancellen heb ik nog helemaal niet over nagedacht!


Het valt vast mee! Candlemass en Sarke zitten al in de bus. Mischien wordt het lastig voor sommige Amerikanen. In Duitsland zijn de airports open, er wordt vast wel wat omgeboekt. We zullen het zien.
Het is maar goed dat het niet een dag eerder gebeurde. Dan was de helft van de bezoekers niet op komen dagen.

[wireless @ 013]


Bla


Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 16-04-2010 3:01 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Hmmmmm, heb toch ergens spijt van dat ik er dit jaar niet bij ben nu.
Is natuurlijk zo weer weg als ik met het andere uitje een paar dagen aan het bier zit, maar toch!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-04-2010 10:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 22:45 schreef MischiefMira het volgende:
Het valt vast mee! Candlemass en Sarke zitten al in de bus. Mischien wordt het lastig voor sommige Amerikanen. In Duitsland zijn de airports open, er wordt vast wel wat omgeboekt. We zullen het zien.
Het is maar goed dat het niet een dag eerder gebeurde. Dan was de helft van de bezoekers niet op komen dagen.

[wireless @ 013]


Lijkt inderdaad mee te vallen. Jammer van Jesu maar goed, die heb ik eerder ook al kunnen zien.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-04-2010 11:02 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik las op doomforever dat Shrinebuilder op SPANJE vliegt en naar Tilburg komt RIJDEN om te kunnen spelen. Verder ook verschillende mensen met kaartje (Schotten, Noren etc.) die niet kunnen komen vanwege de aswolk. Holy crap, dan baal je.

Wat een festival weer. Vooral Shining en Goatsnake, maar dan wil ik Mouth of the Architect, Russian Circles, Enslaved en Yob zeker niet te kort doen. Echter, Shining en Goatsnake.....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-04-2010 11:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Yob, dat had ik wel willen zien.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-04-2010 11:10 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Had Goatsnake graag gezien, maar Roadburn is me tegenwoordig een iets te gehypt drugsfeestje voor hipsters en muziek nerds die in termen als "shoegaze post doom" praten..

geef mijn portie maar aan fikkie


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Den_Bockereyder
Usericon van Den_Bockereyder
Posted 16-04-2010 12:05 by Den_Bockereyder Wijzig reactieProfiel van Den_BockereyderQuote dit berichthttp://-

quote:
Op 16 april 2010 11:10 schreef irritante klootzak het volgende:
Had Goatsnake graag gezien, maar Roadburn is me tegenwoordig een iets te gehypt drugsfeestje voor hipsters en muziek nerds die in termen als "shoegaze post doom" praten..

geef mijn portie maar aan fikkie


en er was nog wel een gastenlijst plaatsje op de darkspace lijst gereserveerd.. Sarke, Evoken, Darkspace, Altar of Plagues en Bohren is niet onaardig dacht ik zo...heb wel zin in vanavond.


Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 16-04-2010 15:37 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2010 11:10 schreef irritante klootzak het volgende:
Had Goatsnake graag gezien, maar Roadburn is me tegenwoordig een iets te gehypt drugsfeestje voor hipsters en muziek nerds die in termen als "shoegaze post doom" praten..
geef mijn portie maar aan fikkie


Nee, de termen waarmee jij praat zijn pas zinnig en interessant! Je mist een leuk festival en praat dat voor jezelf goed door te generaliseren en negatief te doen. Maargoed, smaken verschillen. Ik denk dat de gedrogeerde hipsters je niet missen...

[wireless @013]


Bla


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-04-2010 15:39 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja, ben paar keer op roadburn geweest, dus weet wat ik mis, hehehe

niet geheel mijn feestje...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 17-04-2010 2:37 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT! Geen Candlemass!!!


Here kitty kitty kitty!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-04-2010 2:44 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Fokkk die metalshit jonge, morgen lekker Brant Bjork @ mainstage. Geen straf!!

Vandaag het meest genoten van Triptykon en Thorr's Hammer. Altar of Plagues was een dikke tegenvaller voor mij. Goed om te weten .

Oh, en Runhild Gammelsæter = *BOIOIOIOIOIIIIIING*


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Silence
Usericon van Silence
Posted 17-04-2010 9:12 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Altar een tegenvaller? Kan het me nauwelijks voorstellen. Misschien hadden ze hun dag niet?


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 17-04-2010 9:21 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Lijstje:

* Noneuclid: gave teringherrie door een collectief meersterlijke (vooral) instrumentalisten

* Thorr's Hammer: nooit eerder kennis mee gemaakt, maar erg aangename verrassing (zowel muzikaal als qua BOIOIOIOING inderdaad )

* Trinacria: indrukwekkend, hoewel op sommige momenten een beetje te monotoon/noisy naar mijn smaak

* Darkspace: geweldige muziek, maar geluidsbalans was matig, en ze moeten leren dat bij 90 minuten lang hetzelfde licht, dezelfde presentatie en (toch ook) dezelfde soort nummers de aandacht van het publiek enigszins kan verslappen

* Triptykon:


(Edit: major typing error )

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 17-04-2010 9:27]


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 17-04-2010 11:45 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Triptykon samen met Eyehategod en Darkspace de zeer grote tegenvallers tot nu toe. Maar ondanks dat en de afzeggingen toch nog heel veel briljants gezien. Zo meteen weer richting Tilburg. En wat betreft de zogenaamde hipsters die zijn er nauwelijks en heb je ook geen last van.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-04-2010 12:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht



Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen