|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
die burgers zijn heerlijk, ik wordt denk ik ook maar herbivoor Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik wil mn naam veranderen Je moeder. |
|
Vegetarisch is ook geen vis?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Dat ligt aan de vegetarier zelf, er zijn geen 'regels' wat dat betreft. Don't blush when I rip you open |
|
me pa is dan iets van vissetarier, hij eet geen vis (maar das meer omdattie et ranzig vind) vis = Je moeder. |
|
quote:Vissen zijn dieren, en mij is vroeger verteld dat vegetariërs geen dieren eten. Mocht je er principieel over zijn dan vind ik het een beetje raar als je wel vis en geen vlees eet, wat voor principe moet dat dan zijn (want de manier waarop die vissen gevangen worden is ook niet echt cool). Maar het is natuurlijk helemaal je eigen zaak. Termend die ook wel gebruikt worden: - Ovo-vegetariër (wel eieren, maar geen melkprodukten) - Lacto-vegetariër (wel melkprodukten, maar geen eieren) - Lacto-ovo-vegetariër (wel melkprodukten en eieren) - Pisco-vegetariër (wel vis!) |
|
ik eet gewoon allebei, vroeger maakten de holbewoners die beesjes ook niet al te pijnloos af en nu dus ook niet... Je moeder. |
|
Vroeger? Dat doen de holbewoners nu nog hoor. |
|
quote: |
|
Gekookte groenten schuif ik anders ook met veel genoegen naar binnen. |
|
Niet om mensen op de kast te jagen, maar ik ben dol op vlees en eet het dan ook in grote hoeveelheden. Ieder z'n principes uiteraard. Vissen vind ik gore stinkende beesten en eet ik dus uit principe niet...Fish Suck !! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ben zo'n 6 jaar vegetarier geweesd en eet sinds kort weer vlees, en ben toch tot de conclusie gekomen dat een stukje vlees toch veel beter smaakt dan zo'n muffe sojaburger... maar respect voor alle vegetariers.... None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Ik ben vego en inderdaad, die dingen zijn muf... brrr... |
|
Blijkbaar denken veel mensen dat vegetarisch eten alleen inhoud dat je het vlees vervangt door een 'muffe'sojaburger. Maar dat komt waarschijnlijk door de 'aardappel, vlees , groenten cultuur' in Nederland. De vegetarische keuken is een op zichzelf staande cuisine, waar het woord vleesvervanger eigenlijk niet voorkomt. Don't blush when I rip you open |
|
Voedsel... dient om te VOEDEN! al dat gezeik over lekker..., het is in de eerste plaats de bedoeling dat je niet dood gaat van de honger. Vegetariers gaan niet dood omdat ze geen dierlijke producten eten, dus is vlees niet nodig om te overleven. s i m p e l . . . Laat iedereen z'n eigen vlees maar vangen en slachten, k'zie ze al rennen in de wei met een boze koe achter zich aan..... maak em dan dood!, kun j'm op eten...! Vlees isch niet nodigsch! (evenals de volgende producten: drank, sigaretten,chocola <- tenzij je weer geen vlees eet...,cannabis,chemische drugs, wasmachines, etc.... O ja, ik vindt vlees dus echt NIET lekker! why would you listen to me? |
|
Het is helemaal duidelijk antimetal. Maar om weer ontopic te gaan...Het verbaasd mij dat het voorlichtingsbureau Vlees een lifestylecommercial koppelt aan een stukje varkenslijk. Het is dus duidelijk dat het 'gewone' aanprijzen van het product niet meer aanslaat. Don't blush when I rip you open |
|
Haha, dat is dan ook typisch reclame... Als het produkt zichzelf niet kan verkopen (99,99% van het geval) plak je er een ideaal beeld van een perfect gelukkig "<vul hier je doelgroep in>" aan vast en je zit weer helemaal "gebakken"!.... Waar ik het scheef vindt gaan, is dat niemand zit te wachten op dit soort reclame....er is geen vraag naar, alleen maar aanbod..... Ik ben zowieso wel voor anti-reclame,... Ik ben zowieso wel voor anti..... why would you listen to me? |
|
Anything you want |
|
on topic? http://www.meatjunkie.com/kidsClub.html zo doen ze dat in de states... http://www.meatjunkie.com dat kan natuurlijk ook... [Dit bericht is gewijzigd door antimetal op 03-09-2002 12:46] why would you listen to me? |
|
Die site heerst!! He he meat addicts... als ik zie hoezeer sommige mensen hier aan hun stukkie vlees gehecht zijn ('zonder vlees is de maaltijd niet volledig' enzo) dan klinkt het niet gek... misschien moeten we een afkickcentrum opzetten? |
|
*proest* quote: Een echt onvervalst broodje POEP dus . |
|
Check die flash movie op meatjunkie.com! |
|
quote: ik ben net met een collega bij de quick geweest. vies, niet te geloven. hoe diep kun je als vleeseter nog zakken. Ik wil me dus bij deze opgeven voor jou afkickcentrum. |
|
quote:Sja, het aantrekkelijke van dat afkickcentrum is dat ik daar een paar keer per week ga koken . Tegen een redelijke vergoeding, uiteraard. Hmmm, hier moet wat mee te doen zijn... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |