IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Doodvonnis om groepsverkrachting Volgende pagina
Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 01-09-2002 16:08 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

In Pakistan zijn 6 mannen ter dood veroordeeld nadat ze eigen rechter hadden gespeeld en vanwege een familievete met z'n allen bij wijze van vonnis een meisje dat weigerde te verkassen naar een andere stam verkracht hadden. Ik vind dit best een frappante gebeurtenis, in een Islamitisch land. Want daar is meestal de vrouw de schuldige. Gaat men eindelijk ook voor vrouwenrechten opkomen, of ging het hier om het veroordelen van het recht in eigen hand nemen?


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-09-2002 16:29 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

zolang ze maar dood gaan vind ik et best


My madness, my sadness


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 01-09-2002 16:42 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 16:29 schreef winters rage het volgende:
zolang ze maar dood gaan vind ik et best


Jade
Usericon van Jade
Posted 01-09-2002 17:01 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 16:08 schreef Killing Zoe het volgende:
In Pakistan zijn 6 mannen ter dood veroordeeld nadat ze eigen rechter hadden gespeeld en vanwege een familievete met z'n allen bij wijze van vonnis een meisje dat weigerde te verkassen naar een andere stam verkracht hadden. Ik vind dit best een frappante gebeurtenis, in een Islamitisch land. Want daar is meestal de vrouw de schuldige. Gaat men eindelijk ook voor vrouwenrechten opkomen, of ging het hier om het veroordelen van het recht in eigen hand nemen?


Ik zou nog niet te vroeg juichen; we spreken hier over een zeldzaamheid. De westerse mediaaandacht is ook van grote invloed geweest.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-09-2002 18:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 16:08 schreef Killing Zoe het volgende:
In Pakistan zijn 6 mannen ter dood veroordeeld nadat ze eigen rechter hadden gespeeld en vanwege een familievete met z'n allen bij wijze van vonnis een meisje dat weigerde te verkassen naar een andere stam verkracht hadden. Ik vind dit best een frappante gebeurtenis, in een Islamitisch land. Want daar is meestal de vrouw de schuldige. Gaat men eindelijk ook voor vrouwenrechten opkomen, of ging het hier om het veroordelen van het recht in eigen hand nemen?


Nou ben ik eigenlijk tegen de doodstraf ook al is dit geval wel een zwaar twijfelgeval. Straf je die mannen niet veel erger door een bepaald lichaamsdeel op het hakblok te leggen?


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 01-09-2002 18:50 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Eigenlijk zouden ze gewoon hetzelfde trauma moeten overhouden als straf.

Dus een Islamietje als beul en dan...

Maar serieus, kwaad met kwaad vergelden.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-09-2002 18:51 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 18:47 schreef attila_de_hun het volgende:
Nou ben ik eigenlijk tegen de doodstraf ook al is dit geval wel een zwaar twijfelgeval. Straf je die mannen niet veel erger door een bepaald lichaamsdeel op het hakblok te leggen?

het zuurbad vind ik nog altijd een leukere oplossing (tot je middel in et zuur gehangen worden, niet van dat snelwerkende spul, maar iets dat er dagen over doet om je vlees weg te vreten)


My madness, my sadness


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2002 19:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Elke kerel die met zijn ranzige poten aan een vrouw zit als ze dat niet wilt verdient om gesadomasochiseerd (?!?!?) te worden tot de dood erop volgt.

Niks maakt mij bozer als dit soort onzin.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 01-09-2002 19:45 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ze mogen allen sterven..


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


joeri
Usericon van joeri
Posted 01-09-2002 19:47 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 19:45 schreef Sjaan het volgende:
Ze mogen allen sterven..




Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-09-2002 19:56 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Dat dorpshoofd moet ook maar een een flinke duik nemen in een zuurbad. Die gast had bepaalt om dat haar broer met een vrouw uit het andere dorp omging die broer maar met die vrouw moest trouwen en die zus van die broer met een man van het andere dorp. Toen zij dat niet wou had hij haar veroordeelt tot groepsverkrachting


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-09-2002 20:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wat een zooitje daar. dat halve moderne gebeuren daar dankzij westerse bemoeienis.

maar verkrachten is echt niet oke, ook niet als ze een man verkrachten btw (jij wij westerlingen zijn ook niet helemaal rechtlijnig als het komt tot dit soort aangelegenheden)


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 01-09-2002 20:43 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

dood is wel beetje makkelijk he. ik ben voor een levenslange marteling


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 01-09-2002 20:44 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

heel goed
off with their heads!
death from the gallow!
acid bath!
Light op the stake!

minimum!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 01-09-2002 20:45 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Als ik echt goed nadenk over zoiets sla ik eigenlijk gewoon dicht als het ware.
Wat wil je doen, je zou die gasten wel door een stel negerhomo's met piemels van 40 cm. willen laten verkrachten, je zou ze willen martelen, je zou die meid hun willen laten martelen, je zou ze dood willen hebben.

Alles wat je bij zulke lui doet is te goed




Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-09-2002 20:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Weer zo'n dom topik.
Iedereen zal in grote lijnen hetzelfde zeggen.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 01-09-2002 21:55 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 1 september 2002 20:45 schreef Slechtheid het volgende:
Weer zo'n dom topik.
Iedereen zal in grote lijnen hetzelfde zeggen.


ik denk dat iedereen hetzelfde gaat zeggen in dit topic

(sorry)


11.45: restate my assumptions


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 01-09-2002 22:18 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ophangen aan hun zak op het marktplein..

Of gewoon die hele handel eraf,als je er niet mee om kunt gaan heb je het niet nodig ook.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-09-2002 22:21 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Tja, die toestanden zijn ginder normaal. Waar bemoeien we ons weer mee?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Odessa
satan is my saver so sick inside my head
Usericon van Odessa
Posted 01-09-2002 22:46 by Odessa Wijzig reactieProfiel van OdessaQuote dit bericht

Waarom niet die mannen laten verkrachten door andere mannen weten ze meteen wat ze hebben aangedaan,en daarna nog een paar jaartjes in dat bajes zal wel passend zijn.


you left this world without scadding one tear. without hope ,without fear


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2002 22:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Passende straf : 300 HIV-homo-negers daar loslaten


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-09-2002 22:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 22:50 schreef Jenje het volgende:
Passende straf : 300 HIV-homo-negers daar loslaten


of Michael jackson.

of een krolse beer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2002 23:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

of de LPF


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-09-2002 23:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 23:05 schreef Jenje het volgende:
of de LPF


jajajajaja! Ik stem voor! en duidelijke win-win situatie (voor ons dan)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2002 23:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Alleen maar voordelen:
- TV blijft leuk
- Onzin is niet meer in Nederland
- Pim had het zo gewild ...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-09-2002 1:54 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

cultuur


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen