IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Doodvonnis om groepsverkrachting Vorige pagina
Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-09-2002 10:06 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Nee niet all nee.Maar zolang jou kind geen 18 is en in jou huis woont heeft het zich aan jou regels te houden.Vergeet niet dat de ouder verantwoordelijk is voor zijn /haar kind tot het 21 is.

Je kunt er volgens mij wel iets aan doen als jou kind op z'n 13e in de kroeg rondhangt.Dat kind hoort daar niet,dat weet de ouder als hij /zij zijn /haar kind dus wel laat gaan ligt het ook aan de ouders.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2002 10:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 8:49 schreef elmar het volgende:
je kan toch geen ouders straffen als hun kind iets gedaan heeft!
een kind kan nog zo goed en streng opgevoed zijn, en dan nog zoiets doen!
Je kan niet alle schuld naar de ouders schuiven.


Ouders zijn verantwoordelijk voor hun kinderen. Tegenwoordig schijnen er veel ouders te zijn die dat veel te licht opnemen vandaar dat er zoveel van die kutpubers zijn. Straffen die gasten, en hard.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 06-09-2002 16:30 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Das waar, maar je kan niet zeggen dat de ouders verantwoordelijk zijn voor verkrachting/moord enzo??

[Dit bericht is gewijzigd door elmar op 06-09-2002 16:31]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-09-2002 16:32 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 10:33 schreef Jenje het volgende:
Ouders zijn verantwoordelijk voor hun kinderen. Tegenwoordig schijnen er veel ouders te zijn die dat veel te licht opnemen vandaar dat er zoveel van die kutpubers zijn. Straffen die gasten, en hard.

Gedeeltelijke onzin. Ouders zijn 1 factor, maar niet de grootste. Ik denk dat de omgangsgroep [vrienden] veel meer invloed heeft op een individu.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 06-09-2002 16:33 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

DAT probeer ik de hele tijd te zeggen, maar kon de woorden er niet voor vinden!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen