IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : software en muziek Vorige pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-01-2009 19:20 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Brrr, wat irritant.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 18-01-2009 20:29 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

Weet er iemand zo of je bij cubase ook de beat van de muziek aan de hand van een opgenomen stukje muziek kunt afleiden? Dus als ik drum partijen opneem, dat cubase dan kan zien wat de snelheid is?

Heb dit bij adobe audition wel voor elkaar gekregen. Dus het is iig niet onmogelijk


You're running in circles


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-01-2009 20:56 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Er zijn wel wat analyse-tools in Cubase, naar mijn weten. Er staat mij ook iets bij van een beatanalyzer. Zou ik effe moeten opzoeken.
Staat hier niets over in de handleiding ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 18-01-2009 23:28 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

Ah gevonden, had al gekeken in de handleiding. Maar wist niet goed waar ik naar moest zoeken. Hij is er onder de naam Beat Calculator. Kijken of ik zo demo's makkelijker kan opnemen. De drummer maakt namelijk zoveel herrie dat hij de metronoom niet hoort....
misschien dat het zo ook een beetje lukt. Moet de drummer wel retestrak zijn.. Iemand ervaring met op deze manier opnemen?

Bedankt iig

[Dit bericht is gewijzigd door Sdonasa op 18-01-2009 23:30]


You're running in circles


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 19-01-2009 8:35 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Koptelefoon op en keihard een clicktrack eroverheen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 19-01-2009 13:10 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Iemand hier ervaring met de Drumkit from Hell (die van Thomas Haake)? Ik krijg m als plugin niet werkend in FL studio.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Snark
Usericon van Snark
Posted 19-01-2009 13:18 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

ik heb m te koop (superior)

nooit gebruikt officieel pakket






Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 19-01-2009 16:29 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 8:35 schreef Illusione het volgende:
Koptelefoon op en keihard een clicktrack eroverheen.


Ja dat hebben we ook geprobeerd, alleen hebben we niet genoeg vermogen om die clicktrack zo hard te laten gaan.... En eerst drums opnemen en dan de rest werkt ook niet denk ik zo.. dan krijg je allemaal stukjes die net iets langzamer/sneller zijn terwijl dat niet moet. Daar kan ik niet tegen

Toch maar gewoon kijken of we de oortjes beter kan afschermen, zodat de click zachter kan/te horen is.


You're running in circles


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 19-01-2009 20:25 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 16:29 schreef Sdonasa het volgende:
Ja dat hebben we ook geprobeerd, alleen hebben we niet genoeg vermogen om die clicktrack zo hard te laten gaan.... En eerst drums opnemen en dan de rest werkt ook niet denk ik zo.. dan krijg je allemaal stukjes die net iets langzamer/sneller zijn terwijl dat niet moet. Daar kan ik niet tegen

Toch maar gewoon kijken of we de oortjes beter kan afschermen, zodat de click zachter kan/te horen is.


Volledige in-ear inclusief afschermers ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 19-01-2009 20:39 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 19 januari 2009 13:18 schreef Snark het volgende:
ik heb m te koop (superior)

nooit gebruikt officieel pakket


Voor hoeveel precies? Zit niet echt ruim momenteel maar ben wel geïnteresseerd


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 20-01-2009 0:15 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 20:25 schreef Illusione het volgende:
Volledige in-ear inclusief afschermers ?


Nee, dat nog niet. Zijn we mee bezig om te regelen/kopen. Als dat niet werkt, dan is het wel heel erg


You're running in circles


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 22-03-2010 19:25 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 7 January 2009 18:34 schreef FRNK het volgende:
dat staat toch gewoon voor (digitaal) geluid bewerken en effectjes dr op enzo, simpel gezegd (Digital Signal > Processing)? galmpjes, delaytjes, pitchen, phaser, compressen, eq'en, filters, roep het maar. wie gebruikt het niet.. Maar zelf bouwen/programmeren dan ofzo?


Hehe, nu mag ik het voor mijn afstuderen gaan doen. Effecten in een microcontroller, nog weinig over te vinden om zelf te programmeren. Er zijn genoeg programma's om het mee te doen, maar vanaf scratch in bijvoorbeeld C, niet veel over te vinden.

Btw, dit is tof:



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen