IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : software en muziek Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-12-2003 11:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dit is TE ZIEK VOOR WOORDEN:

www.animusic.com

Die heren hebben een plugin voor 3d pakketten geschreven (Maya, 3d studio Max etc..) die MIDI-bestanden grafisch weer kan geven.

Je ziet dus elk instrument zijn partij spelen, über heersch

MIDI in, 3d film uit


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-09-2004 10:06 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik heb het volgende probleem. Ik heb een stel mp3's gedownd en ik wil die converteren naar WAVE-formaat. OK, tot daar aan toe. Helaas worden die mp3's weergegeven als CLASS-bestand, dat doen sommige sites wel vaker om search-engines te ontlopen. Nu is het probleem dat deze mp3's niet als mp3 herkend worden door mijn converter. Hoe maak ik van een xxxxxx.CLASS een xxxxxx.mp3 ?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-09-2004 10:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

wtf is class?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-09-2004 18:49 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik dacht dat het iets met Java heeft te maken. Maar ik ben geen expert... helaas.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-09-2004 19:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

.class weghalen en .mp3 er neer pompen al eens gedaan?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 15-09-2004 20:22 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

ik ga voor:
- cubase sx voor midi en audio
- fruity loops (fl studio) voor drums en effects
- cool edit pro voor nabewerking




Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-09-2004 20:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

@spectre --> Precies...

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 15-09-2004 20:22]


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-09-2004 1:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 20:22 schreef Snaack het volgende:
@spectre --> Precies...
, is het nou gelukt count?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-09-2004 16:03 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 19:53 schreef spectre het volgende:
.class weghalen en .mp3 er neer pompen al eens gedaan?


Hoe doe je dat in XP?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-09-2004 16:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

poeh


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 16-09-2004 16:16 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik krijg dat rare Fruityloop drum verhaal niet naar m'n zin aan de praat. Zijn er nog degelijke alternatieven ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-09-2004 16:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 16-09-2004 16:27 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2004 16:03 schreef Count Usher het volgende:
Hoe doe je dat in XP?


Bestandje klikken, rechtermuisknop, naam wijzigen


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 16-09-2004 16:30 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2004 16:25 schreef spectre het volgende:
REASON


Ik was al bang dat je dat ging zeggen..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-09-2004 16:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

simpel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-09-2004 16:55 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2004 16:27 schreef DarknessThere het volgende:
Bestandje klikken, rechtermuisknop, naam wijzigen


Ik vreesde al dat iemand dit ging voorstellen. In win98 werkt dit idd, maar met XP niet.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 16-09-2004 19:51 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Als je bedoelt dat de extensie niet wordt weergegeven, da's een instelling die je kan afzetten:

Menu Tools (Extra) > Folder Options (Mapopties) > View (Weergave?)
Deze optie uitvinken: Hide Extensions for Known Filetypes (bekende bestandstypen verbergen?)


Als het echter dat niet is wat je bedoelt, dan moet het normaal gezien echt wel werken.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-09-2004 1:02 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2004 19:51 schreef DarknessThere het volgende:
Als je bedoelt dat de extensie niet wordt weergegeven, da's een instelling die je kan afzetten:

Menu Tools (Extra) > Folder Options (Mapopties) > View (Weergave?)
Deze optie uitvinken: Hide Extensions for Known Filetypes (bekende bestandstypen verbergen?)


Als het echter dat niet is wat je bedoelt, dan moet het normaal gezien echt wel werken.


Hé, bedankt. Het werkt!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-09-2004 17:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2004 19:51 schreef DarknessThere het volgende:
Als je bedoelt dat de extensie niet wordt weergegeven, da's een instelling die je kan afzetten:

Menu Tools (Extra) > Folder Options (Mapopties) > View (Weergave?)
Deze optie uitvinken: Hide Extensions for Known Filetypes (bekende bestandstypen verbergen?)

dat is een tip, waarom dit ook weer aanstaat, windows


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 19-09-2004 15:26 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

Vraagje voor de Cubase-techneuten; ik heb nu eindelijk door hoe ik de drums moet programmeren in cu-base. Maar nu komt het probleem; als ik mijn gitaar in mijn geluidskaart steek dan komt het signaal een halve seconde te laat aan....en dan speelt natuurlijk voor geen meter!!! weet iemand hoe ik dit kan fixen of ligt aan mijn geluidskaart? HELP!!!


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 19-09-2004 15:53 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2004 15:26 schreef Grafhoer het volgende:
Vraagje voor de Cubase-techneuten; ik heb nu eindelijk door hoe ik de drums moet programmeren in cu-base. Maar nu komt het probleem; als ik mijn gitaar in mijn geluidskaart steek dan komt het signaal een halve seconde te laat aan....en dan speelt natuurlijk voor geen meter!!! weet iemand hoe ik dit kan fixen of ligt aan mijn geluidskaart? HELP!!!
Heb je je geluidskaart opnieuw geinstalleerd?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-09-2004 16:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2004 15:26 schreef Grafhoer het volgende:
Vraagje voor de Cubase-techneuten; ik heb nu eindelijk door hoe ik de drums moet programmeren in cu-base. Maar nu komt het probleem; als ik mijn gitaar in mijn geluidskaart steek dan komt het signaal een halve seconde te laat aan....en dan speelt natuurlijk voor geen meter!!! weet iemand hoe ik dit kan fixen of ligt aan mijn geluidskaart? HELP!!!


Dat effect heet "latency" en is de verwerkingstijd van analoog naar digitaal signaal. De AD-converter van je geluidskaart doet dit.

Als je een oude geluidskaart hebt is dat waarschijnlijk het probleem. Misschien kan je wat winst halen door je ASIO/ ASIO2 driver te updaten.

Zo niet is de enige oplossing een nieuwe geluidskaart kopen.


Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 19-09-2004 17:10 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2004 16:52 schreef Snaack het volgende:
Dat effect heet "latency" en is de verwerkingstijd van analoog naar digitaal signaal. De AD-converter van je geluidskaart doet dit.

Als je een oude geluidskaart hebt is dat waarschijnlijk het probleem. Misschien kan je wat winst halen door je ASIO/ ASIO2 driver te updaten.

Zo niet is de enige oplossing een nieuwe geluidskaart kopen.


Shit daar was ik al bang voor...
Mijn geluidskaart is nog niet echt oud (1/2 jaar), maar ook niet bijzonder...het is een standaard geluidskaart die ik bij mijn Dell-pc geleverd kreeg. Hoe doe ik dat eigenlijk "asio-driver updaten?"

thanx for the help!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 19-09-2004 17:12 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2004 16:16 schreef Illusione het volgende:
Ik krijg dat rare Fruityloop drum verhaal niet naar m'n zin aan de praat. Zijn er nog degelijke alternatieven ?


huh? wat is't probleem dan? FL heerscht!


Dear dirty delightful old drunken old days


Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 20-09-2004 11:50 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

Heeft iemand misschien een tip voor een "betaalbare" goede geluidskaart?!?! (zie bovenstaand verhaal)


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen